Schimbare de generatie. Renault Clio R3 Maxi Evo 2009 intra in scena!
Edwin Keleti si Victor Ponta vor lua startul in raliul Tara Barsei la bordul noii masini, Renault Clio R3 Maxi Evo 2009!
Cei doi ar fi trebuit sa inceapa sezonul cu aceasta masina de concurs de ultima generatie, dar dificultatile financiare au dus la amanarea momentului de achizitie. Cu toate acestea, Edwin si Victor sunt extrem de fericiti sa poata alinia la startul etapei a sasea a Campionatului National de Raliuri “Dunlop” o adevarata bijuterie dezvoltata de Renault Sport Technologies, una dintre cele mai performante masini cu doua roti motrice aflate in prezent in productie.
Masina este foarte diferita de precedenta versiune, motiv pentru care echipajul a parcurs doua sesiuni de teste pe macadam inaintea raliului de la sfirsitul acestei saptamani.
Keleti si Victor Ponta s-au aratat foarte multumiti de cum se comporta “noul lor coechipier” si au declarat ca masina are un potential enorm, cele mai mari imbunatatiri fiind la nivelul tinutei de drum, a franelor si a cutiei de viteze secventiale.
Edwin si Victor multumesc inca o data partenerilor din acest sezon - Rin Grand Hotel Bucuresti, Renault Romania, TI Suerom-dealer Renault Cluj, Pirelli si Aauto Equip fara de care participarea lor in Campionatul National de Raliuri “Dunlop” nu ar fi posibila.
Iata cateva date tehnice ale noii masini:
Renault Clio R3 Maxi Evo 2009
Motor: 250 CP la 8.500 rpm
Preparator: Cupissol Moteurs
Electronica: Magnetti Marelli
Cutie: secventiala cu 6 trepte Sadev
Frane: Brembo 4 pistonase fata si AP Racing 2 pistonase spate
Discuri: fata-asfalt 330 mm, macadam 280 mm
Jante: 15 inch macadam si 17 inch asfalt
Edwin Keleti si Victor Ponta va ofera spre vizionare si cateva imagini video surprinse cu ocazia primelor teste cu Renault Clio R3 Maxi Evo 2009: