Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 25-06-09, 21:58   #76
glevidj

Stage 5
 
glevidj's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 314
Default Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge

e cel mai tare ono imi place stilul lui si masinile lui tineo tot asa ono
glevidj is offline   Reply With Quote
Old 25-06-09, 22:19   #77
Kent8

Stage 5
 
Kent8's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,298
Default Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge

1 la mana degeaba o incalzit gumele pentru ca o stat 2-3 minute la start degeaba ca erau ceva oi, se aude in film cand o spus ca data viitoare sa nu se mai procedeze asa, dupa ce omu incalzeste gumele sa`l tii la start si oficialu o zis ca sunt ceva oi pe la punctul 8 si nustiu ce, se aude pe filmare.
daca stiu bine, la N ai voie sa modifici, suspensia, franele si electronica masinii.
la A parca ai voie si prin motor sau cutie
dar la H cat te tine buzunarul
ma insel cumva?
asa stiam si eu ca focusul ala albastru, daca despre ala este vorba, avea 730 de cai
acum nu stiu cat de mult conteaza caii putere sau cat conteaza greutatea, dar 90% conteaza si pilotul.
degeaba ai o masina cu 500 de cai si 1300kile si vine altul care are doar 400 de cai si 1000 de kile si si stie sa mearga cu masina si stie sa intre pe viraje si alea alea ca i-o da la ala cu masina de 500 de cai si 1300 de kile cu ceasu de la gara.
bafta si hai cu filmari
Kent8 is offline   Reply With Quote
Old 25-06-09, 22:32   #78
alinush27

Stage 5
 
alinush27's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 408
Member of:
[4Rally]
Default Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge

Quote:
te referi la ford focusu ala parca ala avea 700 de cp?eu zic ca se invart undeva la 400 500 de cp
Da , exact ; la Focus si la Escort ma refeream , motorul fiind acelasi la ambele si dezvolta pana la 872 hp si 840 Nm .

Quote:
Am facut contestatie dupa ce am fost exclus iar ieri mi s-a confirmat ca am fost repus in puncte si multumesc persoanelor din federatie pentru ca mi-au facut dreptate.

Mai multe puteti vedea aici: http://www.ono41.ro/forum/showthread...1013#post11013
Ono ne bucuram mult ca ai primit punctele , le meriti pe deplin. Inca nu imi vine sa cred cand ma uit la 1:40-ul ala.

Quote:
450-500 hp.. chiar nu stiam ca au motoare asa puternice la raliuri..
si o greutate estimativa a masinii?
Undeva intre 900-1000kg !

Quote:
Scuze de OFF TOPIC, dar sa ma documentez singur ar dura destul de mult.

Is reale cifrele astea? 1000CP? 700? in timp ce a lui Tempesta (207 super 2000) are 280cp?
Multumesc pentru raspunsuri.

aici vorbim de masini de grupa H care au o libertate mai mare de modificari parca numa restrictorul nu trebuie sa fie mai mare de 3.8 de mm..de ce vorbesti tu e o masina de grupa N unde nu prea ai voie sa modifici nimik fata de masina de serie in afara de montarea rollcageului
deci puteriile reale la masiniile de grupa H se invart undeva in jurul 450 500 cp
Chestia cu restrictorul e valabila doar la raliuri , grupa H ; la coasta e LIBER. Masina lui Tempesta e una de grupa A , la noi in campionat e incadrata la N si tot ce a mai ramas de serie pe masina aia e doar caroseria - si aceea oarecum modificata.

Quote:
acum nu stiu cat de mult conteaza caii putere sau cat conteaza greutatea, dar 90% conteaza si pilotul.
Multa dreptate ai cand spui chestia asta ! (cazul Puiu Rusu)

Last edited by alinush27; 25-06-09 at 22:37.
alinush27 is offline   Reply With Quote
Old 25-06-09, 22:42   #79
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge

chiar am o curiozitate stie cineva niste date tehnice despre golfu lui PUIU
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 25-06-09, 22:58   #80
alinush27

Stage 5
 
alinush27's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 408
Member of:
[4Rally]
Default Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge

Quote:
Originally Posted by adrian78bmw View Post
chiar am o curiozitate stie cineva niste date tehnice despre golfu lui PUIU
Masina momentan are 240 de caluti si 440Nm , cutie secventiala , aprox 1000 kg si o piesa care momentan nu se mai fabrica din anul 1962 si e unica , aceea dintre volan si scaun . S-au schimbat multe la masina de cand a vazut ea prima oara circuitul. Cert e ca s-a plecat de la III-ul TDI de 110hp.
alinush27 is offline   Reply With Quote
Old 25-06-09, 23:28   #81
alex86

Stage 5
 
alex86's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 800
Member of:
[4Rally]
Default Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge

Foarte frumoasa filmarea on board. Felicitari ONO pentru cum strunesti aceasta racheta.
alex86 is offline   Reply With Quote
Old 26-06-09, 00:39   #82
sonki

Stage 2
 
sonki's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 27
Default Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge

masina lui Baldescu era fiara.Am auzit prin 2004-2003 pe Ps Gutaiul de la raliul Siromex.Suna extraordinar ,iar cand viine vorba de putere ...acolo ajungea 700 de cai.Am auzit o poveste ,persoana respectabila din lumea raliurilor.uiu rusu a luat startul cu ea(escortu) la o coasta si a vrut sa arate cum se ia startul.Concluzie 4 viteze schimbate pe loc ,masina nu s-a miscat un metru.Se invarteau gentile in cauciucuri.
Eu zic ca e reala povestea...am auzit-o si eu
sonki is offline   Reply With Quote
Old 26-06-09, 00:44   #83
crdi

Stage 3
 
crdi's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 75
Talking Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge

Quote:
Originally Posted by ono41 View Post
Nu stiu de unde se zice ca am 700 HP, puterea asta de 700 HP inseamna incredibil de mult, nu am dus masina pana acum la dino pentru ca stiti bine ca nu avem asa ceva in Romania dar cum va aparea unul ma si duc imediat sa vad pentru ca si eu sunt curios. Am discutat cu mai multe persoane si dupa ce le-am spus ce anume am schimbat in motor mi-au spus ca e posibil sa ca masina mea sa aiba undeva intre 450/500 HP dar 700 ce spuneti voi e putin exagerat.

Onbord-ul este facut in etapa A 3a adica in ziua de vineri si cred ca am facut 1:47, Duminica in schimb am reusit sa cobor la 1:40 si sunt sigur ca se putea mult mai bine daca nu se anula ultima mansa de concurs. De ce diferenta atat de mare intre etapa de Vineri si Duminica? O sa va lamuresc acum: AM ajuns la curse Joi dimineata pe la 5 si nu am apucat sa dorm decat o ora dupa care m-am dus sa invat traseul, nu am reusit sa-l invat pentru ca eram foarte obosit si nici nu am avut timp iar acest lucru s-a vazut clar pentru ca diferenta dintre timpi a fost de 7 secunde ceea ce inseamna o diferenta uriasa.

PS. Sa ma anunti si pe mine Gabi cand imi pui camera in interior, chiar nu stiam pana de curand

no sa te laud ca ti se urca la cap........... , dar meriti felicitari maxime . se poate si mai bine din ce am vazut in filmare , asa ca data viitoare ia masuri . multa bafta incontinuare si fara incidente . "tine gazu in blana "
__________________
diesel pover
life is like dice, bitches and money .. keeps turning around

Many hearts but one soul - ACS Ghost Racing Team
crdi is offline   Reply With Quote
Old 26-06-09, 01:18   #84
Sonny
Peugeot Driver

Stage 5
 
Sonny's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,680
Member of:
[PEUGEOT]
[4Rally]
Default Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge

Quote:
Originally Posted by sonki View Post
Am auzit o poveste ,persoana respectabila din lumea raliurilor.uiu rusu a luat startul cu ea(escortu) la o coasta si a vrut sa arate cum se ia startul.Concluzie 4 viteze schimbate pe loc ,masina nu s-a miscat un metru.Se invarteau gentile in cauciucuri.
Eu zic ca e reala povestea...am auzit-o si eu
Ale dracu de cauciucuri erau lipite cu Poxipol de asfalt... Bine zis... povesti de adormit adulti.
Sonny is offline   Reply With Quote
Old 26-06-09, 09:16   #85
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge

Puiu Rusu e o legenda vie a acestui sport, am auzit si eu multe peripetii si sunt si acum cateva viraje despre care se zie ca Puiu Rusu le ataca altfel decat toti.

Eduard Stan e o alta legenda, pana anul trecut a detinut recordul pe mai multe trasee, nu stiu exact in ce an s-a retras (cred ca in 2002) iar pe vremea cand concura cu Lancia Delta (ex Andronic) batea piloti ce concurau cu masini mai bune decat Lancia.

Diferenta dintre o masina de N vs H e foarte mare:

Masina de N e aproape o masina de serie, e grea, puterea e undeva in jurul a 300 cp si nu ai voie sa-i schimbi decat suspensia, electronica si franele.

Grupa H e la liber, fiecare isi poate face masina in functie de buget, masina mea are in jur de 1000KG in timp ce o masina de N are undeva pe la 1400 KG.

Timpii celor de la grupa N sunt net inferiori celor de la grupa H iar diferenta este in jurul a 3 sec pe 1 km, la ultima etapa eu am reusit sa cobor la 1:40 iar cel mai bun de la N 1:49 iar traseul avea 3,3 km.

Sunt doua clase diferite, masinile de H sunt net superioare si nu se pot compara.

PS. Nelutzu, un fan infocat al echipei UCM Resita are urmatoarea semnatura: Grupe H - When the boys transform in men
__________________
www.ono41.ro (NOU)

Last edited by ono41; 26-06-09 at 09:21.
ono41 is offline   Reply With Quote
Old 26-06-09, 10:21   #86
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge

Quote:
Originally Posted by ono41 View Post
Puiu Rusu e o legenda vie a acestui sport, am auzit si eu multe peripetii si sunt si acum cateva viraje despre care se zie ca Puiu Rusu le ataca altfel decat toti.

Eduard Stan e o alta legenda, pana anul trecut a detinut recordul pe mai multe trasee, nu stiu exact in ce an s-a retras (cred ca in 2002) iar pe vremea cand concura cu Lancia Delta (ex Andronic) batea piloti ce concurau cu masini mai bune decat Lancia.

Diferenta dintre o masina de N vs H e foarte mare:

Masina de N e aproape o masina de serie, e grea, puterea e undeva in jurul a 300 cp si nu ai voie sa-i schimbi decat suspensia, electronica si franele.

Grupa H e la liber, fiecare isi poate face masina in functie de buget, masina mea are in jur de 1000KG in timp ce o masina de N are undeva pe la 1400 KG.

Timpii celor de la grupa N sunt net inferiori celor de la grupa H iar diferenta este in jurul a 3 sec pe 1 km, la ultima etapa eu am reusit sa cobor la 1:40 iar cel mai bun de la N 1:49 iar traseul avea 3,3 km.

Sunt doua clase diferite, masinile de H sunt net superioare si nu se pot compara.

PS. Nelutzu, un fan infocat al echipei UCM Resita are urmatoarea semnatura: Grupe H - When the boys transform in men
Ono o intrebare de ce o masina de grupa N in campionat bate o masina de grupa H ?
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 26-06-09, 10:29   #87
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge

Masinile de raliu nu sunt ca cele de coasta, pilotii de la H nu sunt de calibrul celor de la N. La raliu sunt minim 120 km iar la coasta sunt intre 3 si 5 km si poti invata traseul mult mai repede. La coasta se merge mult mai tare decat la raliu pentru ca avem voie sa ne antrenam cat dorim in timp ce la raliu e voie sa faci doar 3 treceri pe fiecare proba inainte de start. Stilul pilotilor de raliu nu se potriveste cu stilul pilotilor de coasta, pilotii de coasta merg tare, merg pe trase curate in timp ce pilotii de raliu merg de-a latu pentru ca sunt obisnuiti sa mearga pe traseu alunecos si au un stil care nu e bun pt asfalt curat.

Nu stiu daca m-am exprimat cum trebuie dar asta e parerea mea.
ono41 is offline   Reply With Quote
Old 26-06-09, 10:39   #88
cryssl

Stage 5
 
cryssl's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,671
Member of:
[4Rally]
Default Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge

am avut si eu placerea sa merg in dreapta lui onoriu , este o senzatie de neuitat :X ono este un maestru ' al volanului
cryssl is offline   Reply With Quote
Old 26-06-09, 11:11   #89
SaIBoT
Toyota Driver

Stage 5
 
SaIBoT's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 441
Member of:
[Toyota]
Default Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge

Foarte tare,ador filmarile de genul asta.La raliu ar mai fi si cele de la pedale
SaIBoT is offline   Reply With Quote
Old 29-06-09, 00:35   #90
alex86

Stage 5
 
alex86's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 800
Member of:
[4Rally]
Default Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge

Quote:
Originally Posted by cryssl View Post
am avut si eu placerea sa merg in dreapta lui onoriu , este o senzatie de neuitat :X ono este un maestru ' al volanului
Ai dreptate super senzatia in dreapta lui Daniel.
alex86 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -