25-06-09, 16:41
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
|
Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge
Doamne ce violent se mai aude EVO 5 asta !
|
|
|
25-06-09, 17:16
|
#63
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge
super ONO as fi curios cat 600 de cp s-au mai mult are masina...prin culise se auzea ca evo lui Paul Andronic ar avea undeva la 1000 cp .decat sa umpli plutonul la N mai bine te dai la H sau la CNVCR
__________________
Last edited by adrian78bmw; 25-06-09 at 17:19.
|
|
|
25-06-09, 18:10
|
#64
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 408
Member of: [4Rally]
|
Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge
Quote:
Originally Posted by adrian78bmw
super ONO as fi curios cat 600 de cp s-au mai mult are masina...prin culise se auzea ca evo lui Paul Andronic ar avea undeva la 1000 cp .decat sa umpli plutonul la N mai bine te dai la H sau la CNVCR
|
1000 hp dintre care vreo 300 si ceva morti , nu ? Ce usor vorbesc unii de mii de cai putere ; aici nu ma refer la tine , tu doar ai auzit asta. Si de masina lui Ono vorbeau unii de 700hp+ , balarii . Numai cai avem toti in cap , nimeni nu se gandeste la downforce , aerodinamica , stabilitate , apasare ; nu se intreaba nimeni de ce Luci Hora a luat bataie la internationale de la un Golf de 1.6 , ce-i drept preparat de Spiess , dar totusi e un 1.6 aspirat. Singura masina de peste 700 hp din campionat a fost cea a domnului Victor Baldescu , dar la masina aia mai mult faceau activele decat caii aia. Cat despre On-board-uri , cu siguranta mai vrem .
|
|
|
25-06-09, 18:36
|
#65
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 724
Member of: [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [LANCIA]
|
Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge
Quote:
Originally Posted by alinush27
1000 hp dintre care vreo 300 si ceva morti , nu ? Ce usor vorbesc unii de mii de cai putere ; aici nu ma refer la tine , tu doar ai auzit asta. Si de masina lui Ono vorbeau unii de 700hp+ , balarii . Numai cai avem toti in cap , nimeni nu se gandeste la downforce , aerodinamica , stabilitate , apasare ; nu se intreaba nimeni de ce Luci Hora a luat bataie la internationale de la un Golf de 1.6 , ce-i drept preparat de Spiess , dar totusi e un 1.6 aspirat. Singura masina de peste 700 hp din campionat a fost cea a domnului Victor Baldescu , dar la masina aia mai mult faceau activele decat caii aia. Cat despre On-board-uri , cu siguranta mai vrem .
|
Demential ONO !
Cat despre CP ... va dati seama cate hätzuri are in mana ? tre sa stii sa-i strunesti pe toti...
Asteptam cu nerabdare si alte ONBOARD-uri, sunt foarte interesante, poti vedea multe chestii interesante, si sa nu mai spun "invata" multe.
__________________
`93 Lancia Thema 2.0i 16V TURBO LX 148kw
Objects in the mirror no longer matter.
|
|
|
25-06-09, 19:10
|
#66
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge
Quote:
Originally Posted by alinush27
1000 hp dintre care vreo 300 si ceva morti , nu ? Ce usor vorbesc unii de mii de cai putere ; aici nu ma refer la tine , tu doar ai auzit asta. Si de masina lui Ono vorbeau unii de 700hp+ , balarii . Numai cai avem toti in cap , nimeni nu se gandeste la downforce , aerodinamica , stabilitate , apasare ; nu se intreaba nimeni de ce Luci Hora a luat bataie la internationale de la un Golf de 1.6 , ce-i drept preparat de Spiess , dar totusi e un 1.6 aspirat. Singura masina de peste 700 hp din campionat a fost cea a domnului Victor Baldescu , dar la masina aia mai mult faceau activele decat caii aia. Cat despre On-board-uri , cu siguranta mai vrem .
|
te referi la ford focusu ala parca ala avea 700 de cp?eu zic ca se invart undeva la 400 500 de cp
|
|
|
25-06-09, 19:13
|
#67
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 177
|
Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge
WoW joaca de copil ) ... pt el normal !
|
|
|
25-06-09, 20:13
|
#68
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge
Nu stiu de unde se zice ca am 700 HP, puterea asta de 700 HP inseamna incredibil de mult, nu am dus masina pana acum la dino pentru ca stiti bine ca nu avem asa ceva in Romania dar cum va aparea unul ma si duc imediat sa vad pentru ca si eu sunt curios. Am discutat cu mai multe persoane si dupa ce le-am spus ce anume am schimbat in motor mi-au spus ca e posibil sa ca masina mea sa aiba undeva intre 450/500 HP dar 700 ce spuneti voi e putin exagerat.
Onbord-ul este facut in etapa A 3a adica in ziua de vineri si cred ca am facut 1:47, Duminica in schimb am reusit sa cobor la 1:40 si sunt sigur ca se putea mult mai bine daca nu se anula ultima mansa de concurs. De ce diferenta atat de mare intre etapa de Vineri si Duminica? O sa va lamuresc acum: AM ajuns la curse Joi dimineata pe la 5 si nu am apucat sa dorm decat o ora dupa care m-am dus sa invat traseul, nu am reusit sa-l invat pentru ca eram foarte obosit si nici nu am avut timp iar acest lucru s-a vazut clar pentru ca diferenta dintre timpi a fost de 7 secunde ceea ce inseamna o diferenta uriasa.
PS. Sa ma anunti si pe mine Gabi cand imi pui camera in interior, chiar nu stiam pana de curand
|
|
|
25-06-09, 20:14
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge
Am facut contestatie dupa ce am fost exclus iar ieri mi s-a confirmat ca am fost repus in puncte si multumesc persoanelor din federatie pentru ca mi-au facut dreptate.
Mai multe puteti vedea aici: http://www.ono41.ro/forum/showthread...1013#post11013
|
|
|
25-06-09, 20:33
|
#70
|
Stage 2
Join Date: Feb 2008
Posts: 73
|
Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge
450-500 hp.. chiar nu stiam ca au motoare asa puternice la raliuri..
si o greutate estimativa a masinii?
|
|
|
25-06-09, 20:50
|
#71
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 177
|
Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge
frumosss...:X
|
|
|
25-06-09, 21:04
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,490
Member of: [2 Roti]
|
Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge
Īşi īncălzeşte cauciucurile ca deobicei.
De cānd l-am văzut prima dată cānd a concurat mi-a plăcut stilul lui. Felicitări Ono pentru tot palmaresul! Baftă īn continuare!
|
|
|
25-06-09, 21:06
|
#73
|
Stage 4
Join Date: Jun 2009
Posts: 205
|
Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge
tOT respectul din partea mea...
|
|
|
25-06-09, 21:20
|
#74
|
Stage 2
Join Date: Mar 2009
Posts: 25
|
Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge
Quote:
Originally Posted by alinush27
1000 hp dintre care vreo 300 si ceva morti , nu ? Ce usor vorbesc unii de mii de cai putere ; aici nu ma refer la tine , tu doar ai auzit asta. Si de masina lui Ono vorbeau unii de 700hp+ , balarii . Numai cai avem toti in cap , nimeni nu se gandeste la downforce , aerodinamica , stabilitate , apasare ; nu se intreaba nimeni de ce Luci Hora a luat bataie la internationale de la un Golf de 1.6 , ce-i drept preparat de Spiess , dar totusi e un 1.6 aspirat. Singura masina de peste 700 hp din campionat a fost cea a domnului Victor Baldescu , dar la masina aia mai mult faceau activele decat caii aia. Cat despre On-board-uri , cu siguranta mai vrem .
|
Scuze de OFF TOPIC, dar sa ma documentez singur ar dura destul de mult.
Is reale cifrele astea? 1000CP? 700? in timp ce a lui Tempesta (207 super 2000) are 280cp?
Multumesc pentru raspunsuri.
|
|
|
25-06-09, 21:27
|
#75
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Etapele III-IV Alba Motor Challenge
Quote:
Originally Posted by baladi
Scuze de OFF TOPIC, dar sa ma documentez singur ar dura destul de mult.
Is reale cifrele astea? 1000CP? 700? in timp ce a lui Tempesta (207 super 2000) are 280cp?
Multumesc pentru raspunsuri.
|
aici vorbim de masini de grupa H care au o libertate mai mare de modificari parca numa restrictorul nu trebuie sa fie mai mare de 3.8 de mm..de ce vorbesti tu e o masina de grupa N unde nu prea ai voie sa modifici nimik fata de masina de serie in afara de montarea rollcageului
deci puteriile reale la masiniile de grupa H se invart undeva in jurul 450 500 cp
|
|
|
|
|