RallyExpert
e ce vineri timpi cu mult mai slabi decat duminica?
Daniel Onoriu: As spune ca e firesc ca timpii de duminica sa fie mai buni. Gandeste-te ca urci coasta de mult mai multe ori si cu cat o urci mai des, cu atat descoperi lucruri care ti-au scapat si iti imbunatatesti atacarea virajelor. La mine a fost intr-adevar vorba de o diferenta destul de mare si cred ca lipsa antrenamentelor s-a vazut, pentru ca joi am ajuns dupa foarte multe peripetii undeva noaptea tarziu, am reusit sa dorm doar 1 ora si m-am trezit sa invat traseul. Practic am invatat traseul in urcarile oficiale si nu e usor sa mergi cu o masina atat de tare dupa atata oboseala.
R.E:Am auzit ca vineri au fost niste probleme tehnice despre ce a fost vorba?
Daniel Onoriu: S-a stricat din nou pompa de servo si am fost nevoit sa abandonez in prima urcare, in parcul de service echipa mea de asistenta (X-Motors) au reusit intr-un timp RECORD sa remedieze problema; urmatoarea urcare m-a lasat si bateria, dar am incarcat-o, prezentandu-ma in mansele de concurs cu o masina perfecta; am castigat in ciuda oboselii profunde.
R.E:Cum ti s-a parut organizarea de la aceasta etapa?
Daniel Onoriu: Mihai Beldie si Claudiu David sunt oameni minunati si cred ca s-au straduit atat de mult la organizare si pentru ca ei au vazut fenomenul din perspectiva pilotului. A fost ok si promovarea, desi am avut propriile afise la aceasta competitie pentru a suplimenta putin vizibilitatea pe plan local.
R.E:Vei obtine inapoi punctele de duminica?
Daniel Onoriu: Nu sunt in masura sa dau eu verdicte. Ce a depins de mine, eu am facut: m-am impus lejer duminica, am obtinut cel mai bun timp de departe, apoi am facut dupa mansa de concurs acea manevra considerata de Consiliul Comisarilor Sportivi Neregulamentara, in baza unui articol care nu prea are legatura cu ce am facut eu acolo. Bineinteles ca am contestat decizia, nu pentru ca nu as fi gresit, ci pentru ca sanctiunea primita si incadrarea mi s-au parut nedrepte.