Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 26-01-09, 11:44   #1
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Criza financiara loveste si raliurile?

Onoriu castiga primul raliu pe zapada cu masina de antrenament

In acest week-end a avut loc la Covasna primul raliu pe zapada din acest an. La start s-au prezentat piloti si masini de top, lupta ducandu-se intre favoritii Szabo Gergo, Valentin Porcisteanu si Daniel Onoriu. Degajat, sigur pe el, Daniel a glumit cu fanii pana in ultimele secunde dinainte startului. Le-a promis concentrare si spectacol, si s-a tinut de cuvant.


Raliul de la Covasna a fost compus din trei probe speciale distincte. Prima proba a fost clasicul Comandau care face mereu parte din planul orar al curselor locale si care in 2008 a facut parte si din Raliul Tara Barsei. Proba a fost lipsita de orice urma de zapada si s-a rulat pe un noroi foarte alunecos. A doua proba speciala a fost una noua, foarte ingusta si plina de zapada moale, zapada care a creat probleme multor participanti. Cea de a treia proba speciala a fost prima parte a probei Zabratau care a avut loc la Raliul Tara Barsei. Proba ce era 80% acoperita de gheata. Pe scurt, acest raliu a continut toate suprafetele posibile pentru un raliu de macadam desfasurat in aceasta perioada.

Desi a participat cu o masina slab pregatita pentru a face fata competitiei care se anunta si cu un buget deloc generos, Daniel a reusit sa treaca in viteza peste noroi, zapada si gheata in drumul spre cea mai inalta treapta a podiumului. „Din mai multe motive, am avut de ales intre a nu ma prezenta la acest raliu sau a gasi o modalitate de diminuare a costurilor participarii. Asa am stabilit cu copilotul meu, Gabi Tiura, sa luam startul cu masina de antrenament din 2008. Desi am mers doar in 3 pistoane, cu o masina la care nu am mai facut revizie completa de raliu de mai bine de 1 an... am reusit sa ne pozitionam pe primul loc”, a declarat Daniel.

„Castigarea raliului are ca merit talentul lui Daniel si strategia pe care am abordat-o. Un merit mare l-a avut si alegerea anvelopelor potrivite, dar si faptul ca nu am vrut sa mai fortam dupa ce ne-am dat seama ca adversarii principali au iesit din schema si a trebuit sa mergem calm si rezonabil ca sa ne pastram locul I, dar suficient de repede cat sa oferim fanilor spectacol”, ne-a spus Gabi.

Apropiatii spun ca desi face eforturi uriase pentru a lua startul si in 2009, Daniel nu vrea sa-si refaca prioritatile. „Inca nu stiu ce voi face in 2009. Nu am nici un sponsor si nu stiu daca imi voi mai permite sa fac curse si sa ne batem la varf. Pentru pozitionari pe primele pozitii cum imi place mie sa fac trebuie foarte multe antrenamente si dotari. Noi cautam sa bagam alaturi de noi in lupta mai degraba parteneri tehnici, pentru ca noi avem deja masini foarte bune de concurs. Atat pentru raliu, cat si pentru coasta. Dar deocamdata le lasam in garaj pentru ca si consumabilele pentru ele ne-ar costa foarte mult. Imi doresc sa fac performanta, dar bugetele sunt cele care influenteaza performanta, nu doar talentul, ambitia si perseverenta”, a continuat Daniel.

Masinile de raliuri care se prezinta la start costa sute de mii de euro. Cel mai bine pentru un echipaj este ca masina de antrenamente sa fie cat mai apropiata cu cea de competitie, dar chiar si asa costurile uneia de antrenament sunt cam de 5 ori mai reduse. Asta a fost solutia gasita si de Daniel Onoriu, cel care a incheiat sezonul trecut doborand recorduri stabilite de peste 10 de ani. Anturajul in care a intrat recent prin cooptarea noului sau copilot, pilotul Gabriel Tiura, ii prieste de minune, echipajul 41 reusind numai podiumuri de la infiintare.

„Suntem din nou in discutii cu agentia de PR cu care am intrat in mediatizare in 2007 si cu care am decis tot din motive financiare si din lipsa sponsorilor sa oprim promovarea la jumatatea anului trecut. Alaturi de agentia in PRogress am reusit in 9 luni de zile sa avem peste 490 de minute de difuzare in aparitii TV si 25 de articole dedicate in presa scrisa”, a declarat Daniel.

Cum sponsorii nu se grabesc sa mai arunce cu banii in nici un sport, si alti piloti de raliuri trec prin emotiile startului de sezon. Dar Daniel e hotarat si isi duce pasiunile cu aceeasi inversunare ca pana acum. „Daca reusesc sa iau startul in probele din 2009, promit spectacol maxim. Nu mai conteaza acum cu ce intru in competitie. Vreau sa castig si o voi face cu ce arme am la dispozitie. Criza va trebui sa stea pe margine si sa priveasca. Daca reuseste sa ne vada... in viteza”, a incheiat increzator Daniel.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ONO_Covasna1.jpg
Views:	1729
Size:	107.5 KB
ID:	768151   Click image for larger version

Name:	ONO_Covasna2.jpg
Views:	201
Size:	42.3 KB
ID:	768152   Click image for larger version

Name:	ONO_Covasna3.jpg
Views:	200
Size:	43.2 KB
ID:	768153  

Click image for larger version

Name:	ONO_Covasna4.jpg
Views:	288
Size:	36.1 KB
ID:	768154   Click image for larger version

Name:	ONO_Covasna5.jpg
Views:	386
Size:	41.3 KB
ID:	768155   Click image for larger version

Name:	ONO_Covasna6.jpg
Views:	407
Size:	38.6 KB
ID:	768156  

__________________
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 11:49   #2
sparly

Presedinte SRR

Stage 5
 
sparly's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 4,714
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Echipa de sprijin]
[Shine Club]
Default Re: Criza financiara loveste si raliurile?

pai ONORIU este ONORIU si atat frumoasa masina frumoase pozele felicitari bafta multa
sparly is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 12:04   #3
DiavoLLo
Ford Driver

Stage 5
 
DiavoLLo's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,045
Member of:
[FORD]
Default Re: Criza financiara loveste si raliurile?

multa bafta in continuare ONO in tot ce iti propui sa faci......suntem alaturi de tine.
DiavoLLo is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 12:18   #4
uncazan

Stage 5
 
uncazan's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 312
Member of:
[Echipa de sprijin]
Default Re: Criza financiara loveste si raliurile?

Bine ONO ! arata tot ce potii.... ONO 41 WIN !



si asta e doar inceputu'.....
uncazan is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 12:58   #5
cata_cve

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 75
Default Re: Criza financiara loveste si raliurile?

ono felicitari si multa bafta in continuare! vine VTM-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
cata_cve is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 13:24   #6
marian_tgv

Stage 5
 
marian_tgv's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 454
Default Re: Criza financiara loveste si raliurile?

felicitari si bafta multa la gasit sponsori
marian_tgv is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 13:32   #7
SERJAN
VW Driver

Stage 3
 
SERJAN's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 160
Member of:
[VW]
Default Re: Criza financiara loveste si raliurile?

bravo ono si mult noroc ca o sa ai nevoie in continuare...
SERJAN is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 13:56   #8
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Criza financiara loveste si raliurile?

Sa nu uitam de cele 3 minute penalizare luate de daurette pentru intarzierea in co
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 14:58   #9
rAdU87

Stage 5
 
rAdU87's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 894
Member of:
[Fiat]
Default Re: Criza financiara loveste si raliurile?

bravo ono !!
rAdU87 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 15:57   #10
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Criza financiara loveste si raliurile?

A fost o cursa foarte grea pentru noi si am trecut prin foarte multe in cele doua zile cat am stat in Covasna, masina de antrenament cu care am concurat si am invins este o masina de strada ce are o cutie de curse cu craboti si electronica de serie resoftata de SKN, in rest cum am spus si mai sus e o masina de serie fara sa aiba nici macar o evacuare racing. Dupa un sezon 2008 aceasta masina a ajuns la capatul puterilor si ii trebuie urgent o revizie totala, dupa prima zii de recunoasteri in care am facut doar o trecere in cele 3 probe motorul acestui evo8 a refuzat sa mai porneasca si am stat cateva ore in padure pana cand cineva ne-a ajutat si ne-a tractat pana la primul hotel la marginea orasului. Imediat ce am ajuns la hotel am sunat echipa de asistenta si i-am rugat sa faca un mic efort si sa vina sa-mi repare masina pentru ca altfel eram nevoiti sa nu luam startul, au ajuns in jurul orei doua dimineata si s-au apucat de treaba iar la 4 masina era gata de start. Ne-am trezit la 6 si ne-am apucat de antrenament pentru ca nu aveam dictarea completa iar la 11:30 eram prezenti la start.

La start am plecat a treia masina dupa Szabo si Porcisteanu iar pe PS1 la jumatatea probei l-am vazut pe Szabo urcat pe un mal de zapada si mi-am dat seama ca a fortat prea mult si ca a abandonat. In PS2 eram pregatiti cu gume de zapada perfecte pentru acea proba iar Porcisteanu era incaltat cu anvelope de iarna dar de strada ce nu erau bune in acele probe ce urmau sa le parcurgem, m-am gandit ca pot sa recuperez iar la un moment dat dupa ce s-a dat startul l-am vazut tras pe stanga pentru ca probabil facuse pana, imediat dupa PS2 Porcisteanu a primit penalizare mai multe minute si uite asa ne-am dat seama ca nu mai are rost sa fortam si ca victoria este asigurata fara sa fim nevoiti sa fortam daca terminam cursa iar in ultima proba chiar am fost foarte stresati pentru ca masina intrerupea si credeam ca o sa se opreasca si ca abandonam dar pana la urma am terminat si suntem mandri de rezultat.

Multumesc tuturor celor care ne-au felicitat mai sus!
__________________
www.ono41.ro (NOU)

Last edited by ono41; 26-01-09 at 16:01.
ono41 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 16:00   #11
sparly

Presedinte SRR

Stage 5
 
sparly's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 4,714
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Echipa de sprijin]
[Shine Club]
Default Re: Criza financiara loveste si raliurile?

BV BV BV ONU SI MULTA BAFTA IN CONTINUARE
sparly is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 16:21   #12
R0b3r71n0

Stage 5
 
R0b3r71n0's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 571
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Criza financiara loveste si raliurile?

bine ono ,ulta bafta in continuare ... meriti toate laudele
R0b3r71n0 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 16:24   #13
marian_tgv

Stage 5
 
marian_tgv's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 454
Default Re: Criza financiara loveste si raliurile?

off-topic: cum fac si eu sa nu-mi mai apara zeci de mail-uri in casuta...cum scrie cineva pe topic imi apare reply to thread...si asa am zilnic cateva zeci bune de mesaje, multumesc anticipat si scuze din nou
marian_tgv is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 16:33   #14
alex86

Stage 5
 
alex86's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 800
Member of:
[4Rally]
Default Re: Criza financiara loveste si raliurile?

Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2 View Post
Sa nu uitam de cele 3 minute penalizare luate de daurette pentru intarzierea in co

Daniel nu a mai fortat dupa penalizarea primita de Vali si in plus a mers destul de mult in 3 pistoane. Vali a ales sa riste a iesit putin afara a avut parte de o pana care i-a adus acea intarziere si cu ea penalizarea de 3 minute.

Felicitari ONO esti tare sa speram ca asa o vei tine tot anul. Bafta

Last edited by alex86; 26-01-09 at 16:37.
alex86 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 16:34   #15
VWluci

Stage 5
 
VWluci's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 952
Member of:
[Echipa de sprijin]
[4Rally]
[VW]
Default Re: Criza financiara loveste si raliurile?

Vesnica problema a baniilor in tara asta minutata. Un om talentat cum este Daniel Onoriu nu ar trebuii sa isi faca probleme in legatura cu banii...el ar trebuii sa isi vada de raliu si sa nu isi mai bata capul cu banii.
Am mai spus-o si voi sustine in continuare ideea ca la noi in Romania daca nu practici fotbalul esti un nimic...Acolo bani se gasesc cu carca..se aduna toti mafiotii si imbuibatii, cumpara niste echipe ca sa mai apara si ei la "Stirile din Sport" sa isi mai etaleze burta si ceafa de porc... Este adevarat ca acum este criza si sunt bani putini, dar nu este prima data cand echipa lui Onoriu intampina probleme cu banii.
Oricum Daniele, eu iti doresc mult succes si stiu ca vei reusii sa treci si peste asta ca multe altele.
VWluci is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -