Ok. Eu l-e zic "Benzinare" ca sīnt cu motoare termice cu ardere.
Am vazut unele care ajung si la peste 100 km/h dar unde ai pista de asa ceva?
loc unde sa dezvolti o astfel de viteza si sa o si poti controla, cam rar. O parcare goala de mall nu ajunge nici pt. un electro ca al meu care cu un acumulator de 2900 mA ajunge la 35 km/h.
Daca-i mai modific si transmisia (raportul) ajunge lejer la 65 -70 km/h.
La enzo-ul meu galben (nou)
i-am pus acumulator de 2900 mA, īncarcat ful am mers asta toamna pe pista clubului de masinute RC si l-am testat. Cei de la club au pistol radar cu care testeaza masinile astea pt. competitiile lor.
Are doua trepte de viteza, prin telecomanda. Īntr-a 2-a am ajuns cu el la viteza de 35 km/h cum am spus mai sus si daca te gīndesti este considerat jucarie, jucarie care m-a costat 25 EURO asa cum o vezi īn poza.
Uite aici, primele doua relee de la dreapta spre stīnga sīnt pt. mers īnainte.
Al 3-lea releu pt. mers īnapoi:
Adevarul este ca masina īn general, chit ca e scara 1:6 este foarte usoara. Cu acumulator cu tot abea ajunge la 1,5 kg. Totul este de plastic semielastic, īn bot, placa de guma. Aici nici nu are ce sa traga la cīntar.
Cīt cīntareste un "benzinar" cu plinul facut la aceasi scara 1:6 ?
Ok. La electrice, daca tragi serios de ea, nu deconectezi iluminatul, īn nici 30 minute e pe dreapta fara curent. La competitii nu ai sanse ca se goleste prea repede dar.......... na.... fiecare avantaj cu dezavantajul lui.