21-06-11, 11:09
|
#451
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 443
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: CUSTOM AREA!
foarte tare bmw E46....ingrijit ,,,neingrijit dar e unicat...si te simti bine cand ai ceva unicat facut de mana ta.....
|
|
|
21-06-11, 21:58
|
#452
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 5,265
Member of: [Colectionar Machete] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: CUSTOM AREA!
un Subaru Impreza de la Street Tuners BBurago...transformat.
|
|
|
21-06-11, 22:05
|
#453
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,810
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: CUSTOM AREA!
Pfff...nici nu stiu cu ce sa incep. Vopseaua nu e finisata cum trebuie (nu are luciu, e foarte groasa), stopurile spate care sunt inexistente (stiu ca Bburago si-au batut joc de macheta asta, dar se puteau face cu o freza si niste plastic), rotile de Mustang nu se prea pupa cu o asiatica, farurile si proiectoarele fara sticle dau ca nuca in perete... Interiorul in schimb e lucrat bine (din ce se vede in poza), vopseaua nu e lucioasa si pare aplicata bine.
|
|
|
21-06-11, 22:13
|
#454
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 5,265
Member of: [Colectionar Machete] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: CUSTOM AREA!
Quote:
Originally Posted by bmwh548
Pfff...nici nu stiu cu ce sa incep. Vopseaua nu e finisata cum trebuie (nu are luciu, e foarte groasa), stopurile spate care sunt inexistente (stiu ca Bburago si-au batut joc de macheta asta, dar se puteau face cu o freza si niste plastic), rotile de Mustang nu se prea pupa cu o asiatica, farurile si proiectoarele fara sticle dau ca nuca in perete... Interiorul in schimb e lucrat bine (din ce se vede in poza), vopseaua nu e lucioasa si pare aplicata bine.
|
mie mi se pare complet ratata si asta mai ales din cauza chitului mult si a vopselei in strat prea gros.a fost printre putinele machete la 1/24 care le-am gasit, ca sa vi le arat si voua, asa ca m-am gandit ca e o ocazie buna sa va dati cu parerea.nu mi-am exprimat gandurile asupra acestei machete in postul precedent ca sa nu fiti cumva influentati
oricum cred ca e interesant sa mai si criticam modelele de aici ca doar nu-s toate tzipla.
l.e: ceva ce mi se pare total nepotrivit este tips-ul tobei de esapament.orientat in jos, da impresia unui diesel'ar aici cred ca a cam gresit, in viziunea mea, macheta asta ar fi fost echipata cu un burlan dinala gros, japonez
Last edited by FED express; 21-06-11 at 22:16.
|
|
|
22-06-11, 01:23
|
#455
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 3,134
|
Re: CUSTOM AREA!
1:18 KYOSHO BMW M3 PERFORMANCE - MODIFIED UMBAU ALU BBS (eBay)
|
|
|
22-06-11, 01:26
|
#456
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,810
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: CUSTOM AREA!
Imi place cu exceptia scaunelor. Imi par luate dintr-un Maisto de duzina.
|
|
|
22-06-11, 13:48
|
#457
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,465
Member of: [Moderators] [Virtual Tuning]
|
Re: CUSTOM AREA!
Quote:
Originally Posted by FED express
l.e: ceva ce mi se pare total nepotrivit este tips-ul tobei de esapament.orientat in jos, da impresia unui diesel'ar aici cred ca a cam gresit, in viziunea mea, macheta asta ar fi fost echipata cu un burlan dinala gros, japonez
|
E cumva o regulă asta? Mașina mea e benzinară și are 2 tipsuri orientate în jos, să înțeleg că aspiră și ea la un motor tdi? (toate ca model au așa toba)
__________________
Second to a hammer , a cable tie can fix anything!
|
|
|
22-06-11, 16:18
|
#458
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,810
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: CUSTOM AREA!
In mod normal asta e o regula la toti producatorii din ratiuni de poluare (se disipa altfel gazele si pietonii nu sunt la fel de intoxicati), dar la o asiatica turbata se potriveste mai bine o finala agresiva orientata orizontal, probabil la asta s-a referit si FED express.
|
|
|
22-06-11, 16:37
|
#459
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 5,265
Member of: [Colectionar Machete] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: CUSTOM AREA!
Quote:
Originally Posted by manu_96xls
E cumva o regulă asta? Mașina mea e benzinară și are 2 tipsuri orientate în jos, să înțeleg că aspiră și ea la un motor tdi? (toate ca model au așa toba)
|
Quote:
Originally Posted by bmwh548
In mod normal asta e o regula la toti producatorii din ratiuni de poluare (se disipa altfel gazele si pietonii nu sunt la fel de intoxicati), dar la o asiatica turbata se potriveste mai bine o finala agresiva orientata orizontal, probabil la asta s-a referit si FED express.
|
asa e Radu.ma scuzati ca nu m-am exprimat prea bine.
Un GTI incaltat cu Ronal Turbo si alte mici modificari.Enjoy
|
|
|
22-06-11, 21:45
|
#460
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: CUSTOM AREA!
place asta la mine...
faine jantele si ce are sub capota
|
|
|
24-06-11, 10:57
|
#461
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 5,265
Member of: [Colectionar Machete] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: CUSTOM AREA!
un 930 SlantNose Revell transformat din cabrio in coupe !
|
|
|
24-06-11, 11:10
|
#462
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 5,265
Member of: [Colectionar Machete] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: CUSTOM AREA!
Si pentru ziua de ieri...
O Manta B modificata radical.
|
|
|
24-06-11, 11:15
|
#463
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: CUSTOM AREA!
cam asa o sa arate si porcul tau...
superba manta bre!!!
|
|
|
25-06-11, 00:02
|
#464
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 413
|
Re: CUSTOM AREA!
Do you like drag cars?
|
|
|
25-06-11, 19:27
|
#465
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 5,265
Member of: [Colectionar Machete] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: CUSTOM AREA!
@ Mini Cooper: este din metal caroseria ? (daca cumva stii..)
Corvette Anniversary custom model.
|
|
|
|
|