Go Back   Forum 4Tuning > Hobby & Pasiuni Comune > MOTO > Motociclete > Discutii generale moto

Reply
 
Thread Tools
Old 28-05-12, 10:36   #1
stiuca

Stock
 
stiuca's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 3
Default Kawasaki Zx6R 636 Vs Honda Cbr600 Vs Yamaha R6

Salutare la toata lumea.Am mare nevoie de ajutorul vostru.In maxim 3 luni devin motociclist.Sunt elev,viitor student iar motocicleta vina ca "recompensa" la,sper eu,rezultatele bune de la bacalaureat si examenul de admitere.Bugetul maxim pentru motocicleta este de 2400-2500 euro iar in acesti banuti am gasit cateva exemplare din fiecare din cele de mai sus.Dilema mea,ce alegere sa fac..Sunt LEMN/TAUNE/PRAF in materie de motociclete.Am mers cu cateva scutere si cu o aprilia rs50 dar cam atat...Ma intereseaza informatii strict legate de motociclete(intretinere,fiabilitate,confort(o sa faca,sper eu,frecvent Timisoara-Filiasi si retur),de ce nu si un consum(elev,viitor student),tinuta de drum etc.)Vreau pareri pro si contra dar oarecum si argumentate.Daca o sa ziceti ca-s nebun si o victima sigura...probabil ca aveti dreptate,dar ma cunosc bine si cred ca pot merge ok....Daca mi-as permite sa imi cumpar 2-3 motociclete in viitorii 2-3 ani(125cc-250cc-500cc) probabil ca as face-o dar viitoarea motocicleta o sa o tin mai mult timp.Cu ajutorul vostru sper "sa cresc" in acest domeniu si sa fac alegerea potrivita,pe care sa nu o regret mai apoi.Va multumesc,sa aveti o saptamana minunata!

L.E cum nu cunosc detalii,nu stiu nici preturile....nu stiu care este pretul pentru o motocicleta buna din 2000-2002 pentru a putea face o comparatie.ca sa intelegeti la ce ma refer,la 5000 de euro poti sa iti iei si Golf si A4...dar..

FARA "O SA MORI""ASTEA NU-S DE INCEPATORI""ESTI SINUCIGASi"
REFERITI-VA STRICT LA MOTOCICLETE
stiuca is offline   Reply With Quote
Old 04-06-12, 09:37   #2
stiuca

Stock
 
stiuca's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 3
Default Re: Kawasaki Zx6R 636 Vs Honda Cbr600 Vs Yamaha R6