Intr-adevar pacat! Acum nu ne mai uitam la masinile vechi chiar daca sunt adevarate bijuterii, sport sau supersport! Nu ne mai plac, polueaza, nu au sisteme de siguranta activa si lista poate continua.
Suntem invatati in masini izolate fonic, scaune si interioare din piele...
nu inteleg de ce aveti asa o parere de rau fata de masinile din poze. in totdeauna vor fi oameni care le vor restaura... ganditi-va ca totusi vedeti o masina in proportie de 70% intreaga nu un cub de metal scos de la topit. atunci chiar ar fi meritat lacrimi. dar asa sunt pur si simplu masini uita-te de proprietari, sau proprietari decedati sau cine stie ce alte motive, sau din simplul fapt ca stiu ca au o adevarata metoda de castiga foarte multi bani in curte. ganditi-va la cum lucreaza cei din afara romaniei, cat timp depun pentru a gasi o masina rarasi chestia este ca le gasesc in ipostaze asemanatoare celor de mai sus, uita-te prin hambare, pe campuri, natura etc si le readuc la viata.
nu ar trebui sa ne supere motivul pentru ca au rugina, ci ar trebui sa ne bucure ca inca se mai poate gasi un model foarte rar.
nu inteleg de ce aveti asa o parere de rau fata de masinile din poze. in totdeauna vor fi oameni care le vor restaura... ganditi-va ca totusi vedeti o masina in proportie de 70% intreaga nu un cub de metal scos de la topit. atunci chiar ar fi meritat lacrimi. dar asa sunt pur si simplu masini uita-te de proprietari, sau proprietari decedati sau cine stie ce alte motive, sau din simplul fapt ca stiu ca au o adevarata metoda de castiga foarte multi bani in curte. ganditi-va la cum lucreaza cei din afara romaniei, cat timp depun pentru a gasi o masina rarasi chestia este ca le gasesc in ipostaze asemanatoare celor de mai sus, uita-te prin hambare, pe campuri, natura etc si le readuc la viata.
nu ar trebui sa ne supere motivul pentru ca au rugina, ci ar trebui sa ne bucure ca inca se mai poate gasi un model foarte rar.
cu multe dintre ele chiar nu mai ai ce sa mai faci sunt atat de rau mancate de rugina incat nu se mai pot restaura. intradevar este posibil ca proprietarul sa fi murit si masina sa fi ramas in paragina dar totusi erau o gramada la cimitir de fiare vechi si nu orice masini, masini care adunate depaseau 1 milion de euro puse una peste alta aruncate asa la intamplare. + ca multe erau folosite pe post de cos de gunoi
nu inteleg de ce aveti asa o parere de rau fata de masinile din poze. in totdeauna vor fi oameni care le vor restaura... ganditi-va ca totusi vedeti o masina in proportie de 70% intreaga nu un cub de metal scos de la topit. atunci chiar ar fi meritat lacrimi. dar asa sunt pur si simplu masini uita-te de proprietari, sau proprietari decedati sau cine stie ce alte motive, sau din simplul fapt ca stiu ca au o adevarata metoda de castiga foarte multi bani in curte. ganditi-va la cum lucreaza cei din afara romaniei, cat timp depun pentru a gasi o masina rarasi chestia este ca le gasesc in ipostaze asemanatoare celor de mai sus, uita-te prin hambare, pe campuri, natura etc si le readuc la viata.
nu ar trebui sa ne supere motivul pentru ca au rugina, ci ar trebui sa ne bucure ca inca se mai poate gasi un model foarte rar.
Corect, ai dreptate, dar cand vezi ca majoritatea oamenilor din ziua de azi se uita la tine ca la un gandac daca ai o masina veche/mai veche incepi sa crezi ca masinile alea sunt lasate la voia intamplarii de catre astfel de oameni.
AM fost de curand in vizita in Italia, stiti cat de mult le pasa oamenilor aceia de masini? 99% din masini ai zgarieturi, bari lipite cu scoci, faruri care stau sa cada s.a.m.d. ... Nu toti stiu sa aprecieze ceea ce au si nu toti au ca pasiune masina. Pacat ca o masina ajunge in stadiul ala, mai bine o toca la fier vechi decat sa o lase sa rugineasca pana la ultimul cm patrat... Sunt cateva masini mai noi totusi (Elise-ul acela) care e ciudat in ce hal a ajuns. Si ca incheiere, acu vre-o 4 ani era in Barlad pe un trouar un M5 cu numere de franta (parca) ce arata cam in genul celor din film (praf f gros pe el, zgariat peste tot, roti desumflate).... Pacat!
A nu se uita ca pt. 90% din populatie, masina este UN MIJLOC DE TRANSPORT si nimic mai mult, indiferent de model si indiferent de pretul de achizitionare si se comporta cu ele ca atare.
Nu pt. toti este masina un hobby sau cel mai iubit copil din familie, "tocatorul de bani" favorizat.
Oare asa o sa ajunga si gt-r u, veyronu si alte modele renumite peste 40-50 de ani?
pacat
Gt'r nu stiu sa fi fost abandonat dar altele precum Ferrari,Lamborghini,Porsche,Maserati,Mercedes,BMW si chiar McLaren F1 (abandonat pentru o mai scurta perioada de timp).......si multe altele prin Dubai
În urma genialei idei a socialistului Tăriceanu, au ajuns la REMAT prin celebrul program Rabla multe maşini în stare foarte bună: Fiat 850 Coupe, VW Broscuţă, IFA, Skoda 1000MB, Volga M21, GAZ M72, Wartburg 311 etc. Maşini de colecţie, capabile să ruleze încă mulţi kilometri spre fericirea unui adevărat pasionat, au apucat acelaşi drum ca şi motocicletele în anii '95-96, când un IJ sau Ural se punea în vânzare cu 5 milioane şi nu găsea cumpărători. Daciile de pe care cade tabla au rămas la aceia care nu şi-au permis altceva, cu sau fără Tăriceanu.
De ce ne-am mira că în Occident se întâmplă la fel cu modele mai valoroase?...
am gasit acum ceva vreme un forum din afara in care erau poze cu multe masini din clipul de mai sus multe din ele au fost salvate si restaurate ..era un forum de pasionati care incercau sa dea de urma lor ..stiu sigur de lamborghini toate a fost luate si refacute sau in curs de .
__________________ Proud Owner of a 944 PORSCHE.
RESURECTION HAD BEGUN.. SPUNE NU! : ciobanilor ascultatori de manele, purtatorilor de ochelari pe juma de cap, celor ce-si fac poze cand ajung sa bea whisky...si in general acestor Tip de ratoni!
În urma genialei idei a socialistului Tăriceanu, au ajuns la REMAT prin celebrul program Rabla multe maşini în stare foarte bună: Fiat 850 Coupe, VW Broscuţă, IFA, Skoda 1000MB, Volga M21, GAZ M72, Wartburg 311 etc. Maşini de colecţie, capabile să ruleze încă mulţi kilometri spre fericirea unui adevărat pasionat, au apucat acelaşi drum ca şi motocicletele în anii '95-96, când un IJ sau Ural se punea în vânzare cu 5 milioane şi nu găsea cumpărători. Daciile de pe care cade tabla au rămas la aceia care nu şi-au permis altceva, cu sau fără Tăriceanu.
De ce ne-am mira că în Occident se întâmplă la fel cu modele mai valoroase?...
~Nautilus
Pai e afacere de nota 10. Dai Corvette Stingray la REMAT si iei Dacia Logan
Asta vorbesc serios nu e gluma. Am vazut cu ochii mei pe unul care a predat un Corvette Stingray la SHROTT în programul Rabla (ABWRACK) si a luat Logan MCV. Crede-ma ca MI-AM TRAS PALME cînd am vazut ca am crezut ca nu-i adevarat si am vrut sa ma trezesc la realitate.