Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Old School Cars

Old School Cars Old School Cars - Masini Retro

Reply
 
Thread Tools
Old 13-02-13, 20:09   #1
compozite

Stage 5
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 320
Default Suspensie M461

Am o intrebare . Am achizitionat de curand modelul M461 . NU sunt un as in mecanica si as dori sa stiu daca se poate renunta la suspensiile lamelare ( foile de arc ) ca masina sa ramana cu o garda la sol decenta si sa nu arate ca o cucoana cu fusta trasa sa nu se ude .

Astept o parere sau un exemplu de la cineva care a incercat asta .
compozite is offline   Reply With Quote
Old 14-02-13, 12:04   #2
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: M461

Nu prea se poate, arcurile cu foi avand si rol de sustinere/ghidare a puntilor - nu exista brate pt asta. Ar trebui construita o noua suspensie de la 0.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 14-02-13, 14:46   #3
tigermotorsport
Cluj Street Racing Member

Stage 5
 
tigermotorsport's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 567
Member of:
[Opel]
[CSR]
Default Re: M461

Nu stiu cum e la IMS, dar stiu ca la unele modele se intorceau foile de arc, alta metoda (in caz ca puntea e montata sub foaia de arc) e sa o pui deasupra, numai sa reziste bridele... Sau ce am mai vazut facut... Indreptate un pic file (noi am facut invers, le-am indoit pt cresterea garzi la sol la un nissan vanette)
__________________
I will rest when i am dead.
tigermotorsport is offline   Reply With Quote
Old 14-02-13, 19:47   #4
compozite

Stage 5
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 320
Default Re: M461

Quote:
Originally Posted by tigermotorsport View Post
Nu stiu cum e la IMS, dar stiu ca la unele modele se intorceau foile de arc, alta metoda (in caz ca puntea e montata sub foaia de arc) e sa o pui deasupra, numai sa reziste bridele... Sau ce am mai vazut facut... Indreptate un pic file (noi am facut invers, le-am indoit pt cresterea garzi la sol la un nissan vanette)