Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Old School Cars

Old School Cars Old School Cars - Masini Retro

Reply
 
Thread Tools
Old 13-02-13, 20:09   #1
compozite

Stage 5
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 320
Default Suspensie M461

Am o intrebare . Am achizitionat de curand modelul M461 . NU sunt un as in mecanica si as dori sa stiu daca se poate renunta la suspensiile lamelare ( foile de arc ) ca masina sa ramana cu o garda la sol decenta si sa nu arate ca o cucoana cu fusta trasa sa nu se ude .

Astept o parere sau un exemplu de la cineva care a incercat asta .
compozite is offline   Reply With Quote
Old 14-02-13, 12:04   #2
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: M461

Nu prea se poate, arcurile cu foi avand si rol de sustinere/ghidare a puntilor - nu exista brate pt asta. Ar trebui construita o noua suspensie de la 0.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 14-02-13, 14:46   #3
tigermotorsport
Cluj Street Racing Member

Stage 5
 
tigermotorsport's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 567
Member of:
[Opel]
[CSR]
Default Re: M461

Nu stiu cum e la IMS, dar stiu ca la unele modele se intorceau foile de arc, alta metoda (in caz ca puntea e montata sub foaia de arc) e sa o pui deasupra, numai sa reziste bridele... Sau ce am mai vazut facut... Indreptate un pic file (noi am facut invers, le-am indoit pt cresterea garzi la sol la un nissan vanette)
__________________
I will rest when i am dead.
tigermotorsport is offline   Reply With Quote
Old 14-02-13, 19:47   #4
compozite

Stage 5
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 320
Default Re: M461

Quote:
Originally Posted by tigermotorsport View Post
Nu stiu cum e la IMS, dar stiu ca la unele modele se intorceau foile de arc, alta metoda (in caz ca puntea e montata sub foaia de arc) e sa o pui deasupra, numai sa reziste bridele... Sau ce am mai vazut facut... Indreptate un pic file (noi am facut invers, le-am indoit pt cresterea garzi la sol la un nissan vanette)
Ms mult de info baieti. Cu ce am primit de la voi si cu ce am adunat si de pe alt forum sper sa iasa ceva .


O seara faina
compozite is offline   Reply With Quote
Old 21-02-13, 08:47   #5
Yackone
Peugeot Driver

Stage 5
 
Yackone's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,136
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[PEUGEOT]
[4Rally]
[Design Team]
[SKODA]
[VW]
Default Re: Suspensie M461

Interesant ce faci tu acolo...ar fi mai interesant un drop-body facut dintr-un ims
Yackone is offline   Reply With Quote
Old 21-02-13, 18:20   #6
compozite

Stage 5
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 320
Default Re: Suspensie M461

Quote:
Originally Posted by Yackone View Post
Interesant ce faci tu acolo...ar fi mai interesant un drop-body facut dintr-un ims
Suspensia pneumatica necesara nu este prevazuta in buget sub niciun fel . Costa mult ( cu toate ca efectul este SUPER)

Ne axam mai mult pe exterior interior . Bena va fii la interior ''captusita'' cu mahon ( lemnul va sosi luna viitoare din germania) iar interiorul va fii complet schimbat cu unul de chevy impala) .... Bugetul deja a sarit in aer .
compozite is offline   Reply With Quote
Old 22-02-13, 08:39   #7
Yackone
Peugeot Driver

Stage 5
 
Yackone's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,136
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[PEUGEOT]
[4Rally]
[Design Team]
[SKODA]
[VW]
Default Re: Suspensie M461

Eu am in cap de ceva vreme ca dintr-un ims sa fac ceva gen hotrod...Intradevar e enorm de lucru pe partea de sasiu sa-l modifici ca masina sa fie joasa dar nu este imposibil. Rezultattul este pe masura
__________________
Yackone is offline   Reply With Quote
Old 22-02-13, 09:16   #8
Laptiucu

Stage 5
 
Join Date: May 2007
Posts: 899
Default Re: Suspensie M461

Cele mai la indemana variante sunt springuirea foilor de arc (dupa o perioada vor reveni la normal ... cum sunt acum) sau puse arcurile peste punti.
Laptiucu is offline   Reply With Quote
Old 22-02-13, 13:51   #9
compozite

Stage 5
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 320
Default Re: Suspensie M461

Quote:
Originally Posted by Laptiucu View Post
Cele mai la indemana variante sunt springuirea foilor de arc (dupa o perioada vor reveni la normal ... cum sunt acum) sau puse arcurile peste punti.
Ms de raspuns . Esti a 3-a persoana care imi da acest sfat si din pct meu de vedere e cel mai fiABIL
compozite is offline   Reply With Quote
Old 20-05-15, 17:24   #10
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Suspensie M461

Quote:
Originally Posted by Laptiucu View Post
Cele mai la indemana variante sunt springuirea foilor de arc (dupa o perioada vor reveni la normal ... cum sunt acum) sau puse arcurile peste punti.
Adica puntile peste arcuri

Ce s-a intamplat cu proiectul pana la urma, a murit in fasa sau a devenit ceva misto?

Stiu ca niste tipi au facut in tara un IMS cu toata mecanica de Grand Cherokee, dar habar nu am daca au folosit doar puntile de Jeep sau toata suspensia care o fi aia...
florin_cars is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -