Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Old School Cars

Old School Cars Old School Cars - Masini Retro

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 20-05-09, 21:36   #16
Tefrus
Ford Driver

Stage 4
 
Tefrus's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 172
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
Default Re: ACR Sectia Autovehiculelor Istorice



Sectia se numeste Divizia Clasica.
Sediul central este in Ploiesti la ACR.
Inscriere (verificare) 150 RON
Membrii clubului sunt scutiti de la plata impozitului,inmatricularii si taxei auto prin incadrarea sectiei la FIA Historic.
ACR fiind membru fondator al FIA si autoritate nationala sportiva.

Daca aveti intrebari...
__________________
Tefrus.com
Graphic Designer

Last edited by Tefrus; 20-05-09 at 21:38.
Tefrus is offline  
Old 20-05-09, 21:51   #17
Tefrus
Ford Driver

Stage 4
 
Tefrus's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 172
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
Default Re: ACR Sectia Autovehiculelor Istorice

Quote:
Originally Posted by nxtaz View Post
DOHC16 are perfecta dreptate cu ce a spus.
Dvs. deschideti un thread cu informatii de care nu aveti habar.
Post-urile dvs. sunau cam asa :

Pe 22-01-09 14:14 ati scris : "Data fabricatiei"
Modificand ulterior post-ul pe 24-01-09 23:56 : "Data fabricatiei era cea mai buna varianta dar se cere iesirea din productie a modelului" .

Nu ati comis nici o crima, dar aceste post-uri reprezinta identificatorii privitori la informarea dumneavostra in acest domeniu.

Nu tin nici partea ACR-ului, nici a RCR-ului neavand legaturi cu aceste cluburi. Daca ACR-ul poate emite certificate de atestare a vehiculelor istorice si aveti informatii clare despre aceasta va rog sa o faceti dar numai in cazul in care informatiile sunt concrete si sunt insotite de o baza legala.
Personal nu pot vedea aceasta competenta ca pe un avantaj sau ca pe un dezavantaj deoarece conditiile FIVA cred ca sunt general valabile.

Multumesc WALKER pentru interventie si pentru raspunsul care sper ca a limpezit apele.
FIVA nu atesta vehiculele istorice. Denumirea este alta.
FIA atesta vehiculele istorice. Incadrarile sunt diferite.
FIA organizeaza raliuri cu masini istorice. http://fia.com/en-GB/sport/champions...pionships.aspx
In Romania exista legislatie pentru masinile sportive (atestate de ACR care este autoritate nationala sportiva.)

Last edited by Tefrus; 20-05-09 at 21:54.
Tefrus is offline  
Old 20-05-09, 22:11   #18
kirin
Old School Cars

Stage 5
 
kirin's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 661
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: ACR Sectia Autovehiculelor Istorice

Tefrus, la ce anume ai dat report?
kirin is offline  
Old 21-05-09, 11:34   #19
Tefrus
Ford Driver

Stage 4
 
Tefrus's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 172
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
Default Re: ACR Sectia Autovehiculelor Istorice

Quote:
Originally Posted by OltcitPower View Post
salut!
care sunt criteriile de selectie?
care sunt 'beneficiile'?
care sunt obligatiile?
Divizia Clasica ACR emite atestatul.
Incadrarea este "masina sportiva istorica" si sunt permise modificarile.
O sa postez toate modificarile permise dupa ce le stabilesc impreuna cu directorul sportiv al ACR care este in tema cu regulile FIA.
Beneficiile... scutirile de la impozit,inmatriculare,taxa de drum.
Obligatiile... 150 RON inscrierea(verificare), cotizatia anuala si participarea la raliurile organizate.
Tefrus is offline  
Old 22-05-09, 22:10   #20
Tefrus
Ford Driver

Stage 4
 
Tefrus's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 172
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
Default Re: ACR Sectia Autovehiculelor Istorice

Membrii nu trebuie sa plateasca vreun atestat.
Avantajele sunt numai cat timp posesorul este membru (scutirea de la impozit..etc)
Membrul primeste un carnet care este vizat anual. Nu e nevoie sa fie prezentat la finante mereu. Cei din conducerea Divizia Clasica ii instiinteaza pe cei de la finante din orasele respective.
Momentan incrierea se face in Ploiesti si cei care doresc sa devina membri trebuie sa se prezinte cu masinile la ITP-ul ACR Vest din Ploiesti.
Ramane in discutie cotizatia anuala. Unii platesc impozit foarte mult sau foarte putin si este greu sa stabilesti o cotizatie care sa-i impace si pe cei care platesc putin.
Daca aveti sugestii rezonabile, pentru ca din cotizatii trebuie sa organizam raliurile si paradele, le astept.
Tefrus is offline  
Old 28-05-09, 18:23   #21
valibrad

Stage 3
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 122
Default Re: ACR Sectia Autovehiculelor Istorice

Asta este o mare abureala.

Vehicule istorice si Vehicule sportive istorice sunt lucruri diferite.

Oricine poate sa inmatriculeze o masina sportiva indiferent de an fara ACR sau RCR dar trebuie sa indeplineasca , conditiile impuse de RAR. Adica sa aiba rollbar, extinctor, scaune, contact electric general si fisa de omologare FIA. Pentru asta nu trebuie nici ACR nici RCR.
Cand te duci cu masina la RAR or sa-ti ceara ori certificat de vehicul istoric emis de RCR, ori ca masina sa se incadreze ca automobil de competitii. Adica sa ai pe ea montat rollbar, scaune, etc si fisa de omologare. Pentru asta nu trebuie sa mai dai 150 roni la ACR Ploiesti si nici un ban la RCR. Si trebuie sa folosesti masina numai la competitii sportive, nu sa te duci cu ea la munca sau in parc.
Daca nu indeplinesti cerintele astea or sa te trimita de la RAR inapoi cu ea sa platesti taxa de poluare.

Last edited by valibrad; 28-05-09 at 18:29.
valibrad is offline  
Old 28-05-09, 21:26   #22
Tefrus
Ford Driver

Stage 4
 
Tefrus's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 172
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
Default

Fals.
Omologarea pentru un vehicul sportiv istoric se face de catre FIA.
In cazul nostru de catre ACR care este Autoritate Sportiva Nationala.
La una dintre categoriile FIA se precizeaza ca masina trebuie sa fie inscrisa in circulatie, sa fie pe drumurile publice.
Va mai astept cu alte incercari.

FIA HISTORIC HILL-CLIMB

ELIGIBLE CARS
Classes
Category 1 (C, D, E, F, G 1, GR)
Category 1 (SAL 1-4, OT 1-4, OS 1-8, T 1-15, GT 1-17,TC 1 - 15, GTS 1 - 17)
A1 up to 850 cm3
A2 up to 1150 cm3
A3 up to 1300 cm3
A4 up to 1600 cm3
A5 up to 2000 cm3
A6 over 2000 cm3
Category 1 (TSRC 1-18, GTP E-F, HST 1-5, HS 2-3 2 places)
A7 up to 1300 cm3
A8 up to 1600 cm3
A9 up to 2000 cm3
A10 over 2000 cm3
Category 2 (G2, H1, HR)
Category 2 (T 16-25, TC 16-25, GT 18-27, GTS 18-27)
B1 up to 850 cm3
B2 up to 1150 cm3
B3 up to 1300 cm3
B4 up to 1600 cm3
B5 up to 2000 cm3
B6 over 2000 cm3
Category 2 (TSRC, HST, S2/1)
B7 up to 1300 cm3
B8 up to 1600 cm3
B9 over 1600 cm3
Category 3 (H2, I, IR)
Category 3 (T 26-35, TC 26-35, GT 28-37, GTS 28-37)
C1 up to 1300 cm3
C2 up to 2000 cm3
C3 over 2000 cm3
Category 3 (TSRC, HST)
C4 up to 2000 cm3
C5 over 2000 cm3
Category 4 (C, D, E, F, GR, HR, IR)
Category 4 (GP 8-15, V 6-9, HS 2-3 single-seat, F1/1, F2/1, F3/1)
D1 1919-1953 no capacity limitation
Category 4 (Single Seat)
D2 1954-1982 up to1600 cm3
D3 1954-1982 up to 2000 cm3
Category 4 (FJ1, FJ2)
D4 Front engine
Category 4 (FJ1, FJ2)
D5 Rear engine

Cu precizarea

LICENCES
Drivers and Competitors must possess the appropriate grade of current international licence;

Adica piloti cu licenta si competitori adica orice alt membru FIA

FIA EUROPEAN HISTORIC SPORTING

ELIGIBLE CARS
Category 1: Road legal cars built between 1/1/1931 and 31/12/1957 and Touring and GT cars, model homologated between 1/1/1958 and 31/12/1969.
A1 up to 1000 cm3 (before 31/12/1961)
A2 from 1000 cm3 to 1600 cm3 (before 31/12/1961)
A3 over 1600 cm3 (before 31/12/1961)
B1 up to 1000 cm3 (after 31/12/1961)
B2 from 1000 cm3 to 1300 cm3 (after 31/12/1961)
B3 from 1300 cm3 to 1600 cm3 (after 31/12/1961)
B4 from 1600 cm3 to 2000 cm3 (after 31/12/1961)
B5 over 2000 cm3 (after 31/12/1961)
Category 2: Touring (T), Competition Touring (CT), Grand Touring (GT) and Competition Grand Touring (GTS) cars of Groups 1, 2, 3 and 4, models homologated between 1/1/1970 and 31/12/1975.
C1 up to 1300 cm3
C2 from 1300 cm3 to 1600 cm3
C3 from 1600 cm3 to 2000 cm3
C4 from 2000 cm3 to 2500 cm3
C5 over 2500 cm3
Category 3: Touring (T), Competition Touring (CT), Grand Touring (GT) and Competition Grand Touring (GTS) cars of Groups 1 2, 3 and 4, models homologated between 1/1/1976 and 31/12/1981.
D1 up to 1300 cm3
D2 from 1300 cm3 to 1600 cm3
D3 from 1600 cm3 to 2000 cm3
D4 over 2000 cm3

"All cars must be registered for open public road use" inseamna ca toate masinile trebuie se fie inmatriculate pentru drumurile publice.

"Road legal cars" inseamna ca sunt masini care merg legal pe strada

Historic Racing

A - Category FJ/1, with engine in front of the driver, and fitted with FIAT or Lancia engines.
B - Category FJ/1, with engine in front of the driver, and fitted with engines other than FIAT or Lancia.
C - Category FJ/1, with engine behind the driver.
D - Category FJ/2, with engine in front of or behind the driver, fitted with drum brakes on all four wheels, as original specification.
E - Category FJ/2, with engine in front of or behind the driver, fitted with a disc brake or brakes.

Last edited by kirin; 29-05-09 at 18:49.
Tefrus is offline  
Old 29-05-09, 06:25   #23
valibrad

Stage 3
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 122
Default Re: ACR Sectia Autovehiculelor Istorice

Profesore, stim si noi sa citim pe saitu FIA dar sa-mi spui si mie cum treci tu de RAR cu o masina fara rollbar, scaune de curse, extinctor, contact general, fisa de omologare ca vehicul istoric sportiv, ca sunt primul care ma inscriu la ACR Ploiesti.

Last edited by valibrad; 29-05-09 at 06:28.
valibrad is offline  
Old 29-05-09, 07:47   #24
Tefrus
Ford Driver

Stage 4
 
Tefrus's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 172
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
Default Re: ACR Sectia Autovehiculelor Istorice

Nu primesc in club persoane care sunt la conducerea unui club care nu este agreat pe plan national. O singura persoana va agreaza... stim toti de ce.

Last edited by Tefrus; 29-05-09 at 12:05.
Tefrus is offline  
Old 29-05-09, 10:02   #25
nxtaz
Old School Cars

Stage 5
 
nxtaz's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,568
Member of:
[Moderators]
[Fiat]
[Old School Cars]
[Echipa de sprijin]
Default Re: ACR Sectia Autovehiculelor Istorice

Pana acum nu am vazut decat dispute aici. Nimic concret !


Quote:
Originally Posted by Tefrus View Post
Nu primesc in club persoane care sunt la conducerea unui club care nu este agreat pe plan national. O singura persoan va agreaza... stim toti de ce.
Cu o atitudine ca asta mi se pare normal ca lumea sa nu-ti dea crezare. Cum poti sa spui ca nu primesti in club o persoana care este la conducerea altui club, indiferent de motive ? Masina primeste atestatul sau proprietarul ?

Atat timp cat are o masina care indeplineste conditiile mi se pare normal sa poata obtine acest certificat si Guta sau Becali chiar daca nu sunt agreati pe plan national, international, interplanetar (vreau eu sa cred asta)...

Tefrus, cred ca cel mai simplu ar fi sa pui conditiile de acceptare, cu liniuta asa sa inteleaga tot omul si nu ar fi rau daca ai pune si un certificat scanat care sa aiba mentiunea de "vehicul istoric de competitie". Astfel n-ar mai exista aceste dispute si afirmatiile tale ar fi considerate ca fiind fondate...altfel...
nxtaz is offline  
Old 29-05-09, 10:41   #26
Tefrus
Ford Driver

Stage 4
 
Tefrus's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 172
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
Default Re: ACR Sectia Autovehiculelor Istorice

Cand incepem sa dam primele atestate va anunt
Tefrus is offline  
Old 29-05-09, 11:16   #27
valibrad

Stage 3
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 122
Default Re: ACR Sectia Autovehiculelor Istorice

Eu nu sunt in conducerea niciunui club. Sunt doar membru RCR si il rog pe Tefrus sa-si masoare cuvintele, nu cred ca suntem de aceeasi varsta, daca are de aratat ceva, sa arate, altfel e plina lumea de laudarosi. Nu cred ca tu decizi in numele ACR cine si cum este membru.
In ce priveste masinile clasice, vrem nu vrem, FIVA este autoritatea suprema si nu FIA. FIA patroneaza competitiile de vehicule istorice.
Iar oamenii astia de la RCR va invata de bine, nu vor toate tulumbele sa aiba atestate dupa cum nici spectatorii nu vor sa vada la o parada de vehicule istorice niste Kafere cu jante CMS sau Skode cu 5 viteze. Nu au nici o valoare si denota cat de tarani suntem. Cam atat am avut de spus.

Last edited by valibrad; 29-05-09 at 11:25.
valibrad is offline  
Old 29-05-09, 12:12   #28
Tefrus
Ford Driver

Stage 4
 
Tefrus's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 172
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
Default Re: ACR Sectia Autovehiculelor Istorice

Nu am zis nimic care sa ofenseze o persoana. Respectul se castiga nu se impune prin varsta. Sa respect o persoana pentru ca... inca n-a murit sau ? Lucruri lipsite de rationament.
FIA atesta masini sportive istorice. Ce urmeaza sa atestam e o chestiune care tine numai de clubul nostru.
Momentan nu am vorbit nimic de clubul vostru si chiar atat de prietenos nu sunt sa stau sa-mi pierd timpul discutand cu cineva care doar incearca sa-si apere interesele.

Last edited by Tefrus; 29-05-09 at 18:49.
Tefrus is offline  
Old 29-05-09, 14:22   #29
Antilles
Opel Driver

Stage 5
 
Antilles's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of:
[Opel]
[VW]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: ACR Sectia Autovehiculelor Istorice

Eu nu fac parte din nici un club, sunt doar un cetatean roman care a locuit o perioada in state si detine o masina din '60 reconditionata, cu motor si sisteme din 2005,create special pt acest tip de vehicul, refuz cu desavarsire sa platesc taxa asta de poluare care-mi cere o suma aproape mai mare decat investitia facuta in masina, vrei sa spui ca ma pot inscrie la voi in club si circula cu ea in tara?!?
Antilles is offline  
Old 29-05-09, 14:59   #30
Tefrus
Ford Driver

Stage 4
 
Tefrus's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 172
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
Default Re: ACR Sectia Autovehiculelor Istorice

Public modificarile permise cand le primesc de la FIA.
Tefrus is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -