05-05-13, 22:31
|
#16
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 107
|
Re: 1984 Suzuki GSX-250E
Quote:
Originally Posted by eMH
Unul dintre cilindri nu a avut bujie cat timp motocicleta a fost abandonata. E limpede ca a plouat acolo, a nins acolo, a intrat praf si asa mai departe. Am reusit sa il curat cu greu.
|
Cand zici ca ai reusit sa il cureti cu greu la ce te referi? Ca ai curatat exterior, sau ca ai dat jos chiulasa si ai evaluat cilindrul ca fiind ok?
Adica 90% e de la carburator, dar daca chiar a stat fara bujie 2 ani in ploaie si toate cele clar exista si posibilitatea sa fie atat de varza cilindrul inauntru incat sa nu mai ai o compresie minima pornirii, segmentii mucificati de suprafata corodata a cilindrului etc.
__________________
1984 Mk2 Golf GTI - daily
1989 Dracia 1310 - rabla
|
|
|
06-05-13, 00:20
|
#17
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: 1984 Suzuki GSX-250E
M-am referit ca a fost scoasa toata murdaria din el. In prezent are o compresie normala, deci eu zic ca segmentii sunt ok. Si eu tot de la carburator cred ca e. Astept sa treaca pastele...
|
|
|
11-05-13, 18:07
|
#18
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: 1984 Suzuki GSX-250E
In sfarsit am reusit sa o pornim cum trebuie. A fost cam greu pentru ca am pornit-o fara filtru de aer si gaturile unde vin carburatoarele prinse de motor nu sunt etanse si tragea aer fals pe acolo, dar a fost acceptabil
Suzuki GSX 250 E 12.000+ RPM's
Prima pornire dupa ~6 ani
|
|
|
16-05-13, 12:39
|
#19
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: 1984 Suzuki GSX-250E
|
|
|
16-05-13, 18:00
|
#20
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: 1984 Suzuki GSX-250E
Merci, merci!
Intre timp m-am apucat sa o demontez. Am o gramada de piese pe ea care trebuie sablate. Din fericire am gasit undeva la un pret bun pentru bloc motor, capac cutie de viteze, cadru si jante.
Inca mai caut carburatoare care sa se potriveasca. Sau macar 2 diafragme. Sau macar 2 gaturi de legatura intre carburatoare si motor...
|
|
|
20-05-13, 10:33
|
#21
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: 1984 Suzuki GSX-250E
Ai vorbit cu Razvan, nu ti-a gasit? Mai ai si optiunea ebay... ti-am zis, vezi ce carburatoare ai si cauta modele pe care s-au mai montat.
|
|
|
20-05-13, 13:13
|
#22
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: 1984 Suzuki GSX-250E
Da, am vorbit, astept sa imi trimita oferta pe e-mail.
|
|
|
03-06-13, 22:55
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 3,465
Member of: [Competitor CNCA] [SEAT] [4Tuning International]
|
Re: 1984 Suzuki GSX-250E
Frumoasa mobra.Te-ai decis ce stil adopti ?
|
|
|
04-06-13, 09:13
|
#24
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: 1984 Suzuki GSX-250E
Sincer, nu.
Deocamdata vreau sa ma apuc sa o demontez ca am multe de sablat si vreau sa vad si ce imi lipseste si sa fac o lista de cumparaturi care e destul de lunga oricum.
|
|
|
20-06-13, 16:08
|
#25
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: 1984 Suzuki GSX-250E
Asa, bine ca mi-ai reamintit de topic, uitasem de el
Hai cu pozili
|
|
|
01-08-13, 21:06
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 314
Member of: [2 Roti]
|
Re: 1984 Suzuki GSX-250E
ma bucur ca GSX-u si-a a gasit pe cineva care sa il resusciteze si sa-l scoata din coma !
|
|
|
01-08-13, 22:47
|
#27
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: 1984 Suzuki GSX-250E
Multumesc! Deocamdata nu am mai avut timp deloc sa lucrez la ea, sunt foarte ocupat cu serviciul si oricum nu gasesc sa cumpar carburatoarele si/sau membranele si/sau gaturile alea de la admisie decat cine stie pe unde, la preturi supranaturale.
Oricum, nu o sa plece de la mine. Odata si odata tot trebuie sa o fac
|
|
|
18-06-14, 08:01
|
#28
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: 1984 Suzuki GSX-250E
Dupa ce e demontata de mai bine de 1 an, am reusit sa comand in sfarsit cateva piese care ma tineau pe loc. Acum m-am apucat de reparat masina, ca sa am cu ce sa ma deplasez de colo-colo si apoi sper sa am timp suficient sa ma apuc de roscata mea <3
|
|
|
18-06-14, 16:11
|
#29
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2012
Posts: 649
Member of: [Toyota] [FORD]
|
Re: 1984 Suzuki GSX-250E
Quote:
Originally Posted by eMH
Dupa ce e demontata de mai bine de 1 an, am reusit sa comand in sfarsit cateva piese care ma tineau pe loc. Acum m-am apucat de reparat masina, ca sa am cu ce sa ma deplasez de colo-colo si apoi sper sa am timp suficient sa ma apuc de roscata mea <3
|
Da-i bice si fa-o, ca sa ma plimbi
P.S.: Ai schimbat bre cutia la Milf Hunter?
|
|
|
18-06-14, 22:11
|
#30
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: 1984 Suzuki GSX-250E
Ehe, am schimbat-o de ieri ))
Vezi si tu pe topicul masinii.
|
|
|
|
|