Go Back   Forum 4Tuning > Hobby & Pasiuni Comune > Cluburi > Cluburi > Midnight Racers

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 29-10-06, 03:32   #61
maff

Stage 3
 
maff's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 97
Default Re: Cum se face o masina de peste 1000cp...

Quote:
Originally Posted by ESPinoza View Post
de ce nu lasatzi omu sa`shi prezinte mashina .. eu sunt chiar foarte curios sa urmaresc acest proiect
F frumos din partea ta si ma bucur ca esti curios si vrei sa urmaresti...
Mai multe detalii o sa dau cand vor veni masinile... ca sa nu mai existe carcoteli de 2 lei...
maff is offline  
Old 29-10-06, 04:38   #62
maff

Stage 3
 
maff's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 97
Default Re: Cum se face o masina de peste 1000cp...

PS: Daca vrei doar sa intreci mashinile astea de strada ia-tzi un 911 GT1 shi gata [/QUOTE]



In primul rand ma bucur f tare ca esti fan Porsche si ma bucur ca ai venit aici pentru a impartasi parerea ta despre acest proiect...
Din pacate sunt prea multe carcoteli aici din partea unora, care dar vad ca s-au mai potolit si ma bucur ca asa putem avea o discutie prin care sa ne impartasim punctele de vedere....
Cine se pricepe la Porsche ar fi trebuit sa inteleaga ce am vrut sa spun, ideea este ca acest bloc format din cele 2 carcase trebuie intarit pentru a rezista la presiunea care se formeaza, pentru a nu crapa si daca esti mai atent la poza o sa vezi unde este intarit...
De asemenea mai sunt mici modificari bloc ( cele 2 carcase ) tocmai pentru a scadeacratio...
pistoanele speciale concepute pentru a ajuta la scaderea ratio de asemenea...
Original masina merge cu ratio 9.4:1 si cu aceste modificari ajunge la 8.5:1...
Deci toate aceste modificari pentru a rezista si a functiona lejer cu presiune mult mai mare... aceste motoare la care noi scadem mult ratio si la care folosim o presiune f mare in turbo le numim MOTOARE RACING...
Pentru a creste capacitatea motorului la 4.0 l , se folosesc pistoane, vibrochen, cilindrii, biele special create doar pentru acest motor- de aici si costurile mari...si cateva secrete)
De exemplu un vibrochen conceptie absolut noua si folosit doar pentru astfel de proiecte costa extrem de mult. pentru o companie care ti-l construieste dupa desenul tau iti ia f multi bani daca nu se face in multe bucati si nici nu se poate face pentru ca sunt f putini clienti care opteaza pentru astfel de motoare...
Acelasi lucru se poate spune si despre biele sipistoane dar nu la acelasi nivel ca vibrochenul , el fiind piesa cea mai scumpa in productie mica...
De aceea am si spus ca va fi cel mai rapid Porsche din lume, pentru ca este un proiect prototip si nu exista piese pe piata pentru a crea acest motor, totul este conceptie proprie si piesele sunt desenate si special create pentru el.... aici ma refer si la camshaft-urile de intrare si de iesire ca uitasem de ele,
si supapele de asemenea sunt modificate... forma pistonului in capat iarasi este un pic altfel... toate acestea conteaza....
Nu am spus insa ca acest motor nu se va vinde ca si kit in curand, tocmai de asta il construim, pentru a-l putea vinde in masa, ideea este ca sunt f putini clienti care opteaza pentru o putere atat de mare, majoritatea mergand pe kituri de 650, 700, 780 cai putere...
Iarasi diferentele intre sa zicem o putere de 700 si 1000 nu va fi f mare pe acceleratia 0-200 km/h , dar diferenta de la 200- 370-380 este imens de mare, aici se simte cu adevarat puterea....
Iarasi nici viteza maxima nu este cu mult mai mare, avand in vedere ca un motor de 700, 780 cai trece lejer peste 360 370... iar acest motor nu va depasi cu mult 380 poate va merge maxim cu 390...
Pentru a trece pragul de 400km.h s-a conceput o caroserie prototip si care are plafonul mai jos cu 10 cm decat la un 911 turbo si alte prize lateral mult mai putin Wide ca sa zic asa si de asemenea f usoara , din carbon ....
Aceasta masina cu care speram sa trecem de 400lm.h si 99% vom reusi va folosi acelasi motor care va fi pe masina mea, singura diferenta fiind turbinele folosite, care vor fi mai mari ca ale mele si un alt producator....dar exista un mare dar masina va avea un mare mare tubo lag si nu va fi la fel de rapida ca a mea in acceleratie... combinatia folosita 4.0 si turbinele alese credem ca e cea mai buna pentru acceleratie.. dar pentru viteza maxima ai neoie de orice calut in plus!!! si nu conteaza lag-ul!!
Ce vreau sa-ti mai spun este ca folosim 4.0 litri pentru a castiga putere usor ( 7-8% cai in plus fata de blocul standard numai din asta e f bine) dar, un mare dar si pentru ca ne ajuta la scaderea lagului, motorul fiind mult mai bine exchilibrat!!!
AAA trasmisia... bineinteles ca umblam si la ea... diferentialele vor fi schimbate cu unele speciale si care vor fi un pic modificate una dintre modificari fiind pentru a putea intar pe masina ca sunt f mari!!!... nu pot sa dau chiar f multe date, deoarece sunt si secretele noastre...
Ce vreau sa spun si ca sa demonstrez puterea f mare a motorului voi schimba pentru inceput doar diferentialul de pe spate care cred ca nu rezista nici macar o plecare f tare si cand va ceda fata atunci o voi schimba!!
Cand schimb fata voi avea iarasi un mare mare avantaj pe 400 m deoarece va fi 50 cu 50 si sunt si muilt mai performante ele venind direct din domeniul curselor....
Suspensia este complet schimbata fiind de curse... franale 380 cu 380 fata spate, dar dupa ce vom face cateva curse pentru a nu pierde din timpul de acceleratie, pentru a greutatea la roata este f f importanta...
M-am gandit de asemenea si la frane ceramice, tot pentru acceleratia pe 400 m, dar avand in vedere ca incepem un nou proiect cu o masina special conceputa pentru 400 m , strict de curse am renuntat la aceasta idee...
Cam asta ar fi pentru azi... mai vorbim....
Te rog uita-te atent pe poza si o sa vezi unde este intarit si ti-am dat si unindiciu.... cele 2 carcase inchise trebuie sa reziste unei presiuni mult mai mari.... e ca si la o constructie si e testata varianta si merge excelent....
ASTEPT RASPUNSUL TAU!
Legat de gt1 este o masina de vis si imi dorec tare mult pe viitor sa mi achizitionez una doar pentru a o expune, chiar si noi folosim ceva piese din acea masina.. este incredibila, dar stiind performantele ei pot sa spun ca proiectul masinii mele este mult peste...
Vom vedea si cum va functiona cand va veni...
Toate cele bune....
maff is offline  
Old 29-10-06, 17:11   #63
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Cum se face o masina de peste 1000cp...

Astept sa aflu si eu raportul stochiometric.
In pluc ce prototiptile pui la arcurile hidraulice de la supapele de admisie si cu cat variaza cama in functie de evacuare.
SEBASTIAN is offline  
Old 29-10-06, 21:15   #64
maff

Stage 3
 
maff's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 97
Default Re: Cum se face o masina de peste 1000cp...

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Astept sa aflu si eu raportul stochiometric.
In pluc ce prototiptile pui la arcurile hidraulice de la supapele de admisie si cu cat variaza cama in functie de evacuare.
Am trecut de cateva ori peste caterinca ta ieftina si ti-am raspuns la cateva intrebari crezand ca esti baiat destept si interesat, pentru ca sunt informatii care nu ai de unde sa le afli...nu mai am chef sa trec si mai departe asa ca
de acum inainte nu o sa-ti mai raspund la nici o intrebare pentru ca mistourile tale si ale celorlalti care te sprijina nu-mi provoaca decat mila pentru inferioritatea care se citeste in mail-urile voastre....
Daca vrei sa urmaresti acest topic, vorbeste la obiect si fa doar referire la cele scrise de mine pentru ca sunt doar anumite detalii care vreau sa le fac publice si nimic mai mult....
Si vad ca nici pana acum nu ai descoperit unde este blocul intarit...
Acum vreau sa te intreb si eu ceva si o sa postez ce ai scris tu ceva timp in urma..:
"foarte tare eu imi acord ceva sanse in plus porsche la 1000cp garantez ca o sa mearga mai slab dinamic ca la 700cp.in plus cunosc ceva despre acel bloc si 1000 este utopic. sper sa pot batea porschele de 1000cp adica sa functioneze ."
"Garantez ca blocul motor la h6 nu tine.
800 si putin peste tine 1000 pocneste, ai sa vezi ca am dreptate.
Retine ca stiu de porsche si cand eu vroiam sa-mi fac 996 de 1000cp tu habar nu aveai de ei.Sau poate prea putn sa fi stiut.
De unde tragi concluzia ca nu ma pricep la Porsche?
Pot sa-ti spun tie altceva ca tu nu te pricepi deloc la masini si crezi ca tot ce zboara se mananca"

OK: deci acum intrebarea::: tu spui ca stii tu sigur ca nu rezista blocul la Porsche, ca e utopic, dar ce inseamna la tine bloc motor la Porsche??
si ce crezi tu ca nu o sa reziste???

Ai tot tipat sus si tare ca nu am pus poze cu nici un bloc, ca nu stiu nimik, ca sunt prost, incepator etc, dar ai spus de asemenea ca blocul nu rezista ....ACUM DEMOSTREAZA TUTUROR CAT DE DESTEPT ESTI TU SI RASPUNDE LA CE TE-AM INTREABT...

Intrebarea este valabila si pentru ceilalti care au spus ca eu am gresit spunand bloc intarit....
maff is offline  
Old 29-10-06, 21:41   #65
maff

Stage 3
 
maff's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 97
Default Re: Cum se face o masina de peste 1000cp...

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Astept sa aflu si eu raportul stochiometric.
In pluc ce prototiptile pui la arcurile hidraulice de la supapele de admisie si cu cat variaza cama in functie de evacuare.


Si inca ceva.... pentru mine blocul motor este ansamblul format din carteri, vibrochen etc... dar pentru mine pentru a intari blocul motor intaresti carterii pentru ca acolo se manifesta presiunea mare si acolo poate sa crape!!! si deci blocul este intarit...
Ca sa fie mai pe intelesul tau, cand construiesti o casa sau un bloc, tu intaresti ultimul etaj, sau faci o fundatie mai puternica????
Eu spun ca intaresc fundatia deci constructia este intarita!!!
Si care ar fi pentu tine fundatia unui motor Porsche???
Nu uita sa ne excplici si noua care e blocul motor la Porsche!!!
maff is offline  
Old 29-10-06, 22:41   #66
hagi_nicovici@yahoo.com

Stage 1
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 18
Default V-ati cam incins in ultimele zile!!!

Salut baieti!

Eu unul nu intru prea des in discutii dar parca v-ati aprins cam tare!
Omul isi face o masina de 1000 cp?
OK!!! Ce v-a deranjeaza atat ??

Nu stiu cine e Sebi dar ca moderator de FORUM ar trebui sa o lase mai moale ! Daca scrie cu litere de 45 boldite crezi ca ne impresioneaza pe noi ceilalti de pe forum cu ceva mai mult?? Te intreb asa!
Daca tot esti moderator de forum eu iti propun un pic de respect!
Lasa pe Maff sa-si faca masina si discutati amical!!! Crezi ca poti??
Pana una alta vreau sa spun ca omul e de apreciat cu ceea ce face!

Daca o sa realizeze tot ceea ce spune ca o sa faca cu masina lui si cu toate celelalte mentionate mai sus (tunning inseamna si interior)
Good luck BOYS!

Have a nice week!!
hagi_nicovici@yahoo.com is offline  
Old 30-10-06, 00:39   #67
Danielg

Stock
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1
Default Re: Cum se face o masina de peste 1000cp...

Salut baieti!
Eu incep prin a va spune ca nu sunt genul care sta prea mult pe forum dar am tot auzit de maff si de ceea ce fac ei acolo! Sincer destul de tare avand in vedere ca nimeni, nici macar nu s-a gandit la astfel de proiecte iar altii le pun in aplicare in Romania!
Din punct de vedere al designului eu cred ca au demonstrat cam tot ce era de demonstrat iar in ceea ce priveste puterea dupa cate am citit pe aici cam au habar de ceea ce vorbesc! Nu vreau sa intru prea mult in amanunte dar motorul Porsche e diferit de celelalte motoare, este un motor tip boxer deci e clar ca in privinta blocului maff cam are dreptate! Sper sa nu va suparati pe mine dar credeti-ma chiar sunt pasionat si chiar detin ceva informatii referitoare la porsche! Sunt prea multe vorbe spuse de maff care nu ma fac decat sa inclin ca omul are habar de ceea ce face si de ceea ce fac ei acolo iar puterea va fi intradevar crescuta enorm! Imi doresc sa ii cunosc pe cei de la maff si chiar sa vad aceste masini care pe buna dreptate cred ca vor fi cele mai tari! Apele se vor linistii pe aici pe forum-uri dupa ce veti auzi ce zgomot fac astfel de masini si cum merg ele!
Bafta maff si am sa va contactez!
Danielg is offline  
Old 30-10-06, 14:38   #68
stealth r/t tt

Stage 5
 
stealth r/t tt's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 306
Default Re: Cum se face o masina de peste 1000cp...

............................

Last edited by stealth r/t tt; 30-10-06 at 14:41.
stealth r/t tt is offline  
Old 30-10-06, 14:44   #69
stealth r/t tt

Stage 5
 
stealth r/t tt's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 306
Default Re: Cum se face o masina de peste 1000cp...

Sper sa ma fac inteles de la inceput si nu vreau sa ma asociez cu cearta voastra si din aceasta cauza cred ca daca tu incepeai a prezenta masina ta ca si fiind facuta de cei din Germania, aportul tau real fiind defapt cererea ta de a avea in urma modificarilor cea mai rapida masina pe 1/4mila din RO era mult mai bine decat un titlu de Discovery Ch, eg "How to built...." in care tu esti protagonistul principal si cu mecanicul- pentru a construi o masina rapida iti trebuie mai mult decat cunostinte generale asa cum le poate avea un mecanic.
Poate ca masina ta va fi ffff rapida pe distanta asta si iti urez succes sa stabilesti un nou record, poate si european (King of Europe) si daca lucrurile merg bine de ce nu o provocare lu' Titan. Masini ptr. 1/4 mile nu sunt masinile Porsche ele sunt foarte bune si frumoase dar nu pentru asemenea curse. Nu cred ca dupa o investitie de xxxxx eur sau poate chiar xxxxxx eur vei putea egala o masina de drag cu mult mai ieftina decat masina ta, ex. DSM.
Si acum la oile noastre:
sa inteleg ca tu ai cumparat si pus pe masina un "stroker kit", sau mai bine zis a-ti dezvoltat unul pentru a-l putea vinde ulterior? Cat despre ramforsarile pe care voi sau mai bine zis nemtii le-au facut si unii nu le vad (eu sunt unul dintre ei), si ma rog de ce a-ti facut ramforsarile- la ce presiune va merge masina??. Foarte interesant e si unde?, cine? a facut Vilbrochenul?
La ce presiune e garantat ca rezista? E echilibrat? daca da, pentru cate ture? cat despre teoria ta cu fundatzia e cam gresita fara sa te superi, pe langa fundatie aici la motoarele turbo cat si in constructiile civile ai nevoie si de alte lucruri cum sunt sustinerea si mai bine zis prinderea acoperisului - la vant puternic poate sa zboare- daca intelegi ce vreau sa spun.
nu am gasit nicaieri ce fel turbine folosesti? injectoare, electronica, ca despre motor am inteles overboored, stroked, ramforsat
iarasi nimic despre ce ai facut cu caldura?? unde se va duce ea? Caii multi = caldura foarte mare. Iar despre 1000hp Porsche nu suntetzi singurii, mai sunt si altzi care argumenteaza in general de unde au iesit sau vor iesi cei 1000hp sau mai exact 1100hp. sunt de incredere, foarte bine documentati, celebrii(GIS- care a marcat pe multa lume de aici) si inca ceva mult mai modesti!!!!!!!







si finalul:
__________________
www.ToolMan.ro

Vanzari si Service la standarde ridicate
Husqvarna|Makita|Benza|Oregon|Fronius|Unior

tel: 0244 347414 / 0721 991892
stealth r/t tt is offline  
Old 30-10-06, 15:14   #70
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Cum se face o masina de peste 1000cp...

Maftei pot sa-ti spun simplu ca esti prost, habar nu ai de mecanica cat despre tuning esti tabula rasa.
Sper ca nu ai de gand sa inversezi motorul de carera cu cel de cayenne ca sa ne demonstrezi ca are bloc motor.


Astept rap stochiometric ce e asa de greu?
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline  
Old 30-10-06, 15:22   #71
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Cum se face o masina de peste 1000cp...

Eu cred ca un 997 de serie neumblat in motor te va face rau cu masinuta ta.
Poti sa incercu cu masina lui Claudiu Patrascu si o sa vezi surpriza.
Eu cred ca ala e si va fi cel mai tare Porsche de la noi.
SEBASTIAN is offline  
Old 30-10-06, 15:55   #72
maff

Stage 3
 
maff's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 97
Default Re: Cum se face o masina de peste 1000cp...

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Eu cred ca un 997 de serie neumblat in motor te va face rau cu masinuta ta.
Poti sa incercu cu masina lui Claudiu Patrascu si o sa vezi surpriza.
Eu cred ca ala e si va fi cel mai tare Porsche de la noi.
Vom vedea...
maff is offline  
Old 30-10-06, 21:17   #73
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Cum se face o masina de peste 1000cp...

Quote:
Originally Posted by stealth r/t tt View Post
Sper sa ma fac inteles de la inceput si nu vreau sa ma asociez cu cearta voastra si din aceasta cauza cred ca daca tu incepeai a prezenta masina ta ca si fiind facuta de cei din Germania, aportul tau real fiind defapt cererea ta de a avea in urma modificarilor cea mai rapida masina pe 1/4mila din RO era mult mai bine decat un titlu de Discovery Ch, eg "How to built...." in care tu esti protagonistul principal si cu mecanicul- pentru a construi o masina rapida iti trebuie mai mult decat cunostinte generale asa cum le poate avea un mecanic.
Poate ca masina ta va fi ffff rapida pe distanta asta si iti urez succes sa stabilesti un nou record, poate si european (King of Europe) si daca lucrurile merg bine de ce nu o provocare lu' Titan. Masini ptr. 1/4 mile nu sunt masinile Porsche ele sunt foarte bune si frumoase dar nu pentru asemenea curse. Nu cred ca dupa o investitie de xxxxx eur sau poate chiar xxxxxx eur vei putea egala o masina de drag cu mult mai ieftina decat masina ta, ex. DSM.
Si acum la oile noastre:
sa inteleg ca tu ai cumparat si pus pe masina un "stroker kit", sau mai bine zis a-ti dezvoltat unul pentru a-l putea vinde ulterior? Cat despre ramforsarile pe care voi sau mai bine zis nemtii le-au facut si unii nu le vad (eu sunt unul dintre ei), si ma rog de ce a-ti facut ramforsarile- la ce presiune va merge masina??. Foarte interesant e si unde?, cine? a facut Vilbrochenul?
La ce presiune e garantat ca rezista? E echilibrat? daca da, pentru cate ture? cat despre teoria ta cu fundatzia e cam gresita fara sa te superi, pe langa fundatie aici la motoarele turbo cat si in constructiile civile ai nevoie si de alte lucruri cum sunt sustinerea si mai bine zis prinderea acoperisului - la vant puternic poate sa zboare- daca intelegi ce vreau sa spun.
nu am gasit nicaieri ce fel turbine folosesti? injectoare, electronica, ca despre motor am inteles overboored, stroked, ramforsat
iarasi nimic despre ce ai facut cu caldura?? unde se va duce ea? Caii multi = caldura foarte mare. Iar despre 1000hp Porsche nu suntetzi singurii, mai sunt si altzi care argumenteaza in general de unde au iesit sau vor iesi cei 1000hp sau mai exact 1100hp. sunt de incredere, foarte bine documentati, celebrii(GIS- care a marcat pe multa lume de aici) si inca ceva mult mai modesti!!!!!!!


si finalul:
un post foarte destept.
cu multa rabdare si FOARTE PERTINENT. O dovada ca orgoliul iti poate ingradi gandirea! Bravo stealth !
andreitentean is offline  
Old 31-10-06, 00:51   #74
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Cum se face o masina de peste 1000cp...

Quote:
Originally Posted by maff View Post
Nici nu mai spun nimic pana nu vin masinile!!!
DAR CAND O SA VINA O SA TE INVIT PE TINE PRIMUL SI APOI PE SEBI SA VEDEM CE SE VA INTAMPLA!!!
La tine vin cu Cayennu, iar pe tine te invit sa vii cu toate martoagele tale sa vedem daca face vreuna fata... si daca face esti bun si atunci ma duc sa o iau pe aia mica si vedem si atunci ce mai faci....
Iar la Seby vin direct cu racheta!!!
Atat am de spus "bay respectuoasule" ....
Dar stai ca am uitat ca ai cel mai rapid Subaru din Romania, am gasit o revista in care asa scrie, deci daca te inving nu mai are rost sa ma dau cu Sebi... nu -i asa??? vad ca ai si o poza cu tine ( megastarule), doar nu sunt minciuni....Sau poate inventii ca si aia cum ca am zis ca te-am invins intr-o cursa????
Raspunde mi si mie sa stiu cum sa ma pregatesc... te rog megastarule

Se vede frate ca nu te pricepi. Nici la masini si nici la oameni.
Repet: INCA NU AI PUS O POZA CU BLOCUL MOTOR !!!
Esti slab , foarte slab.
PS: poate ai norocul sa dai peste o martoaga de Audi S2 in drumul tau spre Spania in nou 9ff , sa-ti strice vacanta.
__________________
SKN ROMANIA
www.skn-tuning.ro
andreitentean is offline  
Old 31-10-06, 00:53   #75
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Cum se face o masina de peste 1000cp...

Si apropo, eu stiu ce o sa se intample cand o sa ma inviti ! Stii si tu ca de aia o tot amani atat cu masinile tale ! (pardon, care masini?)
andreitentean is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -