Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 26-08-15, 19:18   #1471
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

991 GT3 RS well done.

first engine change at 480km
spare engine after 1600 km GT3
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	porsche.jpg
Views:	82
Size:	124.2 KB
ID:	3116840  
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 11-09-15, 15:14   #1472
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Studiu de fiabilitate în Marea Britanie: Skoda, Kia şi Suzuki în frunte; Dacia, Audi şi BMW dezamăgesc

ompania JD Power, celebră pentru topurile de fiabilitate pe care le-a publicat în ultima jumătate de secol, a anunţat rezultatele celui mai recent studiu de acest tip realizat în Marea Britanie. Topul realizat de JD Power a examinat problemele pe care le-au experimentat în ultimele 12 luni cumpărătorii originali ai maşinilor cu vechime de unul până la 3 ani.
Conform celor de la JD Power, punctajul final al fiecărei mărci este dat de numărul de probleme apărute la fiecare 100 de maşini, un scor mai mic însemnând un nivel de calitate mai ridicat pe termen lung.

Skoda câştigă, dar topul e dominat de asiatici

Primele informaţii interesante ale topului apar în partea sa superioară, acolo unde Skoda, Kia şi Suzuki reuşesc să ocupe primele trei poziţii în clasamentul fiabilităţii pe termen lung. Cu un scor de 77 de probleme la 100 de maşini, Skoda conduce autoritar topul, fiind marca ai cărei posesori au fost confruntaţi cu cele mai puţine defecte în primii trei ani de la achiziţia maşinii. Kia e pe locul al doilea (83/100), iar Suzuki încheie podiumul (86/100).

Mărcile asiatice domină, de altfel, acest top. Astfel, pe locurile 5 şi 6 se află Nissan (87/100) şi Toyota (88/100), ultimii împărţind a şasea poziţie în top cu Mercedes-Benz, marca premium cel mai bine clasată în acest clasament. Imediat după Mercedes-Benz se clasează Volvo (93/100), Top 10 fiind închis de Volkswagen (95/100), Opel/Vauxhall (98/100) şi Peugeot şi Seat, care au acelaşi punctaj: 99 de probleme la fiecare 100 de maşini.

Dacia, Jaguar, Audi şi BMW, la coada clasamentului


ESENTIAL
13.451
de posesori de maşini cu vechime de 1-3 ani au fost incluşi în studiul JD Power din Marea Britanie.
Marca Dacia, care se află oficial pe piaţa din Marea Britanie din 2013, a intrat şi ea în vizorul analiştilor JD Power, sondajul realizat demonstrând că maşinile cu volan pe dreapta produse de marca de la Mioveni şi vândute în Albion se poziţionează în partea de jos a clasamentului. Cu 159 de probleme la fiecare 100 de maşini vândute, Dacia se clasează sub media industriei (114/100), dar peste branduri premium precum Audi, Jaguar, BMW şi Alfa Romeo, care încheie clasamentul oferit de JD Power.

Alte concluzii: mărcile de volum le bat pe cele premium

Studiul celor de la JD Power ia în considerare 177 de simptome pe care maşinile le au, acestea fiind împărţite în 12 categorii: de la motor şi transmisie la probleme de caroserie şi de la probleme cu sistemul de climatizare la defecte ale ecranelor. În urma analizei, defectele cel mai întâlnite au fost cele legate de caroserie/exterior (19 probleme la 100 de maşini), de ecrane/butoane (17/100) şi de interior (17/100).

Unul dintre cele mai curioase rezultate ale studiului JD Power din UK se referă la fiabilitatea pe termen lung a maşinilor premium, care este net inferioară celei afişate de maşinile brandurilor de volum. Astfel, dacă media mărcilor premium este de 155 de probleme/100 maşini, în cazul celorlalte mărci vorbim de o medie de 103 probleme/100 de maşini.

Conform celor de la JD Power, dezamăgirea clienţilor cauzată de diferite probleme are efect direct asupra fidelizării acestora şi asupra promovării pe care aceştia i-o fac mărcii respective. De exemplu, dintre clienţii care au raportat trei sau mai multe probleme cu maşina lor în primii trei ani de utilizare, doar 33% au afirmat că vor continua să cumpere maşini de la brandul respectiv. În schimb, 48% dintre clienţii care nu au experimentat probleme tehnice au anunţat că vor fi fideli mărcii pe care o conduc.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	746501l-545x726-n-0b83efee.jpg
Views:	77
Size:	45.0 KB
ID:	3119091  
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 07-11-15, 16:51   #1473
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

De ce pentru Volkswagen schimbarea va fi aproape imposibila. Despre un sistem incalcit, putred si atipic:

Autoritatile germane au presat Volkswagen sa-si schimbe structura si sa faca reforme interne, pentru ca scandaluri precum cel al emisiilor sa nu se mai repete. Insa, sistemul de functionare al uriasului grup este complicat si indoielnic, dar si aproape imposibil de schimbat, noteaza Financial Times, intr-o analiza. Grupul german produce acelasi numar de masini ca si Toyota, insa are aproape de doua ori mai multi angajati. De ce Volkswagen are un sistem atat de complicat si de greu de „demontat” ?

Sirul de scandaluri in care Volskwagen se afunda pare ca nu se mai termina. A fost cel al trucarii emisiilor, s-a dovedit apoi ca mecanismele de inselare a testelor au fost instalate si la masini puternice de la Porsche si Audi, iar cel mai recent a fost anuntul legat de emisiile de CO2 inexacte. Joi s-a confirmat si faptul ca soft-ul care pacaleste testele a fost instalat in Europa si pe unele modele Audi si Porsche cu motor diesel de 3.0 litri.

Autoritatile germane spun ca Volkswagen trebuie sa se schimbe si sa faca numeroase modificari organizatorice. Insa este greu de crezut ca lucrurile se pot schimba. La Volkswagen exista stranse si nefiresti legaturi intre management, sindicate si politicieni, toate aceste categorii avand un cuvant greu de spus in luarea deciziilor.

Situatia se complica si mai mult fiindca totul este dominat de familiile Porsche si Piech care au 52,2% din actiuni. Pe scurt, politicienii si sindicalistii coopereaza in structura Vokswagwen pentru a pastra locurile de munca, familiile Piech si Porsche primind in schimb mana libera pentru a desfasura strategiile de business dorite.

Insa, spun tot mai multi experti, acest sistem anormal afecteaza productivitatea si o dovada tine si de faptul ca Volkswagen construieste anual 10 milioane de vehicule cu un total de 593.000 de angajati, in timp ce Toyota construieste un numar apropiat de masini, insa cu 344.000 de angajati.

Spre deosebire de companii mari din SUA si UK, Volkswagen nu are un singur board de conducere, ci are si un consiliu de supervizare (supervisory board). Acest consiliu de supervizare ar trebui sa aiba control asupra managerilor, insa in realitate nu are autoritate, consecinta fiind ca apar scandaluri precum cel al emisiilor fiindca mecanismele de control sunt prea putin eficiente.

In Germania exista principiul co-determinarii, asta inseamna ca zece din 20 de locuri din board sunt ocupate de reprezentanti ai angajatilor, lucru de neconceput in multe tari. Alte zece locuri apartin actionarilor, patru fiind pentru cele doua familii si cate doua pentru landul german Saxonia Inferioara si pentru Qatar Holding.

In timp ce la majoritatea companiilor, presedintele bopard-ului discuta mai intai cu actionarii chestiunile sensibile si stabilesc strategii, la Volkswagen presedintele cade mai intai de acord cu reprezentantii angajatilor si pozitia agreata era abia apoi prezentata actionarilor.

Mai ales sub conducerea fostului presedinte Ferdinand Piech, care a ocupat functia intre 1993 si 2002, sindicalistii au avut un cuvant greu de spus in luarea deciziilor privind viitorul companiei, Board-ul garanta locurile de munca, dar in schimb avea mana libera in luarea deciziilor privind viitorul companiei. Sistemul, spun criticii, este nefunctional si a afectat si profitabilitatea companiei. Unul din obeictivele principale era ca locurile de munca sa fie mentinute in Germania, concedierile masive fiind subiect tabu. Evident ca si politicienii au sustinut ideea, fiindu-le frica de consecinte daca oamenii ar ramane fara loc de munca.

Partea grava este ca sistemul acesta este foarte rezistent la schimbare, dovada si incercarile din trecut. In 2005, cand a fost un scandal urias dupa ce reprezentanti ai angajatilor au beneficiat de prostituate si de Viagra pe banii companiei. S-a incercat in zadar atunci o reforma a sistemului de conducere, insa fara rezultat, tot un esec fiind si dupa o incercare facuta cativa cativa ani mai tarziu,

Lucrurile s-au inrautatit in ultimii ani sub „regimul” dictatorial al lui Martin Winterkorn cand managerii nu aveau curaj sa-l contrazica si nici sa semnaleze lucrurile care nu merg bine. Nu degeaba conducerea Volkswagen a fost comparata de critici cu regimul din Coreea de Nord.

Noul sef, Matthias Muller, a promis ca va schimbva lucrurile, insa multi se indoiesc, fiindca Muller a fost parte din acest sistem, conducand divizia Porsche. Va putea un om care a functionat in sistemul defect, sa il schimbe?

In plus, cele mai recente dezvaluiri arata ca soft-uri care sa manipuleze rezultatelor testelor de emisii au fost puse si pe masini Porsche Cayenne, astfel ca se ridica intrebarea daca Muller stia sau nu. Daca stia, a fost complice la cel mai mare scanda; din istoria industriei auto germane.

Last edited by UNLORD; 07-11-15 at 17:10.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 26-11-15, 13:04   #1474
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Constructorul auto Volkswagen a prezentat miercuri primele solutii tehnice menite sa readuca in limitele normelor de poluare masinile la care compania a instalat soft-ul care pacalea testele, informeaza AFP. Majoritatea masinilor vor avea nevoie doar de resoftare, la unele va fi insa si nevoie de instalarea unor componente mecanice. Actiunea din service va dura in medie intre 30 si 60 de minute. Solutiile pentru SUA vor fi diferite.


In Europa recall-ul va incepe in ianuarie si va dura pana spre final de an fiindca este vorba de peste 8 milioane de masini. Pentru cele cu motoare diesel de 1,2 litri nu a fost anuntata solutia, compania promitand ca va face asta in cateva zile.

Compania a comunicat autoritatii germane de siguranta a tarficului KBA solutiile gasite Pentru diesel-urile de 1,6 litri va fi necesara instalarea unui convertor, iar intreaga actiune corectiva ar dura o ora in service.

La masinile cu motoare de 2.0 litri va fi nevoie de o actualizare de soft, iar actiunea va dura in medie o jumatate de ora.

Volkswagen spune ca, dupa aceste operatiuni, masinile vor avea emisii de noxe conforme cu normele europene. Compania subliniaza ca, desi obiectivul este de a nu afecta performanta masinilor dupa trecerea prin service, nu este acum in masura sa garanteze ca intr-adevar asa se va intampla.

In SUA solutiile vor fi diferite, fiindca si normele de poluare sunt mai stricte. Asa cum anuntase anterior, Volkswagen nu va despagubi clientii europeni, ci doar pe cei din SUA si Canada.

Volkswsagen a fost somata de autoritatea germana KBA sa prezinte solutiile tehnice cu care va rezolva cel mai mare scandal din istoria companiei.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 26-11-15, 19:09   #1475
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Fara modificari mecanice doar din soft VW nu va reusi sa aduca emisiile in normele legale (in unele cazuri si de 40 ori mai mari ) fara a afecta puterea motorului .Softurile nu fac minuni , sa nu se imbete nimeni cu apa rece .
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 26-11-15, 20:43   #1476
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Pai asta spun si oficialii VW ca nu pot garanta . Adica va spunem de pe acum ca mult ravnitele si laudatele motoare de morisca, pe care toata lumea se dadea exemplu de putere din cilindree mica, vor ramane .... motoare de morisca .
TRAIASCA 'DOWNSIZINGUL' .
__________________
Manni for life !!!
crywolf is offline   Reply With Quote
Old 27-11-15, 01:01   #1477
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

mai ales la diesel.
limita fiabilitatii la diesel e 2000 de cmc. sub asta e doar m*ie curata...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 30-11-15, 17:35   #1478
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Intre timp masina mea de serviciu, Toyota Corolla, are 450.000 km si merge perfect.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 01-12-15, 10:36   #1479
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Intre timp masina mea de serviciu, Toyota Corolla, are 450.000 km si merge perfect.
intre timp si a mea de serviciu, Logan MCV 1.5dci 2010, are 360.xxx km si cu ambreiajul de fabrica. Interesant este ca face ~200 km in Bucuresti zilnic, zi si noapte.
Si tind sa cred ca o masina se strica 90% din vina soferului, nu a fabricantului, din cauza stilului de mers neadecvat.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 02-12-15, 23:54   #1480
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Bentley recheama in service 59 de automobile vandute in Romania, produse in perioada februarie 2011 – iunie 2014, deoarece slabirea unei piulite de la baterie poate pune clientii in imposibilitatea de a porni masina sau, in cazuri extreme, se poate produce un incendiu, a anuntat reprezentantul local al marcii.
“La autovehiculele Bentley Continental GT/GTC/Flying Spur si noul Flying Spur exista posibilitatea ca un cablu al bateriei de 12V sa prezinte o conexiune slaba cu piulita la trecerea acestuia din compartimentul motor inspre habitaclu, prin partea dreapta. Acest lucru ar putea duce la o situatie in care clientul ar fi in imposibilitatea de a mai porni motorul sau, in cazuri extreme, sa ia foc”, noteaza Bentley.Reparatia consta in inlocuirea piulitei originale cu o piulita cu antidesfacere si strangerea acesteia la un cuplu corect.

Nissan a identificat o posibila problema la unele modele care au cheie inteligenta si buton de pornire pentru motor (in loc de cheie clasica), in sensul ca acesta poate ramane blocat in pozitia „apasat”. Din acest motiv 58 de automobile Juke, Micra si Note din Romania sunt rechemate in service.
„In situatii foarte rare, la pornirea motorului, butonul pentru pornirea acestuia poate ramane apasat fara ca acesta sa mai revina in pozitia initiala. Daca se continua utilizarea vehiculului in aceste conditii, se poate activa functia de oprire de urgenta a motorului, provocand oprirea motorului fara interventia soferului”, a anuntat Nissan.
Durata de reparatie a butonului dureaza circa o jumatate de ora. In Romania sunt vizate de acest recall 58 de automobile Juke, Micra si Note.

Un total de 5.386 automobile Toyota din Romania sunt rechemate in service deoarece furnizorul pentru panoul de comanda al geamurilor electrice a facut economie la vaselina si acum exista pericol de scurt circuit, care poate conduce la indendiu. Sunt vizate modele Yaris, Corolla, Auris, RAV4, Urban Cruiser produse in tari precum Japonia, Marea Britanie, Franta, Turcia si Africa de Sud.
“Autoturismele vizate de aceasta campanie sunt echipate cu un panou central de comanda a geamurilor, plasat pe usa soferului, care cuprinde un ansamblu de contacte electrice. Acest ansamblu este lubrifiat cu vaselina, care este posibil sa fi fost aplicata insuficient in timpul productiei. Din aceasta cauza, si in combinatie cu umezeala excesiva, de-a lungul timpului, se poate produce un scurt circuit. Daca acest lucru se intampla comutatorul central de comanda a geamurilor se poate supraincalzi si topi, ceea ce poate duce la aparitia fumului sau chiar a unui incendiu”, a anuntat Toyota.
Clientii au fost contactati de dealeri pentru a fi invitati la service. Panoul de comanda pentru geamuri va fi verificat, iar pe contactele electrice se va aplica o vaselina rezistenta la temperaturi ridicate. Daca acest bloc de comenzi prezinta deja defecte de functionare va fi inlocuit intregul ansamblu de contacte electrice al panoului central de comanda a geamurilor. Reparatia dureaza circa o ora.

La fel ca si in cazul altor operatiuni de rechemare in service, remedierea defectului este gratuita, fiind suportata de fabricant.

Last edited by UNLORD; 03-12-15 at 00:04.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 03-12-15, 00:05   #1481
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Meanwhile in SUA, ca tot spunem de americani ca sunt prosti!
Vanzarile Volkswagen in SUA au scazut cu 25% in noiembrie din cauza scandalului urias in care este implicata compania. Pana la izbucnirea scandalului au fost cateva luni in care vanzarile au fost mai bune decat in 2014, insa acum declinul este server si fiindca diesel-urile au fost interzise la vanzare.


Volkswagen a vandut 23.882 unitati in noeimbrie pe piata din SUA, cu 25% mai putin decat in noiembrie 2014. Diferenta e mare fata de septembrie cand Volkswagen livra peste 26.000 de masini, cu 1% mai multe decat in luna similara din 2014. Mai mult, la noua luni, Volkswagen of America (toate marcile grupului) livrase peste 450.000 de masini, crestere de 3% fata de primele noua luni din 2014.

Dupa informatiile aparute in a doua jumatate din septembrie, legate de faptul ca Volkswagen a instalat un soft care sa pacaleasca teslele de emisii poluante, compania a fost nevoita sa inceteze vanzarea in SUA a modelelor diesel cu motoare de 2.0 si 3.0 litri.

In septembrie marca Audi isi crestea vanzarile cu 16%, in timp ce in noiembrie cresterea era de numai 0,4%, pe fondul informatiilor ce aratau ca si modele Audi sunt implicate in scandal (Audi A6 si Audi Q5).

Datele TrueCar arata ca luna trecuta dealerii Volkswagen au dat in medie discount-uri de 3.700 dolari/vehicul, crestere de 27% fata de noiembrie 2014. Media industriei a fost o crestere de 6%, ceea ce arata ca dealerii Volkswagen au dat reduceri extrem de mari pentru a convinge clientii.

Scandalul s-a declansat in SUA unde Volkswagen va avea mult de suferit fiindca cei care au cumparat diesel-urile, pe care compania le-a prezentat ca fiind ecologice, se simt mintiti, sunt suparati si vor da compania in judecata.

Daca in Europa compania nu va da despagubiri clientilor, in SUA germanii au anuntat ca vor oferi vouchere de 1.000 dolari fiecarui client si asistenta rutiera timp de trei ani. Decizia arata inca o data diferenta dintre SUA si Europa, in America fiind mult mai mari sansele ca grupul german sa fie dat in judecata in caz ca nu da dovada de atentie fata de clienti.

Compania spune ca in SUA clientii au cumparat masini diesel prezentate in reclame ca fiind nepoluante (clean diesel), cand de fapt nu era chiar asa. In SUA masinile diesel sunt mai scumpe, constituind o nisa a pietei. Volkswagen spune ca in SUA motorina este mai scumpa decat benzina, in timp ce in Europa sunt multe tari unde dieselul este mai ieftin, iar posesorii de diesel platesc in multe cazuri taxe sau impozite auto mai mici. Tocmai de aceea, Volkswagen spune ca in scandalul manipularii emisiilor europenii au mult mai putin de suferit.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 11-12-15, 13:11   #1482
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Volkswagen a anuntat primele rezultate ale anchetei interne in uriasul scandal al emisiilor poluante, gigantul german admitand ca totul a fost posibil fiindca in companie exista o cultura ce incuraja incalcarea regulilor. Volkswagen admite ca falsificarile s-au produs fiindca nu a fost tehnic posibil ca normele de emisii sa fie respectate, insa compania nu nominalizeaza niciun vinovat, scrie Financial Times. "Nu este o simpla greseala, ci un lant al erorilor", spune presedintele VW, Hans Dieter Poetsch.
Scandalul isi are radacinile in 2005 cand compania a decis sa lanseze o ofensiva a diesel-ului in SUA. S-a constatat insa ca nu este suficient timp si nici nu se poate din punct de vedere tehnic ca normele stringente de noxe din SUA sa fie respectate.
S-a ales atunci instalarea unor soft-uri ce pacalesc testele de emsiii, iar in scurta declaratie data joi, cei de la Volkswagen spun ca trei factori au contribuit la nasterea acestui scandal
- erori individuale ale unor salariati
- slabiciuni ale unor procese
- atitudine care tolereaza incalcarea legii
Raportul facut de un auditor extern american (John Day care a mobilizat 450 de oameni) nu mentioneaza insa nume de vinovati, toarte declaratiile anterioare ale Volkswagen facand referire la un numar extrem de mic de angajati raspunzatori. Compania a promis din nou ca va fi "nemiloasa" cu cei responsabili si a adaugat ca scandalul nu a dus la o scadere masiva a vanzarilor.
In aceste aproape trei luni compania a emis declaratii vagi, a reusit sa infurie si mai mult publicul si intreaga strategie de comunicare poate fi considerata ca un caz de "asa nu" pentru comunicarea in situatii de criza.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 11-12-15, 22:59   #1483
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

ce manipulativ suna: declaratiile vagi infurie publicul.
il doare-n cur pe Hans sau Jon vacarul cu camioneta lui diesel de declaratiile vagi sau nu ale lui VAG... ala-i publicul...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 22-12-15, 23:11   #1484
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Volkswagen vrea sa faca o schimbare radicala a strategiei de marketing si comunicare, iar una dintre victime va fi cunoscutul slogan Das Auto care apare la finalul reclamelor. Compania va renunta la el fiindca transmite un mesaj nepotrivit, un mesaj de aroganta, intr-o perioada cand compania, implicata in scandalul DieselGate, vrea sa para smerita, scrie Reuters.


Un purtator de cuvant al Volkswagen a spus ca sloganul Das Auto nu va mai aparea alaturi de logo-ul companiei in reclame. Sloganul a fost lansat in 2007 si s-a vrut a fi simplu (insemnand Automobil in germana), insa avea si o doza de aroganta, fiindca insinua ca doar Volkswagen poate fi asociata conceptului de automobil.

Acum, la trei luni de la izbucnirea scandalului emisiilor, gigantul german vrea sa faca schimbari si in modul in care comunica si va scoate treptat sloganul Das Auto din toate reclamele.

La Dresda a avut loc o mare intalnire unde 2.000 de manageri din grup s-au adunat pentru a discuta viitorul companiei a carei imagine a fost grav afectata de scandalul DieselGate. Acolo, Herbert Diess, brand managerul marcii Volkswagen, a spus ca Das Auto suna prea „absolutist”, prea plin de aroganta pentru o companie care acum vrea sa arate modestie si smerenie.

In prezent, Volkswagen nu isi mai poate permite sa aiba un slogan in care sustine ca defineste conceptul de automobil, in contextul in care este amenintata cu procese, trebuie sa declanseze rechemari uriase si costurile totale se vor ridica la cateva zeci de miliarde de dolari.

Un manager citat de Reuters spune ca vechiul slogan Das Auto nici nu reflecta ambitiile tehnologice ale marcii germane in segmentul electricelor si hibridelor.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 25-12-15, 20:27   #1485
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

da' anul trecut cand producatorii de parti si accesorii pentru produsul initial refuzau deja sa se mai inscrie la licitatiile vag din cauza ca preturile oferite nu mai reuseau sa acopere spagile standard ale board-ului, atunci nu mai erau preocupati de ambitiile tehnologice?
aleks is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -