Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 04-04-13, 16:13   #1111
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Banuiam eu ca nu ai nimic rau de zis. )
Pai nici nu aveam ce....
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 09-04-13, 00:14   #1112
TR 69 CRS

Stage 4
 
TR 69 CRS's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 251
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
De unde stiu ? Ca japonezii au facut totdeauna lucruri bune si de calitate. O stiu din experienta. Am avut un scuter mai vechi Honda, pe care scria Made in Japan, si ma tinut mult si bine, fara sa schimb o piesa la ea. Apoi am avut o Honda mai noua, pe care scria Made in Spain, numa figuri mia facut, ba se descarca bateria, ba trebuia sa-i fac set motor, ba nu mai functiona asa dintro data ventilatorul de la radiator care raceste motorul, etc. Apoi am mai avut o bicicleta semicursa, Made in Japan scria pe cauciucuri, ori cite frine bagam, nu se uzau cauciucurile. Apoi mi-am luat alta noua, pe cauciucuri scria Made in Germany, cum bagam citeva frine cu ea, cum se vedeau ca deja se rodeau cauciucurile. Apoi inainte am avut numai masini germane, la care tot timpu trebuia sa schimb ceva la ele, plus ca ba se strica una la ea , ba alta. De cind am trecut la japoneze, nimica. Si n-am auzit ca la masinile japoneze, sa aiba cineva probleme la motor. Da ia cumparati un Renault, sau un Mercedes, sau Ford, sau mai stiu eu ce alta marca, si vei vedea cum o sa umblii cu ele non stop la mecanic. Ca-s pline atelierele de astfel de masini.
))))) GENIAL
TR 69 CRS is offline   Reply With Quote
Old 09-04-13, 08:15   #1113
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Sunt curios ce probleme de fiabilitate ai avut la Toyota ta!!!
Sunt in general pro japoneze dar Toyota m-a cam dezamagit, la o firma am vazut ca au picat 2 sau 3 yaris-uri la un nr relativ mic de km, sub 200k, nu am inteles ce defectiune dar nasola, si eu sunt f curios pentru ca nu stiu ce poate fi asa rau.

Repet sunt pro japoneze, apreciez mecanica pentru ca am avut de a face cu ea, nu am detinut auto inca. Chiar as fi curios ce diesel japonez ar trebui sa-mi iau dupa un e46 a.i. sa nu fiu dezamagit, un prieten are un subaru si e foarte incantat.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 09-04-13, 13:14   #1114
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by RVL 2000 View Post
Sunt in general pro japoneze dar Toyota m-a cam dezamagit, la o firma am vazut ca au picat 2 sau 3 yaris-uri la un nr relativ mic de km, sub 200k, nu am inteles ce defectiune dar nasola, si eu sunt f curios pentru ca nu stiu ce poate fi asa rau.

Repet sunt pro japoneze, apreciez mecanica pentru ca am avut de a face cu ea, nu am detinut auto inca. Chiar as fi curios ce diesel japonez ar trebui sa-mi iau dupa un e46 a.i. sa nu fiu dezamagit, un prieten are un subaru si e foarte incantat.
Pai aprope toate motoarele lor (japonezilor) diesel sunt reusite si fiabile (mai putin 3.0d de pe Patrol).
Ma cam mira ca 3 masini de la aceeasi firma si cam la aceeasi km sa faca figuri toate. Nu zic ca este imposibil, dar e foarte posibil sa se fi facut aceeasi greseala de intretinere.
Problema japonezilor la motoarele diesel nu este fiabilitate, sunt performantele, ei neavand variante diesel puternice, cu veleitati sportive si nici toate motoarele lor nu sunt foarte economice (in categorie).
Si renumitul si rafinatul motor diesel 2.2 Honda merge foarte bine, doar ca dupa 150k de km exista pericolul ruperii distributiei, dar nu stiu daca este specificata in carte schimbarea kit-ului de distributie.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 09-04-13, 13:52   #1115
phaeton
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
phaeton's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[SKODA]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Cu toate ca nu mi-as lua alta masina in afara de una germana, sunt capabil sa recunosc meritele celor japoneze si sa apreciez fiabilitatea lor.

Cu toate astea, de ce un 2.0 d4d pe Avensis, de 127 cai (sau cat are), pe 400 de metrii se distanteaza de un 1.9 tdi pd, pe Octavia, doar cativa centimetrii, un colt de semnalizare ?
Poate din cauza celor 100kg in plus pentru Toyota ?
Stiu ca nu in asta se traduce fiabilitatea, dar totusi...
Nu mai vorbim de 2.0 TDI, care bate rau japoneza...
Ce mi-a placut la d4d a mai fost zgomotul mult mai mic facut fata de TDI, chiar daca are distributie pe lant. Poate conteaza si modul in care este antifonata masina.
phaeton is offline   Reply With Quote
Old 09-04-13, 19:33   #1116
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by phaeton View Post
Cu toate ca nu mi-as lua alta masina in afara de una germana, sunt capabil sa recunosc meritele celor japoneze si sa apreciez fiabilitatea lor.

Cu toate astea, de ce un 2.0 d4d pe Avensis, de 127 cai (sau cat are), pe 400 de metrii se distanteaza de un 1.9 tdi pd, pe Octavia, doar cativa centimetrii, un colt de semnalizare ?
Poate din cauza celor 100kg in plus pentru Toyota ?
Stiu ca nu in asta se traduce fiabilitatea, dar totusi...
Nu mai vorbim de 2.0 TDI, care bate rau japoneza...
Ce mi-a placut la d4d a mai fost zgomotul mult mai mic facut fata de TDI, chiar daca are distributie pe lant. Poate conteaza si modul in care este antifonata masina.
Am mers cu 3 masini toyota cu motorizarea de 2.0 d4d,2 avensis si 1corolla, exact cum ai spus si tu nu se compara la forta, nu m-au impresionat deloc la putere, dar in general sunt ok...
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 10-04-13, 03:32   #1117
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Fiat Romania recheama in service modelele 500L si Freemont din cauza unor probleme electrice ce tin de martorul pentru ESP, stingerea afisajului pentru radio si martorul pentru capota deschisa.

Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: https://www.4tuning.ro/alte-stiri-aut...ont-18098.html


Stupid este ca nici nu au aparut bine pe piata, pretul nu mai este mic si au deja 3 probleme.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 12-04-13, 20:10   #1118
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Cum stau masinile cu fiabilitatea si costurile de intretinere dupa 100.000 km ? Nemtii de la Autobil au alcatuit un clasament: http://www.autobild.de/artikel/dauer...g-1014682.html . In principiu japonezele sunt fruntase, iar nemtoicele, in special VAG au/au avut cateva modele de carutza. Totusi locul unul din clasament nu e japonez, ci bavarez. Click sageata dreapta pt fiecare model in parte: http://www.autobild.de/bilder/tops-u...t-1931471.html
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 12-04-13, 21:23   #1119
Laptiucu

Stage 5
 
Join Date: May 2007
Posts: 899
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Problema cea mai mare e ca apar unele modele de masini care in putini km au probleme, vezi volanta la unele Passat-e B6, zgomotul lantului la 1.2 TSI, etc.
Consider ca problema e ca nemtii sunt axati pe comercial ... se schimba modelul de golf la fiecare 2 ani, passatul la fiecare 4 ani (cred) ... etc. La fel la toate firmele germane si cred ca jumate de an il proiecteaza, un an pana-l produce si ramane mult prea putin timp pentru teste si remedierea problemelor aparute asa ca ori se fac ca ploua ori cheama unele loturi pentru reparatii.

In schimb japonezii imi dau impresia ca testeaza mai mult ceea ce inteleg eu ca pun fiabilitatea pe primul loc.

Si parerea mea, in acest versus ar avea cu brio loc si coreenii.
Laptiucu is offline   Reply With Quote
Old 12-04-13, 22:55   #1120
9000RPM

Stock
 
9000RPM's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 8
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Eu am luat acum 3 ani jumate o honda civic 1.3 16v din 93 si pana in ziua de azi nu i-am schimbat decat consumabile(mai ales capete de bara...BUZAU,pt cine stie e plin de gropi) si spre rusinea mea i-am scimbat uleiul si la 18000km...pot spune ca imi este teama sa o vand chiar daca as vrea ceva mai nou...in concluzie dupa ce am condus si alte masini..toate sunt bune..fiabilitatea este relativa,mai depinde si de sofer dar totusi la scara mondiala Japonia e nr.1 la fiabilitate.nu sunt ipocrit sa spun ca nu mi-ar placea un audi a3 din 2005..dar as alege oricand chiar daca e mai veche o honda civic ep3..pt k20 si personalitate.este doar o parere.respect pt toti soferii!
9000RPM is offline   Reply With Quote
Old 12-04-13, 23:05   #1121
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Laptiucu View Post
Problema cea mai mare e ca apar unele modele de masini care in putini km au probleme, vezi volanta la unele Passat-e B6, zgomotul lantului la 1.2 TSI, etc.
Consider ca problema e ca nemtii sunt axati pe comercial ... se schimba modelul de golf la fiecare 2 ani, passatul la fiecare 4 ani (cred) ... etc. La fel la toate firmele germane si cred ca jumate de an il proiecteaza, un an pana-l produce si ramane mult prea putin timp pentru teste si remedierea problemelor aparute asa ca ori se fac ca ploua ori cheama unele loturi pentru reparatii.

In schimb japonezii imi dau impresia ca testeaza mai mult ceea ce inteleg eu ca pun fiabilitatea pe primul loc.

Si parerea mea, in acest versus ar avea cu brio loc si coreenii.
Cel putin la Honda cele mai fiabile modele s-au fabricat in medie 4 ani. Nu cred ca e o scuza pt VW.
!41! is offline   Reply With Quote
Old 20-04-13, 02:30   #1122
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

.
Cam asta inseamna seriozitate si simt de raspundere!

http://autos.yahoo.com/news/toyota-r...9--sector.html
GTR is offline   Reply With Quote
Old 20-04-13, 11:52   #1123
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
.
Cam asta inseamna seriozitate si simt de raspundere!

http://autos.yahoo.com/news/toyota-r...9--sector.html
De fapt asta inseamna costuri mai reduse cu rechemarile decat cu eventuale procese si plati de despagubiri in caz de rani/vieti perdute din cauza ca n-au functionat airbag-urile. Plus o lovitura puternica asupra imaginii daca asta s-ar fi intamplat.

Gandeste-te ca s-ar fi produs 5 cazuri de accidente cu airbag-uri defectuoase in SUA. Pe langa faptul ca ar fi platit multe milioane in daune, imaginea lor in cea mai importanta piata pentru ei ar fi fost facuta praf. E mult mai ieftin sa-i chemi si sa le schimbi un airbag decat sa risti asa ceva.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 20-04-13, 21:00   #1124
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by 22VIN View Post
De fapt asta inseamna costuri mai reduse cu rechemarile decat cu eventuale procese si plati de despagubiri in caz de rani/vieti perdute din cauza ca n-au functionat airbag-urile. Plus o lovitura puternica asupra imaginii daca asta s-ar fi intamplat.

Gandeste-te ca s-ar fi produs 5 cazuri de accidente cu airbag-uri defectuoase in SUA. Pe langa faptul ca ar fi platit multe milioane in daune, imaginea lor in cea mai importanta piata pentru ei ar fi fost facuta praf. E mult mai ieftin sa-i chemi si sa le schimbi un airbag decat sa risti asa ceva.
Daca cumva nu stii, probleme cu airbag-urile au acut si Porsche, si Mercedes, si audi (nu se deschideau la impact, etc.).
Argumente au fos de gent:
- "sistemul de airbag-uri are o garantie de 8 ani" si s-a facut liniste.
- "From all this strange case, I’m only sure about one thing: my daughter got a broken leg because of the welding default that Audi admitted following the EuroNCAP crash test.

All the rest remains a mystery.

I’m also sure about one other thing: the System is not right. One cannot handle as a simple person this kind of complex and difficult cases, in order to find and prove himself/herself the cause of such an accident. This is why experts are there for. And sometimes even they seem to fail in finding the right explanation.

I’m disappointed, bitter, but in the same time very calm. There are limits to everything. I had a lot of certitudes in my life (and in this case too), which seemed to be not true afterwards. I’m pleased about one thing: today November 1st, I do not have to go to the cemetery to bring flowers on my wife’s and daughter’s graves. And this is the only thing that matters for me today."

-http://www.autoguide.com/auto-news/2011/12/2012-audi-a6-recalled-for-airbag-defect.html

- VW Audi Recall: Air Bag Defect
VW is recalling 5,902 MY 2006-2007 Audi A8 vehicles. Where a weak battery exists, it is possible that a low voltage condition could cause the air bag control unit to improperly set a fault code. If this occurs, the passenger side frontal air bag will become deactivated. However, both the air bag warning light in the instrument cluster as well as the 'passenger air bag off' telltale in the center of the instrument panel will illuminate and provide visual warning to the driver. In the case of a frontal crash, the passenger side front air bag would not deploy which could cause injury to the seat occupant. Dealers will update the air bag control module software.

-http://www.carcomplaints.com/news/2012/air-bag-problems-mercedes-benz-e350-and-e550-recall.shtml

- http://www.carcomplaints.com/Mercede...nvestigations/

- http://www-odi.nhtsa.dot.gov/cars/pr...h&summary=true

-http://cei.org/studies-issue-analysis/air-bag-related-recalls-demonstrate-need-real-world-testing-prerequisite-any-

De fapt cam toti au avut probleme cua irbag0urile, numai ca orice recall Toyota sau orice defact este mult mai mediatzat.

Dupa cum observi, recall-ul japonezilor este numai pentru masini 2001-2004.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 20-04-13, 21:29   #1125
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Dupa cum observi, recall-ul japonezilor este numai pentru masini 2001-2004.
Nu conteaza, si Apple inca are campanie de inlocuire a iPod-urilor vandute in 2005 pentru o problema la baterie (ce putea duce si la un mic poc). Motivul acelasi, daca ii pocneste cuiva in buzunar (desi extrem de putini mai folosesc asa ceva), ii costa mai mult procesul, daunele platite si imaginea.
Chiar daca airbag-ul nu este "in garantie", ei tot pot fi trasi la raspundere si buni de plata. Nu scrie niciunde sa-l inlocuiesti dupa atatia ani, ei ti-l vand ca sistem de siguranta permanent. Si chiar daca n-ar fi scosi vinovati, imaginea lor sufera daca apar mai multi oameni care zic ca airbag-urile din Toyote nu se declanseaza.

Nicio companie nu face lucruri de-astea pentru ca ar avea simt de raspundere sau ca i-ar pasa de oameni. Totul se rezuma la bani.
22VIN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -