Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 19-11-12, 21:34   #706
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Imi pare rau de tine, ai totusi niste cunostinte in domeniu, esti priceput si mi-ai parut inteligent, dar cand esti subiectiv...
De cand toyota e asa de tare? Mie nu-mi pare deloc diferenta asa de mare intre Seat si Toyota la modele asemanatoare.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 19-11-12, 21:37   #707
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Nu, Toyota este pentru oameni linistiti si inteligenti, asa ca e clar ca nu o sa ai niciodata, indiferent cat de linistit ai sa fi.

Foarte tare, Seat driver, Seat fiind un fel de cazan pe langa Toyota.
cat de documentat si cu cate argumente solide ai venit pana acum, incepusem chiar sa-ti citesc "rugaciunile" despre toyota, dar la post-ul asta, ai dat cu batu'n balta. ce treaba are ca, colegul nostru conduce un seat, cu problemele franei la toyota ?
fasso is offline   Reply With Quote
Old 19-11-12, 22:36   #708
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Imi pare rau de tine, ai totusi niste cunostinte in domeniu, esti priceput si mi-ai parut inteligent, dar cand esti subiectiv...
De cand toyota e asa de tare? Mie nu-mi pare deloc diferenta asa de mare intre Seat si Toyota la modele asemanatoare.
Din motive foarte obiective. Sunt practic la a 3-a Toyota (nu am trecut-o pentru ca este a familie, nu a mea) si o consider cu usurita cea mai fiabila masina. Si culmea, nu numai eu. ci cam toate topurile de specialitate din lume de vre-o 20 de ani incoace, unde Seat nu cred ca trece de jumatatea clasamentului.

1> Toyota Celica 1.8 aspirat 2003 (cea din semnatura) 192 CP, consum 11.5% ziua in Bucuresti la mers normal. Masina vanduta, noul propietar devenindu-mi prieten. Masina in 30k de km nu am papat decat 300 de eur reparatii aduse tuningului facut si 200 euro partilor originale (1 sonda lambda si un cablu e ghidaj schimbator viteze, care fusese ciupit de o piatra neocolita) . Masina asta vedea de la mine ZILNIC DE ZECI DE ORI 8000 rpm, fara absolut nicio problema.

2> Toyota RAV 4 2001, 280 000 de km, nu a mancat 1000 de euro reparatii in ultimii 100 000 de km, masina mergand impecabil la vanzare, necesitand schimbare sau RK caseta de directie (batea, nu avea joc) si reparare inchidere centralizata usa fata pasager.

3> Actualul RAV 4 2.0 150CP, 2008. ~100k de km, 2 capete de bara, 2 bucsi(cam 200 eur in total), restul consumabile. Nici un fel de problema, nici un greiere sau zdranganit in masina, merge absolut impecabil. Cumparat de la un prieten acre l-a avut de nou si nu a reparat niciodata nimic la el, pentru ca nu a fost nevoie.

Cam de-asta imi place Toyota. Nu este nici pe departe brand-ul meu preferat per total, dar cu siguranta il consider INCA cel mai fiabil brand, peste Honda si Mazda, si cu mult peste BMW si Mercedes.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 19-11-12, 22:38   #709
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by fasso View Post
cat de documentat si cu cate argumente solide ai venit pana acum, incepusem chiar sa-ti citesc "rugaciunile" despre toyota, dar la post-ul asta, ai dat cu batu'n balta. ce treaba are ca, colegul nostru conduce un seat, cu problemele franei la toyota ?
Pentru ca problema franei a fost o inventie (dezmintita chiar de "acuzatori" si de autoritatile americane in domeniu), dar unii continua in cretinism tot comentand de "problemele Toyota cu franele".
GTR is offline   Reply With Quote
Old 19-11-12, 22:52   #710
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Din motive foarte obiective. Sunt practic la a 3-a Toyota (nu am trecut-o pentru ca este a familie, nu a mea) si o consider cu usurita cea mai fiabila masina. Si culmea, nu numai eu. ci cam toate topurile de specialitate din lume de vre-o 20 de ani incoace, unde Seat nu cred ca trece de jumatatea clasamentului.
Daca o masina nu e la fel de fiabila ca alta inseamna ca e mizerie.
Nu-ti mai recumpara Bmw-ul, ca e de cacao (conform logicii tale).

Quote:
1> Toyota Celica 1.8 aspirat 2003 (cea din semnatura) 192 CP, consum 11.5% ziua in Bucuresti la mers normal. Masina vanduta, noul propietar devenindu-mi prieten. Masina in 30k de km nu am papat decat 300 de eur reparatii aduse tuningului facut si 200 euro partilor originale (1 sonda lambda si un cablu e ghidaj schimbator viteze, care fusese ciupit de o piatra neocolita) . Masina asta vedea de la mine ZILNIC DE ZECI DE ORI 8000 rpm, fara absolut nicio problema.
30k de cand ai dat`o sau in total cat ai condus`o tu plus actualul proprietar?
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 20-11-12, 01:30   #711
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Daca o masina nu e la fel de fiabila ca alta inseamna ca e mizerie.
Nu-ti mai recumpara Bmw-ul, ca e de cacao (conform logicii tale).


30k de cand ai dat`o sau in total cat ai condus`o tu plus actualul proprietar?
Penntru ca am scris, overall BMW ofera mai mult, adica Toyota, Lexus sau alt japonez nu are concurent pentru 535d, de exemplu.

Nu vreau sa spun neaaparat ca restul sunt mizerii, dar crede-ma ca in general Toyota te face sa uiti de orice fel de griji si sunt niste masini foarte corecte pret/calitate. Ei s-au axat pe masini normale de familie, masini care in general nu au un design deosebit (ba poate prea conservator uneori), masini foarte comode in general, masini comune bine facute.

Lexus este altceva, Lexus este marca de lux a lor, cu plusuri si minusuri, dar cu aceeasi calitate exceptionala.

Este foarte adevarat ca nici Toyota nu mai face masini chiar atat de calitative ca cele de acum 10-20 de ani, dar inca sunt in fruntea topului.

Celica - 30k de km ai mei si ai noului propietar, + alte cateva zeci ale fostului propietar (dar omul exagerat de grijuliu, ce-i drept).

Eu nu am grija exploatarii niciunei masini (decat regulile de bun simt- fara forja cand este rece, etc.), dar am grija sa remediez orice defect tehnic apare.

Zi buna!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 20-11-12, 10:17   #712
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Daca o piesa nu tine nici macar cat timp masina e in garantie, a cui e vina?
A sistemului, masinile noi, cu cateva mici exceptii, o sa aiba tot mai des simptome din astea de neconceput cu 10 ani in urma
aleks is offline   Reply With Quote
Old 22-11-12, 11:23   #713
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Am vazut si eu ca scria in ziar ceva de Toyota, ca aveau ceva probleme la frine. Daca vorbim de fiabilitatea masinilor noi, n-am avut masini noi, si nu stiu ce sa zic. Dar daca vorbim de masini vechi, eu am vazut masini japoneze vechi de 15 sau 20 de ani, care aveau inca piesele ei originale din fabrica. La nemtesti doar de citeva modele am auzit si vazut ca sint fiabile si tineau in timp, de ex Golf 2 GTI ( se ziceau ca erau masini pe viata ). Dar nu toate masinile germane, doar citeva modele. La astea noi trebuie sa treaca vreo 15, 20 de ani sa se stie care e mai fiabil. Am vorbit cu foarte multi care au masini, si din 10% care au japoneze, 2% ziceau ca au avut probleme cu ele. Din 10% care au avut masini germane, 6% au avut probleme cu ele. Apoi a mai fost o categorie, din 10% care au avut Ford, 8% sau plins si au avut probleme cu ele. Deci dintre astia enumerati mai sus, foarte foarte putini, care au avut masini japoneze, sau plins de ele. Asta inseamna ca inca japonezele sint in top. Nu-s asa de problematice ca si alte marci.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 22-11-12, 14:12   #714
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

asta e relativa cu varsta unei masini japoneze si fiabilitatea, conteaza si rulajul raportat la modul de exploatare, daca la 10 ani are doar 50.000 km rulati cred si eu ca este cu piese originale ca a stat mai mult in garaj. fiabil este ceva ce folosesti zilnic, dai in aia 10 ani de 2-3 ori km peste cap si schimbi numai consumabile si rar de tot cateva piese de bun simt, gen elemente directie, suspensie, etc. si tot se incapataneaza sa nu te lase in drum.
ceea ce acum nu se mai fabrica.

daca este inca in garantie si ba nu porneste ca are probleme cu electromotor, alimentare, bobina sau ecu, ba nu franeaza cum trebuie ca nu sunt aerisite zilnic franele, ba nu se accelereaza ca este benzina proasta sau bujiile arse, atunci poti spune ca ai luat teapa si ca masina aia nu e fiabila si oricand te poate lasa o piesa, de cele mai multe ori cand ti-e lumea mai draga.
iar la o durata medie de viata 5-7 ani, daca reparatiile neprevazute costa mai mult decat pretul de achizitie cred ca se poate spune sigur ca nu este fiabila.
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?

Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
ondin is offline   Reply With Quote
Old 22-11-12, 15:48   #715
roli

Stage 5
 
roli's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 1,304
Member of:
[Honda]
[Competitor CNCA]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Am vazut si eu ca scria in ziar ceva de Toyota, ca aveau ceva probleme la frine. Daca vorbim de fiabilitatea masinilor noi, n-am avut masini noi, si nu stiu ce sa zic. Dar daca vorbim de masini vechi, eu am vazut masini japoneze vechi de 15 sau 20 de ani, care aveau inca piesele ei originale din fabrica. La nemtesti doar de citeva modele am auzit si vazut ca sint fiabile si tineau in timp, de ex Golf 2 GTI ( se ziceau ca erau masini pe viata ). Dar nu toate masinile germane, doar citeva modele. La astea noi trebuie sa treaca vreo 15, 20 de ani sa se stie care e mai fiabil. Am vorbit cu foarte multi care au masini, si din 10% care au japoneze, 2% ziceau ca au avut probleme cu ele. Din 10% care au avut masini germane, 6% au avut probleme cu ele. Apoi a mai fost o categorie, din 10% care au avut Ford, 8% sau plins si au avut probleme cu ele. Deci dintre astia enumerati mai sus, foarte foarte putini, care au avut masini japoneze, sau plins de ele. Asta inseamna ca inca japonezele sint in top. Nu-s asa de problematice ca si alte marci.


Daca ai fost atent nu doar toyota au avut "probleme" cu masinile noi cu toti producatori japonezi de pe piata americana dc oare?

Daca GM era in faliment, totul a fost marketing ieftin, dc in europa nu s-au retras masini?
Ale noastre dc nu au avut probleme?
De cand si-a revenit GM dc nu mai au defectiuni masinile cu pricina?
__________________
roli is offline   Reply With Quote
Old 23-11-12, 14:21   #716
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by roli View Post
Daca ai fost atent nu doar toyota au avut "probleme" cu masinile noi cu toti producatori japonezi de pe piata americana dc oare?

Daca GM era in faliment, totul a fost marketing ieftin, dc in europa nu s-au retras masini?
Ale noastre dc nu au avut probleme?
De cand si-a revenit GM dc nu mai au defectiuni masinile cu pricina?
roli tata, ia fii atent: "de ce". ia incearca, vezi ce iese
aleks is offline   Reply With Quote
Old 24-11-12, 11:40   #717
NOScox

Stage 5
 
NOScox's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 340
Question Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

hyundai a iesit in 2012 pe locul 2 in topul fiabilitatii, chiar nu imi vine sa cred.
cazanele coreene sa fie chiar asa de fiabile? ori gama de utilizatori de hyundai merg prea legal astfel incat sa ocupe un asa loc fruntas?
a avut tatal meu un hyundai care avea 95.000 km si in 2000 km de talpa(nu ceva iesit din comun, redline in fiecare zii) de la mine s-a dus draq.
__________________
vectra b 170+++
NOScox is offline   Reply With Quote
Old 24-11-12, 22:06   #718
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by NOScox View Post
hyundai a iesit in 2012 pe locul 2 in topul fiabilitatii, chiar nu imi vine sa cred.
cazanele coreene sa fie chiar asa de fiabile? ori gama de utilizatori de hyundai merg prea legal astfel incat sa ocupe un asa loc fruntas?
a avut tatal meu un hyundai care avea 95.000 km si in 2000 km de talpa(nu ceva iesit din comun, redline in fiecare zii) de la mine s-a dus draq.
Ce inseamna "s-a dus dracu"?
GTR is offline   Reply With Quote
Old 25-11-12, 00:56   #719
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Sunt fiabile. Cu o exceptie, un tucson cu probabil multe sute de mii la bord, nu am auzit pe nimeni sa se planga.
Am avut unu 30.000km facuti in 8 luni (destul de forjat pentru motorasul ei, traversat regulat autostrazi cu 150-160 din ~170 posibili, 2 drumuri de Elvetia) si aproape ca n-am avut ce sa-i reprosez la cei 100kkm afisati in bord (cine stie cati avea ca era kilometraj mecanic, foarte usor de manipulat).
S-a slabit putin rola intinzatoare la cureaua de distributie, cand am vazut cat costa sa o fac in Elvetia, mi-am asumat riscul: mi-am continuat vacanta si apoi am venit in tara cu ea asa pentru ca era cam acelasi cost sa vina tata dupa mine in Elvetia sau sa o repar acolo
A... si relativ ieftina, in 2008 am platit ~550ron distributia+auxiliare+manopera la reprezentanta. Iar de doi ani cica au scazut preturile la piese iar.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-12, 09:20   #720
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
De cand toyota e asa de tare? Mie nu-mi pare deloc diferenta asa de mare intre Seat si Toyota la modele asemanatoare.
Buna gluma )) am ras cu pofta.
300zxtt is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -