Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 18-11-12, 14:53   #691
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
evident nu detin nici o toyota si nici nu voi detine vreodata, doar am aratat ceea ce s-a publicat in media cu privire la problemele de fiabilitate ale acestui brand. daca au mintit toti cei care au scris despre asta am indus si eu fara intentie lumea in eroare. dar daca au primit amenzi consistente din partea autoritatilor si au fost obligati sa recheme atatea masini in service este evident ca au avut probleme in ultima vreme atat cu sistemul de franare cat si cu directia, fie ca erau mecanice sau electronice problemele au existat pentru ca nu cred ca isi permite nimeni sa apara cu asa ceva in media fara ca sa fie adevarat. mai mult decat atat chiar cei de la toyota si-au tot cerut scuze in mod repetat si nu cred ca doar pentru probleme de design.
daca au avut multi clienti care s-au plans ca din anumite motive nu pot frana cum vor ei sau daca vireaza mult in loc la viteze mici intampina nu stiu ce probleme in tarile civilizate sunt institutii care imediat isi intra in atributii, deschid anchete si investigheaza cazurile iar concluziile lor sunt foarte drastice incepand de la amenzi si pana la obligarea de a rechema masinile in service pentru remediere problema.
la noi de vina este clar tampitul ala cu toyota care nu a adaptat viteza la conditiile de drum iar daca clientul merge la reprezentanta si reclama problema rad toti de el ca asa face domnule toate, este totul normal.
poate din atatea milioane vandute cateva nu au nici o problema, doar 2% au probleme, dar tot sunt obligati sa le verifice pe toate, pentru ca nici unui posesor de Prius sau alt model vizat nu ii place sa dea un car de bani ca sa fie si el eco si apoi sa afle din presa ca poate masina lui nu functioneaza chiar asa cum o fac altele in aceleeasi conditii.
spre norocul nostru cele din Romania sunt perfecte, nu au nici un fel de problema si nu se asemeana nici pe departe cu cele din alte state europene civilizate sau americane.

si chevrolet a avut ceva probleme cu frana, cei de la vw ceva probleme la golf 6 cu un cablu pe sub volan care in Ro s-a rezolvat cu un soricel de plastic care l-au prins de coloana de directie, bmw a chemat si el acum cativa ani primele X5, stiu caz clar de cevin chemat discret la Munchen cu cazare si drum decontat de marele BMW, deci toti au probleme, nu este un capat de tara din asta, vine masina inapoi si se rezolva, iar daca suntem mai informati si mai prevazatori decat altii, nu are cum sa strice, dimpotriva, alegem mai bine ce facem cu bani nostrii.
O sa-ti repet de vre-o 3 ori, pana intelegi:

"On February 8, 2011, the NHTSA, in collaboration with NASA, released its findings into the investigation on the Toyota drive-by-wire throttle system. After a 10 month search, NASA and NHTSA scientists found no electronic defect in Toyota vehicles.[28] Driver error or pedal misapplication was found responsible for most of the incidents.[29] The report ended stating, "Our conclusion is Toyota's problems were mechanical, not electrical." This included sticking accelerator pedals, and pedals caught under floor mats.[30]"

"On February 8, 2011, the NHTSA, in collaboration with NASA, released its findings into the investigation on the Toyota drive-by-wire throttle system. After a 10 month search, NASA and NHTSA scientists found no electronic defect in Toyota vehicles.[28] Driver error or pedal misapplication was found responsible for most of the incidents.[29] The report ended stating, "Our conclusion is Toyota's problems were mechanical, not electrical." This included sticking accelerator pedals, and pedals caught under floor mats.[30]"

"On February 8, 2011, the NHTSA, in collaboration with NASA, released its findings into the investigation on the Toyota drive-by-wire throttle system. After a 10 month search, NASA and NHTSA scientists found no electronic defect in Toyota vehicles.[28] Driver error or pedal misapplication was found responsible for most of the incidents.[29] The report ended stating, "Our conclusion is Toyota's problems were mechanical, not electrical." This included sticking accelerator pedals, and pedals caught under floor mats.[30]"

1. Asta s-a intamplat la sfarsitul scandalului, adica s-a dovedit a fi o mare magarie (chiar si de autoritatiile americane care nu au reusit sa arate sau sa demonstreze problema. Dupa a venit povestea stupida cu presurile (la asta si-au luat amenda), dupa acre ghici ce, producatorul american de pedaliere pentry Toyota a facut pedale acre nu respectau intocmai proiectul, adica cu defect. Este banal intr-o mare SUA sa platesti 2-300 de indivizi "nici macar toti posesori de Toyota"(din sute de mii de posesori) care sa urle ca nu le franeaza masina si din asta sa faci un mare scandal.
Ca sa te mai culturalizezi putin citeste cartea "Confesiunile unui asasin economic". Trebuie doar sa-ti maresti putin orizontul de gandire ca sa realizezi ca o banala antireclama legata de un scandal se traduce in cifre financiare uriase.

2. Nu compara modelele Americane cu modelele Europene.

3. Nu diferentia calitatea modelelor Toyota din Romania cu cele din Europa, Toyota nu sunt VAG, BMW, Volvo, sau Mercedes, care fac sau faceau diferentiere de calitate intre estul si vestul Europei.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 18-11-12, 19:09   #692
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

si acum in 2012 le cheama inapoi ca a urcat mizeria de pe presurile alea pana la coloana de directie si trebuie sa le curete ca sa vireze din nou?

teoria conspiratiei d-le ce mai, masinile sunt bune, dar astia de la vag si cu alti japonezi de la nissan, mazda, mitsubishi, honda s-au aliat si au zis sa ii asasineze economic si sa le scada procentele la bursa.

asa si cu A classe care se rasturna si cu Loganul la testul elanului, concurenta vrea sa iti omoare produsul din fasa.
hai sa fim seriosi, asa patesti cand te grabesti cu un produs pe piata, cand ai o concurenta acerba in jur, mai ai si putin ghinion cateodata, repari, iti ceri scuze si mergi mai departe.
in fine, mi-e egal ce probleme au cei de la toyota sau ce bine se vand ei ca nu am actiuni la nici un producator auto, insa nu este corect ca pasionat de masini sa treci cu vedere un recall asa de important si sa nu iti pui niste intrebari sau sa dai vina pe altii.
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?

Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
ondin is offline   Reply With Quote
Old 18-11-12, 19:58   #693
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
si acum in 2012 le cheama inapoi ca a urcat mizeria de pe presurile alea pana la coloana de directie si trebuie sa le curete ca sa vireze din nou?

teoria conspiratiei d-le ce mai, masinile sunt bune, dar astia de la vag si cu alti japonezi de la nissan, mazda, mitsubishi, honda s-au aliat si au zis sa ii asasineze economic si sa le scada procentele la bursa.

asa si cu A classe care se rasturna si cu Loganul la testul elanului, concurenta vrea sa iti omoare produsul din fasa.
hai sa fim seriosi, asa patesti cand te grabesti cu un produs pe piata, cand ai o concurenta acerba in jur, mai ai si putin ghinion cateodata, repari, iti ceri scuze si mergi mai departe.
in fine, mi-e egal ce probleme au cei de la toyota sau ce bine se vand ei ca nu am actiuni la nici un producator auto, insa nu este corect ca pasionat de masini sa treci cu vedere un recall asa de important si sa nu iti pui niste intrebari sau sa dai vina pe altii.
Ondin, fara suparare, dar ori nu vrei sa pricepi, ori esti FOARTE GREU DE CAP.

Testul elanului cu A-Klasse este demonstrat. Problema Loganului au fost jantele - adica si asta s-a demonstrat.

CINE A DEMONSTRAT PROBLEMA FRANELOR LA TOYOTA?????????????

Problema franelor la Toyota nu a demonstrata nimeni, dimpotriva, institutiile americane AU DAT DEZMINTIRE zvonului, dar de, pierderile de ordin material si moral nu s-au decontat.


Presurile faceau probleme pedalei de acceleratie. Acum poate tu invelesti coloana de directie in presuri, eu stiu!?

Probleme la directie NU INSEAMNA a ramane fara directie, mai ales ca NU S-AU RAPORTAT INCIDENTE.

Mai chinuiete, mai abereaza cu presupunerile tale, poate reusesti tu sa demonstrezi "problemele Toyota".

Care au fost problemele Toyota in Europa?

Ce recall au facut VAG, BMW, Mercedes, Volvo, Range Rover, etc.?
.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 18-11-12, 20:38   #694
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

GTR, nu crezi ca exagerezi putin cand bagi mana in foc pt Toyota? Daca nu ar fi avut nicio problema, mai chemau atatea mii de masini in service? Doar pt verificari? Mai ales ca nu au fost raportate incidente sau plangeri de la clienti? Trebuie sa fii naiv sa crezi asa ceva, mai ales avand in vedere ca pentru un gigant ca Toyota nu e dificil sa scoata rezultatele pe care ei si le doresc la teste.

Si zici ca nu e vina toyota ca montat pedale facute gresit de americani? Pai piesele alea nu trec si ele de un control de calitate? Daca americanii le trimit un rahat si spun ca e pedala de frana, ei il monteaza?
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 18-11-12, 21:44   #695
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
GTR, nu crezi ca exagerezi putin cand bagi mana in foc pt Toyota? Daca nu ar fi avut nicio problema, mai chemau atatea mii de masini in service? Doar pt verificari? Mai ales ca nu au fost raportate incidente sau plangeri de la clienti? Trebuie sa fii naiv sa crezi asa ceva, mai ales avand in vedere ca pentru un gigant ca Toyota nu e dificil sa scoata rezultatele pe care ei si le doresc la teste.

Si zici ca nu e vina toyota ca montat pedale facute gresit de americani? Pai piesele alea nu trec si ele de un control de calitate? Daca americanii le trimit un rahat si spun ca e pedala de frana, ei il monteaza?
1. Eu as vrea sa comentati cand va documentati serios. Eu in perioada scandalului citeam toate stirile si declaratiile referitoare la problemele franelor si pe periada tuturor acuzatilor. Americanii acuzau dar nu aratau defectul decat "chipurile efectul", Toyota a facut recall pentru verificari, nu reparatii, declarand de la inceput si pana la sfarsit ca nu au gasit nici un defect la sistemul de franare.

CONCLUZIA care ar trebui sa fie CLARA si pentru tine sau Ondin, a fost RECUNOASTEREA OFICIALA a autoritatilor americane a faptului ca TOYOTA NU A AVUT PROBLEME CU FRANELE.

Voi sunteti tari ca, contraziceti inclusiv concluzia celor care au acuzat initial. Oare cat de "absurd" trebuie sa fii!?

Oare este atat de greu sa dati un GOOGLE decat sa presupuneti diferite aberatii pe aici?

2. Problema covoraselor este clar stupida, nici nu are rost sa o discutam.

3. Problemele cu pedala de acceleratie au fost 2, 1 din vina exclusiv Toyota si una din vina producatorului american.

In ambele cazuri, chiar si cu pedala de acceleratie blocata, masinile franau eficient.

Acum pedalele facute de americani nu faceau probleme de la prima utilizare, ci dupa mai mult timp de utilizare. Oare toate piesele de pe fiecare masina trebuiesc probate de mii de ori? Inseamna ca oferi o masina SH, nu noua.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 18-11-12, 21:49   #696
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Daca o piesa nu tine nici macar cat timp masina e in garantie, a cui e vina?
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 19-11-12, 00:26   #697
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Vezi daca faceau pedala de acceleratie ca la BMW nu avea cum sa ramana sub covoras
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 19-11-12, 08:29   #698
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
1. Eu as vrea sa comentati cand va documentati serios. Eu in perioada scandalului citeam toate stirile si declaratiile referitoare la problemele franelor si pe periada tuturor acuzatilor. Americanii acuzau dar nu aratau defectul decat "chipurile efectul", Toyota a facut recall pentru verificari, nu reparatii, declarand de la inceput si pana la sfarsit ca nu au gasit nici un defect la sistemul de franare.

CONCLUZIA care ar trebui sa fie CLARA si pentru tine sau Ondin, a fost RECUNOASTEREA OFICIALA a autoritatilor americane a faptului ca TOYOTA NU A AVUT PROBLEME CU FRANELE.

Voi sunteti tari ca, contraziceti inclusiv concluzia celor care au acuzat initial. Oare cat de "absurd" trebuie sa fii!?

Oare este atat de greu sa dati un GOOGLE decat sa presupuneti diferite aberatii pe aici?

2. Problema covoraselor este clar stupida, nici nu are rost sa o discutam.

3. Problemele cu pedala de acceleratie au fost 2, 1 din vina exclusiv Toyota si una din vina producatorului american.

In ambele cazuri, chiar si cu pedala de acceleratie blocata, masinile franau eficient.

Acum pedalele facute de americani nu faceau probleme de la prima utilizare, ci dupa mai mult timp de utilizare. Oare toate piesele de pe fiecare masina trebuiesc probate de mii de ori? Inseamna ca oferi o masina SH, nu noua.
ai uitat sa spui iar ca este vorba de o conspiratie mondiala. daca se blocheaza in mers pedala de acceleratie, asa cum ai recunoscut si tu, la un pilot profesionist nu-i bai ca ala oricum sta cu ea mai mult blana, dar la consumatorul de rand, gospodina cu 2 copii in spate sau otelarul cu brate de fier care vine acasa cu toyota lui si vede ca pedala aia se lipeste de podea ii cade fata.
iar daca ceva cat de minor il deranjeaza pe american la masina aia noua face scandal din prima pana ii rezolva problema, nu tace ca romanul sau spune lasa ca merge si asa, asta vroiam eu sa subliniez, dar nu ai cu cine, astia suntem asa defilam, avem o tara ca o floare ca nici unde nu ne doare.

cauta si pe forumuri internationale sa vezi cat de corect recunosc aia ce probleme au cu masina x sau y, fie germana sau japoneza, la noi nu recunoaste nimeni nimic, sa nu zica lumea ca a luat cumva el teapa cu masina.
iar cu problema toyota de ce si-au mai cerut oficialii aia scuze daca masina nu avea absolut nici cea mai mica problema, trebuia sa fie tari pe pozitie si sa isi sustina ferm opinia, sa spuna suntem lider mondial la vanzari si concurenta vrea sa ne dea peste bot.
ondin is offline   Reply With Quote
Old 19-11-12, 10:01   #699
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
ai uitat sa spui iar ca este vorba de o conspiratie mondiala. daca se blocheaza in mers pedala de acceleratie, asa cum ai recunoscut si tu, la un pilot profesionist nu-i bai ca ala oricum sta cu ea mai mult blana, dar la consumatorul de rand, gospodina cu 2 copii in spate sau otelarul cu brate de fier care vine acasa cu toyota lui si vede ca pedala aia se lipeste de podea ii cade fata.
iar daca ceva cat de minor il deranjeaza pe american la masina aia noua face scandal din prima pana ii rezolva problema, nu tace ca romanul sau spune lasa ca merge si asa, asta vroiam eu sa subliniez, dar nu ai cu cine, astia suntem asa defilam, avem o tara ca o floare ca nici unde nu ne doare.

cauta si pe forumuri internationale sa vezi cat de corect recunosc aia ce probleme au cu masina x sau y, fie germana sau japoneza, la noi nu recunoaste nimeni nimic, sa nu zica lumea ca a luat cumva el teapa cu masina.
iar cu problema toyota de ce si-au mai cerut oficialii aia scuze daca masina nu avea absolut nici cea mai mica problema, trebuia sa fie tari pe pozitie si sa isi sustina ferm opinia, sa spuna suntem lider mondial la vanzari si concurenta vrea sa ne dea peste bot.
1. Doar trebuie sa apesi o pedala de frana pentru a frana. Eu stiu, o fi greu?

""The Camry's braking distances with a purposely stuck accelerator were also shorter than that of the Ford Taurus' regular stopping distance.""

2. Scuzele au existat la inceputul scandalului, nu la terminarea investigatiei. La terminarea investigatiei scuzele au fost ale americanilor, dar cu pagube materiale imense pentru Toyota si cu o imaginea "fals patata" pe care se vede ca sunt inca multi babuini care o halesc.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 19-11-12, 10:14   #700
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Serios acuma, ca sa opresti o masina care are acceleratia blocata trebuie sa apesi TARE pe frana, ceea ce la o franare usoara in trafic, cand iti cunosti masina, nu esti pregatit sa o faci, si e foarte usor sa il "pupi" pe ala din fata.
Pune 200kg in portbagaj si 5 oameni in masina, si o sa vezi ca franeaza diferit, mai ales la vale. Dar cu acceleratia blocata?
A, da, cand calci frana pana la capat se opreste, normal, ca motorul ala nu are 500 de cai.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 19-11-12, 10:42   #701
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

GTR, de ce-ti mai bati capul? nu vezi ca e chiar atat de greu e sa dai un searci pe goagal? Dar asta e...suntem romani si normal ca noi le stimpe toate....pt ca, e grele sa recunosti ca un lucru e mai bun decat altul. Iar romanii au convingerea ca lucrul lor, indiferent de natura lui, e cel mai bun. Se stie....
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 19-11-12, 12:25   #702
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Serios acuma, ca sa opresti o masina care are acceleratia blocata trebuie sa apesi TARE pe frana, ceea ce la o franare usoara in trafic, cand iti cunosti masina, nu esti pregatit sa o faci, si e foarte usor sa il "pupi" pe ala din fata.
Pune 200kg in portbagaj si 5 oameni in masina, si o sa vezi ca franeaza diferit, mai ales la vale. Dar cu acceleratia blocata?
A, da, cand calci frana pana la capat se opreste, normal, ca motorul ala nu are 500 de cai.
Tu oricum in viata ta nu cred ca ai condus vre-o Toyota, numai aberatii scoti.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 19-11-12, 12:51   #703
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Iisus conduce o Toyota, de aia Toyota e masina perfecta...
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 19-11-12, 13:57   #704
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Iisus conduce o Toyota, de aia Toyota e masina perfecta...
vezi ca trebuie sa te uiti pe goagal ca acolo e adevarul si tot acolo a urmarit cu babuinii si GTR procesul toyota de la secunda 1 si pana la ultima, doar ca nu vede saracul ca procesul ala din 2008 e gata si acum in 2012 iar s-a pornit conspiratia mondiala peste toyota.

asteptam sa vedem ce mai spun comisiile alea dupa ce primesc si ei cate o vila la mare, un concediu exotic, desigur tot in engleza, ca babunii asa comunica, in english.
ondin is offline   Reply With Quote
Old 19-11-12, 21:30   #705
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Iisus conduce o Toyota, de aia Toyota e masina perfecta...
Nu, Toyota este pentru oameni linistiti si inteligenti, asa ca e clar ca nu o sa ai niciodata, indiferent cat de linistit ai sa fi.

Foarte tare, Seat driver, Seat fiind un fel de cazan pe langa Toyota.
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -