Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 18-10-12, 07:14   #646
3SGE


Stage 5
 
3SGE's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,077
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Toyota vand mult in america, asta face diferenta. Nu ca au masini mai bune. VAG in america au pierdut market share, practic nu exista, si acolo e cea mai mare piata auto. Nu au acorduri comerciale acolo sau tax exempts, EU e practic in razboi monetar cu US, nu au nici fabrici acolo etc. E greu cu gandirea cand esti fanatic. Toyota fata de VAG sunt o gluma proasta.
Chiar ca e greu cu gandirea,sa zici despre toyota ca e gluma proasta fata de VAG. Asa de superiori ne credem noi europeni la toate capitolele. Nici pe Galileo Galilei nu il credea lumea pt ca lucurile cateodata sunt beyond understanding atat timp cat nu cunosti dar exista fanatism si obiectivism 0 din partea multora.
Haide sa comparam un un pic grupul VAG cu Toyota: Landcruiser are adversar? Lexus LS are adversar? IQ are adversar? L-FA are adversar? Mai sunt multe exemple dar chiar nu vad de ce mi-as pierde vremea sa conving niste fanatici care in afara de Passat, Seria 5 si Mercedes nu stiu ca mai exista si alte masini pe lumea asta care sunt chiar mai bune.
__________________
3SGE is offline   Reply With Quote
Old 18-10-12, 07:30   #647
Champion

Stage 5
 
Champion's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,513
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Toyota vand mult in america, asta face diferenta. Nu ca au masini mai bune. VAG in america au pierdut market share, practic nu exista, si acolo e cea mai mare piata auto. Nu au acorduri comerciale acolo sau tax exempts, EU e practic in razboi monetar cu US, nu au nici fabrici acolo etc. E greu cu gandirea cand esti fanatic. Toyota fata de VAG sunt o gluma proasta.
"Da ce pacat de VAG." De aia sunt batuti de Toyota si la vanzari si la fiabilitate ca sunt o gluma proasta, asa-i ?) Si eu sunt fanatic si imi plac nemtoaicele, dar cand o alta marca are o masina mai buna/rapida/fiabila/etc decat cea care imi place mie, nu mi-e rusine sa recunosc si apreciez asta, nu vad doar marca de care sunt pasionat sau cea pe care o conduc zilnic, cum vezi tu, doar VAG . Deschide ochii si citeste niste topuri de fiabilitate si ai sa vezi de ce Toyota e peste VAG, si apropo de vanzari, mai nou incep sa se vanda si la noi mai multe asiatice, inclusiv Toyota, incet incet printre cosumatorii tineri si cei de varsta medie incepe sa dispara conceptia anilor '90 cu "vw masina suprema" sau "daca nu e nemtoaica nu e masina".
__________________
dati-mi un ciocan sa-mi indrept comportamentul
If I'm going to Hell ... I'm going in an BMW
the joint makes me high, but BMW makes me fly
In a BMW, happiness isn't around the corner, happiness is in the corner.
Champion is offline   Reply With Quote
Old 18-10-12, 08:27   #648
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Toyota vand mult in america, asta face diferenta. Nu ca au masini mai bune. VAG in america au pierdut market share, practic nu exista, si acolo e cea mai mare piata auto. Nu au acorduri comerciale acolo sau tax exempts, EU e practic in razboi monetar cu US, nu au nici fabrici acolo etc. E greu cu gandirea cand esti fanatic. Toyota fata de VAG sunt o gluma proasta.
Eu zic sa mai citesti odata asta (de cateva ori, pana intelegi).

Sau mai pe scurt:

"Top ADAC germania:

TOP 10 fiabilitate maşini cu vechime de 3 ani-

Toyota Prius - 1,9%
Toyota Auris - 2,6%
Mazda2 - 2,6%
Porsche Boxster/Cayman - 2,8%
Volkswagen Golf Plus - 2,8%
Ford Fusion - 3,0%
Toyota Corolla Verso - 3,1%
Mazda3 - 3,2%
Opel Agila - 3,3%
Suzuki SX4 - 3,3%


TOP 10 fiabilitate maşini cu vechime de 10-11 ani -

Porsche 911 - 9,5%
Toyota RAV4 - 10,0%
Toyota Yaris - 16,8%
Toyota Avensis - 17,6%
Mazda MX-5 - 17,9%
Mercedes-Benz SLK - 18,1%
Toyota Corolla - 18,1%
Suzuki Vitara - 18,4%
Mercedes-Benz S-Class - 20,7%
Honda Accord - 21,0%

Se remarcă, din nou, Toyota, cu patru modele pe locurile 2, 3, 4 şi 7, dar şi Mazda, Suzuki sau Honda.

maşinilor cu vechime de 10-11 ani, avem "codaşi": pe ultimele locuri se situează citadina Ford Ka, dar şi cei trei fraţi Volkswagen Sharan, Seat Alhambra şi Ford Galaxy (monovolume familiste construite pe aceeaşi platformă tehnică).

O mare lovitură sub centură pentru fanii lui Volkswagen Passat: berlina germană se situează, în acest top, pe locul 9 de la coadă (65 la general). O situaţie similară şi surprinzătoare şi pentru Mercedes-Benz E-Class, care e pe locul 10 de la coadă (locul 64 la general)."
__________________
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 18-10-12, 10:55   #649
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Champion View Post
"Da ce pacat de VAG." De aia sunt batuti de Toyota si la vanzari si la fiabilitate ca sunt o gluma proasta, asa-i ?) Si eu sunt fanatic si imi plac nemtoaicele, dar cand o alta marca are o masina mai buna/rapida/fiabila/etc decat cea care imi place mie, nu mi-e rusine sa recunosc si apreciez asta, nu vad doar marca de care sunt pasionat sau cea pe care o conduc zilnic, cum vezi tu, doar VAG . Deschide ochii si citeste niste topuri de fiabilitate si ai sa vezi de ce Toyota e peste VAG, si apropo de vanzari, mai nou incep sa se vanda si la noi mai multe asiatice, inclusiv Toyota, incet incet printre cosumatorii tineri si cei de varsta medie incepe sa dispara conceptia anilor '90 cu "vw masina suprema" sau "daca nu e nemtoaica nu e masina".
Coerct spus. Am zis eu ca romanu a ramas cu mentalitatea comunista. Pe vremuri numa Golfuri si Opeluri. Cine avea Golf 1 , 2 sau 3 , era booss. Ala-i masina ma tata. Cu cati am vorbit care anca n-aveau nici masina , nici permis, mi-au zis asa : ce mi-ar trebui un Golf din ala. ( coleg de servici, mecanicul meu, etc ). Mentalitatea fratilor, ca suntem romani ce drec. De ce nu zice nimeni : ce mi-ar trebui o japoneza ? Pt ca romanu, cum a fost anvatat, numai aia stie. Le-a intrat an sange nemteasca, si nu mai ai ce-i face. Cati colegi am avut, toti, : mi-am luat un Golf. Celalalt : mi-am luat Bmw-u. Lasati-o drecu de treaba, si luativa japoneze, daca nu vreti sa tot umblati cu ea la mecanic. Si mie a-mi plac Golfurile si Bmw-urile. Am avut Bmw cu 140 de cai, an stare aproape perfecta. Si m-am gandit sa-mi i-au alta masina. Ghici ce masina mi-am luat ? JAPONEZA ma tata. Daca ma mananca iara an cur, si-mi trebuie alta masina cu cai mai multi, tot japoneza mi-oi lua. Am evoluat si eu ce drec. Era si timpu, dupa atatia ani de cercetari si studii. Bine mi-au zis mie mecanicii astia din Austria. Vrei sa n-ai probleme cu masina ? Ia-ti japoneza. Asa am si facut. Cand mi-am luat nemteasca, dupa cateva saptamani sau luni, au anceput problemele la ea, una dupa alta. Amu cu japoneza, anafara de rugina ( asa l-am cumparat ), si rulmentii la rotile din fata, NIMIC ALTCEVA. Abia astept sa treaca anca un an cel putin, sa vad ce si cum. Se va strica ceva la ea, sau nu. Daca nuu, atunci japoneza bate recordul mondial. Nici o nemteasca din cate am avut nu a rezistat atat, fara sa i se strice ceva. Oricat am angrijit o nemteasca, a fost an zadar. Calitatea asta nemteasca, nu-i asa de buna pe cat am crezut-o noi. Fata de franceze, e mai buna, asta se stie. Dar fata de japoneze, nu prea cred. Si daca calitatea pieselor e mai buna, atunci asta ansemnand ca, e mai fiabil ( te tine mai mult an timp ). Japoneza e ca si bateria DURACEL. Te tine mult si bine. Parerea mea.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 18-10-12, 17:35   #650
psyzc

Stage 3
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 91
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Daca sti sa iti cumperi o masina nu o duci la mecanic cum zice cineva mai sus , daca ti-o iei rupta in gura o sa mearga mai des. Sincer am avut o Avensis si mi-a cazut de 2 ori pompa de injectie , prima data la 80km si dupaia la 200km , pot sa zic ca sunt masini bune dar nu o sa-mi mai cumpar niciodata o toyota , un SUbaru sti da , ce masina iti place aia ti-o cumperi nu se discuta gusturile.
Am un passat din 2003 2.5tdi 163hp cu peste 400 de mii si in afara de ambreiaj si alte chestii mai minore nu i-am schimbat , trece acul si acum de 220
Depinde si unde au fost masinile in service si cat de des ,daca au fost schimbate la timp consumabilele si cum circuli cu ea.
@franz34sm : de ce ai vandut bmw ? ca era in stare perfecta ) si era prea ok.
psyzc is offline   Reply With Quote
Old 18-10-12, 18:52   #651
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by psyzc View Post
Daca sti sa iti cumperi o masina nu o duci la mecanic cum zice cineva mai sus , daca ti-o iei rupta in gura o sa mearga mai des. Sincer am avut o Avensis si mi-a cazut de 2 ori pompa de injectie , prima data la 80km si dupaia la 200km , pot sa zic ca sunt masini bune dar nu o sa-mi mai cumpar niciodata o toyota , un SUbaru sti da , ce masina iti place aia ti-o cumperi nu se discuta gusturile.
Am un passat din 2003 2.5tdi 163hp cu peste 400 de mii si in afara de ambreiaj si alte chestii mai minore nu i-am schimbat , trece acul si acum de 220
Depinde si unde au fost masinile in service si cat de des ,daca au fost schimbate la timp consumabilele si cum circuli cu ea.
@franz34sm : de ce ai vandut bmw ? ca era in stare perfecta ) si era prea ok.
Am vandut-o din trei motive.
Pt ca consuma 14 litrii an oras. Bine, la anceput nu m-a deranjat, dar dupa un timp te cam enerveaza.
Pt ca, dupa un drum de 1000 si ceva de kilometrii, cu 180 la ora ancontinuu, a anceput motoru sa faca figuri. Ba cu relantinuu, ba tremura motoru la pornire. Dupa iara cateva saptamani, a anceput sa tiuie motoru, mi-au zis ca trebuie schimbat electromotoru. Apoi, aratatoru de la benzina a anceput dintr-o data sa pice, ba functiona, ba nu functiona. Cand avea chef, arata cata benzina am an rezervor, iar cand n-avea chef, nu-mi arata nimic, parca era gol rezervoru. Tot pica cum vroia el. Anainte de toate astea, m-ii sa stricat un geam electric, dupa cateva zile, o urmat celalalt geam electric. Numa figuri mi-a facut masina aia.
Al treilea motiv, e ca, toti tiganii au Bmw-uri. Si eu ca sa nu ma socotesc antre ei, mi-am vandut-o. Bine .. bine .. mai sunt si exceptii. Sa nu va suparati cei care aveti Bmw-uri. Asta era studiul facut de mine. Si dupa cum am vazut, multe Bmw-uri o luau an freza de la japoneze, la aceiasi cai putere. Asa ca nu-i chiar asa de tare Bmw-u pe cat ai numele. Numa numele ai de el. Bmw-u WWAAAAAWW. Acuma sunt multi care zic ca : eu am o nemteasca de vreo 10 ani, si anca nu m-ii sa stricat nimica la ea. Mai sunt si exceptii. Eu nu zic ca masinile germane sunt varza. Ba din contra, sunt bune. Da nu asa bune ca japonezele. Saaaauu...... sar putea sa ma ansel totusi. Poate amandoua sunt bune. Numai ca, la Bmw-u meu, nu ia placut de fata mea ( de moaca mea ), si de aia tot facea figuri. Si Golfu, si Opelu, si Audi, toate erau la fel, numa figuri. La japoneza vad ca-i place de mine. nu face figuri. Se pare ca nemteasca nu-i de nasul meu. Nu omu alege masina, ci masina alege omu. Baaaa io m-am saturat sa tot scriu cu a , an loc de i. SINT se scria cindva, si nu SUNT. Si asa e corect, deci nu e fals nici asa. Asa ca mai lasati-ma cu literatuta voastra, ca eu cind am terminat scoala, voi atunci a-ti invatat sa scrieti. Io-s de moda veche, si nu umblu cu pantalonii rupti in cur si-n genunchi, si nici tatuaje n-am, sau par vopsit. Io-s om serios ( care mai si glumeste ) si nu ciuflungar ( care face pe seriosu ), care vede gunoiul din ochii altuia, si nu vade parul din ochii lui.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 18-10-12, 20:55   #652
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Japoneza e ca si bateria DURACEL. Te tine mult si bine. Parerea mea.
daca ai noroc te tine si loganul si mercedesul mult si bine ca si toyota. daca ai grija de masina ai o sansa in plus insa regula 1 este cea cu norocul, ca daca mergi frumos cu masina si se crapa blocul motor din cauza unui defect de fabricatie, sau cade ambreiajul la 15.000 km, sau masina nu are deloc frane orice teste si piese schimbi la ea si la ce reprezentante o duci si vezi pe vecinul cu un jaguar, volvo sau trabant vechi de cand lumea ca merg fara probleme atunci nu mai spui nimic ca tu ai masina germana sau japoneza tot prin service de noua.


daca faci economie si cumperi second si ala dinaintea ta si-a batut joc de masina care nu are in afara de tabla nimic drept atunci o sa zici ca mai bine cumparai una noua si te riscai la regula 1.
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?

Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
ondin is offline   Reply With Quote
Old 19-10-12, 17:52   #653
psyzc

Stage 3
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 91
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Am vandut-o din trei motive.
Pt ca consuma 14 litrii an oras. Bine, la anceput nu m-a deranjat, dar dupa un timp te cam enerveaza.
Pt ca, dupa un drum de 1000 si ceva de kilometrii, cu 180 la ora ancontinuu, a anceput motoru sa faca figuri. Ba cu relantinuu, ba tremura motoru la pornire. Dupa iara cateva saptamani, a anceput sa tiuie motoru, mi-au zis ca trebuie schimbat electromotoru. Apoi, aratatoru de la benzina a anceput dintr-o data sa pice, ba functiona, ba nu functiona. Cand avea chef, arata cata benzina am an rezervor, iar cand n-avea chef, nu-mi arata nimic, parca era gol rezervoru. Tot pica cum vroia el. Anainte de toate astea, m-ii sa stricat un geam electric, dupa cateva zile, o urmat celalalt geam electric. Numa figuri mi-a facut masina aia.
Al treilea motiv, e ca, toti tiganii au Bmw-uri. Si eu ca sa nu ma socotesc antre ei, mi-am vandut-o. Bine .. bine .. mai sunt si exceptii. Sa nu va suparati cei care aveti Bmw-uri. Asta era studiul facut de mine. Si dupa cum am vazut, multe Bmw-uri o luau an freza de la japoneze, la aceiasi cai putere. Asa ca nu-i chiar asa de tare Bmw-u pe cat ai numele. Numa numele ai de el. Bmw-u WWAAAAAWW. Acuma sunt multi care zic ca : eu am o nemteasca de vreo 10 ani, si anca nu m-ii sa stricat nimica la ea. Mai sunt si exceptii. Eu nu zic ca masinile germane sunt varza. Ba din contra, sunt bune. Da nu asa bune ca japonezele. Saaaauu...... sar putea sa ma ansel totusi. Poate amandoua sunt bune. Numai ca, la Bmw-u meu, nu ia placut de fata mea ( de moaca mea ), si de aia tot facea figuri. Si Golfu, si Opelu, si Audi, toate erau la fel, numa figuri. La japoneza vad ca-i place de mine. nu face figuri. Se pare ca nemteasca nu-i de nasul meu. Nu omu alege masina, ci masina alege omu. Baaaa io m-am saturat sa tot scriu cu a , an loc de i. SINT se scria cindva, si nu SUNT. Si asa e corect, deci nu e fals nici asa. Asa ca mai lasati-ma cu literatuta voastra, ca eu cind am terminat scoala, voi atunci a-ti invatat sa scrieti. Io-s de moda veche, si nu umblu cu pantalonii rupti in cur si-n genunchi, si nici tatuaje n-am, sau par vopsit. Io-s om serios ( care mai si glumeste ) si nu ciuflungar ( care face pe seriosu ), care vede gunoiul din ochii altuia, si nu vade parul din ochii lui.
Mda 14 litri pt un bmw de 140hp cam mult consuma , in fine nu stiu unde ai tinut-o tu la 180 la ora 1000de km in ce tara? da era si sormal sa se strice.Cu bmw ai dreptate , multi nu stiu sa mearga cu ele si etc.Apropo fratemiu are un glof 3 2.8 vr6 de peste 10 ani , si masina e intr-o stare foarte buna adusa de dincolo de un an si trage si foarte bine.
psyzc is offline   Reply With Quote
Old 19-10-12, 18:34   #654
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by psyzc View Post
Mda 14 litri pt un bmw de 140hp cam mult consuma , in fine nu stiu unde ai tinut-o tu la 180 la ora 1000de km in ce tara? da era si sormal sa se strice.Cu bmw ai dreptate , multi nu stiu sa mearga cu ele si etc.Apropo fratemiu are un glof 3 2.8 vr6 de peste 10 ani , si masina e intr-o stare foarte buna adusa de dincolo de un an si trage si foarte bine.
Am adus la cineva un Civic acum cativa ani din .DE . In 1250km de la Karlsruhe la Arad nu sa stricat nimic afara ca sa evaporat ceva din apa pt. ca nu avea antigel masina . Treaba facuta in luna Iunie tot asa constant 160-180km/h . Am plecat dimineata pe zi si am ajuns inainte sa se intunece . Pana in ziua de azi la masina aia exceptand consumabile sa schimbat un capat de bara! Nu e normal sa strice . Poate la nemtoaicele voastre.

Last edited by !41!; 19-10-12 at 18:40.
!41! is offline   Reply With Quote
Old 19-10-12, 18:44   #655
psyzc

Stage 3
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 91
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by !41! View Post
Am adus la cineva un Civic acum cativa ani din .DE . In 1250km de la Karlsruhe la Arad nu sa stricat nimic afara ca sa evaporat ceva din apa pt. ca nu avea antigel masina . Treaba facuta in luna Iunie tot asa constant 160-180km/h . Am plecat dimineata pe zi si am ajuns inainte sa se intunece . Pana in ziua de azi la masina aia exceptand consumabile sa schimbat un capat de bara! Nu e normal sa strice . Poate la nemtoaicele voastre.
Si eu pe Germania Frankfurt-Munchen cand am fost mai demult am mers constant cu passat v6tdi 163hp intre 160-220 si nu a avut nimic.
psyzc is offline   Reply With Quote
Old 19-10-12, 19:57   #656
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by psyzc View Post
Si eu pe Germania Frankfurt-Munchen cand am fost mai demult am mers constant cu passat v6tdi 163hp intre 160-220 si nu a avut nimic.
Pai cat este ingriita (ulei, filtre. etc. schimbate la timp) poti sa mergi si 20 de ore incontinuu la 220 km/h si tot nu trebuie sa aibe nimic.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 19-10-12, 20:00   #657
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
daca ai noroc te tine si loganul si mercedesul mult si bine ca si toyota. daca ai grija de masina ai o sansa in plus insa regula 1 este cea cu norocul, ca daca mergi frumos cu masina si se crapa blocul motor din cauza unui defect de fabricatie, sau cade ambreiajul la 15.000 km, sau masina nu are deloc frane orice teste si piese schimbi la ea si la ce reprezentante o duci si vezi pe vecinul cu un jaguar, volvo sau trabant vechi de cand lumea ca merg fara probleme atunci nu mai spui nimic ca tu ai masina germana sau japoneza tot prin service de noua.


daca faci economie si cumperi second si ala dinaintea ta si-a batut joc de masina care nu are in afara de tabla nimic drept atunci o sa zici ca mai bine cumparai una noua si te riscai la regula 1.
Corect. Daca EX proprietarii unei masini, n-au avut grija de ea, au neglijat-o, atunci poate sa fie aia si americana, ca tot la mecanic mergi cu ea, si bagi bani an ea, pana-ti sar capacele. Corect. Eu n-am prea avut noroc cu masinile germane. Poate altii au avut noroc. Am vazut azi o KIA care avea motor de ECO. Si Opelu tot motor de ECO are. Asiaticii astia a-si cam baga gioambele peste tot. Poate ca la masinile astea mai noi, nu prea este diferenta antre japoneze si germane, ma refer la fiabilitate. Am vorbit cu unu care lucra la firma Porshe, si o zis ca, calitatea e extraordinara. Desi e masina nemteasca. Numa nu anteleg de ce la raliuri vad mai multe japoneze, si mai putine germane. Ca doara si masinile germane fac motoare puternice, si totusi.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 19-10-12, 20:03   #658
myky99

Stage 5
 
myky99's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of:
[Opel]
[BMW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

dintr-un thread VS am ajuns sa ne laudam care ce masina a luat din germania..cu cat mergea, ca masina lui e cea mai buna...... ca nu schimbat nimic....
__________________
office@freaktuning.ro
myky99 is offline   Reply With Quote
Old 20-10-12, 00:06   #659
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Franz, la ce raliuri te uiti tu?
Da, Mitsubishi Lancer Evo (nu conteaza care) si Subaru Impreza WRX STI sunt niste masini extraordinare, dar in afara de astea, ce alte japoneze mai vezi la raliuri? Daca raliurile sunt etalonul in alegerea masinii de strada, hai sa ne luam toti Citroen C4 ca a castigat WRC-ul ani la rand.

Vrei sa iti dau o veste proasta despre Nissan? Un prieten avea Primera din `96, 1.6 benzina, si a schimbat o gramada la ea pe partea electrica, inclusiv electromotor, si tot nu mergea bine si tot nu pornea mereu. Japoneze rullz?
Daca ar fi ingrijite cum trebuie toate, da, japonezele sunt mai fiabile, dar ai sanse mari sa iei o mare teapa.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 22-10-12, 20:28   #660
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

M-am uitat iarasi pe siteuri ( ma mai apuca din cand an cand, de o masina sport ) si m-am uitat la japoneze. A-mi plac astea trei modele : Mitsubishi Eclipse, Toyota Celica, si Mazda 323 F. Si am vazut asa : La Mazda 323 F, 2 L, 106 kw, - chiuloasa. La Eclipse, 110 kw, - probleme la schimbator, intra greu antr-a treia. La Celica, 2 L, 16v, 115 kw, - chiuloasa. La Mazda 6 sport, 2,3 L, 122 kw - probleme de motor. Data trecuta am zis ca la japoneze n-o sa vedeti niciodata probleme la capitolul motorizare. Pai uite ca m-am anselat. Asa ca a-mi retrag cuvintele. Totusi am eu fixu asta, ca pe orice scrie - made in japan, este mai bun calitativ.
franz34sm is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -