VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
|
Germanii
|
|
306 |
45.20% |
Japonezii
|
|
371 |
54.80% |
10-10-12, 21:47
|
#586
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by franz34sm
Stii tu vorba aia, ce-i pe hartie nu-i minciuna.
|
In unele cazuri chiar e ...nu sunt chiar atat de naiv...
|
|
|
10-10-12, 23:01
|
#587
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 530
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
De motoare nu comentez la japoneze dar la tabla ,am vazut mazda din 2004 pana si lonjeroanele erau ruginite,sa nu mai vorbesc de surube pe la motor si etc ,toate praf
__________________
HAINE DE FIRMA AICI
|
|
|
10-10-12, 23:36
|
#588
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,077
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by e36_boy
De motoare nu comentez la japoneze dar la tabla ,am vazut mazda din 2004 pana si lonjeroanele erau ruginite,sa nu mai vorbesc de surube pe la motor si etc ,toate praf
|
Mazda 6 2002-2008 are probleme foarte mari cu rugina.
|
|
|
11-10-12, 09:24
|
#589
|
Stage 3
Join Date: Mar 2011
Posts: 90
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by 3SGE
Mazda 6 2002-2008 are probleme foarte mari cu rugina.
|
Adevarat, dar.... https://www.youtube.com/watch?v=sFmasvF-918 , sa vedem cine ar prefera bmw si de ce?
|
|
|
11-10-12, 13:41
|
#590
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of: [VW]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by Giully4u
Intr-o tara unde 60% din masini sunt germane, 30% frantuzesti si 10% japoneze, care crezi ca sunt sansele sa apara o masina japoneza in service?
(procentele nu sunt exacte, nu e nici o statistica, e doar o idee)
|
poate unele japoneze nici nu mai reusesc sa ajunga prin service si mor pe unde au cazut ca in razboi.
germanele noi sunt cele mai multe pentru ca si noi ca si popor muncim ca neamtul, deci e normal sa ne orientam dupa cei ca noi, mergem la sigur , la francezi doar daca vrei ceva care face acelasi lucru dar putin altfel si clar o idee mai scump, acum cei de la renault au deschis balul de ieftiniri la achizitie (mai ales la clio/symbol) si preturi apoi foarte mari pe service si piese si vad ca se iau acum si cei de la peugeot.japoneze se cumpara inca greu, nissan, mazda, honda, mitsubishi, nu prea sunt alese de marea masa de cumparatori de masini noi deoarece nu au inca traditie la noi, nu stie nimeni daca mai merg sau cum se vor revinde peste 5 ani, cumpara doar cei care vor ceva mai proaspat cu iz asiatic.
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?
Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
|
|
|
11-10-12, 15:26
|
#591
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by lord_wader
Are o cunostinta un Rover 414SLi, incredibil motorul cum au putut scoate din 1400cmc 103CP la vremea aia in 1994 cand alte marci abia scoteau puterea asta din 1.6 sau din 1.8 (gen Golf3 1.8 90CP, Scorpio 1.8GL 90CP, Renault21 1.7 70CP). Si mai e si rapida sub 11s>>100km/h
Deci nu exista doar germane si japoneze
|
Intreaba cunostinta ta, cam ce provenienta e motorul acela. Sau, de la ce constructor asiatic a folosit motoarele si platformele Rover in acea perioada.....
Quote:
Originally Posted by NEo007
Aici vorbim de fiabilitate sau de ce faceau unii si altii?
Uite ce facea VW in 1986.. : At the heart of the Polo GT G40 was its 1.3 litre G40 internal combustion engine (engine ID code: PY). It displaced 1,272 cubic centimetres (77.6 cu in) from a cylinder bore of 75.0 millimetres (2.953 in), and a piston stroke of 72.0 millimetres (2.835 in). The G40s 'G-Lader' supercharger had an inlet diameter of 40 mm (1.57 in), hence the "G40" name. This G40 engine produced a maximum motive power output of 85 kilowatts (116 PS; 114 bhp) at 6,000 revolutions per minute (rpm), and generated a torque turning force of 148 newton metres (109 lbf·ft) at 3,600 rpm.
|
.
Avea nevoie de compresor sa ajunga la puterea aia litrica? Uite ce faceau japonezii in 83......"The AE86 was available from 1983 with a fuel-injected 4-cylinder twin-cam 1587 cc 4A-GE engine in Japan and Europe which was also used in the first-generation Toyota MR2 (AW11). This engine had a maximum gross power output of 130 PS (96 kW) and 110 lb·ft (150 N·m) of torque in standard form" iar cu mici modificari, motorul acela ajunge la puteri neimaginate de alt producator european al acelor vremuri....
Last edited by 300zxtt; 11-10-12 at 15:30.
|
|
|
11-10-12, 17:47
|
#592
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Asta era dat ca un exemplu asa aiurea ca si al celuilalt coleg cu Rover-ul, nu vad ce are de-a face puterea litrica si ce puteri si cum o faceau japonezii cu fiabilitatea.. Pentru turatii ridicate mi-as cumpara o motocicleta, pentru zi de zi aleg turbo cu ochii inchisi, exista alte topicuri aspirat vs turbo vs compresor vs nos vs etc..
Si ca sa fim ON topic, ca posesor personal sau in familie de masina japoneza, spaniola (germana) si franceze (renualt si peugeot), toate cumparata de noi, toate in jur de 100.000 km, nici una nu a avut probleme majore, care m-ar face acum sa ma indrept catre alta marca pentru ca ar fi mai fiabila.
|
|
|
11-10-12, 19:14
|
#593
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by 300zxtt
Intreaba cunostinta ta, cam ce provenienta e motorul acela. Sau, de la ce constructor asiatic a folosit motoarele si platformele Rover in acea perioada.....
.
|
Sigur nu stie, iar eu nici atat, deci pentru cultura mea generala spune-mi tu ce si cum.
|
|
|
11-10-12, 19:17
|
#594
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by 3SGE
Mazda 6 2002-2008 are probleme foarte mari cu rugina.
|
Japonezii au ocupat primele cinci locuri, iar Mazda a reusit pentru al treilea an consecutiv sa se plaseze pe prima pozitie.
zoom
Auto Bild a publicat recent „Raportul de Calitate” editia 2007. Rezultatele acestui an arata ca producatorii japonezi conduc detasat in acest clasament. Pentru al treilea an consecutiv, Mazda ocupa primul loc, urmata de Toyota si Honda.
In mod incredibil urmatoarele doua locuri sunt ocupate de Suzuki si Nissan, alti doi producatori niponi. Asiaticii au dominat practic acest top al calitatii, primul producator din afara Japoniei a ocupat abia locul 6 si este Chevrolet.
Desi raportul este facut in Germania, primul producator intern plasat in acest top este Mercedes pe locul 7. Alte branduri de mare traditie cum ar fi BMW sau VW s-au plasat pe locurile 15 respectiv 16.
Topul include in total 24 de marci auto. Realizat pentru prima oara in 2001, topul Auto Bild combina rezultatele obtinute in raport cu sapte criterii majore: testele de anduranta, sondajele de opinie derulate in randul posesorilor de automobile, cazurile de rechemare a vehiculelor in service ca urmare a unor defectiuni de fabricatie, raportul german de calitate TUV, ponderea nemultumirilor adresate de catre clienti direct revistei, tipul garantiei si calitatea serviciilor oferite de catre dealeri (verificate prin testari incognito).
Analiza combinata a acestor criterii permite obtinerea unei imagini cuprinzatoare a calitatii marcilor de pe piata auto europeana. Modelul Mazda6 s-a plasat pe primul loc in cadrul acestui clasament, incepand din 2004, fiind singurul autovehicul care a parcurs testul de anduranta fara nicio defectiune.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
|
|
|
11-10-12, 19:24
|
#595
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by ondin
poate unele japoneze nici nu mai reusesc sa ajunga prin service si mor pe unde au cazut ca in razboi.
|
Stii vorba aia, "mai bine imping o Honda decat sa conduc un VW".
Si drept vorbind, VW nu a fost in ultimii 20 ani niciodata in top 10 branduri fiabile, top in care sunt permanent brandurile japoneze din care permanent 3 din ele sunt in top 6.
Nici macar ca tip de masina nu tin minte sa fi vazut vre-un VW in top 10, dominat in general de japonezi.
|
|
|
11-10-12, 19:35
|
#596
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by ondin
poate unele japoneze nici nu mai reusesc sa ajunga prin service si mor pe unde au cazut ca in razboi.
germanele noi sunt cele mai multe pentru ca si noi ca si popor muncim ca neamtul, deci e normal sa ne orientam dupa cei ca noi, mergem la sigur , la francezi doar daca vrei ceva care face acelasi lucru dar putin altfel si clar o idee mai scump, acum cei de la renault au deschis balul de ieftiniri la achizitie (mai ales la clio/symbol) si preturi apoi foarte mari pe service si piese si vad ca se iau acum si cei de la peugeot.japoneze se cumpara inca greu, nissan, mazda, honda, mitsubishi, nu prea sunt alese de marea masa de cumparatori de masini noi deoarece nu au inca traditie la noi, nu stie nimeni daca mai merg sau cum se vor revinde peste 5 ani, cumpara doar cei care vor ceva mai proaspat cu iz asiatic.
|
La noi an SM in satu CERTEZE, au plecat taranii la furat si la muncit, bineanteles, an strainatate. Si o anceput unu sa construiasca o casa mare cu cateva etaje, plus are si lift an casa. Deci figuri nu gluma. Apoi dupa ala, s-au luat aproape toti, ca nu cumva sa fie si vecinii mai prejos. Si uite ca acuma an satu, sau comuna ce o fi, sunt plini de case bengoase, ca numa an PIPERA vezi asa ceva. De cand s-a dus Ceausescu pe pluta, au anceput aproape toti sa-si aduca masini germane de peste hotare. Dupa unu sau doi, au anceput sa-si aduca cat mai multi, numa germane, ca aia era la moda. Degeaba e democratie, ca tot comunisti am ramas. Noi nu vedem decat masini germane, ca asa ne-am anvatat. Comunismul anca functioneaza, si o sa mai functioneze. Noi tot una o tinem, ca pe vremuri numai germane am vazut, si de atunci toata lumea e cu germanele. Dupa unu se i-au toti. Dar adevaratii oameni a-si i-au japoneze. Si comunistii raman la germane.
Last edited by franz34sm; 11-10-12 at 19:39.
|
|
|
11-10-12, 20:46
|
#597
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by franz34sm
La noi an SM in satu CERTEZE, au plecat taranii la furat si la muncit, bineanteles, an strainatate. Si o anceput unu sa construiasca o casa mare cu cateva etaje, plus are si lift an casa. Deci figuri nu gluma. Apoi dupa ala, s-au luat aproape toti, ca nu cumva sa fie si vecinii mai prejos. Si uite ca acuma an satu, sau comuna ce o fi, sunt plini de case bengoase, ca numa an PIPERA vezi asa ceva. De cand s-a dus Ceausescu pe pluta, au anceput aproape toti sa-si aduca masini germane de peste hotare. Dupa unu sau doi, au anceput sa-si aduca cat mai multi, numa germane, ca aia era la moda. Degeaba e democratie, ca tot comunisti am ramas. Noi nu vedem decat masini germane, ca asa ne-am anvatat. Comunismul anca functioneaza, si o sa mai functioneze. Noi tot una o tinem, ca pe vremuri numai germane am vazut, si de atunci toata lumea e cu germanele. Dupa unu se i-au toti. Dar adevaratii oameni a-si i-au japoneze. Si comunistii raman la germane.
|
Halal mentalitate mai ai si tu.... dar aia care au si germane si japoneze ce sunt? comunisti adevarati? )))))
|
|
|
11-10-12, 21:09
|
#598
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [SKODA]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by franz34sm
La noi an SM in satu CERTEZE, au plecat taranii la furat si la muncit, bineanteles, an strainatate. Si o anceput unu sa construiasca o casa mare cu cateva etaje, plus are si lift an casa. Deci figuri nu gluma. Apoi dupa ala, s-au luat aproape toti, ca nu cumva sa fie si vecinii mai prejos. Si uite ca acuma an satu, sau comuna ce o fi, sunt plini de case bengoase, ca numa an PIPERA vezi asa ceva. De cand s-a dus Ceausescu pe pluta, au anceput aproape toti sa-si aduca masini germane de peste hotare. Dupa unu sau doi, au anceput sa-si aduca cat mai multi, numa germane, ca aia era la moda. Degeaba e democratie, ca tot comunisti am ramas. Noi nu vedem decat masini germane, ca asa ne-am anvatat. Comunismul anca functioneaza, si o sa mai functioneze. Noi tot una o tinem, ca pe vremuri numai germane am vazut, si de atunci toata lumea e cu germanele. Dupa unu se i-au toti. Dar adevaratii oameni a-si i-au japoneze. Si comunistii raman la germane.
|
Comunistule sef !
La inceputul cuvantului se scrie cu " î " din " i ". De vreo 22 de ani incoace..
|
|
|
12-10-12, 14:57
|
#599
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by phaeton
Comunistule sef !
La inceputul cuvantului se scrie cu " î " din " i ". De vreo 22 de ani incoace..
|
de prin 2000 mai degraba, dar ma rog, ai oricum dreptate cu î la inceputul cuvântului
|
|
|
12-10-12, 15:32
|
#600
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by lord_wader
Sigur nu stie, iar eu nici atat, deci pentru cultura mea generala spune-mi tu ce si cum.
|
vezi legatura intre Honda si Rover
|
|
|
|
|