Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 05-01-12, 09:05   #406
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
In germania o masina de 5 ani o iei mirosind a nou, suspensia e ca atunci cand a iesit din fabrica.
Vezi ca ai uitat ceva: masinile care se vand de noi aici in tara vin de regula cu alt tip de suspensie, gandita pentru drumurile de r*hat din partea asta a Europei. Poate cand o iei SH de acolo suspensia aia se simte ca noua, dar tot rulata este si cand o bagi prin craterele noastre n-o sa-i fie prea bine si viata lunga n-o sa mai aiba. E plin de SH-uri aduse din DE, rulate cateva zeci de mii de km prin tara care deja au amortizoarele si alte articulatii praf.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 08-08-12, 15:15   #407
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Exclamation Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Referitor la fiabilitatea masinilor,germane versus japoneze,cred ca dupa 28 de ani de condus imi pot exprima o parere-nu stiu cit de avizata ,asta ramine sa stabiliti dvs,-in opinia mea,sint masini si germane,sau masini si mercedes.Dupa 90,avind o dacie break din 86(cumparata dela manastirea "secu"),am facut ceva bani in c tii(am terminat UTCB in 92)si aveam pata pusa pe mercedes 190,il calarisem putin (vreo 100 km) pe cel al nasului meu prin 88-89 si ramasesem nu uimit si nici socat...eram extaziat si,inmarmurit de placerea de a conduce un mb e190-benzinar...Am strins din greu,imprumutat pe la amici,am facut 14000 de dolari pt un 190e de cca 1 an,35000 km,era ca nou,l am forjat de ...credeam eu ca i scot pistoanele prin capota,mai degraba imi scotea el impresiile din cap-ceea ce s a si intimplat-,la vremea aceea eram un mic senna pe orice drum,indiferent ce conduceam,dacie mert,bmw,samd.L am tocat marunt vreo 100k km forja ,cons numai orig,nu se strica neam parca era indestructibila,forja peste 150km/h indiferent de zona,in/out buc,atunci se putea orice,aveam semnalul pus pe stinga permanent,in depasire,raliu,sau f1,cum vreti sa i spuneti!Deja eram nemultumit de motorul de 1997cmc/120 cp,mi se parea lent si ...mi am pus unul de 2600 si 180 cp si cipuit ajungea la vreo 220 cp(poate 210 cp...pe acolo),vindut motor de 140k km cu 800 us $,cumparat,montat ,cipuit motor 2,6 lc u 1500us $,ce mai eram senna si mansell la un loc,am trait niste senzatii unice la peste 230-235km/h,au urmat si alte modificari,bord,frine samd,undeva pe la vreo 4000 us$ ,pusi pe o "coada de rindunica" cu tobe care urlau bine si delicat in acelaSI TIMP!La servici aveam un mitsu duba...care nu prea o forjam ca era deja tigaie/coaja,traiam niste emotii cu ea...mama,mama!Patronul meu,si a luat mitsu pajero...un blestem,pretul la intretinere depasea orice inchipuire,pe atunci erau putini cu piese auto-Al padrino - avea preturi enorme atunci!Pina una alta in 350 k km,cu ambele motoare,in afara de 4 amortizoare dupa 2 ani si o garnitura de la capacul de culbutori,nu mi a picat nimik,masina forjata permanent,un cap de bara l am schimbat pt ca am dat intr un "vulcan" prin buc la 1oo-110 km/h,dar dupa vreo 6 ani,in rest numai consumabile f bune,originale si pe bani multi,dar care erau undeva pe la 1/2 din piesele de le pajero,chiar mai jos.Ma rog nu comparam clasele,dar,seful meu de atunci abia a scapat de ea,si si a achizitionat jeep 4lbenzina...alta catastrofa de masina,consum enorm,piese raRE SI SCUMPE CA DRACU,stiu alta clasa dar un termostat de jeep era in 96-97 doar 170 de us $...la vremea aceea era salariul unui subofiter din politie/luna,nou intrat in M I,si chiar inca vreo 2-4 ani dupa...Japonezele ,in opinia mea sint bune 4-5 ani maxim,de noi ,dupa care devin tigai,cratite si alte acarete si cazane!Nu vreau sa supar pe nimeni sau sa jignesc pe nimeni,dar ca mecanic auto cu vreo 200-300 motoare la activ de mai toate natiile facute RK,singurele care au o logica fireasca a lucrurilor si c um sint puse in opera ca piesa si "real sens,direction",mi se par germanicele.Restul parca sint extrem de prost gindite,deci franceze,italiene si japoneze,parca s fara logica si greu de umblat la ele,desfaci 3/4 din masina sa schimbi o piesa de 100 euro minim in ziua de azi,cu noroc scapi sub 3-400 euroi,iar de fiabilitate ,cam toate s au cam egalizat dar germanicele parca isi pastreaza acest mit,chiar daca din punct de vedere economic si tehnic au mai dat si buleli si tepe,dar remediate ulterior.Ca mecanic ,mereu am fugit de japoneze,complicate la reglaje si alte alea,probleme mereu,in 10 ani in occident,cam toti se plingeau de japoneze,italiene si franceze,englezoaicele parca nu s asa rele dar nici alea parca nu s masini,iar preturile parca sint la cer la astfel de specii.Fiabilitatea in opinia mea,trebuie privita ca fiabilitate la un intreg/la un tot,nu doar motoare sau cutii,instalatie electrica samd,de ex,as prefera sa merg cu o masina 200k km,sa nu schimb nimik si sa o arunc la cos dupa aceea,dar nu prea mai este posibil,acum absolut toate pina in 150k km,au schimbate volante,ambreiaje,pompe de apa si cite alte acarete de pe motor si articulatii,iar mai toate reperele te cam usuca la buzunar,indiferent de marca,parca opelul mi se pare cel mai ieftin totusi,Acum posed un cielo hatchback coreean din 96,luat de la socrul meu,impecabil la doar 42000 cu care am dat fum la un vag de 1,6 /105 cpbenzina,aerodinamica asta si a facut datoria,plus diferenta de vreo 300 kg in favoarea cielo ului.Piese ieftine,confort relativ mediu,stabilitate exceletna in curbe,dar si simpla la reparatii,sa nu uitam ca este o germano- coreeana la origini.I am schimbat distributie si pompa de apa dupa 16 ani si 37800km,erau ca noi,le am schimbat mai mult pt linistea mea,era totul original,placutele erau inca bunevreo 7-8000 km,doar 30 lei noi...de timisoara,excelente!Sint f mulktumit de ceea ce ofera,n am fitele de alta data,m am linistit de vreo 5-6 ani cu viteza,merg sofereste,nu la consum,nu mi sare de 6,5% cu ac,iar in buc nu sare de 8,5-9l%cu ac,nu prea imi da mina sa mi cumpar altceva acum,dar in viitorul apropiat trebuie sa fac un up grade,un sharan,octavia,zafira,ceva de familie dar numai pe benzina,nu suport diesel ul,parca as fi pe tractor la arat!Dieselul in opinia mea este f scump la intretinere,nu scoti banii pe el decit daca faci 30k km /an,in vreo 3-4 ani poate si mai bine,diferenta de pret la achizitie prefer sa o bag in benzina buna si o baterie bosch de ex, si sa pornesc la -25 de grade "la sfert",iar avind in vedere disconfortul unui diesel plus tremuratul de rigoare...mai bine ii las pe altii sa se bucure de el si eventual sa ii ridice osanale!Dieselul este pt tractoare si camioane,benzina pt turisme,nu este nimik invechit in opinia mea,prefer confortul si viteza sprintena pe distante scurte decit un tank pe roti cu lenea de rigoare.Nu vreau sa inteleaga cineva ca am boala pe diesel,dar sint niste cheltuieli enorme,plus disconfortul-unii inca nu l simt acum fiind tineri,mai tirziu mai vb,cedeaza inima ficatul samd-doar pt cuplu nu merita deranjul.Revenind la subiect,germanele ,oricare ar fi ele,sint altceva,am mers c u toyota,honda,mazda,italiene,franceze,englezoaice,n u se compara cu germanele in vecii vecilor,inca 200 de ani de acum in colo.Fordul l a inventat pe automobil,nemtii l au perfectionat si japonezii l au cam transformat in tigai dupa 4-5 ani de utilizare.Sint bune japonezele cind astepti o piesa minim 2 saptamini,preturi nesimti de mari,si din sofer esti pieton sau client taxi,oare cum o fii ca eu nu stiu.AM DAT PE O POMPA DE ULEI IN 95,PT MITSU DUBA(NU MAI RETIN DENUMIREA CEALALTA)DOAR 150 US$ ADUSA DIN TURCIA,ORIGINALA ERA DOAR 280US$,DUBA DIN 88,MICUTA DE VREO 1,5 TO-GEN TRANSPORTER,PINA SI CULOAREA BEJ ERA IDENTICA,UN CAZAN NENOROCIT,consuma multisor,peste 12%,rigida de ti rupea capul,cind m am urcat in transporter t3,parca era mercedes,si era si mai vechi cu vreo 4-5 ani!La momentul actual,preturile s au cam egalizat la achizitii in general,intre germane si japoneze,toate cam au ceva probleme,electronica asta nu prea isi are locul asa bine pe auto,tot mecanica pura este baza,electronica ajuta si nu prea,iti mai da si cu zecimale de multe ori din te miri ce,unele chiar nu s deloc utile si cam incurca CB de te lasa si n drum!Poate cineva sa compara mercedes G cu toyota lc din aceiasi ani vreodata,nu cred,stiu ca veti spune ca toyota face pt seici si alte saracii din desert si ca s bune,dar nu la banii de pe o piata normala,sint peste 100k euro si alea,dar sint ca niste pomi de iarna cu atitea beculete pe ele,la Mb G class,primul lucru este mecanica-tabla plus otelurile aliate-traditia krupp spune ceva-,si dupa vine electronica in mare parte japoneza nu contest,dar automobilele sint in primul rind niste fiare mai mult sau mai putin bine facute si dupa asistate de senzori,sa nu uitam asta!Nu mai vb de testele de rezistenta germane versus japoneze,pina la 50-60 km /h,sint cam egale,dupa se pare ca domnii galbejiti sint muuuult in urma si oarecum perversi as zice cu tigaile lor,otelul lor este recunoscut ,dar la vapoare si alte subansamble,la tabla sint putin in urma"chipurile",de fapt ei fac economie de materie prima,se stie ca japonia nu prea au resurse minerale,ei importa tot, deci costa!Germania are minereu pt inca 100 de ani,mai ales de fier,si mai stiu ca industrializarea a cam inceput de pe la nemtii astia betivi si alcoolisti-dar nu mai alcoolisti ca noi romanii-parca opelul au fost primii sau porsche din ce imi aduc eu aminte,dar dupa ford,la citiva ani parca,japonezii pe atuncii faceau sabii ,erau samurai si ninja...inca!Tehnologia japoneza nu o pun la indoiala nici o secunda,la electronica sint probabil cei mai tari,impreuna cu americanii si nemtii,ultimii 2 parca putin mai in urma dar nu prea mult,cit despre copiat sa va spun una:comon rail ul a fost facut de alfa romeo in 91-92,oare cine l au copiat primii si l au botezat D4d,samd,japonezii primii si dupa nemtii,care nemti cu dieselul lor inj indirecta,au pus multe masini japoneze la colt,cunosc cobre si bot de cal cu peste 2mil de km fara o segmentare macar,de japoneze long life nu prea am auzit sa sara de 4-500k km,asa cu indulgenta!Mie unul,comparatia asta germnice versus japoneze,nu mi se pare ca ar fi prea corecta,sa comparam mercedes cu toyota sau bmw cu honda de ex,nu vinzarile reprezinta un etalon in fiabilitate,depinde de fiecare sofer cum o intretine ,conduce,samd,nu mai vb de anduranta masinii ,care in opinia mea germanii sint mult peste ,la mai toate capitolele,nu mai vb de design sau alte top speed,consumuri de carburant,ok!Sper ca n am plictisit pe nimeni,n am jignit pe nimeni,mi am exprimat doar o parere personala,sper sa nu fiti asa virulenti cei ce detin japoneze,n am nimik de impartit cu nimeni,ok!Astept replici bazate pe tehnica si experienta proprie la un mod decent de exprimare,fara polemica sau cuvinte triviale!Respect,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 08-08-12, 16:10   #408
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

M-am oprit dupa al doilea rand, cand am vazut ca exista masini si mercedes, pot deduce de aici obiectivitatea si acuratetea informatiilor din restul postului .
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 08-08-12, 16:38   #409
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
M-am oprit dupa al doilea rand, cand am vazut ca exista masini si mercedes, pot deduce de aici obiectivitatea si acuratetea informatiilor din restul postului .
Iti respect opinia,doar ca poate am fost prea diplomat, "cazane si mercedes",sau "cazane si germanice",si fii sigur ca stiu ce spun!Am in familie citeva japoneze,sint minim 2 luni/an in service,n au piese pe stoc,n au mecanici care sa stie ce fac ,nu mai spun de organizare,nu ca ar fii in alte parti mai bine,dar oricum parca mai suportabil,stim ca la capitolul servicii in reprezentante sintem un dezastru absolut si total,doar ca cele germanice sint oarecum mai simplut de reparat si modificat/reglat/schimbat cite ceva pe acolo,nasul meu de cununie s a demoralizat cu un LC in 2 ani,luat de nou,n a ramas decit de 3-4 ori pe mu cu el,l am scos cu tractorul,deci stiu ce spun.Eu care am pretentia ca stiu ceva mecanica,ma uit la japoneze "si fug" este ceva indescifrabil acolo,trebuie facultate sa repari asa ceva.Ultima data a stat doar 3 luni sa astepte nu stiu ce senzori cu turbina si alte cel,l a costat vreo 130 mil ,norocul lui ca este doar maruntis pt el(e arhitect nasul meu),se chinuie sa scape de belea de vreo 4-5 luni si nu poate,de ce oare!A lasat si la pret samd,cumnatul meu are mazda 6,varza cu cirnati,benzina,cam la fel pateste,de cel putin 6-7 ori/an in service cu ea,iar acolo incepe calvarul!Suzuki Gvitara,alta buleala,avocatul familie dupa 4 luni a lasat o la reprezentanta ,deja il tocasera psihic,nu avem mecanici de japoneze ,iar piesel vin fff greu,nu s pe stoc si preturi nesimtite,ti se pare firesc dupa 3 ani sa platesti o directie electrohidraulica doar vreo 120 mil la exact 1 luna de la expirarea garantiei,mie unul nu prea,masina condusa de femeie,ok!Dezastrul este recunoscut ,doar ca poate nu stii ca la "capitolul minciuni japoneze care mai si tin uneori" a durat f putin in europa,vreo 3-4 ani,2001-2005,de atunci masinile japoneze rar ating 2,5% cota de piata,mai ard si ei cite un fraier care afla de la un "prieten" ca toyota este fiabila...pina la un punct,punctul se numeste 2-3 ani,deja la 4-5 ani este miracol!Pina una alta,grupul VAG,bmw,opel si mBenz,cam detin suprematia in europa,cu cota de piata in USA de cca 10-12%,in africa tot cam vreo 12-13%,in america de sud,sar de 25% cota de piata iar exemplele pot continua.Ca spun "mincinosii" de la toyota niste cifre aberante asta e treaba lor,trebuie sa i mai si crezi,ce am vazut eu pe unde am umblat,inclusiv SUA(94 si 9europa,africa de nord,nu prea m am intilnit cu japoneze asa cum m as fi asteptat,si am vazut vreo 6-7 orase mari, cum ma intilneam cu europene-germanice in primul rind,in USA S AU CAM TAIAT japonezele,prin asia nu prea am fost,am totusi niste mici retineri de ordin mentalo-religios,terorism,nu ca as fi prea bisericos,dar,sa nu uitam ca sint putin cam fanatici asiaticii,indiferent de religie,iar asta spune enorm!Respect,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 08-08-12, 17:01   #410
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

1.Honda CRV din 1998,2l benzina,vanduta luna trecuta de catre varul meu,769.000 km,FARA interventii majore la motor.Incepuse sa consume ulei,iar cu 2 zile inainte de vanzare a luat ITP-ul in Danemarca pe bune.O sa caut o poza daca vrei pentru autentificare.Motivul vanzarii a fost o promotie Honda foarte foarte buna.
2.Masina personala,Suzuki benzina 1.3l .278.000 km FARA interventii la motor,suspensie,directie etc.Dupa 5 ani de rupt masina pe strazile autohtone a inceput sa bata ceva la roata dreapta fata.Ar mai fi ceva,de la atatea trepidatii,s-a desfacut un fir din panoul de sigurante si am ramas fara lumina la bord.)
3.Nissan X-Trail,2,2L diesel 265.000 km,Fara nici o interventie la motor,consum ulei zero,folosita la carat materiale de constructii,tras remorca cu lemne pe drumuri forestiere,masina merge ca unsa.
Cateodata cea mai importanta piesa e intre volan si scaun,marca sau fabricantul conteaza mai putin.
__________________
Proud Suzuki owner.
Future owner of Lancia Delta-Meravigliosa Creatura.
raduku is offline   Reply With Quote
Old 08-08-12, 17:01   #411
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by raduku View Post
Honda CRV din 1998,2l benzina,vanduta luna trecuta de catre varul meu,769.000 km,FARA interventii majore la motor.Incepuse sa consume ulei,iar cu 2 zile inainte de vanzare a luat ITP-ul in Danemarca pe bune.O sa caut o poza daca vrei pentru autentificare.Motivul vanzarii a fost o promotie Honda foarte foarte buna.
Nu contest,exista si exceptii peste tot,daca a avut grija de ea,iar anul 98,inca era un an bun pt mai toate masinile,nu era asa multa electronica pe ele,mecanica si fierul era la baza cu ceva electronica dar mult mai putina ca in ziua de azi,iar honda cr-v am auzit si eu ca ar fi fiabila dar,dami voie sa fiu mai circumspect fata de asiatici in general,chiar daca si eu detin un cielo din 96 care este ca nou,dar facut dupa opel aproape 100%!In Italia,aveam un grup de "hondisti" cu masini tunate si sport,erau bijuterii frumoase,veneau 20 la discoteca plecau 18 cu masinile,parca honda civic parca din 93-96 erau,frumoase rau ,chiar am mers cu vreo 3-4 ,dar rigide rau de tot,sport nu,simteai si ultima pietricica la viteze mici in scaun/fund!Cam toate aveau motoare peste 1,8i si 2,o i,cu turbine si alte fite pe ele,ce sa mai,opere de arta,dar cu multe probleme,iar de coinsum nu mai zic,sub 15-16% nu mergea niciuna,forjate bineinteles!Respect,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 08-08-12, 17:20   #412
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by raduku View Post
1.Honda CRV din 1998,2l benzina,vanduta luna trecuta de catre varul meu,769.000 km,FARA interventii majore la motor.Incepuse sa consume ulei,iar cu 2 zile inainte de vanzare a luat ITP-ul in Danemarca pe bune.O sa caut o poza daca vrei pentru autentificare.Motivul vanzarii a fost o promotie Honda foarte foarte buna.
2.Masina personala,Suzuki benzina 1.3l .278.000 km FARA interventii la motor,suspensie,directie etc.Dupa 5 ani de rupt masina pe strazile autohtone a inceput sa bata ceva la roata dreapta fata.Ar mai fi ceva,de la atatea trepidatii,s-a desfacut un fir din panoul de sigurante si am ramas fara lumina la bord.)
3.Nissan X-Trail,2,2L diesel 265.000 km,Fara nici o interventie la motor,consum ulei zero,folosita la carat materiale de constructii,tras remorca cu lemne pe drumuri forestiere,masina merge ca unsa.
Cateodata cea mai importanta piesa e intre volan si scaun,marca sau fabricantul conteaza mai putin.
Piesa dintre scaunul stinga fata si volan,conteaza cam 40%,restul de 60% este fabricantul,credema am forjat multe masinute,eram mai dement in tinerete(n am facut nici un accident inca din vina mea,la peste 3 mil km),singura care a tras cu casa ,Mb 190e inclusiv cu motorul de 2,6 i-turbo,nu se rupea masinuta aceea,aveam si grija de ea cu consumabile,am facut vreo 6-7 liniute cu bmw uri(ursulet si pisicuta) si n am pierdut niciuna,ce mi a oferit mie 190 ul nu cred ca am mai simtit in vreo masina,siguranta,confort,viteza,consum dupa talpa dar nu exagerat(sub 16%/220-230km/h)iar intretinerea repet ,nici macar un bec n am ars,vreo 3-4 sigurante doar si o garnitura de la capacul de culbutori,sa ti spun ca i am s chimbat de 2 ori bujiile in 8 ani,nu mai aveau nici electrozii(3 sau 4)si tot pornea la sfert indiferent de vremea de afara,ulei, lichid de frina ,placute ,valvolina ,filtre ,antigel in rest nu mi aduc aminte decit ca ...am cam plins dupa ea cind am vindut o,plecam in italia la munca!Masina era inca impecabila in 98 am incasat 9000us$ la primul clinet,n am negociat nimik,masina era racheta,era si cipuita,simteai ca decolezi cu ea!Motorul de 2,6 i-turbo era luat de pe coupe,si mai era montat pe limusine gen 260e, 280e sau 300ce,motoare nu jucarii!Respect,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 08-08-12, 20:58   #413
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

A mai aparut un Franz pe forum
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 06:38   #414
Toyboy

Stage 5
 
Toyboy's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of:
[Honda]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

si cu asta putem inchide topic-ul, avem un raspuns categoric si irefutabil... filmul s-a incheiat puteti aprinde lumina
Toyboy is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 14:09   #415
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Toyboy View Post
si cu asta putem inchide topic-ul, avem un raspuns categoric si irefutabil... filmul s-a incheiat puteti aprinde lumina
Iar traduci gresit,din pacate,dar ma rog,se pare ca aici este locul unde este o invazie de "galbejiti parveniti"deci orice as spune tot in slavi veti ridica "ciuciunghezele",din pacate mi au trecut prin mina in perioada 92-98 si 2001-2005 diverse ciuciungheze,din diplomatie spun doar atit:"lasale la ei,la asiatici,e mai sanatos",iar ca sa fiu mai precis, le mai spun si "spalatoare de creieri",daca te lasa pe undeva ,numai la service se repara si acolo dupa minim 2 saptamini,"nu este "piese pe stoc nicaieri in europa,cea mai mare golaneala posibila,plus niste preturi la piese si manopera de parac ai repara cel putin un avion...rusinica mare pt asiatici...!Fiabile...suzuki swift modelul vechi 1,3 l,honda jazz,in general astea mai mic ute,deja de la clasa medie in sus,incepe distractia mare,poate cea mai mare de cind umblu eu pe la masinute,adica vreo 28 -30 de ani de fiare,unii care comenteaza nu au ani de viata cit am eu de mecanica,ca sa nu mai spun ca ,daca le mai pui si cheia de 13 in mina spune ca e " lingurita japoneza de la ultimul samurai"...!Eu am o vorbarostul daca nu i fudul parca nu e prost destul","stiu ca s prost ,dar cind ma uit in jur ,creste inima in mine"-citat din creanga,nu s plagiator,ok!Respect,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 14:30   #416
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
A mai aparut un Franz pe forum
Asa pt cultura ta,nu i suport pe germani sau francezi,pe asiatici nici atit,nu s rasist si nici nationalist,dar cind vine vb de tehnica ,pot sa spun :germania-masini,italia c tii,japonia -electronica!Punct si de la capat!Ce e asa greu de inteles,este optiunea mea,este mai pe intelesul meu mecanica practicata de germani,poate eu mai incet la minte si nu pricep "mecanica japoneza" care stim exact cit este de fiabila,fara beculete sint cam varza,erau cindva toyota corrola,anii 70-75,alea da masinute,astea de acum si vreo inca 10-15 ani in urma sint "cazane de rufe",cind face poc...sari de 100 euro la orice,doar un cip de pe electromotor,alternator,pe acolo pe la partea electrico-electronica,170 euro....se aude,ce masina...mazda parca dar nu mai retin 3 sau 6...pe acolo oricum!Daca noi romanii am ajuns sa agreem masinile asiatice in general,asta spune deja de nivelul de inteligenta multe!Pai noi abia reusim sa reparam cei mai simplu,adica masini europene,si ne dam "in barci" la japoneze,sau probabil dupa ce iesiti din service sau reprezentanta japoneza,uitati ca plecati cu taxiul sau ca faceti imprumuturi la banca pt piese,chestie de amnezie partiala,ca sa nu mai vb ca "mecanicosii" de la reprezentantele japoneze sint putin scoliti cu astfel de jucarii,si la europene sint probleme cu acesti mecanici facuti la apelul bocancilor,dar mai este unul pe acolo care le mai si stie cit de cit,dar ma rog poate nu s eu informat bine,vezi forumurile de japoneze ce patesc noii proprietari de japoneze,unii ajung acasa ...tractati,asta daca studiati ce trebuie!Am cunostinte si amici cu japoneze...isi blesteama soarta cu ele,nu le cumpara nimeni nici la preturi cu 20-30% sub valoarea lor de piata...poate facetio vizita pe la reprezentante sa mi spuneti si mie ce si cum ,pe la subaru,un amortizor 19 milioane,parca faci motorul cu banii astia la vw golf 4-5...la un service mai decent!Iar daca mai vreti exemple...va dau cel putin 2-3 /zi,sper ca ne am lamurit,ok!Eu va doresc tuturor detinatorilor de masini japoneze sa aveti in primul rind nervii tari,si sa scapati de ele,o sa deveniti sclavii masinilor,si nu doresc la nimeni asa ceva,nu fac polemica,oksi nu iau pe nimeni in biza,eu va recomand sa deschideti bine ochii la astfel de greseli,sint banii vostrii nu ai mei!Respect tuturor,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 15:24   #417
XAVIER

Stage 5
 
XAVIER's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 630
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
dupa 28 de ani de condus
44-18 = 26 nu 28 ori poate tu consideri ca daca ai invatat sa conduci la 16 ani in cei doi ani pana sa-ti iei carnetul ai acumulat foarte multa experienta???

Pe langa asta un motor aspirat cu "chip" castiga maxim 10%, deci Mercedes-ul tau nu avea in niciun caz 220 cp, incearca sa folosesti si tu alineat, frazele tale formate din 74 de proprozitii ar fi un cosmar de analizat chiar si pt. un profesor, e foarte greu de citit ce scrii tu, de inteles nici nu mai vorbesc.

P.S.: Las-o balta cu "respect Montoya" sau mai bine scrii "respect lui Montoya"
__________________

Last edited by XAVIER; 09-08-12 at 15:41.
XAVIER is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 15:44   #418
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by XAVIER View Post
44-18 = 26 nu 28

Pe langa asta un motor aspirat cu "chip" castiga maxim 10%, deci Mercedes-ul tau nu avea in niciun caz 220 cp, incearca sa folosesti si tu alineat, semne de punctuatie, e foarte greu de citit ce scrii tu, de inteles nici nu mai vorbesc.

P.S.: Las-o balta cu "respect Montoya"
Amice ,eu conduc de pe la 16 ani,vreo 9 ani am condus fara permis,din care doar vreo 6 pe vremea lui ceausescu,si n am facut nici un accident atunci,primul dupa ce am luat permisul la vreo 25 de ani,si m am mai alergat si militia de vreo 4-5 ori,dar "eram greu de prins" cu trabantul in oras,din 86 am achizitionat o dacie break cu nr de "la manastirea secu"deci cam mici sanse sa incerce sa ma opreasca cineva,pt ca in 86 cind aveai 1b cu trei numere dupa...era deja ca un permis de libera trecere,inclusiv iarna cind nu circula nimeni,asta daca stii ce timpuri erau atunci!In 93 mi am luat permisul,ca deja era destul,"o minune tine 3 zile,la mine a tinut vreo 9 ani si 4-5 luni",culmea ca,facusem liceul auto dar,de permis n am avut timp,intrasem si la fac,eram si sportiv de performanta,deci...cam prea multe,venisera si banii aia multi care i asteapta orice junior la final...si inceput de seniori-via tineret steaua!Ai mei parinti,s au speriat cind le am pus cheile si talonul pe masa:razvan spunene ce ai facut,ce casa de CEC ai spart,sa incercam se rezolvam noi!::))Raspunsul a venit oarecum repede,i am lasat asa vreo 5 secunde sa astepte,si cind le am spus...ca m am transferat la steaua...au sarit in sus,s au linistit deplin,de aceea mi am permis niste mici riscuri,doar ca eu n am facut victime cum au facut altii fara permis,inclusiv unii care se autoproclama "rege" cu bani pe la ziaristi platiti "regeste"!Poate acum realizezi ca matematica mea functioneaza f bine,stiu ce spun si sustin,martorii sint in zona dr tab -orizont,pot confirma asta,nu spun basme africane,ok!Nu o spun ca sa ma laud ,dar sa ma faca cineva de ris cu 26+18 =44...in loc sa vb de masini,trebuie sa ma justific,sa mai fiu si off topic,sper ca moderatorii sa nu ma certe prea tare!Poate imi spui totusi de ce costa 19 mil un amortizor la subaru,ce stie sa faca la banii aia,tine loc si de vreo blonda!::))Respect,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 15:45   #419
Toyboy

Stage 5
 
Toyboy's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of:
[Honda]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Iar traduci gresit,din pacate,dar ma rog,se pare ca aici este locul unde este o invazie de "galbejiti parveniti"deci orice as spune tot in slavi veti ridica "ciuciunghezele",din pacate mi au trecut prin mina in perioada 92-98 si 2001-2005 diverse ciuciungheze,din diplomatie spun doar atit:"lasale la ei,la asiatici,e mai sanatos",iar ca sa fiu mai precis, le mai spun si "spalatoare de creieri",daca te lasa pe undeva ,numai la service se repara si acolo dupa minim 2 saptamini,"nu este "piese pe stoc nicaieri in europa,cea mai mare golaneala posibila,plus niste preturi la piese si manopera de parac ai repara cel putin un avion...rusinica mare pt asiatici...!Fiabile...suzuki swift modelul vechi 1,3 l,honda jazz,in general astea mai mic ute,deja de la clasa medie in sus,incepe distractia mare,poate cea mai mare de cind umblu eu pe la masinute,adica vreo 28 -30 de ani de fiare,unii care comenteaza nu au ani de viata cit am eu de mecanica,ca sa nu mai spun ca ,daca le mai pui si cheia de 13 in mina spune ca e " lingurita japoneza de la ultimul samurai"...!Eu am o vorbarostul daca nu i fudul parca nu e prost destul","stiu ca s prost ,dar cind ma uit in jur ,creste inima in mine"-citat din creanga,nu s plagiator,ok!Respect,montoya
multa bafta in jungla, ne auzim peste ....20 de ani ?!
Toyboy is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 15:53   #420
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by XAVIER View Post
44-18 = 26 nu 28 ori poate tu consideri ca daca ai invatat sa conduci la 16 ani in cei doi ani pana sa-ti iei carnetul ai acumulat foarte multa experienta???

Pe langa asta un motor aspirat cu "chip" castiga maxim 10%, deci Mercedes-ul tau nu avea in niciun caz 220 cp, incearca sa folosesti si tu alineat, frazele tale formate din 74 de proprozitii ar fi un cosmar de analizat chiar si pt. un profesor, e foarte greu de citit ce scrii tu, de inteles nici nu mai vorbesc.

P.S.: Las-o balta cu "respect Montoya" sau mai bine scrii "respect lui Montoya"
Vad ca dai si lectii sau mesaje subliminale,chiar daca ma cunosti,eu zic sa ti vezi lungul nasului,sa ai bafta la vinzari de piese de bmw,ca de mecanica sigur nu poti sa te ocupi corespunzator,ai de invatat mai mult decit mine la capitolul asta,iti garantez asta!Ia sa vedem ce se intimpla daca schimbi pistonul original de mercedes cu unul de titan,oare ce se intimpla,difernta de 18 gr intre ele...ia vezi cum iese acum,daca tot vrei contre pe teme mecanice...astept raspuns,ok!Pistoane turnate la turbomecanica si slefuite la automecanica-oltenitei,ce zici ,incepe sa iasa calutii sau mirtoagele!Respect,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -