VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: AMG vs M vs RS
|
AMG
|
|
493 |
30.45% |
M
|
|
759 |
46.88% |
RS
|
|
367 |
22.67% |
21-03-13, 09:02
|
#2971
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: AMG vs. M vs. RS
arata incredibil de bine masina asta insa, totusi, un lucru nu-mi place: rotile fata la mijlocul masinii. macar 5 cm sa fi fost plasate mai in fata. chiar si fwd bised fiind masina, cred ca 5 cm mai in fata ar fi fost posibil.
|
|
|
24-03-13, 19:47
|
#2972
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
|
|
|
26-03-13, 20:08
|
#2973
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Aceasi putere, aceasi transmisie dar 100 de kg diferenta:
|
|
|
27-03-13, 08:26
|
#2974
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: AMG vs. M vs. RS
m-am uitat pe site la la bmw Germania si ar fi 20 de kg intre ele. nici nu ar avea cum sa fie o diferenta de 100 kg pt ca sunt practic aceeasi masina si bmw nu au anuntat ca ar fi folosit materiale usoare pt M6.
cred totusi ca poate exista o diferenta de greutate de 100 kg intre cele doua din prisma optionalelor. daca M5 este burdusit, atunci diferenta demarajelor este normala. de exemplu, la audi intre sistemul audio cu 10 difuzoare si cel cu 14 este o diferenta de 20 de kg.
poate M5 avea si niste roti mai mari si pe langa dezavantajul acestui fapt, mai pierde si acolo aprox 10-15kg(diferenta de latime a jantei si anvelopei).
mie personal, mi se pare anormala diferenta intre cele doua masini.
|
|
|
27-03-13, 12:59
|
#2975
|
Super Moderator
Stage 2
Join Date: Feb 2011
Posts: 38
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by UNLORD
|
Nu imi plac chinezariile, da imi plac chinezii la volan.
scot tot din masini si merg fara nici un stres.
am mai vazut la un moment dat ceva asemanator.
BMW-ul are cutie manuala si asta e un avantaj aici
Mercedesul se vede ca are motor mai puternic, pe liniile drepte nu are concurenta.
Cuplul made al Mercedesului il "ajuta" sa piarda, nu poate sa puna puterea jos la iesirea din curba.
BMW-ul franeaza tarziu si castiga timp pe franare suficient cat sa iasa mai bine din curba.
Celelalte doua par mai greoaie, au cutii automate, deci dezavantaj.
|
|
|
27-03-13, 22:06
|
#2976
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by specialist
m-am uitat pe site la la bmw Germania si ar fi 20 de kg intre ele. nici nu ar avea cum sa fie o diferenta de 100 kg pt ca sunt practic aceeasi masina si bmw nu au anuntat ca ar fi folosit materiale usoare pt M6.
cred totusi ca poate exista o diferenta de greutate de 100 kg intre cele doua din prisma optionalelor. daca M5 este burdusit, atunci diferenta demarajelor este normala. de exemplu, la audi intre sistemul audio cu 10 difuzoare si cel cu 14 este o diferenta de 20 de kg.
poate M5 avea si niste roti mai mari si pe langa dezavantajul acestui fapt, mai pierde si acolo aprox 10-15kg(diferenta de latime a jantei si anvelopei).
mie personal, mi se pare anormala diferenta intre cele doua masini.
|
Asa e, de obicei diferenta e intre 20 - 40 de kg, dar cum si tu spui, optionalele cantaresc si ele binisor si producatorii premium nici nu stiu cum sa mai gadile clientul (si pretul e pe masura), sa-l maseze prin scaun, sa iti sufle volanul aer la maini sau sa il ai incalzit, sisteme video in tetiere plus multe alte optionale inutile si scumpe. Cica masinile ar fi cantarite pe un cantar independent (4088 vs. 4313 (pounds)) deci cred ca e plauzibil la diferenta asta ...
|
|
|
28-03-13, 08:22
|
#2977
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: AMG vs. M vs. RS
unlord, nu interpreta ca si cum as dori sa te contrazic cu orice pret, insa 4088 este mult prea putin pt M6 tinand cont de paritatea 0.453 cu kilogramul.
ar iesi 1852kg pt dry weight ceea ce este prea putin.
in fine, astea-s detalii.
eu astept un RS6 vs M5 vs E63AMG, desi RS6 cu tot cu aluminiul lui are 2010 kg curb weight(include rezervor 90%+ un sofer de 68 kg si 7 kg de bagaje), Mercedes e63 S 4matic sedan are 1940 iar M5 1945 kg.
varianta T modell a lui E63 are 2045kg si chiar nu inteleg de unde 105 kg intre sedan si break.
Last edited by specialist; 28-03-13 at 08:31.
|
|
|
28-03-13, 12:01
|
#2978
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Toata lumea asteapta o comparatie, doar RS6-le se cam lasa un pic asteptat ...
P.s. Am auzit ca nu o sa primeasca cutia cu dublu ambreiaj ...
|
|
|
28-03-13, 14:49
|
#2979
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: AMG vs. M vs. RS
asta se stie de acum aproape 4 luni de la prezentarea oficiala ca nu va avea dublu ambreiaj ci ZF8.
daca la 70 kg in plus, cel mai mic motor, caroserie in doua volume fara un coeficient aerodinamic comparabil cu un sedan, cutie cu convertizor de cuplu si nu dublu ambreiaj ceea ce inseamna ca mai pierde ceva CP si pe acolo, tot le-o da in goarna celorlalti, sincer iti spun ca o sa ma prapadesc de ras.
daca o sa si-o ia in nas, nu o sa ma surprinda, pt ca sunt elemente care ar duce spre concluzia asta.
ar trebui sa apara teste comparative pt ca audi cred ca are destul de multe masini demonstrative.
fabricatia lui RS6 pt muritori a inceput in prima decada a lui februarie.
|
|
|
28-03-13, 15:48
|
#2980
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Dar la clienti nu a ajuns inca nici unul ... nici macar la vreo redactie auto, fie ea germana ... ii uram succes RS6-lui ... cred ca totul va tine de cat vor scoate din motorul ala, care e f. potent oricum, presupunerea mea e ca va avea aceasi presiune in turbina cu cea a agregatului de pe S8, suficent sa scoata sub 10.8s pe sfertul de mila, toate la timpul lor, dar sa il scoata odata ...
|
|
|
28-03-13, 17:13
|
#2981
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: AMG vs. M vs. RS
http://fourtitude.com/news/Audi_News...in-neckarsulm/
10.8 pt 1/4 e prea optimist. s8 are 11.8
10.8 are 458 italia
11.4 are R8 V10 plus (204km/h)
10.6 pt 0-200 are R8v10 plus
11.5 pt sfertul de mila si acelasi timp pt 0-200 ar fi un rezultat excelent. practic sa iesa din sfertul de mila la 200km/h si in 11.5sec iar asta ar fi suficent pt a fi mai bine si decat M5 si E63AMG
|
|
|
28-03-13, 23:47
|
#2982
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
11.8 am vrut sa spun ...
|
|
|
29-03-13, 17:12
|
#2983
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: AMG vs. M vs. RS
obsedat de idea asta cu torque convertor pt RS6 am cautat azi informatii si cica ar fi responsabil de aproape 5% piederi de putere la o masina pt modelele echipate astfel.
asta in raport cu manuala si chiar cu dublu ambreiaj care virtual nu are pierderi de putere suplimentare fata de manuala.
ce cretini astia de la audi !
|
|
|
31-03-13, 00:50
|
#2984
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
E63 AMG 4matic S - 430 KW - 577 HP - 2045 kg - cutie clasica convertizor in 7 rapoarte : 0 - 100 in 3.7 secunde
RS6 AVANT : 412 KW - 560 HP - 2010 kg - cutie 2012 in 8 rapoarte : 0 - 100 in 3.9 secunde.
DESPRE CE VORBIM AICI ?
__________________
|
|
|
31-03-13, 01:29
|
#2985
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Vorbim despre o masina care inca nu a fost testata deci vorbim discutii.
Eu zic sa asteptam primele comparatii inainte sa ne agitam. Sunt N motive care ne indeamna sa facem lucrul asta.
Last edited by _anaconda_; 31-03-13 at 01:34.
|
|
|
|
|