Quote:
Originally Posted by Predator
Audi - tractiune fata
Bmw - tractiune spate
De aici pleaca problemele. Pe Audi s-a intamplat ceva.
Calitatea e aceeasi.
|
Esti foarte tare
))
Pai ordinea este asa:
cea mai mare solicitare la 4x4
mai mica la tractiune spate
si mai mica la tractiune fata.
Audi a avut la toate, BMW mult mai putine probleme chiar si la 4x4.
Daca sunt la fel cutiile de ce nu se potrivesc o mare parte de piese de la una la alta!?
Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU
Cole Sear: "They see only what they want to see."
mai omule, tu ai ceva.
tu crezi ca un gigant ca zf ce furnizeaza peste 50% din cutiile masinilor sanatoase de pe lumea asta, accepta sa puna cutii subdimensionate in raport cu motoarele de care sunt atasate.
|
Si acum 2 ani si anul trecut si acum cam 30% din masinile Audi cu cutie automata testate (pentru cumparare) aveau probleme mai mult sau mai putin grave, la BMW nu cred ca am intalnit 2 (si am avzut in total peste 20 din fiecare). Acum 2 ani o cutie de gen mi-a stricat revelionul, vacanta, etc.. in noaptea de revelion citeam forumuri Audi (vre-o 300 de pagini in total) si sunt mii posesori care au avut probleme.
Nu stiu cum poti sa negi sau sa contrazici probleme arhicunoscute ale marcii, la fel cum la motorele de 2.0 tdi au fost probleme consumul de ulei sau cu injectoarele sau cu pompele de ulei (in funtie de tip).
Este foarte adevarat ca la cutii o mare parte de vina o poarta VAudi/VW, respectiv VAG care nu specifica absolut nimic in carte, care la reprezentanta spun ca uleiul in cutie nu se schimba niciodata si pe site-ul ZF exact la cutia pe acre o aveam cu probleme scria clar ca uleiul se recomanda a se schimba la 140-170k de km in functie de utilizare.
Partea a 2-a ar fi ca nici la BMW nu prea schimba nimeni uleiul dar nu au avut nici pe departe problemele Audi la cutiile de viteze automate.
Am exemplu inclusiv un Q7 3.0 tdi (60k de km) care deja face mici probleme la schimbarea din 2 in 3.