VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: AMG vs M vs RS
|
AMG
|
|
493 |
30.45% |
M
|
|
759 |
46.88% |
RS
|
|
367 |
22.67% |
16-02-12, 23:26
|
#2446
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Era o intrebare, nu un comentariu de amator, expertule.
|
|
|
16-02-12, 23:44
|
#2447
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by a3ds
Era o intrebare, nu un comentariu de amator, expertule.
|
Ma referam la partea asta "poti sa dezactivezi rahaturile alea de playstation si sa conduci tu masina"
Rahaturile alea de sisteme de Playstation alaturi de airbag-uri si calcularea deformarii caroseriei in caz de impact eu le consider cele mai mari si mai bune si mai importante inventii auto din ultimii 30 de ani.
Nici unul din sistemele alea electonice nu poate fi compensat nici de cel mai talentat sofer din lume. ABS-ul face mai mult decat orice frana la limita ajutata de frana de motor, ESP-ul este de departe cea mai tare invetie in domeniu (care mi-a salvat viata fara nici un fel de urmari negative), airbag-uririle care atenueaza mult socul (cat poate si el sa faca), deformarea calculata a caroseriei care ajuta si ea cat poate in cazul unui impact.
|
|
|
17-02-12, 00:03
|
#2448
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: AMG vs. M vs. RS
GTR este un supercar, nu masina de dus copiii la scoala in siguranta, e gandita pentru circuit, nu pentru comoditate sau magheru.
F1 nu au ABS, nici ESP. De unde si intrebarea logica, daca la o masina de circuit se pot dezactiva in totalitate. Pentru ca in filmulet, ala zice clar ca se LUPTA CU MASINA, care conduce, nu el.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
17-02-12, 00:32
|
#2449
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by a3ds
GTR este un supercar, nu masina de dus copiii la scoala in siguranta, e gandita pentru circuit, nu pentru comoditate sau magheru.
F1 nu au ABS, nici ESP. De unde si intrebarea logica, daca la o masina de circuit se pot dezactiva in totalitate. Pentru ca in filmulet, ala zice clar ca se LUPTA CU MASINA, care conduce, nu el.
|
Nu cred ca mi-ar fi frica pe vre-o pista fara ESP, ABS, etc, dar pe sosea mi-e din ce in ce mai frica fara ele. Noi aveam 250 km/h pe o sosea goala din Romania cand unicul sofer care a aparut, era un cretin care s-a gandit sa intoarca masina direct de pe banda 1 cu 5km/h, cand mai aveam aproximativ 100m pana la el. Manevra de evitare a fost la limita, chiar extrema rau, prin spatele lui pe banda 1 pe care aproape o eliberase si daca nu aveam ESP (respectiv DSC III), nu va mai oboseam cu comentariile mele pe aici. . De atunci iubesc ESP-ul si-l consider cea mai mare si mai practica inventie auto.
|
|
|
17-02-12, 01:46
|
#2450
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Nici un sistem electronic nu este panaceu pentru stupiditatea soferului sau pentru chestiile imprevizibile care se pot intampla pe un drum din Romania.
|
|
|
17-02-12, 02:26
|
#2451
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by a3ds
Nici un sistem electronic nu este panaceu pentru stupiditatea soferului sau pentru chestiile imprevizibile care se pot intampla pe un drum din Romania.
|
Nu este vorba numai de Romania. ESP-ul va fi obligatoriu exact pentru ca este sistemul care a redus cel mai mult numarul accidentelor. Mie daca-mi fuge masina de fund la o viteza moderata sau apare ceva imprevizibil care poate fi evitat nu prea ma sperie, dar sunt foarte muti soferi (mai ales din randul damelor) in lumea asta care se sperie rau si habar nu au cum sa reactioneze in astfel de situatii. Pentru ei este cel mai eficient ESP-ul.
Deasemenea bazandu-ne pe el, ne permitem sa mai si alergam putin cu riscuri mult mai mici.
|
|
|
18-02-12, 19:19
|
#2452
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: AMG vs. M vs. RS
|
|
|
19-02-12, 20:55
|
#2453
|
Banned
Stage 4
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
|
Re: AMG vs. M vs. RS
potrivit trendului si lipselor de idei, derivatul seriei 3, varianta in doua usi, se va numi seria 4.
deci in filmulterul ala sunt scremetele unui flacau, nu a celor de la bmw.
|
|
|
20-02-12, 03:30
|
#2454
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU
potrivit trendului si lipselor de idei, derivatul seriei 3, varianta in doua usi, se va numi seria 4.
deci in filmulterul ala sunt scremetele unui flacau, nu a celor de la bmw.
|
Seria 4 va fi X3 "coupe", adica un fel de X6 al lui X5, in nici un caz seria 3 coupe, iar excrementele astea arata f bine chiar daca sunt facute de un flacau.
Last edited by GTR; 20-02-12 at 03:34.
|
|
|
20-02-12, 04:55
|
#2455
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Eu nu inteleg inversunarea Elodiei impotriva firmei BMW care face unele masini chiar foarte reusite. Spre deosebire de Audi, mi se par mult mai interesant de condus, seria 3 vs a4, asta pot sa spun din experienta personala, la restul nu ma pronunt ca nu vreau sa vorbesc aiurea.
De la pozitia la volan la feedbackul directiei, cutia de viteze, reactia comenzilor-pedale-acceleratie pana la tinuta de drum si motorizari, chiar mi se pare mult mai fain un BMW de condus. La confort, parca sta mai ok a4 la modul ca esti mai izolat asa de mediul exterior, te simti mai in cocon. Dar nu te implici atat de mult, insa nu e nici ca la Mercedes, e foarte greu de descris senzatia. Imi plac finisarile din interior la Audi, exteriorul e sec asa si bolovanos.
Last edited by a3ds; 20-02-12 at 05:11.
|
|
|
20-02-12, 08:39
|
#2456
|
Banned
Stage 4
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
|
Re: AMG vs. M vs. RS
GTR, tu ai lacune grave insa tot postezi la subiecte ce nu le stii.
sigur omule ca va fi si un X4, insa seria 3 coupe si cabrio vor fi ...seria 4. ia ghiceste. va si un seria 4 GT insa nu va arata ca seria 5 Gt ci ca un a5 sportback, adica o masina ceva mai pe asfalt. ai mai invatat ceva azi: ai auzit de seria 4.
iar eu am scris scremete nu excremente. unui om ii place phototshopul si a facut niste poze care intr-adevar si mie imi plac.
|
|
|
20-02-12, 13:58
|
#2457
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU
GTR, tu ai lacune grave insa tot postezi la subiecte ce nu le stii.
sigur omule ca va fi si un X4, insa seria 3 coupe si cabrio vor fi ...seria 4. ia ghiceste. va si un seria 4 GT insa nu va arata ca seria 5 Gt ci ca un a5 sportback, adica o masina ceva mai pe asfalt. ai mai invatat ceva azi: ai auzit de seria 4.
iar eu am scris scremete nu excremente. unui om ii place phototshopul si a facut niste poze care intr-adevar si mie imi plac.
|
Eu nu cred ca seria 3 coupe va fi seria 4. Din cate stiu eu va fi un X4 (x6 mai mic) si seria 4 ar putea fi un seria 3 coupe la 4 usi cum sunt CSL-ul si A7 la clasa mai mare. Mi-e greu sa cred ca ingroapa mit-ul M3 ca sa-l inlocuiasca cu M4.
Om trai si om vedea.
|
|
|
20-02-12, 16:08
|
#2458
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by GTR
Eu nu cred ca seria 3 coupe va fi seria 4. Din cate stiu eu va fi un X4 (x6 mai mic) si seria 4 ar putea fi un seria 3 coupe la 4 usi cum sunt CSL-ul si A7 la clasa mai mare. Mi-e greu sa cred ca ingroapa mit-ul M3 ca sa-l inlocuiasca cu M4.
Om trai si om vedea.
|
Imi e frica ca sunt deja brevetate de BMW, denumirile ... in fine, denumirea e mai putin importanta ... important e sa fie ca si pana acuma, liderul coupeurilor medii din clasa premium .
|
|
|
20-02-12, 18:50
|
#2459
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
C63-ul cu cel mai bun raport Power to Rubber
P.s. obligatoriu Performance Pack!
|
|
|
20-02-12, 21:19
|
#2460
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Oare modelul Alpina B5 poate fi incadrat aici?Cei de la Alpina l-au actualizat la 540cp la 5,200rpm si cuplu maxim 730Nm de la 2,800 la 4,500rpm.D5 BiTurbo accelereaza de la 0-100 km/h in 4.3 secunde (0.2 secunde mai raipid decat modelul precedent) viteza maxima 320 km/h.
__________________
|
|
|
|
|