VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: AMG vs M vs RS
|
AMG
|
|
493 |
30.45% |
M
|
|
759 |
46.88% |
RS
|
|
367 |
22.67% |
09-10-09, 01:44
|
#901
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
|
Pai si ce, nu reusesc? Uita-te la unele posturi de pe thread, te ia durerea de cap.
|
|
|
09-10-09, 06:59
|
#902
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Ba da reusesc si toti suntem victimele strategiilor de marketing.
Daca masinile ar fi facute de ingineri asa cum trebuie ar fi altfel, ar arata altfel, dar ...
|
|
|
09-10-09, 07:12
|
#903
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 687
|
Re: AMG vs. M vs. RS
nu am condus nici o masina din cele din versus,personal am condus mai multe BMW-uri mai mult sau mai putin,E30 si E46 mai mult ceva drive test cu 320xd X3 X6 530xd(a fost odata un drive test la Campina) nu ma leg de 4x4 ca nu stiu,Audi am mers cu A4 1,8 turbo (se misca bine masina)
Din punctul meu de vedere ca si feeling oferit BMW e peste ceilanti concurenti(sau ma rog era) faptul ca mai toti cand scot un model nou se raporteaza la M3 sau M5 inseamna ceva.Pana la urma e alegerea fiecaruia daca iti place sa "simti"masina probabil ca M3 e pentru tine ,daca vrei o masina care sa fie cum a zis lumea pe aici"buna la toate" RS4 iar daca vrei lux mai mult iei Mercedes.Restul sunt interpretari ale noastre pe baza unor teste citite in diferite reviste,personal desi sunt fan BMW nu pot sa spun 100% ce as alege din aceste 3 masini,cine stie poate imi va place Mercedesul sau Audi,ce stiu sigur e ca BMW ar pleca cu prima sansa(logic deoarece BMW-urile conduse pana acum nu m-au nemultumit).Ca o incheiere trebuie recunoscut ca toate cele 3 marci au atins un nivel la care nu mai pot fi foarte usor departajate alegerea uneia dintre ele facandu-se mai mult pe criterii subiective
|
|
|
09-10-09, 07:17
|
#904
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by ESPinoza
cica cablul ar fi doar pt siguranta, masina a urcat pana sus pe fortele proprii. acuma cine stie, la cat lauda ei quattro ar fi trebuit sa nu exista acel sentiment de nesiguranta
|
Si de coborat cum urma sa coboare? facea si masina o saritura ?
|
|
|
09-10-09, 08:14
|
#905
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 3,232
Member of: [Moderators] [Crazy Drivers]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by SFW
Si de coborat cum urma sa coboare? facea si masina o saritura ?
|
pai e quattro doar la urcare?
|
|
|
09-10-09, 08:37
|
#906
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Are frane quattro.
Dar pe de alta parte daca avea sigla alb-albastra levita cu siguranta pana in varf.
Legau trambulina de masina sa nu se dezechilibreze de frica x-ului
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
09-10-09, 08:41
|
#907
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by ESPinoza
pai e quattro doar la urcare?
|
Da, dupa devine rwd
Daca ar fi fost trasa cu acel cablu, probabil nu ar fi incercat de atatea ori.
Ma rog, oricum este doar o reclama, cu o masina special pregatita pentru asta.
|
|
|
09-10-09, 09:33
|
#908
|
Stage 1
Join Date: Sep 2009
Posts: 19
|
Re: AMG vs. M vs. RS
In primul rand Quattro cu noul diferential sport e cel mai neutru din clasa sa la ora actuala, cel de pe GT-R e mai eficient dar la limita te lasa, multi au patit asa cand l-au testat, iar cel pe Impresa si Evo X sunt ok dar au lipsuri la neutralitate. Audi se bazeaza pe siguranta, pe felul in care reactioneaza masina in volan, pentru ei eficienta conteaza, sa nu te lase la greu, sa nu ajungi sub un tir ca ai derapat fara ca sistemul quattro sa iti spuna din timp ce face sau alte lucruri.
Inca odata spun, e problema voastra daca credeti sau nu credeti ca am condus bmw, am avut o groaza pe mana si de la dealer si de la prieteni si de la fufe nebune de pe Dorobanti... Pot aduce martori, dar ce-mi pasa mie daca voi credeti ce spun. Am avut pe mana un weekend intreg de dimineata pana seara un 320i si a fost foarte ok, numai ca deranja design-ul prea banal si noaptea ceasurile cu portocaliu.
Sa spun ca atunci cand aveam DTC-ul si plecam cu 4500 de ture nu derapa masina?Dar cand il decuplam simteam tractiunea cum se chinuie in volan?Si asta la jante de 16" cu 235 anvelope. Dar iarasi vorbesc degeaba ca eu "sunt omul invizibil" care nu stie, n-a condus, nu a "simtit un bmw adevarat ca baietii smecheri".
Quattro e mai sigur, am simtit-o pe pielea mea pe drum cand ploua, te tine in contact cu solul si nu-ti permite sa nu simti ce fac rotile, la plecarile de pe loc puntea spate se simte lejer mai stabila decat la Xdrive in aceeasi situatie. Xdrive-ul in primul rand nu e o tractiune 4WD 100% creata de la zero, e un RWD la baza plus noi diferentiale controlate electronic nu mecanic ca la Audi. Se numeste timp de reactie intre electronica si mecanica daca ati auzit de asa ceva, la mecanic totul se petrece instant, singur isi face treaba independent de orice altceva sau de drumul pe care ruleaza.
Adevarul e ca e mai bine sa ai un BMW care n-are 4WD pe motoare mari si puternice, n-are siguranta maxima in M-uri cum are RS-ul si n-are stabilitate extrema in viraje. BMW are Xdrive pe cateva modele, nici macar pe modele inferioare nu are, doar motoare medii. Cum poti sa compari Audi cu BMW cand Quattro nu au doar cateva modele cu motorizari inferioare, in rest toata gama e 4WD.
Arata-mi un BMW cu Xdrive mai neutru ca asta si il mananc de viu...
"It stays pretty neutral...you can feel the differential..." Ce chestie cu Quattro asta.
https://www.youtube.com/watch?v=2mcmvkBkVeg
Last edited by AppleOfAutoIndustry; 09-10-09 at 09:37.
|
|
|
09-10-09, 09:45
|
#909
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
PVD, te repeţi, serios.
Nu ai senzaţia că postezi acelaşi pomelnic lung, de mai multe ori?
Deja oamenii discutau alt subiect. Tu ai un singur subiect în ultima vreme: cât de neutru e quattro. Serios, mai găseşte-ţi alte idei.
|
|
|
09-10-09, 11:11
|
#911
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
|
Exact pentru coborari pe pista de sky de sarituri ) cu spatele )
|
|
|
09-10-09, 15:16
|
#912
|
Stage 1
Join Date: Sep 2009
Posts: 19
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Cu spatele in primul pom...
|
|
|
09-10-09, 16:28
|
#913
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by AppleOfAutoIndustry
Inca odata spun, e problema voastra daca credeti sau nu credeti ca am condus bmw, am avut o groaza pe mana si de la dealer si de la prieteni si de la fufe nebune de pe Dorobanti... Pot aduce martori, dar ce-mi pasa mie daca voi credeti ce spun. [/url]
|
Da, adu martori ... reali si gramada de masini de la dealeri si prieteni! PDV - Pinocchio sta De Veghe !
P.s 1. Ammai gasit inca un versus intre RS4 si M3 : http://www.thetruthaboutcars.com/200...2008-audi-rs4/
Concluzia lor :
After driving the BMW and Audi for several hours, the M3 emerges as the most civilized, fastest, most capable, best value GT car in existence. It’s supremely capable in all situations, adjustable in ways I never thought possible, at speeds I’ve never thought advisable. It’s the obvious winner.
P.s.2. In majoriatea testelor de acest gen (facute de diferite reviste si siteuri de specialitate) M3-ul iese castigator! Eu am o dilema, daca vreau sa imi cumpar una din cele 2 masini ce sa fac? Sa te ascult pe tine sau pe ei ? Cine crezi ca m-ar convinge mai bine ... cu argumente ?
|
|
|
09-10-09, 16:31
|
#914
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Un LOrd, daca vreodata o sa ajungi sa ai bani sa iti cumperi asemenea masina cred ca nu ar trebui sa te iei nici dupa cousin rudotel, nici dupa site-ul X sau Y ci ar trebui sa faci test drive cu ambele masini si sa o iei pe aia care iti place tie cel mai mult. Voi chiar va cumparati masini dupa ce scrie pe internet sau dupa prejudecati sau cumparati ce va place si ce va face sa va simtiti mai bine?
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
09-10-09, 16:39
|
#915
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by a3ds
Voi chiar va cumparati masini dupa ce scrie pe internet sau dupa prejudecati sau cumparati ce va place si ce va face sa va simtiti mai bine?
|
Nu ştiu cum procedează alţii, dar eu unul cumpăr împotriva oricărei logici, după ce îmi place mie, chit ca pe testele comparative şi la discuţiile băietilor din parcare masina aia nu-i şmecheră cum visează unii.
|
|
|
|
|