Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 01-09-09, 16:48   #646
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by adrian78bmw View Post
daca te mai documentai putin aflai ca pentru R8 cutia aia cu dublu ambreiaj nu incapea era prea mare si mai e si foarte scumpa..si pe viitor atat Porsche cat si Bmw vor renunta la cutiile cu ambreiaj dublu pentru o cutie noua cu 8 viteze
De fapt ei ziceau ca transmisia asta noua cu dublu ambreiaj nu incape pe R8 (si prin urmare nici nu a fost menita sa echipeze acest model, ca altfel o faceau sa incapa, doh !) si ca dezvoltarea unei alte transmisii de acest gen doar pentru R8/Gallardo nu e profitabila pe termen lung...dar la Nissan sau Ferrari o fi oare profitabila ? Dar la Veyron ?? Intreb.

Dar daca nu pentru R8, atunci macar pentru divizia super-sport Lamborghini, tot trebuiau sa se chinuie sa scoata o smecherie din asta- chit ca e profitabil sau nu, nu sa ramana la acelasi jaf de acum 6 ani. Aici e vorba de prestigiu nu de altceva, ori cand ferrari, concurentul principal, ofera asa ceva, mi se pare normal sa oferi si tu. Nu mai vorbesc de nissan, porsche, merc, (bmw la ora actuala nu are nici un model super-sport asa ca nu-l includ aici), etc.

Last edited by C63 AMG; 01-09-09 at 16:57.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 01-09-09, 17:36   #647
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Tocmai asta e ca BMW are doar pe M3 cutie cu dublu ambreiaj, pe M5/M6 SMG III nu are dublu ambreiaj asa ca n-are rost sa intram in discutii. Audi produce noul S-tronic de 7 viteze pe S4/S5 Cabriolet si urmeaza RS5 Coupe si se pare ca si pe TT-RS (dar aia e alta cutie de 7 viteze transversala nu longitudinala), cat despre R8 in primul rand trebuie sa reziste cuplului imens de 535NM si cutia DSG 7 are maximum admis de 550NM iar daca nu stiai un producator nu se baga sa produca o cutie cu o marja asa mica de cuplu suportata de cutie, pentru ca ar pierde la garantie si asta nu e profitabil.
PDK de la Porsche la ora actuala stiu sigur ca e cea mai rapida si mai rezistenta cutie de genul asta din clasa sa si nu numai (neincluzand sub nici o forma DSG de pe veyron care e mamica cutiilor). Mai ales smecheria aia de buton Sport Plus face toti banii cand poti sa ti-o turezi fara sa faci nimic si pleci brutal si cu tot cuplul de la semafor sau intr-un drag race. Porsche are multe inovatii peste concurenta.
Cat despre SLS chiar mi se pare urat, e disproportionat, prefer SLR chiar daca ala e relativ vechi si costa o avere. In schimb nu vorbiti de motor si de "plictiseala" ca nu stiti ce vorbiti, 6.2 V8 e motorul de performanta al anului si pe langa asta suna absolut fabulos, am auzit chiar de curand unul turat in blana pe strada, ti se ridica parul si ramai socat, e foarte agresiv ca tonalitate si in plus rotile spate rupeau aderenta instant la cuplul ala imens de 630NM...era un CL63 AMG, o bijuterie de masina, probabil dpdv cel mai frumos Mercedes din toate timpurile e CL.
Iar cat despre parerea mea personala raman la R8 V10 din cauza aspectului, sunetul motorului si felul in care motorul e amplasat, sasiul setat, etc. Dar aspectul bate tot cand vine vorba sa aleg intre cele 3. Apropo azi am vazut in sf. o masina de la BMW care are ceasuri iluminate in alb, am intrat intr-un M6 si mi-a placut chestia asta, pacat ca nu l-au facut mai dus in extrem in interior, dar per total e ok masina. Led-urile alea de pe fata fac diferenta la semnalizare si pe spate la fel, misto.
Totusi cand a plecat proprietarul am vazut clar ca masina nu e capabila sa se tina foarte bine la plecarile de pe loc, se zdruncina zdravan spatele si parca tin minte ca am vazut destule filmari in care multi au observat asta.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 03-09-09, 00:41   #648
opkbv

Stage 3
 
opkbv's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 89
Member of:
[VW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

lasati specialistii sa vorbeasca https://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY

+1 pt "M" fara discutii
opkbv is offline   Reply With Quote
Old 03-09-09, 22:16   #649
law53

Stage 4
 
law53's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 293
Default Re: AMG vs. M vs. RS

este deaDreptul imposibil ca noul m3/m5/m5 sa nu surclaseze in primul rand orice rs4/5/6..., dintotdeauna le-a dat lectii in ceea ce priveste performanta.

un motor de M aspirat concureaza cu un motor turbo/bi ori twin turbo de rs?
pai cand or sa fie la egalitate turbo bmw vs turbo rs... sunt sigur ca iar o sa distruga orice audi.

M se poate compara doar cu un AMG>un rival de clasa, rs este ingnisifiant, desii in ultima vreme au progresat mult pt un audi.

in primul rand cand spui audi, spui vw cu alta caroserie, uneori cu alt sasiu si doar cateodata cu piese de audi.
__________________
bmw 530 & cali turbo+++
law53 is offline   Reply With Quote
Old 04-09-09, 02:54   #650
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by law53 View Post
este deaDreptul imposibil ca noul m3/m5/m5 sa nu surclaseze in primul rand orice rs4/5/6..., dintotdeauna le-a dat lectii in ceea ce priveste performanta.

un motor de M aspirat concureaza cu un motor turbo/bi ori twin turbo de rs?
pai cand or sa fie la egalitate turbo bmw vs turbo rs... sunt sigur ca iar o sa distruga orice audi.

M se poate compara doar cu un AMG>un rival de clasa, rs este ingnisifiant, desii in ultima vreme au progresat mult pt un audi.

in primul rand cand spui audi, spui vw cu alta caroserie, uneori cu alt sasiu si doar cateodata cu piese de audi.
Pana acum m-am luat cativa fani AUDI acum am dat si peste un om de pe planeta BMW, ori unii ori altii nu puteti sa va scoateti ochelarii de cal?
BMW a fost in medie peste Audi, Audi a progresat cel mai mult probabil si niciodata nu au fost de nebagat in seama. Fiecare si-a schimbat orientarea, Mercedes a intinerit, BMW a devenit mai sobru, Audi si-a creat un stil si o linie buna.
Nu exista invingator suprem, exista concurenta, daca unul din ei ar fi cel mai bun nu ar mai fi concurenta si nu ar mai exista topicul.
Ca unul sa fie cel mai bun ar trebui sa domine toate clasele mult timp ceea ce nici nu s-a intamplat si nici nici nu cred ca o sa se intample.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 04-09-09, 06:45   #651
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Este o greseala sa compari BMW cu Audi parerea mea ca e vorba de abordari diferite pentru clienti diferiti.
BMW are sange albastru pe langa Audi care este ceva mai corcit.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 04-09-09, 07:02   #652
SFW
Audi Driver

Stage 5
 
SFW's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Este o greseala sa compari BMW cu Audi parerea mea ca e vorba de abordari diferite pentru clienti diferiti.
BMW are sange albastru pe langa Audi care este ceva mai corcit.



Si ai putut sa tastezi asta fara sa te tavalesti pe jos de ras?

Si cum adica "mai corcit" ... vrei sa spui "corcit" nu ... sau vrei sa spui ca si bmw e "corcit" dar ca Audi e si "mai corcit" ?
SFW is offline   Reply With Quote
Old 04-09-09, 07:14   #653
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

In sensul ca Audi incearca sa faca o masina care sa le rezolve pe toate in timp ce BMW este specializat pe o anumita directie.
Consider ca polivalenta este buna atat timp cat nu vorbim de performanta adevarata.
Daca ar fi sa trebuiasa sa utilizez doar o masina Audi ar face parte din gama celor alese pe cand BMW este o masina de vara pentru asfalt curat. Poti merge foarte repede pe udcurat insanu pe noroi, mazga si sa nu vorbim de zapada gheata...
Corcit in sensul asta ca face compromis, lasa din varf peste tot ca sa obtina o medie buna, fapt care nu-i permite sa exceleze in viziunea mea.
De ex si BMW xdrive pt mine este un compromis si nu este ceva reprezentativ pt BMW.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 04-09-09, 08:34   #654
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Pai Audi face multe si le face bine, e si sport, putere si siguranta pe deplin, foarte practica si care nu te lasa la greu, decat sa fi prea prost.
Ai vazut ce a facut Audi in luna august? 26% vanzari peste cele din 2008 din aceeasi luna...iar BMW cu 24% pe minus in august pe vanzari, stii de ce?! Pentru ca populatia globului si-a dat seama ca siguranta, design-ul si practicalitatea primeaza in fata asa zisei sportivitati, sa nu mai zic de lux. BMW e chiar un compromis, face orice numai sport sa faca, uita de lux, de design avangardist, de siguranta la limita, etc, e o mare greseala ca face asta.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 04-09-09, 08:50   #655
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Rudotel, cand faci afirmatii de astea specifice ar fi frumos sa dai si sursele pentru restul populatiei globului care nu crede in cuvintele-ti maiestre.

Thanks.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 04-09-09, 09:24   #656
SFW
Audi Driver

Stage 5
 
SFW's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
In sensul ca Audi incearca sa faca o masina care sa le rezolve pe toate in timp ce BMW este specializat pe o anumita directie.
Consider ca polivalenta este buna atat timp cat nu vorbim de performanta adevarata.
Daca ar fi sa trebuiasa sa utilizez doar o masina Audi ar face parte din gama celor alese pe cand BMW este o masina de vara pentru asfalt curat. Poti merge foarte repede pe udcurat insanu pe noroi, mazga si sa nu vorbim de zapada gheata...
Corcit in sensul asta ca face compromis, lasa din varf peste tot ca sa obtina o medie buna, fapt care nu-i permite sa exceleze in viziunea mea.
De ex si BMW xdrive pt mine este un compromis si nu este ceva reprezentativ pt BMW.
Postul asta pare mai ok zic eu, mai echilibrat.
Consider ca tu nu faci parte din categoria "bmw e bmw" sau "audi e audi" si ca poti scrie posturi in care sa spui argumentat o parere, fara a avea impresia ca detii adevarul absolut.

Folosind rationamentul tau, putem spune si ca Bmw face un compromis, intrucat, cum ai spus, e o masina performanta "de vara, pentru asfalt curat" ... in timp ce Audi nu face un compromis in acest sens, masinile lor putand sa fie folosite, nu la maxim, dar tare, indiferent de anotimp si suprafata de rulare.

Asa ca am putea considera f usor, urmand acelasi rationament ca Bmw e corcit.

Da eu nu consider asta, consider ca aceste masini, M-urile, Rs-urile, Amg-urile, sunt adresate unor persoane care vor masini f performante, dar care au pareri diferite despre ce inseamna o masina performanta.
SFW is offline   Reply With Quote
Old 04-09-09, 12:18   #657
TURBOSS

Stage 5
 
TURBOSS's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
Default Re: AMG vs. M vs. RS

astept noul film transporter cu noul A8/S8 sau dc nu un rs, sa mai schimbe 500.000 de pareri(bineanteles de bine, SF...) despre audi.
TURBOSS is offline   Reply With Quote
Old 04-09-09, 12:40   #658
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Adica la ce te referi?! Filmele alea au fost bine regizate si Transporter, ca si in Ronin, etc sunt succese la box office si da si Audi are un rol important. Si inca ceva, Audi e pe plus in continuare iar BMW scade, nici macar nu stagneaza, iar asta demonstreaza cat de bun e un Audi in fata cumparatorilor, nu in fata criticilor ca tine fani BMW si derapaje si toate nebuniile. BMW n-are ce face pe drum umed sau acoperit cu mazga, sa nu mai zic de zapada, asa ca BMW nu e facut sa fie condus zi de zi si te lasa la greu daca vrei sa mergi ca nebunul pe vreme mohorata. Daca n-ai observat multi si-au pierdut viata in BMW mai tot timpul si pe vreme urata si pe vreme frumoasa si mai ales in RO, e un fenomen larg raspandit in tara noastra.
S-au inmultit si cazurile cu Audi-uri lovite, dar foarte rar cu victime fara recuperare. Degeaba testele spun ceva cand realitatea e alta, faptele vorbesc, zi de zi vedem cum bmw-urile sunt facute praf de "soferi" sau "cetateni". Daca erau sigure si masini extraordinare nu se intampla ce se intampla. E mare pacat de acest lucru, dar asa e omul, pana nu se invata nu se schimba. Ce n-am dreptate?!
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 04-09-09, 12:47   #659
TURBOSS

Stage 5
 
TURBOSS's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
Default Re: AMG vs. M vs. RS

pai debea in filmele alea mi-am dat seama cat de bun poate fii un audi. nici macar cand am avut a4 nu mi-am dat seama...

mi-am tatuat be brat logo-ul de la audi

ps: de x-drive cosmarul oricarui quattro ai auzi!?
__________________
audi a4 265 cp= bagaboanta mea>face autostrada- vanduta

bmw 325=amanta mea
TURBOSS is offline   Reply With Quote
Old 04-09-09, 13:08   #660
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Cosmarul lui Quattro?) Fi serios si nu mai vorbi prostii... Quattro combinat cu diferentialul sport nou e la ani lumina de eficienta X-Drive si lasa-ma cu dyno 4wd test ca aia e aberatie, am testat pe pielea mea ambele sisteme si e mult mai sigur Quattro, cel putin in volan nu simti cum se debalanseaza masina ca la X-Drive. E problema ta si numai a ta ce ai simtit cand ai avut Audi, fiecare percepe altfel acest lucru. Si din cate stiu eu 2-3 motoare din toata gama 1,3,5,7, etc au X-Drive, pe cand Quattro sunt mai toate inafara de motoarele foarte mici...ce zici de asta?!Ai auzit ca Audi vinde cele mai multe masini cu 4WD din lume in gama premium?!
Quattro e facut pentru eficienta, siguranta si practicalitate, X-Drive e un RWD plus un diferential fata ca sa fie acolo. Ai vazut testul ala cu S4 B8 de la Autocar in care s-a incercat deraparea lui pe circuit in blana si abia dupa a nu stiu cata incercare a inceput sa derapeze?! Ce spui de asta?!SIGURANTA BAI BAIATULE. Sa mergi ca pe sine e o arta si sa nu te trezesti in pom cu masina. Eu asta apreciez extrem de mult si nu din cauza faptului ca in mintea unora "nu stiu sa ma joc cu covrigul"...din contra stiu dar sunt pus in niste situatii uneori in care mi se distrage atentia si atunci poti sa fi pilotul pilotilor ca nu te scapa nimeni din bucluc, decat un Quattro. Mie mai importanta mi se pare siguranta reala decat "balansul maselor" care s-a vazut ca nu ajuta cu nimic la siguranta atata timp cat statisticile arata ca masinile care subvireaza sunt mai usor de controlat decat masinile care supravireaza. Iar daca nu-ti aduci aminte, iti amintesc eu ca la subvirare trebuie doar sa iei piciorul din acceleratie fara a corecta traiectoria din volan, pe cand la supravirare trebuie sa contrabrachezi volanul si sa iei piciorul din acceleratie fluid nu brusc ca sa pui masina pe traiectorie, dar la supravirare e posibil ca in multe cazuri sa fie prea tarziu sa mai poti reinscrie masina pe trasa ideala.
Daca ar fi fost asa de bun BMW la siguranta si la 4WD ar fi folosit cel mai eficient sistem 4WD pe strada si multe familii n-ar mai fi ajuns in pom din cauza ineficientei cu care lucreaza un bmw la limita. Eu stiu ca posesorii de BMW isi schimba atitudinea la volan cand il detin, dar pana la a deceda intr-unul din cauza teribilismului e cale scurta din pacate, n-am auzit si n-am vazut sa fie la volan la Mercedes dar mai ales la Audi.
De fiecare data in toate testele se vorbeste despre RS ca iti ofera aderenta suprema, siguranta si rafinament in conducere, fara sa te bruscheze total sau sa iti ofere o stare de disconfort, asta inseamna masina. Cat despre BMW nu se poate spune ca are aderenta atat de mare incat sa nu te lase la greu si in special la M care cu toate ca are un diferential destept pe spate LSD tot nu e atat de sigur precum cred "fanii". Inafara de C63 AMG, toate AMG-urile sunt mai sigure ca M-urile si au tot tractiune spate, iar C63 echipat cu acel diferential nou optional devine la fel de sigur ca M3, de ce se intampla asta?Pentru ca C63 are 600NM fata de cei 400NM ai M-ului si asta se simte cand vrei sa ii dai blana.

Si inca un amanunt foarte important, Audi cu noul Quattro combinat cu diferentialul sport e atat de bun in fata X-drive-ului din pricina faptului ca nu e controlat electronic, totul e mecanic, el singur isi transmite puterea unde are nevoie, nu trebuie sa se invarta rotile ca electronica sa intervina si sa trimita puterea ca la X-Drive unde Haldex nu e la fel de eficient ca Torsen-ul. Si inainte sa mai spui ceva incearca S4/S5/A5 Sportback etc in conditii nefavorabile si apoi un X-Drive si ai sa simti diferenta. La BMW nici macar nu poti sa comanzi suspensie sport pe X-Drive (ce spuneam mai devreme, ca doar cateva BMW-uri au X-drive), pe cand la Audi combinand Quattro cu diferentialul nou si cu S-Tronic, suspensie magneride sau S-line, Audi Drive Select, etc. poti avea siguranta deplina dar si sportivitate maxima.
Intr-un Audi Quattro plecarile de pe loc si din mers sunt mult mai eficiente si te ajuta sa si castigi liniute etc, asta inseamna arta de a combina sportivitatea cu siguranta si confortul in conducere. Electronica se poate strica dar mecanica e mecanica, nu te lasa la greu, indiferent de situatie.

Last edited by PvDTranceAddicted; 04-09-09 at 13:29.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -