Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 29-08-09, 01:37   #616
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by SFW View Post
Asta am inteles, nu-i problema, ma refeream la faza cu sorcova spusa de a3ds.

Incercand sa ii raspundeti lui PVD, prin argumente logice si dorind poate si sa il intepati pe el (pentru ca merita), reusiti sa intepati si pe altii.

Sincer, cum am spus mai sus, am renuntat sa mai citesc posturile lui PVD, ma obosesc ... ma enerveaza la culme tipul de om "bmw e bmw frate" ... dar parca PVD ii intrece pe toti.

Parca te plateste Audi, serios. Eu sunt fan Audi, prefer Audi in fata Bmw sau Mercedes, dar apreciez si masinile Bmw si Mercedes.

Consider ca marcile sunt cam la acelasi nivel, si in nici un caz una nu detine suprematia ... dar se adreseza intradevar altor persoane ... insa nici o marca nu se adreseaza tiganilor, ori cocalarilor, ori fanilor "talibani", desi toate marcile au parte de ei. Deh ... e si ei oameni
Nu am zis ca nu imi plac interioarele de Audi dar, puse unul langa altul ca in pozele lui aleks este un soc estetic, o diferenta de conceptii uriasa, BMW e mai sobru si mai spartan, nu iti distrag atentia de la condus ledurile si beculetele si plm, Audi are 30 000 de butoane si beculete peste tot, mi se pare ca te pierzi prin ele, chestie de gust dar repet, puse unul langa altul pe mine cel putin m-a socat Audi, nu stiam unde sa ma uit prima data
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.

Last edited by a3ds; 29-08-09 at 01:40.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 29-08-09, 10:08   #617
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Cockpitul de Audi e SF asta e si ideea, sa fie cat mai spectaculos, dar e si practic si bine structurat, s-a spus asta in toate testele, revistele...ceva in genul:referinta la ergonomie, design si avangardism, parca si in Topgear il laudau asa ca stiu ce vorbesc. Din contra nu iti distrage atentia, te incanta optic si mai ales e mult la relaxant sa conduci cu acele ceasuri de bord alb-albastre decat cu cele portocalii foarte obositoare la drum lung. Am trait-o pe pielea mea.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 29-08-09, 10:18   #618
SFW
Audi Driver

Stage 5
 
SFW's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Nu am zis ca nu imi plac interioarele de Audi dar, puse unul langa altul ca in pozele lui aleks este un soc estetic, o diferenta de conceptii uriasa, BMW e mai sobru si mai spartan, nu iti distrag atentia de la condus ledurile si beculetele si plm, Audi are 30 000 de butoane si beculete peste tot, mi se pare ca te pierzi prin ele, chestie de gust dar repet, puse unul langa altul pe mine cel putin m-a socat Audi, nu stiam unde sa ma uit prima data
Nu zici ca nu-ti plac interioarele doar ca este un soc estetic si ca Audi are 30 000 de butoane si beculete ...

Iti place sa exagerezi ... ceva de speriat... ce mii de leduri vezi? sunt leduri la butoane, ca deh, trebuie si noaptea sa le vezi

... la culori .. sunt 3 ... rosu, alb (la bord), si albastrul ala la clima(la rece), iar la bmw sunt ... surpriza ... 4 ... rosu, verde la butoane (intradevar se potriveste rosu cu verde), alb la bord (cel putin la unele modele), si albastru la clima (la rece)

Butoane in plus sunt frana de mana si hold asist (o fi mai estetica frana de mana la bmw), butonul de pornire (care la bmw e pe bord) si MMI-ul, care are intradevar mai multe bunoate ca la bmw si este si mai aerisit, din acelasi motiv si anume, pentru a fi usor de folosit. [Oricum si la bmw, dar ar mai avea optiuni ar mai aparea vreo 4 butoane]

Iti garantez ca nu te pierzi deloc prin butoanele de la Audi, precum am spus, in masina trebuie sa conduci, nu sa invarti si sa misti de o rotita cu ochii pe ecran ca sa gasesti un anumit meniu.

As putea sa spun si eu ca la X5 in loc de schimbator de viteze au pus un joystick ... si s-a dus pe .... designul spartan si clasic de care vorbeati...

Va luati unii de PVD ca exagereaza ... dar si unii sustinatori ai marcii Bmw exagereaza...

Daca preferati o marca, incercati sa spuneti ce va place la ea ... nu ce nu va place ... de fapt... ce "trebuie" sa nu placa la altele.
SFW is offline   Reply With Quote
Old 29-08-09, 10:43   #619
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Eu sunt dispus sa facem testul real sa nu mai povestim atat.
Eu vin cu BMW-ul sa vina altcineva cu Mercedes si Audi.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 29-08-09, 18:23   #620
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Am luat ultimul Auto Bild.E o referire scurta la viitorul RS5, care urmeaza sa apara in 2010.Va avea un motor V8 FSI ( 4.2-ul), care va dezvolta 450cp si vizeaza "rapirea" suprematiei lui M3....in general nimic nou.
BMW are in vedere si o versiune CSL a actualului M3, care de asemenea va avea pina la 470cp dezvoltati de motorul de 4 litri si mai usor cu 220kg decat M3 standard si i se estimeaza o viteza de varf de cca 300km/h.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 29-08-09, 18:52   #621
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

M3 CSL nu va exista, s-a anulat demult, stire veche ce vorbesti tu acolo. Crezi ca BMW e un fel de Ferrari in lumea motoarelor?) 4.0 470CP? Fi serios... Doar M3 n-a ajuns vreun campion in curse ca sa puna un motor de curse gen F458 Italia, care probabil e cel mai puternic normal aspirat din lume... Si inca odata iti zic CSL M3 E92 nu va exista ca sa stii asa pentru tine, iar RS5 chiar va fi o racheta pe 4 roti si al naibii de distractiv. Plus ca ma bazez tare pe noul diferential care e cu adevarat special... RS5 deja se vede la distanta ca va fi mult mai rapitor la design ca M3, uitati-va ce diferenta colosala de agresivitate e intre TT si TT-RS, enorma... spoilerul ala fata cu gurile alea de aerisire imense iti va da o senzatie foarte puternica de agresivitate si performanta...nu pot sa zic acelasi lucru de M3, care sincer numai azi am vazut 2 in oras, deci sunt cam peste tot si nu ma incanta cu nimic, plus ca RS5 sigur va fi foarte rar si mult mai rapid ca M3.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 29-08-09, 19:54   #622
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

m3 e92 390whp
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 29-08-09, 23:09   #623
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

PdV...fii amabil si arat-mi si mie stirea cum ca s-a anulat aparitia lui CSL.Pina una alta trebuie sa-ti apun inca o data (pentru a cata oara) ca dai mereu cu palma in k..t si te stropesti...arunci idei si cand ti se cere argumentatie devii surd.Te rugasem sa imi arati un motor stock de 5 litri aspirat de la Audi care sa aiba peste 525cp.
@Nu mai vb ca cei de la Audi sunt mult mai rezervati ca tine....ei vizeaza ca RS5 sa fie concurent si daca e posibil sa-l detroneze pe M3...nu arunca idei in genul tau ( "va spulbera, va fi mult mai rapid si alte balarii").Si da, eu vad BMW perfect in stare sa scoata 135-140cp/litru la aspirat si chiar 200cp/litru omologat la turbo.Fiecare constructor cu politica sa.Noul M3 ar putea foarte bine teoretic sa aiba acel 4 litri de cca 470cp, sau un 4.5 (gen 545i) dar de cca 500cp.Nu va avea insa, pentru ca vor merge in viitor pe motoare turbo pentru M-uri.Astfel viitorul M3 va avea un 3 litri, cel mai probabil biturbo, care va avea pina in 400cp (deci chiar mai putin decat actualul).In schimb vor cauta sa-l faca cat mai usor, cat mai aproape de perfectiune ca echilibrare a maselor, cat mai manevrabil...de multe ori e mai important decat puterea.Dovada CSL-ul actual care bate R8 4.2 pe circuit, sau din alta parte, Renault Megane R26r care desi are 225cp doar, bate de zvanta pe circuit Focusul RS MK2, care are 305cp si e dotat cu LSD.

Last edited by carutasu; 29-08-09 at 23:23.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 29-08-09, 23:32   #624
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

O sursa din cadrul BMW a dezvaluit faptul ca noul Vision EfficientDynamics este un supercar hibrid, echipat cu un motor diesel. Alaturi de motorul electric, conceptul furnizeaza in jur de 800 Nm si consuma doar 3.5 litri la 100 kilometri. Acceleratia de la 0 la 100 km/h este realizata in mai putin de 5 secunde, dar puterea noului Vision EfficientDynamics nu a fost inca dezvaluita. In conditiile in care modelul poate realiza o acceleratie 0-100 km/h in doar cinci secunde si consuma doar 3.5 litri la 100 km, performantele motorului se ridica la un nivel deosebit..uite ce concurent pregatesc BMW pentru R8))
dupa cum au spus si cei de la AMG "cursa cailor putere s-a incheiat" de aici rezulta ca au pus accent mai mult pe reducerea consumului de carburant si a emisiilor puterea crescand doar cu 10 cp la noul E55AMG

Un aspect important, de care inginerii BMW au tinut cont in crearea noii generatii BMW Seria 5, o constituie greutatea. Scaderea greutatii automobilului este factorul principal pe care s-au axat inginerii bavarezi Acestia au utilizat cateva metode pentru reducerea greutatii, lucru care va imbunatati atat performantele masinii, cat si consumul de carburant. Pentru constructia caroseriei, germanii au utilizat materiale usoare.

Pompa de apa, cutia de transmisie si bratele suspensiei sunt cateva din componentele fabricate din metal usor si utilizate de inginerii bavarezi pentru a scadea greutatea masinii..
Pentru Bmw si Mercedes puterea nu mai e pe primul loc..
__________________

Last edited by adrian78bmw; 29-08-09 at 23:36.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 29-08-09, 23:59   #625
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Spune-mi si mie un motor de la BMW mai bun decat cel de pe R8 V10! Da ala e singurul de genul asta la nivelul asta de putere, mai mult decat are un M6 ceea ce arata inca odata ca se pricep Audi la motoare.
Uite aici scrie ca e anulat CSL pt M3 E92:
http://www.carmagazine.co.uk/Secret-...ls-E92-M3-CSL/

Daca BMW scade in greutate destul de mult ce pot sa zic de Audi care o sa produca de acum in colo cat mai multe masini din aluminiu sau cu foarte mult aluminiu, A7, viitorul A6 C7, A8 D4 si deja au TT mult mai usor ca precedenta generatie, sa nu mai vorbim de A8 si R8, A8 fiind si cea mai usoara limuzina de super lux din lume si asta fara sa luam in consideratie faptul ca vine noul A8 in toamna asta care iarasi va fi si mai usor si mai eficient. Si Audi e preocupat de consum si produce masini deja cu 4.8l la suta si urmeaza masini si mai economice.
Sa nu mai spun faptul ca Audi e singurul si primul producator de motoare cu injectie directa pe toata gama, neexistand la ora actuala motor Audi fara FSI.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 30-08-09, 00:06   #626
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

aia e o stire din august, aici e una din octombrie http://news.tootoo.com/transportatio...31/167878.html deci inca nu cred ca e decisa vreo anulare.

Nu era vorba sa-ti arat tie ce motor de 5 litri de la BMW ar avea mai multi cai decat cel de 5.2 de la Audi.Tu ai afirmat ca au unul de 580cp, care are mai multi cai deci decat M6 Evotech...si te-am rugat sa imi arati.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 30-08-09, 07:53   #627
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

5.2 FSI R8 modificat de ABT, 600CP...asta e un minim din care se poate scoate din acest V10, e senzational motorul.
A dat pe o mie de site-uri faptul ca CSL nu se va mai fabrica, nu mai exista cerere pentru el ca inainte si ar prea scump si de produs si de cumparat, asa ca asta e adevarul.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 30-08-09, 07:59   #628
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

de la un versus concret lumea a inceput sa rasfoiasca reviste prin troleibuz...
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 30-08-09, 11:03   #629
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
5.2 FSI R8 modificat de ABT, 600CP...asta e un minim din care se poate scoate din acest V10, e senzational motorul.
A dat pe o mie de site-uri faptul ca CSL nu se va mai fabrica, nu mai exista cerere pentru el ca inainte si ar prea scump si de produs si de cumparat, asa ca asta e adevarul.
Vorbeam de motoare stock.Normal ca modificat poate scoate, cu alte injectoare, cu alta admisie, cu o modificare a raportului alezaj/cursa etc...sa nu sustii ca doar din chip si evacuare a luat 75cp, ca ma faci sa rad.
@Cu CSL ramane de vazut...dar de ce ai cautat pe 1000 de site-uri, ti-e frica ca nu cumva totusi sa apara ?
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 30-08-09, 11:11   #630
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Frica?) Eu citesc zi de zi absolut toate site-urile importante auto, de la autospies, fourtitude, worldcarfans, Autobild, AMS.de, chiar si 4tuning, autocar, evo, egmcartech, germancarblog, autoblog si tot asa si cam peste tot am citit stirea din mai multe surse, sa nu uitam ca bmw e inca pe pierdere si nu-si permite sa investeasca in ceva care nu se poate concretiza ca atare in vanzari masive, mai ales pe criza asta grava.
Normal ca acel R8 V10 a fost modificat intens dar asta fara turbo sau compresor, ci admisie, evacuare, chip, etc, e un mare lucru ca motorul dezvolta atata putere fara riscuri.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -