Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 27-08-09, 20:30   #586
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

ce au facut 3 ani Seat cu benzinarele?iara au trebuit sa puna turbodiesel sa bata niste amarate de aspirate si alea limitate la 9000 rpm si intr-un campionat unde regulament e atat de permisibil pentru tractiunea fata si motoarele diesel..8 titluri la Le Mans cu cine s-au batut cu Bentley care era tot audi R8?in rest Zytek,Pescarolo,Lola?
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 27-08-09, 20:55   #587
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Exista masinile astea si se vand pentru ca fiecare apreciaza altceva si pentru fapul ca multe masini vand ce vor clientii lor.
Daca masinile ar fi facute de ingineri fara interventia altor departamente...marketing de ex situatia ar arata diferit total.
BMW este singura care insemna ceva mai mult, poate un mod de viata.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 27-08-09, 21:08   #588
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Aţi mutat discuţia pe planul userilor, iar, măcar tura asta a fost amuzantă discuţia şi nu s-a înjurat nimeni. Totuşi, nu vreţi să ne întoarcem EXCLUSIV la maşini?
aleks is offline   Reply With Quote
Old 27-08-09, 21:09   #589
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Asa ar fi civilizat si normal.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 28-08-09, 08:12   #590
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Atata timp cat industria auto a dat premii peste premii pentru succesul fulminant Audi la Le Mans 24h si ulterior la AMLS, de ce mai judecati dupa aparente daca voi nu stiti ce vorbiti?! Aveti impresia ca sunteti mai cultivati si mai pasionati ca aia?
In primul rand pentru ca Le Mans 24h e singura cursa de gen din istorie, cea mai dominatoare din mai multe puncte de vedere cand vine vorba de sportul cu motor si fiabilitate. Pai daca o masina ruleaza 24h si castiga 8 titluri consecutive cam ce inseamna asta? Inseamna ca nu e fiabila, ca nu face motoare de curse fenomenale si ca nu e buna la curse nu?! Gresit. N-a existat niciodata in istoria Audi de 100 de ani sa nu intre intr-o competitie auto si sa nu ia premii peste premii si podium cel putin de cateva ori. Oare de ce bmw s-a retras din DTM si mai nou din 2009 si din F1?! De ce?
Simplu pentru ca bmw nu mai poate reizsta competitie, iar faptul ca ei cheltuiesc sume uriase si nu ajung pe podium e clar ca n-are nici un sens sa se arunce mai sus de atat. Voi vedeti inginerie "pura" la suprafata la bmw, dar nu vedeti ca inafara de motor, cutie, sasiu, nu prea s-a investit in nimic, totul e sub categoria premium ca design, materiale, rafinament si practicalitate, pur si simplu s-a ajuns la un consens enorm si clientii sunt nemultumiti ca nu primesc mai mult de la bmw de banii aceia. Am auzit foarte multi posesori de bmw care chiar se plang de bord, de pielea folosita, de design-ul incoerent si de simplitatea absoluta a lor. Astea sunt lucruri deja testate si stiute, bmw nu exceleaza in lux si nu cred ca va excela vreodata si de ce sa plateasca cineva pentru o masina premium care poate doar merge premium, dar nu arata si nu te simti ca intr-o masina premium cand o conduci?!
Asta e un aspect de discutat puternic. Pana si la reviste s-a ajuns sa se spuna ca acel cockpit de M e cel mai banal si anost din clasa sa, scrie asta si in testul de la Autobild cu M5 vs RS6 vs E63 vs XF-R. Mereu s-a laudat interiorul de Audi si a primit premii pe tema asta, sa nu aduc aminte cam cati ani a castigat A8 interiorul anului sau faptul ca A4/A5 sunt cele mai apreciate cockpit-uri din clasa lor la ora actuala. A6 iarasi e iesit din comun de bine lucrat si frumos si in interior. Lux cu sport, e maxim in industria auto, impaca si capra si varza. Voi asa ca posesori sau pretendenti la a detine un bmw nu v-ar placea un interior de Audi in BMW? Nu v-ar placea sa vedeti luxul ala misto si senzatia aia de premium?!
Eu unul asa simt, cand ma urc in bmw chiar ma simt intr-o masina multa mai ieftina. Si incetati odata pentru totdeauna cu istoria ca am mai spus-o si eu si altii, ce a facut Audi cu Sageata Argintie, in raliuri, la cursele de anduranta, la turisme si la FIA-GT n-a reusit BMW in toti anii de cand exista ca producator auto. Voi vorbiti de istorie M? Si ce daca, avand in vedere ca Audi a rupt gura targului cu multe masini ca RS2, 80 Quattro Sport, RS4 B5,etc. Sa nu mai zic de cat timp produce caroserii din aluminiu, A8 fiind prima limuzina din lume cu asa ceva in 1995. Asta inseamna cu adevarat progres.
Audi daca n-ar fi fost peste BMW n-ar fi reusit sa se mentina atat de sus si n-ar fi reusit sa urce atat de brusc in ierarhia auto, s-a depasit pe sine cu totul, a ajuns la un nivel la care sunt in stare de orice pentru suprematie chiar si cand o sa vina vorba de vanzari. In ritmul asta nu se ajunge in 2015 sa vanda 1.5milioane masini ci prin 2010-2011. Sunt buni, poate cei mai buni si demonstreaza clar ca au resurse si pot face mult mai multe lucruri bune decat concurenta si mai ales ca la fiecare lansare de model nou s-a demonstrat ca publicul le primeste cu bratele deschise si le cumpara in draci.
Hai sa luam de exemplu A5, cum a iesit cu s-a vandut ca painea calda, Q7 nu mai zic, acum Q5 care iarasi este foarte bine vandut, R8 o alta masina foarte scumpa si exclusivista a ajuns la un nivel la care productia nu e capabila sa tina pasul cu cererea si ganditi-va ca apare A7 care o sa devasteze vanzarile cu CLS, Panamera sau Rapide, pentru ca poate mai mult la bani mai putini. Iar limbajul de design Audi a ajuns foarte apreciat chiar si de criticii obsedati de perfectiune. Sunt pe calea cea buna si din cate s-a vazut urmeaza si schimbari drastice in design si o agresivitate si mai pronuntata a masinilor Audi. Eu unul consider ca sunt capabili de orice, pot demonstra ca si RS-urile n-au rivali si asa este. Tot ce este in productia actuala de RS nu are rivali mai buni.
Spunea cineva in acest post ca nu se pot scoate cel putin 600CP din motorul de 5.2 V10 de pe R8 V10 si asta fara turbina sau compresor, asta e arta de a face motoare performante. Uite inca odata exemplul concret (al doilea pe care il dau) ca motorul de pe R8 e foarte limitat in putere si ca dezlantuit e mult peste tot ce a creat vreodata BMW chiar si cu V10 de pe M5/M6.
http://germancarscene.com/2009/08/27...-v10-from-abt/

Motorul de pe M5/M6 e capabil prin tuning fara compresor si turbina sa fie ridicat in putere doar pana la 550-560CP, pe cand acel motor colosal de pe R8 s-a demonstrat ca e mult mai capabil decat atat. Chiar nu intelege nimeni ca nu trebuie sa produci engine of the year ca sa faci un motor poate mai bun ca cel premiat?!

Last edited by PvDTranceAddicted; 28-08-09 at 08:31.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 28-08-09, 09:21   #591
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

ce a demonstrat motorul de pe rs6 ca poate mult mai mult (considerat fara turbo sau compresor)?Crezi ca trece de 560cp fara modificari?
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 28-08-09, 09:29   #592
Tzepozzz

Stage 5
 
Tzepozzz's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 611
Default Re: AMG vs. M vs. RS

eu unul m-am saturat sa citesc kilometrii intregi de posturi in care se repeta acelasi lucru de 100 ori...moderatorii nu mai sunt pe aici? luati masuri fratilor ca PVD nu se lasa pana nu ajunge la 100 pagini
Tzepozzz is offline   Reply With Quote
Old 28-08-09, 09:35   #593
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Da trece de 560CP fara modificari dar Audi n-are pune acel 5.0 V10 ci 5.2 V10 de pe R8 V10 pe RS6, ar fi diferenta mult prea mica intre S6 si RS6 ca sa se poata lansa cu putere mai mica de 100CP intre cele 2 modele. Dar Audi a demonstrat inca odata ca face motoare ultra performante si fiabile. Plus ca eu sunt foarte nerabdator sa se lanseze noul RS5 Coupe, e masina mea preferata neluand in considerare R8, e cea mai completa masina pentru mine si sigur va face ravagii si cu motorul si cu o cutie DSG de ultima generatie in clasa sa. Timpul le va rezolva pe toate.
Acum mai mult ca niciodata vor demonstra Audi ce motoare de inalta performanta fac cu lansarea lui RS5 si mai ales normal aspirat de foarte inalta turatie, adica pe teritoriul BMW, deja stiu si sunt absolut convins ca va avea o curba de cuplu mult mai prezenta pe toata plaja de turatie fata de motorul de pe M3 si desigur un coeficient mai mare de 100CP/L, chiar mai mare ca la M3. Masina aia poate n-o sa aiba cuplul monstruos de pe C63 AMG (dar asta e si sedan deci doar cu RS4 B8 s-ar bate sau cu RS5 Sportback), dar va castiga prin cutie, aderenta (pun diferentialul sport care s-a vazut de ce e capabil pe noul S4 B, combinat cu un sasiu imbunatatit si cu balansul maselor mult mai bun, iar cutia DSG setata optim sa accelereze cu LC mult peste ce poate M3 si C63, cel putin la nivel de 0-200 daca nu la 0-100, o sa fie devastator de rapida, deja masina necamuflata arata incredibil si pe strada sunt sigur ca o sa aiba o prezenta si mai impunatoare ca M3, mai ales ca au evazat foarte tare aripile si dupa cum se vede, cred ca un minim de 265 anvelope fata/spate va crea o imagine de ansamblu foarte puternica, daca nu chiar 275-285 pe spate, pentru ca stiu ca pe S5 poti pune lejer fara distantiere 295/30/ZR 20 si cu distantiere 305/25/ZR20. Oricum degeaba spune cineva ca M3 e mai agresiv ca S5 dar S5 e mult mai agresiv si mai impunator pe strada, plus ca e mai lat in spate ca M3, iar RS5 nu mai zic...
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 28-08-09, 09:48   #594
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by Tzepozzz View Post
eu unul m-am saturat sa citesc kilometrii intregi de posturi in care se repeta acelasi lucru de 100 ori...moderatorii nu mai sunt pe aici? luati masuri fratilor ca PVD nu se lasa pana nu ajunge la 100 pagini
Nu pot limita dreptul nimănui la propria părere, atât timp cât o argumentează şi nu depăşeşte limitele bunului simţ în exprimare, indiferent de afinităţile sau de antipatiile pe care le nutrim fiecare.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 28-08-09, 09:51   #595
SFW
Audi Driver

Stage 5
 
SFW's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Credeam ca eu scriu mult ... citesc topicul asta cu amuzament .. dar cam sar peste postarile lui PVD ... ma obosesc ... )
SFW is offline   Reply With Quote
Old 28-08-09, 09:55   #596
babau88

Stage 5
 
babau88's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 559
Member of:
[MERCEDES]
[PORSCHE]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Nu pot limita dreptul nimănui la propria părere, atât timp cât o argumentează şi nu depăşeşte limitele bunului simţ în exprimare, indiferent de afinităţile sau de antipatiile pe care le nutrim fiecare.
Crezi ca nu depaseste limitele bunului simt?parca e setat ca un robot ..aceleasi texte aceasi teorie neinteresanta...El...Batman batman
babau88 is offline   Reply With Quote
Old 28-08-09, 12:11   #597
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

PvD, imi poti arata un motor stock de la Audi, de 5 litri care are peste 525cp?Mai vino si cu concret, nu numai cu formule gen "pariez eu cu voi ca se poate".Pe urma cum s-a mai spus, repeti aceleasi formule, ba cu super-superlative, ba ca astepti cu nerabdare RS5 ( ai spus-o de vreo 20 de ori cred...poti pati ceva de la stres, de atata nerabdare)...esti ca ala cu castravetele...esti plin de predictii si vinzi blana ursului din padure, de sughita saracu zi si noapte.Stii aia a lui Vacanta Mare? : "ce faci daca castigi miliardu' la loto?"..."iau Dacie"..."pai bine, da miliardu e miliard, ce faci cu restul de bani"..."iau inca o dacie"..."cate dacii iei?"..."cate vreau, ca-s miliardar". "Si daca nu castigi?"..."vand daciile".

Last edited by carutasu; 28-08-09 at 12:20.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 28-08-09, 18:28   #598
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Uite cum iarasi isi ia 335i bataie grava de la S4. De ajuns sa spun ca BMW e invechit si chiar are bordul cel mai oribil din testul asta. Arata absolut patetic, materialele alea si design-ul ala gen anii 80 mai ales pe langa schimbator e incredibil de nasol pt o masina premium. Si s-a comparat 335Xi, al naibii Xdrive ce "bun e" pe langa quattro cu diferential sport))
http://www.autobild.de/artikel/vier-...2.html?bild=50
Motorul de pe R8 V10 e productie proprie Audi asa ca da ala e motorul de care intrebai cu 525CP din 5.2 .
RS5 Coupe se va lansa cu un motor mai bun ca cel de la M3 si mult mai agresiv la sunet...Apropo tocmai ce a trecut in blana un R8 pe langa mine azi si l-a turat atat de tare incat zgomotul intra si in cockpit, incomparabil ca sunet chiar si cu M6, sa nu imi imaginez cum se aude V10... Audi face motoare tari de tot
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 28-08-09, 19:23   #599
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
De ajuns sa spun ca BMW e invechit si chiar are bordul cel mai oribil din testul asta. Arata absolut patetic, materialele alea si design-ul ala gen anii 80 mai ales pe langa schimbator e incredibil de nasol pt o masina premium.
Văd că din nou foloseşti argumente "extremiste" pentru nişte chestiuni pur subiective.
Eu în general nu apreciez BMW-ul pentru ultimele lor producţii, iar pe Chris Bangle l-aş fi concediat imediat după primul seria 7 făcut de el, dar acum, specific, la ceea ce spui tu, am citit şi tradus articolul pus de tine şi observ două stiluri diferite la cele două maşini despre care spui.
Audi merge pe jocul de culori, cu roşu, albastru, culori, butonele etc, de apreciat pentru cei ce-şi doresc aşa ceva în maşina lor (dar care pe mine unul, de exemplu, nu mă conving, deşi nu am vreo problemă cu Audi, doar nu-s pe gustul meu genul ăsta de alegeri), iar BMW sunt clasici, cu maro-ul lemnului(sau a materialelor ce imită lemnul, pentru că ştim cu toţii că din raţiuni de securitate niciun producător nu mai are voie să folosească lemn în componenţa trim-urilor) şi cu negrul pielii, într-o simplitate şi un joc de culori pe care eu unul îl apreciez mult mai mult.
Că tu unul vrei luminiţe multe, butonele, culori şi jucării, e foarte bine, eşti parte a publicului ţintă al lor, dar nu poţi spune că bordul de la BMW "arată patetic", este "cel mai oribil" (apropo, oribil este adjectiv făra grad de comparaţie, nu poţi spune cel mai mort saa cel mai gigantic, se învaţă în şcoala primară) doar pentru că tu nu înţelegi frumuseţea simplităţii.
Maşinile sunt diferite în general pentru că şi gusturile oamenilor sunt diferite, şi fix din motivul ăsta se vând şi Land Rover şi H3, deşi la preturi apropiate dar cu concepţii total diferite.
Am extras din linkul oferit de tine fotografiile maşinilor, şi le postez mai jos:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	68048891_7e305d4fa4.jpg
Views:	79
Size:	44.7 KB
ID:	1062834   Click image for larger version

Name:	68048891_7e305d4fa5.jpg
Views:	58
Size:	39.0 KB
ID:	1062835   Click image for larger version

Name:	68048913_b539b534a7.jpg
Views:	85
Size:	45.9 KB
ID:	1062836  

Click image for larger version

Name:	68048913_b539b534a8.jpg
Views:	67
Size:	43.3 KB
ID:	1062837  
aleks is offline   Reply With Quote
Old 28-08-09, 19:31   #600
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Foarte bun post aleks, puse una langa alta interioarele celor 2 masini, Audi arata ca o sorcova fata de bimmer...

Sunt specii diferite Audi si BMW, asta din ce imi dau eu seama pana acum.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -