Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Nissan or Porsche ?
Nissan Skyline GT-R 182 58.90%
Porsche GT2 127 41.10%
Voters: 309. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 07-10-08, 14:27   #61
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: NISSAN SKYLINE GT-R sau PORSCHE GT2 ?!?

deja vad ca stii filmele cu GTR de pe youtube pe dinafara.... ai incercat sa mai respiri? pana la urma tot o tabla e..nu iti da sa mananci ea..
__________________
Objects in the mirror tend to disappear

It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 07-10-08, 14:45   #62
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Smile Re: NISSAN SKYLINE GT-R sau PORSCHE GT2 ?!?

Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc View Post
deja vad ca stii filmele cu GTR de pe youtube pe dinafara.... ai incercat sa mai respiri? pana la urma tot o tabla e..nu iti da sa mananci ea..
))

Stai linistit ca nu ma uit de 10 ori la ele, le-am vazut 1data si ajunge.
Tabla, tabla da-mi place.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 03:23   #63
MaZaN

Stage 4
 
MaZaN's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 207
Default Re: NISSAN SKYLINE GT-R sau PORSCHE GT2 ?!?

Desi sunt fan Porsche si la inceput am fost destul de sceptic in ceea ce priveste rapiditatea GTR-ului, trebuie sa recunosc ca este o masina extraordinara. Cel mai tare m-a convins cand a aparut la Top Gear (ho, nu-mi sariti in cap ca Top Gear-u nu e o emisiune obiectiva 'n shit) si nu prin prisma timpului scos (nu stiu cat de reali sunt timpii dati de ei p'acolo) ci prin evidenta rapiditate cu care a parcurs traseul. Am vazut multe masini pe traseul ala si mi-am format o idee despre vitezele in fiecare curba si GTR-ul a fost vizibil mai rapid decat muulte masini. Dar daca as avea de ales dintre cele doua (iar banii NU ar fi criteriu de selectie) as alege tot GT2-ul pentru ca:
- vreau cel mai rapid 911 construit vreodata (nu ma intereseaza ca nu e cea mai rapida masina de pe planeta)
- imi place la nebunie cum arata
- pentru ca chiar am siguranta ca dupa 50 000 de km merge la fel ca in prima zi
- pentru ca respect inginerii de la Porsche pentru nebuneasca idee de a pastra motoru "in the wrong place"
- etc.
Nu-mi dau cu parerea despre care e mai buna, nu am condus niciuna din ele, nu are rost sa fac afirmatii prin prisma unor informatii culese de pe Internet. Mi-am exprimat doar alegerea pe care as face-o. Numai bine
__________________
Distribuitor LOGtuning in Bucuresti elemente tuning: suspensii, jante, esapamente, aerodinamica, sisteme de franare, filtre, accesorii. Detalii -> PM
MaZaN is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 03:32   #64
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: NISSAN SKYLINE GT-R sau PORSCHE GT2 ?!?

Quote:
Originally Posted by MaZaN View Post
Desi sunt fan Porsche si la inceput am fost destul de sceptic in ceea ce priveste rapiditatea GTR-ului, trebuie sa recunosc ca este o masina extraordinara. Cel mai tare m-a convins cand a aparut la Top Gear (ho, nu-mi sariti in cap ca Top Gear-u nu e o emisiune obiectiva 'n shit) si nu prin prisma timpului scos (nu stiu cat de reali sunt timpii dati de ei p'acolo) ci prin evidenta rapiditate cu care a parcurs traseul. Am vazut multe masini pe traseul ala si mi-am format o idee despre vitezele in fiecare curba si GTR-ul a fost vizibil mai rapid decat muulte masini. Dar daca as avea de ales dintre cele doua (iar banii NU ar fi criteriu de selectie) as alege tot GT2-ul pentru ca:
- vreau cel mai rapid 911 construit vreodata (nu ma intereseaza ca nu e cea mai rapida masina de pe planeta)
- imi place la nebunie cum arata
- pentru ca chiar am siguranta ca dupa 50 000 de km merge la fel ca in prima zi
- pentru ca respect inginerii de la Porsche pentru nebuneasca idee de a pastra motoru "in the wrong place"
- etc.
Nu-mi dau cu parerea despre care e mai buna, nu am condus niciuna din ele, nu are rost sa fac afirmatii prin prisma unor informatii culese de pe Internet. Mi-am exprimat doar alegerea pe care as face-o. Numai bine
Un comentariu frumos.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 08:15   #65
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: NISSAN SKYLINE GT-R sau PORSCHE GT2 ?!?

in the worng place pt masinile cu care ne-am obisnuit noi..zi de zi..poate
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 10:39   #66
GodfatherN
BMW Driver

Stage 5
 
GodfatherN's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 391
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[FORD]
[CHEVROLET]
Default Re: NISSAN SKYLINE GT-R sau PORSCHE GT2 ?!?

Quote:
Originally Posted by MaZaN View Post
Desi sunt fan Porsche si la inceput am fost destul de sceptic in ceea ce priveste rapiditatea GTR-ului, trebuie sa recunosc ca este o masina extraordinara. Cel mai tare m-a convins cand a aparut la Top Gear (ho, nu-mi sariti in cap ca Top Gear-u nu e o emisiune obiectiva 'n shit) si nu prin prisma timpului scos (nu stiu cat de reali sunt timpii dati de ei p'acolo) ci prin evidenta rapiditate cu care a parcurs traseul. Am vazut multe masini pe traseul ala si mi-am format o idee despre vitezele in fiecare curba si GTR-ul a fost vizibil mai rapid decat muulte masini. Dar daca as avea de ales dintre cele doua (iar banii NU ar fi criteriu de selectie) as alege tot GT2-ul pentru ca:
- vreau cel mai rapid 911 construit vreodata (nu ma intereseaza ca nu e cea mai rapida masina de pe planeta)
- imi place la nebunie cum arata
- pentru ca chiar am siguranta ca dupa 50 000 de km merge la fel ca in prima zi
- pentru ca respect inginerii de la Porsche pentru nebuneasca idee de a pastra motoru "in the wrong place"
- etc.
Nu-mi dau cu parerea despre care e mai buna, nu am condus niciuna din ele, nu are rost sa fac afirmatii prin prisma unor informatii culese de pe Internet. Mi-am exprimat doar alegerea pe care as face-o. Numai bine

Ce frumos ar fi sa raspunda toti in aceeasi maniera pe care ai facut-o tu...
Ideea chiar asta era...impactul ambelor masini pe piata raportat la cunostintele fiecaruia din toate punctele de vedere...
Un om cu...coloana vertebrala !!!
__________________
I'LL MAKE YOU AN OFFER YOU CAN NOT REFUSE !!!

GodfatherN
GodfatherN is offline   Reply With Quote
Old 09-10-08, 14:32   #67
Alex_55

Stage 5
 
Alex_55's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,234
Default Re: NISSAN SKYLINE GT-R sau PORSCHE GT2 ?!?

nasol...
http://www.nagtroc.org/forums/index.php?showtopic=25361
Alex_55 is offline   Reply With Quote
Old 09-10-08, 17:12   #68
GodfatherN
BMW Driver

Stage 5
 
GodfatherN's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 391
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[FORD]
[CHEVROLET]
Default Re: NISSAN SKYLINE GT-R sau PORSCHE GT2 ?!?

Quote:
Originally Posted by Alex_55 View Post
da...daca e 4 real e cam ciudat...
GodfatherN is offline   Reply With Quote
Old 09-10-08, 19:23   #69
b_gt

Stage 5
 
b_gt's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 603
Default Re: NISSAN SKYLINE GT-R sau PORSCHE GT2 ?!?

nu s compara PORSCHE GT 2 ESTE MULT PESTE NISSAN
b_gt is offline   Reply With Quote
Old 10-10-08, 16:11   #70
JunKer_hP
Old School Cars

Stage 5
 
JunKer_hP's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,343
Member of:
[VW]
[2 Roti]
[Old School Cars]
Default Re: NISSAN SKYLINE GT-R sau PORSCHE GT2 ?!?

gt2 pur si simplu mie personal imi palce mai multe din multe puncte de vedere
JunKer_hP is offline   Reply With Quote
Old 23-10-08, 15:11   #71
nea_gogu_de_la_gaze

Stage 5
 
nea_gogu_de_la_gaze's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 391
Member of:
[Echipa de sprijin]
Default Re: NISSAN SKYLINE GT-R sau PORSCHE GT2 ?!?

Nissan fan 4 ever!
nea_gogu_de_la_gaze is offline   Reply With Quote
Old 23-10-08, 17:27   #72
bmwM8
Banned

Stage 3
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
Default Re: NISSAN SKYLINE GT-R sau PORSCHE GT2 ?!?

adevarul este ca pretul GT-R-ului este mai mult decat corect, fata de ce iti ofera masinile din clasa sa. performantele oferite la ~100 mii de euro o fac "the best money can buy"!

apreciez f mult un brand care fabrica masini de tot felul, care si reuseste sa faca masini de top in varful gamei.
bmwM8 is offline   Reply With Quote
Old 23-10-08, 19:05   #73
No-X-Cape
BMW Driver

Stage 5
 
No-X-Cape's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 359
Default Re: NISSAN SKYLINE GT-R sau PORSCHE GT2 ?!?

E fff greu de ales una din cele 2 propuse la Vs. dupa cum a spus cineva intr-un post pe acest thread opiniile personale sunt impartite. Personal consider ca GT2 e mai "race" ...de ce, ptr rollcage-urile din interior scaune suspensii etc etc ..e mai pregatita de circuit decat GTR care desi e o masina clar high speed nu e atat de "race" .... categoric masinile au performante asemanatoare si sunt convins ca nici unu din noi cei care postam pe acest thread nu am fi in stare sa scotem timpi diferentiali intre masini...fiecare alege dupa estetic, gust, inclinatie ...cu toate astea aleg GT-R
__________________
Viatza e ca hartia igienica .... lunga si folositoare !!!
No-X-Cape is offline   Reply With Quote
Old 24-10-08, 10:19   #74
GodfatherN
BMW Driver

Stage 5
 
GodfatherN's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 391
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[FORD]
[CHEVROLET]
Default Re: NISSAN SKYLINE GT-R sau PORSCHE GT2 ?!?

Quote:
Originally Posted by No-X-Cape View Post
E fff greu de ales una din cele 2 propuse la Vs. dupa cum a spus cineva intr-un post pe acest thread opiniile personale sunt impartite. Personal consider ca GT2 e mai "race" ...de ce, ptr rollcage-urile din interior scaune suspensii etc etc ..e mai pregatita de circuit decat GTR care desi e o masina clar high speed nu e atat de "race" .... categoric masinile au performante asemanatoare si sunt convins ca nici unu din noi cei care postam pe acest thread nu am fi in stare sa scotem timpi diferentiali intre masini...fiecare alege dupa estetic, gust, inclinatie ...cu toate astea aleg GT-R
exact asta este si ideea !!! Pareri ...mai mult sau mai putin documentate, dar...pareri...
GodfatherN is offline   Reply With Quote
Old 26-10-08, 00:57   #75
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: NISSAN SKYLINE GT-R sau PORSCHE GT2 ?!?

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Incredibil, nu-mi vine sa cred cand vad ce ineptii poti sa scoti din tine.

1.

Ia zi de ce este vorba aici ??? Vorbim cumva de "Maybach" sau "Rolls-Royce" sau vorbim de masini de pista? GT2 este fix Carrera pregatita pentru pista. GT-R pt. ca este o masina mai universala si la jumatate de pret nu intra in categoria performantelor de pista???
Mai uita-te odata poate nu intelegi.
http://www.fastestlaps.com/index.php...=46a06c22ab41a
Masini diferite, piloti diferiti, circuite diferite nu doar Nordschleife.
Sunt cam la egalitate, nu .

2.
Pai tocmai asta trebuie sa faci tu,
Avantaje GT-R - motor fata tractiune spate (repartitie mai buna pe punti, cel mai performant sistem 4x4 construit vreodata).

3.
Asta se face la orice masina de circuit, sau raliuri.

4.
Asta este din jocurile tale, de fapt aici pierde GT-R in favoarea lui Porsche, problema este ca recupereaza pe circuit.

5.
Problema este prostia romanului - "masina mea este cea mai buna" "eu sunt cel mai destept restul sunt prosti"
Pai dovedete-ne ca esti tu "expert" dar cu dovezi nu cu povesti de adormit copii.
Stim ca tu esti mai destept decat toate revistele de specialitate (nu din Romania) si mai bun sofer decat toti cei care au testat masinile pe circuit (care sunt curios de cate ori ai alergat tu pe circuit sau daca sti de este aia soferie)
Targetul lor inca din teste nici macar nu a fost Porsche GT2 ci Porsche turbo si pe ala l-a incgenunchiat pe circuit, probabil versiunea urmatoare mai puternica o sa ingenunchieze si GT2-ul.


asta ar trebui sa-ti pui tu desupra desupra patului si sa o repeti de la culcare la sculare si invers.


Tu nu ai venit cu nici un fel de argument tehnic, vrei sa te invatam noi?
Poate pentru tine este un miracol, pentru cei care inteleg si stiu nu este.

Invatati-va ca o marca de masini nu o sa ramana vesnic cea mai buna, tot timpul de-a lungul vremii si mai ales in zilele noastre competitia este din ce in ce mai apriga.



Sti cumva ceva despre constructia GT-R-ului???
exemple: construita manual 90%, piesele motorului inainte de asamblare sunt tinute in vid, elementele de carbon sunt consistent folosite, franele sunt concepute de Brembo, fiecare motor impreuna cu cutia de viteze sunt setate separat, cel mai performant sistem de tractiune 4x4 realizat vreodta (unic - cu 2 cardane) etc. adica mult mai ingrijit proiectat si mai tehnologizat decat orice Porsche Carrera.

Nu inseamna ca daca esti fan-ul unui brand, ca o fi el Ferrari, Porsche, BMW, Subaru, etc., brandul acela este cel mai bun pt. ca ai tu, pt. ca te-a entuziasmat pe tine sau ca a fost cel mai bun in trecut.

P.S.
Nick-ul meu "GTR" este o simpla coincidenta cu masian respectica, il am de >10 ani, cand nici nu stiam cu ce se mananca Skyline" - asta ca sa nu credeti ca mi-am pus nick-ul dupa masina in discutie )
OK, vad ca nu m am facut inteles, o sa iau pe puncte si o sa dau mai multe detalii, cu argumente reale, nu review uri de pe internet si marketing ieftin. Si sa pastram un ton civilizat va rog, nu ne am tras de sireturi la cresa sau la universitate, ok?
Lucrez pt Pfaff Motorsport si printre drumurile mele frecvente se numara si Mosport ul, echipa in care lucrez a facut ceva teste cu un GT-R acolo (cat ne a lasat proprietarul sa facem de fapt..) si GT2 ul este in alta liga. Punct. V-box ul nu minte. E o masina de strada cu multa electronica sa compenseze lipsa de talent a soferului. Si o sa revin la capitolul asta. Acum, daca putem lasa la o parte exaltarea si sa privim la rece problema, sa ne folosim creierul si nu sa inghitim BS de marketing imaginea reala nu este cea de forumuri si review uri scoase la marginea drumului de Dorel de la revista XXXX.
1 referitor la primul punct, sa ti spun o povestioara, eram la Monte Carlo in fata la Hotel de Paris cand un tanar plin de bani si a parcat "exotica" Toyota Supra de milioane de cai putere in fata. Dupa nici 5 minute a fost rugat politicos de un domn bine imbracat si lat in spate sa si mute "supercar ul" in alta parte, asta pt ca o doamna in varsta nu avea loc sa si parcheze un SLK. Intelegi acum? Si daca GT-R ul va scoate 5 minute pe Ring, situatia ar fi fost la fel. Daca i as spune sefului meu (care are multi bani intradevar) sa si ia un GT-R in loc de un Lambo m ar trimite acasa sa ma ingrijesc. E alta clasa, ce i asa de greu de inteles? Te faci de ras daca apari la mai stiu eu ce cocktail la ambasada cu un GT-R, o sa ai o imagine de pustan, sau si mai rau de "ricer". Asta in ce priveste imaginea masinii, nu mi spune ca Jay Leno se duce la festiitatea de Oscar cu un GT-R..
2. Daca e vorba de fabricatie, sa stii ca m am uitat si eu sa vad miracolele ingineriei japoneze, fabrica aia SF pe youtube. Si am tot asteptat sa raman uimit, dar am ramas cu asteptarea. Ce e asa special despre fabricatia GT-R ului? Vorba cuiva, crezi ca la Porsche tin piesele in zacusca? Si ca sa nu mai fie discutii deastea copilaresti, GT2 si GT3 sunt produse de Porsche Motorsport nu de Porsche AG. Vrei sa facem o comparatie intre Porsche Motorsport si fabrica Nissan? Asa am crezut si eu, Porsche Motorsport este cel mai mare producator de masini racing din lume. Dar putini stiu asta. Si putini stiu ce tehnologie si logistica se ascunde in spatele firmei asteia. Eu stiu pt ca merg acolo..cu treaba. Ce zambete aveau pe fata cativa pe acolo citind cifrele scoase de GT-R )..scuze dar nu m am putut abtine.
Si acum ceva tehnica: nu mai spune la nimeni ca AWD e mai bun pe circuit decat RWD, doar un sfat..Cat despre celebra "motorul e pus gresit" uita te la cine a castigat (din nou) la ALMS clasa GT2. Hai sa l lasam pe nenea ala simpatic de la Top Gear in pace cu fobia lui de Porsche, nu stiu de ce toata lumea casca ochii la el, nici macar pilot bun nu e, l am vazut live la o lansare si eu conduc mai bine ca el ) si orice mecanic din echipa noastra. Hai sa explic treba cu motorul, si ca sa fie mai simplu o sa ofer un exemplu. Cele mai performante avioane de vanatoare sunt cele instabile dinamic, pot sa atinga performante maxime tocmai datorita instabilitatii de care dau dovada. Acelasi lucru se intampla pe circuit, conditia e sa ai pe cineva capabil la volan sa exploreze aceste limite. Nimeni nu sufla un cuvintel (si spun asta a 100 oara aici) despre franare. Cam ce procent din performanta gloabala a unei masini sport crezi ca au franele?5%? 10%? 15%? Nu, mai incearca..Si daca vb de frane , toti "expertii" de la reviste auto spun ca ce bine iese din curbe un 911 datorita greutatii pe puntea spate(tractiune maxima) dar nimeni nu analizeaza distributia fortei de franare pe punti. De crezi ca un Carrera S franeaza mai scurt ca un Enzo? Inca odata, nu exista miracole. Cand franezi, greutatea se duce la o masina normala 80% pe puntea fata. Si banuiesc ca stii relatia intre forta de franare si forta de apasare. E..fizica. Mecanica. Toti spiridusii electronici din lume nu pot schimba legile astea. GT-R are frane Brembo. Si? Ar trebui sa dau rotile in sus de uimire la asta? Si Boxster ul meu are tot Brembo, etriere fixe cu 4 pistonase fata/spate. Si are 10 ani aproape. Brembo e furnizor unic pt Porsche. Si pt Ferrari. Si pt Lambo, etc, etc. Numai ca are 1000 de modele, vrei sa discutam pe amanunte? Daca ai timp.. Si ca sa terminam cu BS asta cu "fantastica" precizie si mirobolanta farmacie in care se fabrica GT-R ul, daca sunt asa de precisi baietii astia cum mama zmeului nu stiu cat are fiecare masina (ca doar le tuneaza individual, nu?) si plaja de putere poate fi intre 480 si 530 CP ?!? "Ah, pt proba pe Ring din cauza ca nu puteam sa ne tinem de Turbo am "tunat" individual un GT-R, i am dat flying start si am oprit cronometrul ceva mai repede de o 1 tura completa" Cum suna? Folositi va creierul, e simplu sa "cerni" informatia. Nu review uri de la Road and Track si Car and Driver..si filme pe youtube ca sa nu mai vb de jocuri pe PS.
"Cel mai performant 4x4 de pe piata", nu serios? Pe ce te bazezi? Pe experienta Nissan in off road? Hm, pot sa sugerez ca aia e alta mancare de peste cu totul? Sa te cateri cu 2 km/h in noroaie si rape e altceva decat sa negociezi un viraj pe Ring la 150 km/h. Si nu ma fa sa incep cu experienta Porsche in domeniul off road (banuiesc ca si aici sunt multi care cred ca au inceput cu Cayenne ul). Oricum nu are importanta, pe circuit orice AWD insemana penalizare de performanta, exceptie cele de racing pe gheata sau macadam.
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
993turbo is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -