...GT-R nu are in nici un caz pret final de 76000E...
Pe langa faptul ca pentru orice model nou cererea fiind mare pretul de plecare (sau pret de lista ) este depasit cu 10000E pana 15000E se mai dauga si taxe, transport, omologare, adaosul comerciantului dupa care urmeaza si taxa de prima inmatriculare...etc...Deci ceea ce vedeti voi anuntat in piata este un punct de plecare dar care functie de cerere nu este punct de referinta.
In al doilea rand...Primul Skyline a aparut in februarie 1969 sub denumirea GT-R Skyline PGC-10 dupa care au tot urmat modele pana in 1986 cand apare R31 - referinta de la care au plecat spre actualul R35 :
R32 - 1989 care avea nu mai putin de 8 versiuni disponibile
R33 - 1993 7 versiuni in care este inclusa si una oferita de Nismo
In 1998 R34 GT avea sa vina cu un motor RB20DE NEO si o cutie in 5 trepte, model disponibil in 4 versiuni pana in 1999, moment in care R34 ofera pana in 2002 nu mai putin de 8 versiuni in care preparatorul Nismo a avut un cuvant important de spus.
Cel mai reusit model de R34 a fost GT-R NISMO Z-tune - 2.8 L (bored and stroked) RB26DETT Z2 twin-turbo I6, 500 PS (368 kW, 540 N m) Z1 and Z2 model ce a fost fabricat in doar 20 de unitati.
Acum, oficial, toata lumea stie ca R35 GT-R nu se mai numeste Skyline dar toti cunoscatorii stiu ca este succesorul a generatii intregi ale acestui model producatorul recunoscand acest lucru si motivandu-l cu faptul ca R35 GT-R se vrea a fi un model exclusivist.
Modelul de Skyline din 2008 este defapt 370GT coupe (o versiune japoneza a Infiniti-ului G37) disponibila in 3 versiuni...
Deci....voi alegeti daca il veti considera un Skyline sau nu...
O seara buna...