Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 31-10-08, 10:39   #31
Fitty

Stage 2
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 29
Default Re: TSI vs TDI

Asta am zis si eu,ca ,cel putin din caracteristicile motoarelor(stock),la 0-100 ,1.8 T e mai rapid cam cu o secunda decat 1.9 131cp DAR la noi startul nu a fost de pe loc(unde se stie ca benzina e net superioara).
On topic: au inceput sa apara incet incet si la diesel motoare mici si puteri maricele pt capacitatea lor.Ex: motorul de pe Astra H -1.3(1.248 cmc) CDTI -90 CP care vine si cu o cutie 6+1.
Fitty is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 00:45   #32
manu07

Stage 3
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 105
Default Re: TSI vs TDI

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
1.9tdi e un motor mai mare si cu mai mult cuplu si normal ca e mai potrivit pe un passat decat un 1.4 sau 1.6. iar passat 1.6 eu n-am vazut... poate exista, nu stiu "istoria" vw
sunt motoare de 1.6, 105 cai dar la o tona jumate e cam....
manu07 is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 10:06   #33
golf3diesel

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
Default Re: TSI vs TDI

voi ce stiti de fiabilitatea TSIurilor? am intrebat niste nemti posesori de asa ceva pe youtube si mi-au zis ca e mai fiabil un GTI sau TDI..ziceau ceva ca sunt posibile probleme cu compresorul..
golf3diesel is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 14:45   #34
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: TSI vs TDI

Mai nou in AMS TSI-ul de 105 CP a iesit la calcul mai rentabil decat TDI-ul de 105 CP.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 14:53   #35
golf3diesel

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
Default Re: TSI vs TDI

pai da..este impozitul mai mic,iar consumul probabil ca nu este mult mai mare.Dar 1.6le are cuplu mai mare la turatii mici,iar 1.2 TSI nu are supercharger sa il ajute de la turatii mici. Eu ma refeream in special la 1.4 TSi(stiu ca doar varianta de 160 cp este twincharged)
golf3diesel is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 15:22   #36
bitang

Stage 5
 
bitang's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 305
Default Re: TSI vs TDI

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
exact problema de curaj in depasire am discutat-o si cu multi prieteni. nu numai ca te lasa, dar prin acel cuplu mult te baga in scaun si te induce in eroare, dandu-ti senzatia ca trage mai tare decat poate de fapt. benzina aspirata te calmeaza, dar daca stii s-o folosesti si nu esti ca multi dintre soferii experti care pleaca cu un 1.4 sau 1.6 de a 2000rpm in depasire si schimba la 3500 te descurci perfect chiar si cu masina incarcata. eu nu fac depasire fara sa plec de la minim 3000rpm si schimb la 5500-aproape de 6000 (dupa aceea puterea cade brusc) ca sa pot sa obtin fiecare calut disponibil)
oricum, ma distreaza cand ma dau cu diesel-uri. singurul moment in care avanseaza ceva e imediat dupa ce schimba, cand au cuplul maxim, in timp ce eu ating 3500, 4000, 5000 si ma tot duc
Daca schimbi treapta cand trebuie la "dizel" nu mai ai senzatia ca te lasa.Eu de ex mai sus de 3000rot/min(chiar daca limitarea incepe de la 4500) nu schimb deoarece nu mai are vlaga si zici ca se tureaza in gol dar daca sti sa schimbi nu mai ai senzatia ca "moare".
bitang is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 15:47   #37
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: TSI vs TDI

Quote:
Originally Posted by golf3diesel View Post
pai da..este impozitul mai mic,iar consumul probabil ca nu este mult mai mare.Dar 1.6le are cuplu mai mare la turatii mici,iar 1.2 TSI nu are supercharger sa il ajute de la turatii mici. Eu ma refeream in special la 1.4 TSi(stiu ca doar varianta de 160 cp este twincharged)
Daca citesti testul din AMS o sa observi ca TSI-ul il bate pe TDI de la cap la coada, acc, v-max iar reprosul adus lui TDI - ca este mai lenes decat benzina in turatii mici.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 01-09-10, 22:22   #38
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: TSI vs TDI

Quote:
Originally Posted by golf3diesel View Post
pai da..este impozitul mai mic,iar consumul probabil ca nu este mult mai mare.Dar 1.6le are cuplu mai mare la turatii mici,iar 1.2 TSI nu are supercharger sa il ajute de la turatii mici. Eu ma refeream in special la 1.4 TSi(stiu ca doar varianta de 160 cp este twincharged)
1.2 TSI/105 CP
77/5,000
Cuplu maxim/turatie (Nm/min-1) 175/1,550–4,100
Acceleratie 0-100 10.1sec
Consum mediu 5.3

1.6 TDI CR DPF/105 CP
Cuplu maxim 250/1,500–2,500
Acceleratie 0-100 10.9sec
Consum mediu 4.2

Cuplul e obtinut la aceasi turatie la amandoua Pana sa vedem cat de fiabil este 1.2TSI are de partea lui toate avantajele
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 02-09-10, 00:08   #39
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: TSI vs TDI

Cuplu obtinut la aceeasi turatie dar mentinut MULT mai mult de benzinar, pana la peste 4000 RPM, la dizal de la 2500 deja scade. Cat despre fiabilitate, nu vad de ce un motor turbo cu < 90 CP / litru nu ar fi fiabil.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 02-09-10, 00:20   #40
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: TSI vs TDI

Quote:
Originally Posted by Fitty View Post
Recomand oricand un diesel.O fi el mai zgomotos,mai badaran si un pic mai scump la intretinere dar feelingul pe care ti-l da cuplul unui diesel nu se compara cu un benzinar.Plus ca atunci cand e vorba de urcat o panta sau e masina mai incarcata diferenta e semnificativ mai mare in favoarea dieselului.De consum nu mai vorbesc pt k se stie deja.Masina mea are un 1.9 TDI-131 cp si vreau sa zic ca am 2 vecini cu benzinare:BMW 320i(2007) 2.0-130cp respectiv Opel Astra H GTC(2007) 1.8i-140CP care desi,teoretic,au masini mai performante ,nu misca in fata dieselului.
Ca sa raman ONTOPIC oricat s-ar bate producatorii cu pumnul in piept ca motoarele lor, de capacitate mica si putere mare ,sunt fiabile,ele sunt cam trase de par.Duse la limita nu cred sa aiba viata prea lunga.

Chiar daca taxele sunt ceva mai mari prefer un motor un pic mai mare(1.8,1.9,2.0 litri) dar care sa stiu ca ma tine.
Scuze, dar nu m-am putut abtine......mai cand o sa invatati astia de dati cuplului valoare de dumnezo ca defapt puterea e totul, sau voi nu a-ti invatat ca, puterea ciclului otto se afla in ture mai mari decat la diesel??
Voi comparati mere cu pere, adica care motor trage mai bine de la 1500sau 2000 de ture pana in 3000 ca mai sus vi-i frica ca suna tare si sa nu sara ceva din ele, sau la benzinar mai ales consumu!!!
Ca sa ma credeti hai sa facem un test d-ala de urcat dealul:
-eu urc o panta cu masina de 1.500kg in total si 150cai benzinar(un 520i)
-si altcineva sa urce o panta cu mandru de pasat dizel de 131cai care sa aiba in total tot 1500kg
Rezultatul va spun ca si de conduce Schumacher passatu, tot eu ajung sus primul!
La asta cu taxele mari la 1.8-2.0 am ras cu lacrimi, si mai ales la faza cu: "motoare mari 1.8-2.0" .......atunci ce sa zic de un 3.5 sau 4.2 asta ca sa nu zic de 7.3
Si inca una tare: oao, mare diferenta intre 100lei impozitul la 1.6 si 180-200lei la 2.0......asta fara sa te gandesti la diferenta de impozit intre 2.5 si 3.5 care e de 1000E/an
PS: Si eu prefer motoare mari, da mare insemnand la mine 4.0; 5.2; 5.5, 6.5 si mai nou prefer inscrise pe alte meleaguri

Ontopic: Nemtii astia pe sistem Japonez se cred jmecheri cu turbo-urile lor si umflatul motorului, dar abea astept ca sa se puna impozit ca si in Irlanda si Italia, si anume pe puterea motorului nu pe capacitate.....ce o sa mai rad ca o sa plateasca ala cu 1.4 impozit cat unu cu pajero de 2.8

Strict pe intrebare: Decat TSi clar mai bine TDi

Last edited by Gixer; 02-09-10 at 00:27.
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 02-09-10, 02:03   #41
bitang

Stage 5
 
bitang's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 305
Default Re: TSI vs TDI

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
puterea e totul
Esti sigur?Puterea fara cuplu si viceversa este un partz precum frectia la piciorul de lemn.Practic se completeaza reciproc.

Last edited by bitang; 02-09-10 at 02:05.
bitang is offline   Reply With Quote
Old 02-09-10, 08:15   #42
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: TSI vs TDI

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
.
Ca sa ma credeti hai sa facem un test d-ala de urcat dealul:
-eu urc o panta cu masina de 1.500kg in total si 150cai benzinar(un 520i)
-si altcineva sa urce o panta cu mandru de pasat dizel de 131cai care sa aiba in total tot 1500kg
Rezultatul va spun ca si de conduce Schumacher passatu, tot eu ajung sus primul!
Pai fa testul si zi-ne rezultatul.
Conteaza cat de lunga e rampa, cati km are si de la ce viteza pleci din baza, ca daca nu cunosti drumul si pleci din vale cu 80/h adio acceleratie oricat ai apasa tu pedala in timp ce un TDI lejer te "ia" in cazul asta. Ce ai sa faci? ai sa ii dai cu a3a pana la capat?
Daca vii "lansat" din baza 130-140 atunci e discutabil, dar chiar si asa as paria pe TDI pentru ca el iti urca si in tr5a fara sa ii scade tare turatia.
Oricum te asteptam sa faci testul.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 02-09-10, 09:55   #43
golf3diesel

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
Default Re: TSI vs TDI

si totusi Gixer ai comparat o masina cu propulsie cu unu cu tractiune..din cate stiu RWD ajuta la urcarea pantelor,right?
golf3diesel is offline   Reply With Quote
Old 02-09-10, 10:21   #44
dan_stage28

Stage 5
 
dan_stage28's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 509
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: TSI vs TDI

TSI am condus cu cutie DSG 7 viteze motor de 122 cai pe skoda si merge foarte bine tdi inca nu am condus sa fac comparatie
dan_stage28 is offline   Reply With Quote
Old 02-09-10, 10:47   #45
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: TSI vs TDI

Quote:
Originally Posted by golf3diesel View Post
si totusi Gixer ai comparat o masina cu propulsie cu unu cu tractiune..din cate stiu RWD ajuta la urcarea pantelor,right?
Vorbim de o panta cu inclinatie nu prea mare, si cu asfalt curat, neted si uscat astfel incat nici una din masini sa nu patineze, conditii care sa elimine partea cu tipul de tractiune

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Pai fa testul si zi-ne rezultatul.
Conteaza cat de lunga e rampa, cati km are si de la ce viteza pleci din baza, ca daca nu cunosti drumul si pleci din vale cu 80/h adio acceleratie oricat ai apasa tu pedala in timp ce un TDI lejer te "ia" in cazul asta. Ce ai sa faci? ai sa ii dai cu a3a pana la capat?
Daca vii "lansat" din baza 130-140 atunci e discutabil, dar chiar si asa as paria pe TDI pentru ca el iti urca si in tr5a fara sa ii scade tare turatia.
Oricum te asteptam sa faci testul.
Pai nu, ca ai voie la ambele masini sa schimbi si-n sus si-n jos, oricum se stie ca schimbatul vitezei mai taie din elan pt ca apar timpii morti; si ambii piloti sa cunoasca la fel de bine rampa; si hai sa ii stabilim o inclinatie de 10% ca sa nu fie nici prea prea nisi foarte foarte.....
Eu as vrea sa fac testul, dar chiar daca benzinarul l-as avea, mai imi trebuie diesel.....poate o fac monomarca cu 320d de 136 Cp a unui prieten....
Quote:
Originally Posted by bitang View Post
Esti sigur?Puterea fara cuplu si viceversa este un partz precum frectia la piciorul de lemn.Practic se completeaza reciproc.
Mai da cum de numa d-astea dau pt toate forumurile din tzara asta?!
Cuplu este o componenta a puterii, si prin urmare sunt strans legate una de alta, sunt interdependente: P[kw]=C[Nm]*t[rpm]
Gixer is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -