VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
29-09-08, 20:15
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
|
Re: TSI vs TDI
motoarele tsi de 1.4 140/170 cp sunt proaste. am fost cu un prieten la o revizie la vw si am vazut f multe zacand acolo. chiar am vb cu un mec(cunostinta) care mi-a confirmat si el ceea ce stiam.
iar unele premii se castiga..la fel ca la miss, din x motive pe care noi nu le stim, desii nu este cea mai buna solutie.
ca mai fiecare brand, mai au si ei bubele lor. Unii mai multe, altii si mai multe..
eu nu am la inima bmw cum aveti voi scris vag!
__________________
audi a4 265 cp= bagaboanta mea>face autostrada- vanduta
bmw 325=amanta mea
Last edited by aleks; 30-09-08 at 13:50.
|
|
|
27-10-08, 13:07
|
#17
|
Stage 2
Join Date: Jun 2007
Posts: 29
|
Re: TSI vs TDI
Recomand oricand un diesel.O fi el mai zgomotos,mai badaran si un pic mai scump la intretinere dar feelingul pe care ti-l da cuplul unui diesel nu se compara cu un benzinar.Plus ca atunci cand e vorba de urcat o panta sau e masina mai incarcata diferenta e semnificativ mai mare in favoarea dieselului.De consum nu mai vorbesc pt k se stie deja.Masina mea are un 1.9 TDI-131 cp si vreau sa zic ca am 2 vecini cu benzinare:BMW 320i(2007) 2.0-130cp respectiv Opel Astra H GTC(2007) 1.8i-140CP care desi,teoretic,au masini mai performante ,nu misca in fata dieselului.
Ca sa raman ONTOPIC oricat s-ar bate producatorii cu pumnul in piept ca motoarele lor, de capacitate mica si putere mare ,sunt fiabile,ele sunt cam trase de par.Duse la limita nu cred sa aiba viata prea lunga.
Chiar daca taxele sunt ceva mai mari prefer un motor un pic mai mare(1.8,1.9,2.0 litri) dar care sa stiu ca ma tine.
|
|
|
27-10-08, 13:19
|
#18
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: TSI vs TDI
pentru masina persoanala/de oras/de drum lung .. sunt 2.0 TDI for life !
|
|
|
28-10-08, 18:06
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
|
Re: TSI vs TDI
Quote:
Originally Posted by Fitty
Recomand oricand un diesel.O fi el mai zgomotos,mai badaran si un pic mai scump la intretinere dar feelingul pe care ti-l da cuplul unui diesel nu se compara cu un benzinar.Plus ca atunci cand e vorba de urcat o panta sau e masina mai incarcata diferenta e semnificativ mai mare in favoarea dieselului.De consum nu mai vorbesc pt k se stie deja.Masina mea are un 1.9 TDI-131 cp si vreau sa zic ca am 2 vecini cu benzinare:BMW 320i(2007) 2.0-130cp respectiv Opel Astra H GTC(2007) 1.8i-140CP care desi,teoretic,au masini mai performante ,nu misca in fata dieselului.
Ca sa raman ONTOPIC oricat s-ar bate producatorii cu pumnul in piept ca motoarele lor, de capacitate mica si putere mare ,sunt fiabile,ele sunt cam trase de par.Duse la limita nu cred sa aiba viata prea lunga.
Chiar daca taxele sunt ceva mai mari prefer un motor un pic mai mare(1.8,1.9,2.0 litri) dar care sa stiu ca ma tine.
|
Nu as vrea sa te contrazic, probabil la puteri si capacitati mici si medii feelingul poate fi superior, sau aparent superior (fata de un benzinar aspirat).Revin insa cu ideea ca la roata benzinarul recupereaza mult prin rapoartele de transmisie mai mari, astfel ca pe sol ajung valori destul de apropiate (chiar bine apropiate), ce-i drept la turatie mai mare.Apoi exista benzinare turbo cu cuplu mult superior dieselurilor (cate motoare diesel scot cca 450Nm din 2 litri, precum un Evo sa zicem).Am mai vorbit in alta parte de RS6 care are o curba de cuplu incredibila...650Nm pe plaja de 5000 de ture (intre 1500 si 6500 rpm).Cate dieseluri au 240Nm la 1.4 litri, precum 1.4tsi-ul de 170cp?.Sdi-urile aveau cuplu mai mic ca si benzinarele aspirate, dandu-le apoi "doping" la amandoua, adica turbina, tot benzina ajunge mai sus.La diesel insa s-a putut combina plusul de performanta cu un consum mic.
Cu consumul da, nu pot sa nu fiu de acord.
@Pe de alta parte cuplul e bun, dar trebuie sprijinit si de cai suficienti.Nu cred ca e nimic mai periculos pentru siguranta ta ca sofer in trafic pe afara, decat un diesel cu cai putini (65-75cp).Iti da curaj la intrare in depasire, avand la turatie mica cuplu bunicel, si cand esti pe la jumatatea tirului te-a lasat balta, nu il sprijina suficienti caluti.O benzinara la aceeasi putere este macar mai cinstita...iti arata ca nu prea poate si ori te obliga sa urci destul de serios in ture, ori si mai sigur, te face sa intri in depasiri doar cand esti sigur ca ai suficient culoar.
Last edited by carutasu; 28-10-08 at 18:20.
|
|
|
28-10-08, 21:43
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: TSI vs TDI
Quote:
Originally Posted by Fitty
Recomand oricand un diesel.O fi el mai zgomotos,mai badaran si un pic mai scump la intretinere dar feelingul pe care ti-l da cuplul unui diesel nu se compara cu un benzinar.Plus ca atunci cand e vorba de urcat o panta sau e masina mai incarcata diferenta e semnificativ mai mare in favoarea dieselului.De consum nu mai vorbesc pt k se stie deja.Masina mea are un 1.9 TDI-131 cp si vreau sa zic ca am 2 vecini cu benzinare:BMW 320i(2007) 2.0-130cp respectiv Opel Astra H GTC(2007) 1.8i-140CP care desi,teoretic,au masini mai performante ,nu misca in fata dieselului.
Ca sa raman ONTOPIC oricat s-ar bate producatorii cu pumnul in piept ca motoarele lor, de capacitate mica si putere mare ,sunt fiabile,ele sunt cam trase de par.Duse la limita nu cred sa aiba viata prea lunga.
Chiar daca taxele sunt ceva mai mari prefer un motor un pic mai mare(1.8,1.9,2.0 litri) dar care sa stiu ca ma tine.
|
daca s`ar pune turbo si pe aspiratele alea lesinate de benzinare care ar mai fi reultatul?fa o comparatie intre motorul tau si 1.8 turbo,ca sa nu zici ca bmw`ul are cu 100CC mai mult la capacitate. singurul avantaj la diesel e consumul.
|
|
|
28-10-08, 21:45
|
#21
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: TSI vs TDI
exact problema de curaj in depasire am discutat-o si cu multi prieteni. nu numai ca te lasa, dar prin acel cuplu mult te baga in scaun si te induce in eroare, dandu-ti senzatia ca trage mai tare decat poate de fapt. benzina aspirata te calmeaza, dar daca stii s-o folosesti si nu esti ca multi dintre soferii experti care pleaca cu un 1.4 sau 1.6 de a 2000rpm in depasire si schimba la 3500 te descurci perfect chiar si cu masina incarcata. eu nu fac depasire fara sa plec de la minim 3000rpm si schimb la 5500-aproape de 6000 (dupa aceea puterea cade brusc) ca sa pot sa obtin fiecare calut disponibil )
oricum, ma distreaza cand ma dau cu diesel-uri. singurul moment in care avanseaza ceva e imediat dupa ce schimba, cand au cuplul maxim, in timp ce eu ating 3500, 4000, 5000 si ma tot duc
|
|
|
28-10-08, 22:46
|
#22
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: TSI vs TDI
Quote:
Originally Posted by vacaroz
daca s`ar pune turbo si pe aspiratele alea lesinate de benzinare care ar mai fi reultatul?fa o comparatie intre motorul tau si 1.8 turbo,ca sa nu zici ca bmw`ul are cu 100CC mai mult la capacitate. singurul avantaj la diesel e consumul.
|
daca s-ar pune turbo pe benzinare ar rezulta un pret piperat si un consum mare, deci nu se compara
|
|
|
29-10-08, 06:30
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
|
Re: TSI vs TDI
Nu intotdeauna motorul turbo consuma mai mult ca cel aspirat.Oricum, la mersul normal este folosit si el la turatii mai joase decat aspiratul.
Lasati, ca acusi vine motorul diessotto si nu mai avem pe ce sa ne certam
|
|
|
29-10-08, 07:08
|
#24
|
Stage 4
Join Date: May 2008
Posts: 170
|
Re: TSI vs TDI
tsi..imi place mai mult benzinaru:>
|
|
|
29-10-08, 12:07
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: TSI vs TDI
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
daca s-ar pune turbo pe benzinare ar rezulta un pret piperat si un consum mare, deci nu se compara
|
tind sa te contrazic. la vw da cam asa e, dar la alte marci diferenta e chiar foarte mica! si daca folositi ca exemplu un motor diesel cu elice dc sa nu se foloseasca si un benzinar tot cu elice?la numele topicului scrie tdi vs tsi, si T`ul ala de la amandoua nu inseamna turbo ?
|
|
|
29-10-08, 13:29
|
#26
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: TSI vs TDI
da dar nu este 2 TFSI vs 2 TDI, ci 1.4 TSI cu 2 TDI
exista 1.4 TSI 140 CP si 170 CP, la fel si pentru 2 TDI
|
|
|
29-10-08, 13:47
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: TSI vs TDI
chiar uitasem.. cand am postat am citit doar topicul. am urmarit de la inceput dar.... na, oboseala din punctul meu de vedere amandoua au bubele lor. optez pt diesel aici.
|
|
|
30-10-08, 09:50
|
#28
|
Stage 2
Join Date: Jun 2007
Posts: 29
|
Re: TSI vs TDI
Quote:
Originally Posted by vacaroz
daca s`ar pune turbo si pe aspiratele alea lesinate de benzinare care ar mai fi reultatul?fa o comparatie intre motorul tau si 1.8 turbo,ca sa nu zici ca bmw`ul are cu 100CC mai mult la capacitate. singurul avantaj la diesel e consumul.
|
Tin sa te contrazic un pic aici.Acum cateva zile ,in trafic,am facut o "liniuta" cu cineva care avea aceeasi masina ca si mine(Golf IV) si motorul pe care l-ai mentionat tu (1.8 T).Masina mea are 131 cp stock + cip= 165 cp.Masina lui are 150 cp stock+ cip=190 cp.M-am uitat si la caracteristici si teoretic performantele lui ar trebui sa fie superioare dar practic...am luat avans de o masina (probabil a avut un start mai prost)si pana la 130km/h nu m-a ajuns.Acuma este posibil sa fi fost si o intamplare.Sunt de acord ca un diesel nu o sa fuga niciodata asa cum o face un benzinar.Fiecare are plusurile sale:
DIESEL: cuplu mare,consum redus,motor mai rezistent in timp
BENZINA:motor finut,putere mai mare(ma refer la motoare cu capacitati apropiate),costuri de achizitie si intretinere mai reduse.
Pentru cine vrea si ceva putere dar si taxe mai mici + un cost de achizitie nu foarte mare 1.4 TSI ar fi o varianta.Dar repet: nu stiu cat de durabile sunt motoarele alea.
|
|
|
30-10-08, 12:46
|
#29
|
Stage 2
Join Date: Jan 2007
Posts: 35
|
Re: TSI vs TDI
Quote:
Originally Posted by TURBOSS
motoarele tsi de 1.4 140/170 cp sunt proaste. am fost cu un prieten la o revizie la vw si am vazut f multe zacand acolo. chiar am vb cu un mec(cunostinta) care mi-a confirmat si el ceea ce stiam.
|
Omului trebuie sa-i fi trecut multe prin mana, de avea parerea asta. Dar ce inseamna "proaste" (ma refer la cele care spui ca zaceau acolo) ?
|
|
|
30-10-08, 19:54
|
#30
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: TSI vs TDI
Quote:
Originally Posted by Fitty
Tin sa te contrazic un pic aici.Acum cateva zile ,in trafic,am facut o "liniuta" cu cineva care avea aceeasi masina ca si mine(Golf IV) si motorul pe care l-ai mentionat tu (1.8 T).Masina mea are 131 cp stock + cip= 165 cp.Masina lui are 150 cp stock+ cip=190 cp.M-am uitat si la caracteristici si teoretic performantele lui ar trebui sa fie superioare dar practic...am luat avans de o masina (probabil a avut un start mai prost)si pana la 130km/h nu m-a ajuns.Acuma este posibil sa fi fost si o intamplare.Sunt de acord ca un diesel nu o sa fuga niciodata asa cum o face un benzinar.Fiecare are plusurile sale:
DIESEL: cuplu mare,consum redus,motor mai rezistent in timp
BENZINA:motor finut,putere mai mare(ma refer la motoare cu capacitati apropiate),costuri de achizitie si intretinere mai reduse.
Pentru cine vrea si ceva putere dar si taxe mai mici + un cost de achizitie nu foarte mare 1.4 TSI ar fi o varianta.Dar repet: nu stiu cat de durabile sunt motoarele alea.
|
depinde si de cum e resoftat. poate sa aiba putere mai mare daca la cuplu sta mai prost. si in mod normal un 1.8T "ingenuncheaza" un 1.9tdi 131cp, asta in cazul in care ambele masini sunt conduse de soferi care stiu ce fac. la benzina, chit ca e cuplu sau nu, daca schimbi prost si ai o plecare proasta pierzi foarte mult.
|
|
|
|
|