Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Scania R620 vs Volvo FH16 660
Scania R620 142 44.38%
Volvo FH16 660 178 55.63%
Voters: 320. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 14-04-11, 08:59   #151
einstein1984

Stage 5
 
einstein1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
Default Re: Scania R620 vs. Volvo FH16 660

Quote:
Originally Posted by SOLENZAXJG View Post
Plusa ca la Scania a aparut modelul nou cu 730 CP:Modelul de top Scania V8 are rating-ul cuplului si puterii mai mare decat orice motor de camion: 3500 Nm si 730 CP. Dotat cu cele mai recente sisteme de injectie, Scania xpi, si o serie de alte inovatii, noul motor ridica stacheta in productivitatea camioanelor grele.
are 730 de cai in primele 3 trepte, dupa aceea calculatorul reduce cuplul maxim ca sa nu faca zob transmisia si puntea. Idem si la Volvo ala de 700 de cai. MANul V8 de 660 de cai in schimb are puterea aia in toate treptele.
@Cristy65 conteaza cand urci dealul, daca o faci tot cu 90 sau cu 60 km/h.
einstein1984 is offline   Reply With Quote
Old 14-04-11, 12:06   #152
SOLENZAXJG

Stage 5
 
SOLENZAXJG's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,092
Default Re: Scania R620 vs. Volvo FH16 660

Apai eu inca vorba asta nu am auzit ca numa in primele 3 trepte are 730 si dupaia nu mai are adica daca rezista primele 3 trepte adica cele pentru forta si pornire de pe loc si nu rupe cutia rupe dupaia la treptele de viteza?Eu cred ca nu ii adevarat ce spui tu
SOLENZAXJG is offline   Reply With Quote
Old 14-04-11, 12:14   #153
Thomas Everywhere

Stage 5
 
Thomas Everywhere's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
Default Re: Scania R620 vs. Volvo FH16 660

Quote:
Originally Posted by einstein1984 View Post
are 730 de cai in primele 3 trepte, dupa aceea calculatorul reduce cuplul maxim ca sa nu faca zob transmisia si puntea. Idem si la Volvo ala de 700 de cai. MANul V8 de 660 de cai in schimb are puterea aia in toate treptele.
@Cristy65 conteaza cand urci dealul, daca o faci tot cu 90 sau cu 60 km/h.
cine ti-a spus prostia asta sau unde ai auzit-o? consulta te rog fisele tehnice ale Scaniei 730 si Volvo 700 si sa vezi cat % folosesti puterea aia si dupaia mai vorbim...Nu am apucat sa merg cu ultimele versiuni, dar am mers cu Volvo FH 660 cp si foloseste toata puterea in toate treptele...si oricum vorbim de acelas motor D16 cu aceeasi cutie de viteze I-Shift sau Power Tronic.
__________________
I live my life at the quarter mile the time, nothing something else matters.
For ten seconds or less...I'm Free!!!
Thomas Everywhere is offline   Reply With Quote
Old 14-04-11, 12:19   #154
Cosmin-SNR

Stage 5
 
Cosmin-SNR's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,090
Member of:
[BMW]
[DACIA]
Default Re: Scania R620 vs. Volvo FH16 660

Quote:
Originally Posted by einstein1984 View Post
are 730 de cai in primele 3 trepte, dupa aceea calculatorul reduce cuplul maxim ca sa nu faca zob transmisia si puntea. Idem si la Volvo ala de 700 de cai. MANul V8 de 660 de cai in schimb are puterea aia in toate treptele.
@Cristy65 conteaza cand urci dealul, daca o faci tot cu 90 sau cu 60 km/h.
Ahaa... interesant, deci nu le rupe la forta, le rupe la viteza, foarte tare, sa ii spui celui ce ti-a zis chestia asta, ca a facut scoala de soferi cu caruta

Quote:
Originally Posted by Thomas Everywhere View Post
cine ti-a spus prostia asta sau unde ai auzit-o? consulta te rog fisele tehnice ale Scaniei 730 si Volvo 700 si sa vezi cat % folosesti puterea aia si dupaia mai vorbim...Nu am apucat sa merg cu ultimele versiuni, dar am mers cu Volvo FH 660 cp si foloseste toata puterea in toate treptele...si oricum vorbim de acelas motor D16 cu aceeasi cutie de viteze I-Shift sau Power Tronic.
Citeste aici domnule einsetin1984, si invata, si pe urma vino sa ne dai noua explicatii
__________________

Bmw e34 525 TDS - P 2885 BB
My First Car: Dacia 1310 L DB 07 VNF back in business !
New Project Dacia 1310 AG-83-WRC
Cosmin-SNR is offline   Reply With Quote
Old 15-04-11, 11:46   #155
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Scania R620 vs. Volvo FH16 660

Quote:
Originally Posted by einstein1984 View Post
are 730 de cai in primele 3 trepte, dupa aceea calculatorul reduce cuplul maxim ca sa nu faca zob transmisia si puntea. Idem si la Volvo ala de 700 de cai. MANul V8 de 660 de cai in schimb are puterea aia in toate treptele.
@Cristy65 conteaza cand urci dealul, daca o faci tot cu 90 sau cu 60 km/h.
Daca e sa strici transmisia, puntea, etc le strici pe prima/primele trepte, in niciun caz in mers cand deja ai viteza, nu mai sunt stresate asa mult.

De ce la masinile cu cutie automata care au crescut mult cuplul/puterea, se face soft pe cutie astfel incat pe treapta 1 sa nu fie tot, apoi pe 2 are mai mult si incepand cu tr3 (de exemplu) motorul da tot ce poate ? Fiindca la o plecare in forta poti strica ceva, in mers sansele sunt mai mici.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 21:02   #156
mytylyn

Stage 1
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 13
Default Re: Scania R620 vs. Volvo FH16 660

Ca si motor datele sunt clare si volvo are superioritate pe hartie.
Totusi scania are V8 si la camioane totul depinde cuplu nu?
iar un v8 vs 6linie eu zic ca ii diferenta mare.
acuma parerea mea personala ca sofer de volvo 480 si fost sofer de scania r500 e urmatoarea :
volvo ....sucks.pur si simplu sunt varza.si nu ma refer la motor.la tot ce tine de sofer.confort un pic mai bun ca si scania dar cam atat.
spatiu in cabina .......zero de cateva generatii nu au fost in stare sa faca niste butoane noi.daca iei un buton de la FHXXX din 2010 ii identic cu cel de la FHXXX 1990.cabina mica sertare mici dulapuri la fel.cabina ii identica cu cele de generatie veche.
scania a schimbat complet deja 3 cabine sa zic asa.au fost alea vechi M anii 80
au fost ani 90 cu Topline si acuma R.toate trei complet diferite.
deci parerea mea ca si fan Scania.
mytylyn is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 21:16   #157
Thomas Everywhere

Stage 5
 
Thomas Everywhere's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
Default Re: Scania R620 vs. Volvo FH16 660

Quote:
Originally Posted by mytylyn View Post
Ca si motor datele sunt clare si volvo are superioritate pe hartie.
Totusi scania are V8 si la camioane totul depinde cuplu nu?
iar un v8 vs 6linie eu zic ca ii diferenta mare.
acuma parerea mea personala ca sofer de volvo 480 si fost sofer de scania r500 e urmatoarea :
volvo ....sucks.pur si simplu sunt varza.si nu ma refer la motor.la tot ce tine de sofer.confort un pic mai bun ca si scania dar cam atat.
spatiu in cabina .......zero de cateva generatii nu au fost in stare sa faca niste butoane noi.daca iei un buton de la FHXXX din 2010 ii identic cu cel de la FHXXX 1990.cabina mica sertare mici dulapuri la fel.cabina ii identica cu cele de generatie veche.
scania a schimbat complet deja 3 cabine sa zic asa.au fost alea vechi M anii 80
au fost ani 90 cu Topline si acuma R.toate trei complet diferite.
deci parerea mea ca si fan Scania.
cabina la Volvo este cea GlobeTrotter aparut in 1994 si nu s-a schimbat asa e ma re lucru la ea, in afara de design exterior si putin la interior, ca ala din 90 e mai patratos, alte ceasuri etc..in fine ceva putin schimbat...Am mers cu FH GlobeTrotter XL, versiunea de 610 hp, si am avut loc destul in el, poate depinde si de sofer, daca mai sunt doi, clar al doilea sofer doarme chinuit...depinde si cat e de dotat de firma...cel cu care am mers avea si navigatie original Volvo, fain. Motoarele sunt foarte bune parerea mea cam da clasa la multi, dar sa nu uitam nici de Scania care fac camioane adevarate, cel putin ultimele serii R-Line sunt belea. Dar eu zic ca tot XF105 Mega Space sta cel mai bine la capitolul confort, interior frumos, elegant, pat destul de ok, larg, nici in Scania nu prea stai lejer...mi se pare in spate cam mic.
Thomas Everywhere is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 22:13   #158
bitang

Stage 5
 
bitang's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 305
Default Re: Scania R620 vs. Volvo FH16 660

Nici Scania nu mai este ce a fost odata."King of the road" a fost in adevaratul sens al cuvantului pe vremea cand erau la putere cu modelul Streamline,o bestie fara moarte.Vorba aia>Oldies but goldies<.In ziua de azi tehnologia este de ele si cam atat.La seria R paturile cel putin sunt de tot rahatu'(inguste ca un cosciug).Cabina de la Man Tgx mi se pare cea mai completa dintre toate(spatiu,confort,ergonomie etc).
bitang is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 22:23   #159
Thomas Everywhere

Stage 5
 
Thomas Everywhere's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
Default Re: Scania R620 vs. Volvo FH16 660

Quote:
Originally Posted by bitang View Post
Nici Scania nu mai este ce a fost odata."King of the road" a fost in adevaratul sens al cuvantului pe vremea cand erau la putere cu modelul Streamline,o bestie fara moarte.Vorba aia>Oldies but goldies<.In ziua de azi tehnologia este de ele si cam atat.La seria R paturile cel putin sunt de tot rahatu'(inguste ca un cosciug).Cabina de la Man Tgx mi se pare cea mai completa dintre toate(spatiu,confort,ergonomie etc).
Asa daca stai sa le analizezi pe toate, nimic nu mai e ce a fost odata...asta nu inseamna ca nu isi fac treaba, oricum prea multa tehnologie le va face sensibile...sunt curios astea cat vor tine pana la primele probleme..ca vechile camioane au atins cota de milioane de km si si-au facut treaba, au rezistat si inca merg...astea sa le vad acum cat mai duc....noul MAN TGX e frumos, si in interior o mare schimbare, insa cabina e aceeasi, dar nimic de zis stai bine, dar dupa cum spuneam, tot Daf-ul sta cel mai bine la capitolul asta dintre toate...XF-ul e spatios, asta daca ai varianta mai de "top".
Thomas Everywhere is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 22:38   #160
mytylyn

Stage 1
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 13
Default Re: Scania R620 vs. Volvo FH16 660

Quote:
Originally Posted by bitang View Post
Nici Scania nu mai este ce a fost odata."King of the road" a fost in adevaratul sens al cuvantului pe vremea cand erau la putere cu modelul Streamline,o bestie fara moarte.Vorba aia>Oldies but goldies<.In ziua de azi tehnologia este de ele si cam atat.La seria R paturile cel putin sunt de tot rahatu'(inguste ca un cosciug).Cabina de la Man Tgx mi se pare cea mai completa dintre toate(spatiu,confort,ergonomie etc).
Scuza-ma ca te contrazic:
dar la noiile R500 patul este total schimbat.
da la cele vechi asa erau ca un cosciug dar acuma se pare ca au schimbat si sunt mult mai ok.
in schimb scara pt patul de sus nu mai este ascunsa in pat ca un sertar care era super ok
mytylyn is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 22:54   #161
bitang

Stage 5
 
bitang's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 305
Default Re: Scania R620 vs. Volvo FH16 660

Quote:
Originally Posted by mytylyn View Post
Scuza-ma ca te contrazic:
dar la noiile R500 patul este total schimbat.
da la cele vechi asa erau ca un cosciug dar acuma se pare ca au schimbat si sunt mult mai ok.
in schimb scara pt patul de sus nu mai este ascunsa in pat ca un sertar care era super ok
Da,cica asa este la noua serie R.Se poate extinde patul pana la 90cm latime.Nu m-am pronuntat deoarece n-am probat.
bitang is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 22:58   #162
bitang

Stage 5
 
bitang's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 305
Default Re: Scania R620 vs. Volvo FH16 660

Quote:
Originally Posted by Thomas Everywhere View Post
Asa daca stai sa le analizezi pe toate, nimic nu mai e ce a fost odata...asta nu inseamna ca nu isi fac treaba, oricum prea multa tehnologie le va face sensibile...sunt curios astea cat vor tine pana la primele probleme..ca vechile camioane au atins cota de milioane de km si si-au facut treaba, au rezistat si inca merg...astea sa le vad acum cat mai duc....noul MAN TGX e frumos, si in interior o mare schimbare, insa cabina e aceeasi, dar nimic de zis stai bine, dar dupa cum spuneam, tot Daf-ul sta cel mai bine la capitolul asta dintre toate...XF-ul e spatios, asta daca ai varianta mai de "top".
Este spatios dar ii cam fura din spatiu inaltimea "tunelului" motor.La Tga/Tgx "podeaua" este aproape plata.
bitang is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 23:00   #163
mytylyn

Stage 1
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 13
Default Re: Scania R620 vs. Volvo FH16 660

Quote:
Originally Posted by bitang View Post
Da,cica asa este la noua serie R.Se poate extinde patul pana la 90cm latime.Nu m-am pronuntat deoarece n-am probat.
si sa mai aduc ceva argumente pt scania :
au reusit sa faca si plasticele alea sa arate mai bine nu ca intr-o masina de mana a 2 a.
si revenind si la fh vs r pot zice ca la electronica scania sta mai bine si aici ma refer din punctul soferului.
butoane pe volan mp4 la noile R din fabrica (nu obtional cum era inainte)
bluetooth incorporat (muzica se opreste si vb pe microfon se aude pe boxele masini)
si nu are rost sa comparam sistemele audio caci clar scania da clasa la multe altele din privinta asta
mytylyn is offline   Reply With Quote
Old 27-11-11, 10:54   #164
bitang

Stage 5
 
bitang's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 305
Default Re: Scania R620 vs. Volvo FH16 660

Quote:
Originally Posted by mytylyn View Post
si nu are rost sa comparam sistemele audio caci clar scania da clasa la multe altele din privinta asta
Au amplificator audio(nu stiu daca este dotare de serie).Plus de asta daca inlocuiesti cd-playerul/casetofon original de fabrica cu ceva mai de renume(gen alpine) se aude si mai calumea.
bitang is offline   Reply With Quote
Old 27-11-11, 11:13   #165
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Scania R620 vs. Volvo FH16 660

Degeaba au masinile astea sute de cai putere si ultimele inovatii, in practica patronii romani tot Iveco o sa cumpere in primul rand. Ma uit la mine in zona, predomina Iveco,RenaultmMan,Daf la marile firme.
lord_wader is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -