VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
18-02-06, 19:08
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Kane\"
CSL nu se compara cu 996tt. Se compara cu GT3 care il bate pe circuit la o diferenta ft mica de timp care nu justifica diferenta ft mare de pret dintre cele doua. Oricum, GT3 este mai bun decat cel mai tare BMW de circuit. Nu pun cel mai tare Porsche de circuit, GT3 RS, pt ca avantajul va fii si mai mare in favoarea Porker-ului.
Intre RS4 si CSL aleg CSL. Oricum, RS4 nu se compara cu CSL, se compara cu M3-ul normal (pe care il bate in momentul de fata, chiar daca a aparut de vreo 5 ani). Cand va aparea M3-ul nou (e90) RS4 se va situa din nou pe locul 2.
|
|
|
|
18-02-06, 22:14
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,234
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Razvan P\"
in primul rand watch your language.....iar in al doilea rand e o parere personala , eu mi-as lua RS4 , daca tu ti-ai lua csl e complet treaba ta ; nu prea am chef sa scriu , mai scrie tu asa un raton atotcunoscator in \"d-ale masinii\" si poate am sa-ti si argumentez postul meu anterior
apropo, tu ce masina ai ?
si scoate capslock-ul ca este foarte enervant la ochi
|
eu...nu am masina
|
|
|
18-02-06, 22:15
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,234
|
pt ca nu am audi sau 4x4
|
|
|
18-02-06, 22:16
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,234
|
Si repet topicul este...... altul nu are loc M3 stock aici
|
|
|
19-02-06, 16:03
|
#50
|
Stage 4
Join Date: Aug 2004
Posts: 231
Member of: [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
ultimul post , nu topic ...in fine
off topic
uite cum vad eu lucrurile ... pollurile si in general threadurile sunt facute pentru a vedea optiunea userilor , parerea lor ( chiar daca nu esti de acord cu ea) ; de exemplu eu consider rs4 o masina mai potrivita pentru mine decat bmw m3csl , din mai multe motive (irelevante datorita factorului subiectiv) , insa cel mai important fiind acela ca nu imi cumpar o masina pentru circuit ; sincer nu ma intereseaza timpii scosi pe circiut nici de m3csl nici de rs4, ma intereseaza masina per ansamblu ....si asta nu are nici o legatura cu (,)cunostintele mele in materie de ce poate sa faca m3csl pe circuit .....si KWX-ul bate octavia rs de 200bhp+ sau audi a3 de 240 cai pe 400 m ....dar nu as alege un renault 5 turbo peste cele doua masini mentionate anterior niciodata...chiar daca pe circuit scoate timpi mai buni cu 10 secunde....let's just say it's a matter of choice...MY choice
pe de alta parte ,daca vroiai ca acest thread sa fie doar o analiza tehnica si pur obiectiva a masinilor in cauza (caz in care m-as fi interesat mai mult de timpii pe circuit ai lui m3 csl vis-a-vis de ceilalti competitori ) am inteles gresit ...se intampla
|
|
|
19-02-06, 16:08
|
#51
|
Stage 4
Join Date: Aug 2004
Posts: 231
Member of: [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
inca ceva , eu ma refeream la modelul nou rs4 (in caz ca a inteles cineva ca ma refeream la cel bi-turbo)
vlad...sterge ultimul thread te rog
|
|
|
19-02-06, 18:02
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Razvan P\"
ultimul post , nu topic ...in fine
off topic
uite cum vad eu lucrurile ... pollurile si in general threadurile sunt facute pentru a vedea optiunea userilor , parerea lor ( chiar daca nu esti de acord cu ea) ; de exemplu eu consider rs4 o masina mai potrivita pentru mine decat bmw m3csl , din mai multe motive (irelevante datorita factorului subiectiv) , insa cel mai important fiind acela ca nu imi cumpar o masina pentru circuit ; sincer nu ma intereseaza timpii scosi pe circiut nici de m3csl nici de rs4, ma intereseaza masina per ansamblu ....si asta nu are nici o legatura cu (,)cunostintele mele in materie de ce poate sa faca m3csl pe circuit .....si KWX-ul bate octavia rs de 200bhp+ sau audi a3 de 240 cai pe 400 m ....dar nu as alege un renault 5 turbo peste cele doua masini mentionate anterior niciodata...chiar daca pe circuit scoate timpi mai buni cu 10 secunde....let's just say it's a matter of choice...MY choice
pe de alta parte ,daca vroiai ca acest thread sa fie doar o analiza tehnica si pur obiectiva a masinilor in cauza (caz in care m-as fi interesat mai mult de timpii pe circuit ai lui m3 csl vis-a-vis de ceilalti competitori ) am inteles gresit ...se intampla
|
Eu inteleg ca adverasul tau direct e BMW dar nu trebuie sa fi ranchiunos.
Doar sunteti colegi de club.
M3 haman stiu masina si se cam pisa pe RS4 imediat dupa start.
|
|
|
20-02-06, 23:32
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 542
|
Audi RS4 nu e o jucarie si va fi greu de batut.
CSL-ul e altceva, e o masina care se preteaza foarte bine la circuite, e o masina foarte exacta si cu o eficienta deosebita, dar nu as compara-o cu RS4, care e total altceva.
Astept cu nerabdare M3E90(sedan) pentru ca momentat Audi RS4 este masina de batut.
__________________
Cool
|
|
|
21-02-06, 01:01
|
#54
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Kane\"
Intre RS4 si CSL aleg CSL. Oricum, RS4 nu se compara cu CSL, se compara cu M3-ul normal (pe care il bate in momentul de fata, chiar daca a aparut de vreo 5 ani). Cand va aparea M3-ul nou (e90) RS4 se va situa din nou pe locul 2.
|
S4 se compara cu M3 si ai dreptate ... il bate.
RS4 ... nu il bate ...
M3 CSL .... da bate rs4
Quote:
Originally Posted by \"aviator\"
M3 haman stiu masina si se cam pisa pe RS4 imediat dupa start
|
Din cate stiu era vorba de M3 si M3 csl, nu de haman sau altceva.
Si eu as alege RS4 ca si Razvan P, si sunt putin subiectiv pt ca conduc tot un audi (macar eu recunosc ca sunt subiectiv) dar .... logic ... daca e sa imi cumpar o masina ma gandesc si la cat de practica este ... si CSL-ul ... e de circuit, trebuie sa mai ai inca minim o masina pe langa ea ... iar rs4 ... a pornit de la ideea unei masini de familie pana la urma ... un banal avant, cu tot confortul unei masini din clasa sa ... nu o masina fara clima, fara casetofon cu un portbagaj nefunctional (din cate tin minte am vazut la topgear ... spunea ca fundul portbagajului e din \"cupbord\" ... adik placaj daca nu gresesc)
asa ca poate daca incepe si audi sa scoata tot de pe rs4, sa elimine confortul spre a usura masina ....
Iar
|
|
|
21-02-06, 01:15
|
#55
|
Stage 4
Join Date: Oct 2005
Posts: 184
|
SFW: nu te lua dupa ce zice Clarkson. 90% din timp abereaza. Inainte sa se vanda toate CSL-urile puteai sa-ti pui ce vroiai pe el. Inclusiv, clima, xenon, radio-cd si navigatie daca nu ma insel. Acum nu mai poti sa-ti cumperi de nou dar poti sa te uiti pe mobile.de sa vezi cate CSL-uri gasesti cu aer si casetofon si cate gasesti fara. O sa vezi ca 80% din ele, daca nu chiar mai mult au CD, clima si xenon.
Singurul lucru care nu favorizeaza confortul si siguranta la CSL in comparatie cu M3-ul standard este suspensia mai rigida, scaunele sport (desi multi posesori de CSL sustin ca stau ft confortabil in ele si n-au nici o problema) si cauciucurile Michelin Pilot Cup care sunt semi-slick si sunt ft varza pe ploaie si ud. Stai linistit ca nu-ti cad bagajele din portbagaj chiar daca e facut din materiale mai usoare (nu e carton... alta aberatie a lui Clarkson).
|
|
|
21-02-06, 01:30
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 542
|
Problema e alta si nu e legata de CSL, e legata de faptul ca noul Audi RS4 este o masina sport in toata puterea cuvantului, greselile pe care Audi le facea in trecut vis-a-vis de greutatea pe puntea fata si de faptul ca 4x4 era mai greu si mai greoi au fost remediate sau inlaturate.
Noul RS4 este o masina de clasa, iar faptul ca suntem fani BMW ar trebui sa nu ne intunece orizontul si sa ramanem obiectivi.
Si ca sa ne rezumama la un versus corect, va propun sa oprim aceste discutii pana la momentul in care BMW va lansa sedanul E90M3. Atunci vom putea sa stam de vorba cu privire la doua masini cu performante asemanatoare. Pana atunci BMW nu a fost nici macar in stare sa faca un BMW M3E46 ceea ce mi s-a parut o eroare regretabila(motive necunoscute).
Momentan Audi RS4 este peste BMW M3E46, ramane de vazut ce va putea sa faca viitorul M3E90. Parerea mea e ca atunci cand va aparea noul M3 va trebui sa comparam doar sedanurile, adica Audi RS4 versus BMW M3 sedan si sa nu amestecam E92-ul in discutie. Parerea mea.
O singura certitudine am, BMW M3E90 va avea enorm de furca sa fie mai bun ca actualul RS4 si asta o spune foarte multa lume.
Nu uitati ca RS4 are un motor V8 de inalta turatie(8250rpm) si o putere litrica de 100Cp/litru adica 420Cp din 4.2l V8, si toate astea pe un Audi A4. Din nefericire pentru BMW plusaurile nu se opresc aici pentru RS4, ramane de vazut ce plusuri va avea noul M2.
|
|
|
21-02-06, 01:48
|
#57
|
Stage 4
Join Date: Oct 2004
Posts: 219
|
Frumos noul RS4 intr-adevar dar totusi aleg M3 CSL Este ceva....UNIC ! sa vedem ce se anunta cu noul m3.
|
|
|
21-02-06, 02:40
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,234
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"sandumrs\"
Problema e alta si nu e legata de CSL, e legata de faptul ca noul Audi RS4 este o masina sport in toata puterea cuvantului, greselile pe care Audi le facea in trecut vis-a-vis de greutatea pe puntea fata si de faptul ca 4x4 era mai greu si mai greoi au fost remediate sau inlaturate.
Noul RS4 este o masina de clasa, iar faptul ca suntem fani BMW ar trebui sa nu ne intunece orizontul si sa ramanem obiectivi.
Si ca sa ne rezumama la un versus corect, va propun sa oprim aceste discutii pana la momentul in care BMW va lansa sedanul E90M3. Atunci vom putea sa stam de vorba cu privire la doua masini cu performante asemanatoare. Pana atunci BMW nu a fost nici macar in stare sa faca un BMW M3E46 ceea ce mi s-a parut o eroare regretabila(motive necunoscute).
Momentan Audi RS4 este peste BMW M3E46, ramane de vazut ce va putea sa faca viitorul M3E90. Parerea mea e ca atunci cand va aparea noul M3 va trebui sa comparam doar sedanurile, adica Audi RS4 versus BMW M3 sedan si sa nu amestecam E92-ul in discutie. Parerea mea.
O singura certitudine am, BMW M3E90 va avea enorm de furca sa fie mai bun ca actualul RS4 si asta o spune foarte multa lume.
Nu uitati ca RS4 are un motor V8 de inalta turatie(8250rpm) si o putere litrica de 100Cp/litru adica 420Cp din 4.2l V8, si toate astea pe un Audi A4. Din nefericire pentru BMW plusaurile nu se opresc aici pentru RS4, ramane de vazut ce plusuri va avea noul M2.
|
NUMAI ABERATII.... nici nu ma obosesc sa mai scriu si chiar nu am sa mai scriu nimic in topicul asta.
P.S. Topicul este M3 Hamann, M3 stock si RS4 (NU CEL NOU !!!!!!!!! )
__________________
|
|
|
21-02-06, 06:13
|
#59
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"MARIO_BMW\"
Frumos noul RS4 intr-adevar dar totusi aleg M3 CSL Este ceva....UNIC ! sa vedem ce se anunta cu noul m3.
|
Si RS4 este ceva obisnuit sau cum? oricum ai dreptate, e mai deosebit CSL-ul ca imagine, ca idee, e o masina pur sportiva.
Quote:
Originally Posted by \"Alex_55\"
NUMAI ABERATII.... nici nu ma obosesc sa mai scriu si chiar nu am sa mai scriu nimic in topicul asta.
|
Nu stiu ce aberatii a scris, din cate mi se pare mie, tu cam aberezi.
Sunt unii care zici ca au actiuni la bmw dupa cum apara firma asta \"sfanta\" Sunteti dea dreptul ridicoli. Pe tot topicul asta alex_55 te-ai enervat, parca iti venea sa pocnesti lumea care nu avea aceeasi preferinta ca tine. Ar trebui unii dintre fanii bmw sa invete sa accepte si alta parere si sa nu jigneasca persoana ce nu se inchina in fata firmei bmw.
[/quote]
|
|
|
21-02-06, 06:19
|
#60
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Kane\"
SFW: nu te lua dupa ce zice Clarkson. 90% din timp abereaza. Inainte sa se vanda toate CSL-urile puteai sa-ti pui ce vroiai pe el. Inclusiv, clima, xenon, radio-cd si navigatie daca nu ma insel. Acum nu mai poti sa-ti cumperi de nou dar poti sa te uiti pe mobile.de sa vezi cate CSL-uri gasesti cu aer si casetofon si cate gasesti fara. O sa vezi ca 80% din ele, daca nu chiar mai mult au CD, clima si xenon.
Singurul lucru care nu favorizeaza confortul si siguranta la CSL in comparatie cu M3-ul standard este suspensia mai rigida, scaunele sport (desi multi posesori de CSL sustin ca stau ft confortabil in ele si n-au nici o problema) si cauciucurile Michelin Pilot Cup care sunt semi-slick si sunt ft varza pe ploaie si ud. Stai linistit ca nu-ti cad bagajele din portbagaj chiar daca e facut din materiale mai usoare (nu e carton... alta aberatie a lui Clarkson).
|
Poate abereaza si clarkson ... dar deocamdata am mai multa incredere in el.
|
|
|
|
|