VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
22-06-09, 02:10
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,919
Member of: [DACIA]
|
Re: Bugatti Veyron v.s. SSC Ultimate Aero
Motor produs in Germania de Vw,si are la baza vr6'le.
Din cate stiu are un singur arbore cotit,are 4 axe cu came.
Parerea mea e ca motorul e o bijuterie,fata de cel de pe SSC.
Si i se mai zice si WR16.
Last edited by StreetStyle22; 22-06-09 at 02:13.
|
|
|
22-06-09, 11:05
|
#47
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Bugatti Veyron v.s. SSC Ultimate Aero
Ii zice W16 si nu are la baza VR6. Eventual W8.
|
|
|
22-06-09, 11:38
|
#48
|
Stage 4
Join Date: Sep 2008
Posts: 275
|
Re: Bugatti Veyron v.s. SSC Ultimate Aero
Quote:
Originally Posted by raduku
Da-mi tu intai exemple de cate masini americane ai CONDUS si cati km ai facut cu Veyron si cu SSC de ti-ai facut o asa parere pertinenta despre masini.
Pe mine unul cifrele ma lasa reci,pentru mine masinile nu se rezuma doar la cat "baga" si in cate sec prinde suta de pe loc.
|
esti cumva vreun pilot de teste si eu nu stiu. ai condus tu ssc aero de tot il pupi in *** atata. tocmai asta e ideea, daca ar fi dupa cifre ssc ar castiga dar uita-te la el ca e hidos de oriunde l-ai privi, cred ca orice om normal e de acord cu mine. daca tu nu crezi ca bugatti e o masina buna ia si tu niste emisiuni din domeniul auto in care s-a testat veyron si vezi ce spun oamenii aia care au oarecare experienta despre el, si cauta si teste cu ssc sa vezi ca nu prea gasesti pentru ca nimeni nu il baga in seama pt ca e in kitch de masina.
|
|
|
22-06-09, 12:53
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,919
Member of: [DACIA]
|
Re: Bugatti Veyron v.s. SSC Ultimate Aero
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Ii zice W16 si nu are la baza VR6. Eventual W8.
|
Da,eu zic ca ca baza,stramosul motorului cum ar fii.
|
|
|
22-06-09, 13:16
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
|
Re: Bugatti Veyron v.s. SSC Ultimate Aero
Quote:
Originally Posted by Alex_cristocea
as merge cu 300 intr-o masina gandita si testata ani de zile in care s-au investit ceva bani pentru a fi asa cum trebuie si sa functioneze lafel si dupa 100k km. Nu as alege o masina 5 km in plus la vmax. O masina este o suma de factori, poate ca bugati-ul este mai lentu cu 5km dar poate ca sta mai bine la frane sau la suspensii. Stiu ca cutia de viteze a fost proiectata si testata timp de 4 ani pana sa fie pusa pe masina.
|
E normal ce spui, dar pina la urma Tzepozzz avea dreptate.S-a pus o intrebare precisa si a primit raspuns.Nu s-a intrebat care masina e mai bengoasa.
|
|
|
22-06-09, 21:12
|
#51
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
|
Re: Bugatti Veyron v.s. SSC Ultimate Aero
Quote:
Originally Posted by laur_nsl
esti cumva vreun pilot de teste si eu nu stiu. ai condus tu ssc aero de tot il pupi in *** atata. tocmai asta e ideea, daca ar fi dupa cifre ssc ar castiga dar uita-te la el ca e hidos de oriunde l-ai privi, cred ca orice om normal e de acord cu mine. daca tu nu crezi ca bugatti e o masina buna ia si tu niste emisiuni din domeniul auto in care s-a testat veyron si vezi ce spun oamenii aia care au oarecare experienta despre el, si cauta si teste cu ssc sa vezi ca nu prea gasesti pentru ca nimeni nu il baga in seama pt ca e in kitch de masina.
|
Amice,nu te ambala asa tare.Cand faci o afirmatie de genu:"americanii nu stiu sa faca masini" hai si cu niste dovezi concrete,nu povesti citite din reviste.Nu dau 2 bani pe revistele sau emisiunile de specialitate,in proportie de 90% ele sunt publicitate curata.Nu stiu cum ti-a venit tie in cap ca ridic eu in slavi SSC-ul .Masina nu e hidoasa de loc,are un pic de Zonda si Diablo prin unele parti,dar pierde dpdv al finisajelor interioare si a optionalelor putine la numar.Aici se justifica pretul lui Veyron,care e mult peste SSC.
As vrea sa te vad si pe tine intr-o zi proiectand un "kitch" din asta.Buna,rea,frumoasa,urata,e o masina in care un om si-a sacrificat 7 ani pentru a produce asa ceva.Si sa proiectezi o masina de la 0 nu e floare la ureche.
P.S. hai sa-ti dau un exemplu de masina"proasta'' facuta de americani:Ford GT 40.
Daca nici Caroll Shelby nu stie face masini...
__________________
Proud Suzuki owner.
Future owner of Lancia Delta-Meravigliosa Creatura.
|
|
|
22-06-09, 21:36
|
#52
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,849
Member of: [4Rally]
|
Re: Bugatti Veyron v.s. SSC Ultimate Aero
Venind vorba de motor... am vazut un reportaj despre Bugatti Veyron ..
Este facut din doua motoare V8 rezultand un motor W16 .. de 1001 cp ...
|
|
|
23-06-09, 04:17
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
|
Re: Bugatti Veyron v.s. SSC Ultimate Aero
Quote:
Originally Posted by ionut_cluj
Fondatorul Bugatti e un italian nascut in Spania, a infiintat marca in Franta. Pt mine Bugatti tot italiana ramane
|
Dar banii si inginerii erau nemti toata ziua , de la umila firma VW.. italienii si francezii nu prea au treaba cu masina asta
Oricum caruta aia americana e din alt film, nu i ajunge la glezna macar, poate sa "mearga mai repede" cat vrea, pardon, cat o tine motorul ..
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
Last edited by 993turbo; 23-06-09 at 04:20.
|
|
|
23-06-09, 09:54
|
#54
|
Stage 4
Join Date: Sep 2008
Posts: 275
|
Re: Bugatti Veyron v.s. SSC Ultimate Aero
Quote:
Originally Posted by raduku
Amice,nu te ambala asa tare.Cand faci o afirmatie de genu:"americanii nu stiu sa faca masini" hai si cu niste dovezi concrete,nu povesti citite din reviste.Nu dau 2 bani pe revistele sau emisiunile de specialitate,in proportie de 90% ele sunt publicitate curata.Nu stiu cum ti-a venit tie in cap ca ridic eu in slavi SSC-ul .Masina nu e hidoasa de loc,are un pic de Zonda si Diablo prin unele parti,dar pierde dpdv al finisajelor interioare si a optionalelor putine la numar.Aici se justifica pretul lui Veyron,care e mult peste SSC.
As vrea sa te vad si pe tine intr-o zi proiectand un "kitch" din asta.Buna,rea,frumoasa,urata,e o masina in care un om si-a sacrificat 7 ani pentru a produce asa ceva.Si sa proiectezi o masina de la 0 nu e floare la ureche.
P.S. hai sa-ti dau un exemplu de masina"proasta'' facuta de americani:Ford GT 40.
Daca nici Caroll Shelby nu stie face masini...
|
ce a facut shelby cu mustangul? i-a pus un supercharger si restul l-a lasat asa si asta nu se face. uita-te la tunerii europeni ce fac cu bmw-urile mercedes-urile nu le pun doar un ditai motor si gata . cat despre gt 40 nu am ce zice, a fost o masina mondiala. dar eu ma refeream mai mult la masini cu picioarele pe pamant gen pontiac,chrisler,lincoln etc.
vrei sa spui ca americanii fac masini mai bune ca europenii???
si cum poti sa spui tu ca gandacul ala are un pic de diablo si de zonda. ce parte mai precis?
|
|
|
23-06-09, 11:07
|
#55
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Bugatti Veyron v.s. SSC Ultimate Aero
nu a zis nimeni ca americanii fac masini mai bune ca europenii, insa nici americanii nu sunt asa prosti. Au si ei cateva masini cum ar fi Chargerul r/t , Saleen S7, chiar si SSC, Fordul GT si de ce nu Corvette. Fiecare are plusuri si minusuri, insa Veyron este chiar o "minune" in stiinta automobilistica, este o masina foarte foarte performanta dar care se poate conduce ca una normala, o masina care este destul de fiabila, caruia nu ii pocneste motorul si mai ales , in care te simti oarecum bine.
|
|
|
23-06-09, 13:12
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 337
Member of: [CSR]
|
Re: Bugatti Veyron v.s. SSC Ultimate Aero
de unde stiti voi ca nu ii pocneste motorul si ca e foarte fiabila? ati vazut vreo una cu macar 50 de mii de km? daca tot o ridicati in slavi ca e lux si asa mai departe nu cred ca va ajunge in veci motoru ala la km unei limuzine gen s amg sau s8 sau varful de la bmw, acolo poate vorbim de fiabilitate ca masinile alea sunt destinate pentru drumuri lungi, dar fiabilitate la o masina cum e veyronu ? probabil o fi daca la revizii tre sa ii faci o inspectie completa. sau poate lamureste cineva ce inseamna acea fiabilitate, e un cuvant atat de des folosit si e la fel de vag asemeni pastrarii distantei pentru evitarea oricarui pericol dupa spusele politistului, dar care este acea distanta nu stie nimeni
bafta
__________________
I love my car!!
|
|
|
23-06-09, 16:59
|
#57
|
Stage 4
Join Date: Sep 2008
Posts: 275
|
Re: Bugatti Veyron v.s. SSC Ultimate Aero
Quote:
Originally Posted by dolb
nu a zis nimeni ca americanii fac masini mai bune ca europenii, insa nici americanii nu sunt asa prosti. Au si ei cateva masini cum ar fi Chargerul r/t , Saleen S7, chiar si SSC, Fordul GT si de ce nu Corvette. Fiecare are plusuri si minusuri, insa Veyron este chiar o "minune" in stiinta automobilistica, este o masina foarte foarte performanta dar care se poate conduce ca una normala, o masina care este destul de fiabila, caruia nu ii pocneste motorul si mai ales , in care te simti oarecum bine.
|
ai spus foarte bine ce ai afirmat atat despre americani cat si despre veyron. ai impacat si capra si varza
|
|
|
23-06-09, 18:56
|
#58
|
Stage 4
Join Date: Sep 2008
Posts: 275
|
Re: Bugatti Veyron v.s. SSC Ultimate Aero
Quote:
Originally Posted by silviu_gsi
de unde stiti voi ca nu ii pocneste motorul si ca e foarte fiabila? ati vazut vreo una cu macar 50 de mii de km? daca tot o ridicati in slavi ca e lux si asa mai departe nu cred ca va ajunge in veci motoru ala la km unei limuzine gen s amg sau s8 sau varful de la bmw, acolo poate vorbim de fiabilitate ca masinile alea sunt destinate pentru drumuri lungi, dar fiabilitate la o masina cum e veyronu ? probabil o fi daca la revizii tre sa ii faci o inspectie completa. sau poate lamureste cineva ce inseamna acea fiabilitate, e un cuvant atat de des folosit si e la fel de vag asemeni pastrarii distantei pentru evitarea oricarui pericol dupa spusele politistului, dar care este acea distanta nu stie nimeni
bafta
|
masina asta nu trebuie sa suporte 400-500 de cai ca cele despre care vorbesti tu ci 1000. inginerii care au proiectat-o au spus ca masina asta va trebui sa reziste "10 sau chiar 20 de ani"(am incheiat citatul). de aici eu am dedus ca ar trebuie sa fie fiabila. bineinteles ca nu se va merge cu ea ca si cu un golf sau cu o masina de familie dar aici vorbim despre o supermasina de 1000 de cai nu de un hatchback.
|
|
|
23-06-09, 21:25
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
|
Re: Bugatti Veyron v.s. SSC Ultimate Aero
Quote:
Originally Posted by dolb
ce am impacat frate? ca domnisorul silviu tot nemultumit este. E greu sa intelegeti ca e o diferenta intre un supercar gen: mclaren f1 sau ssc aero , si un rolls sau maybach foarte foarte rapid gen veyron ?
|
Mai e o chestie aici.SSC este momentan ceva mai rapid pe linie dreapta decat Veyron, dar se confirma pe undeva ca ar fi bun pe circuit precum McLaren F1?Eu cred totusi ca numai pentru linie dreapta e facut, neavand si o manevrabilitate pe masura (ar fi deja prea fenomen).Discutam pe un topic alaturat de acceleratia Veyronului si spunea cineva ca urmeaza un Veyron de vreo 1350cp.S-ar putea sa fie suficient pentru a egala (cel putin ) viteza maxima a SSC-ului, pastrandu-si si fiabilitatea in buna masura (motorul de pe Veyron cam are de unde sa mai dea ).In fine, cred ca totusi marea "doborare" a recordului de top-speed care-l detinea Veyron e chestie de conjunctura, iar pe contructorii lui nu prea cred ca i-a interesat sa "dea repede replica".Eu cred ca ea poate veni oricand.Iar daca renunti la lux pentru performanta, mai zic eu ca una e sa construiesti un bolid pur si simplu cat mai puternic si mai rapid pe linie dreapta si cu totul alta poveste si alt mestesug e sa creezi un bolid superperformant pe circuit, gen McLaren F1, CLK GTR sau Zonda.
Last edited by carutasu; 23-06-09 at 21:35.
|
|
|
23-06-09, 22:07
|
#60
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Bugatti Veyron v.s. SSC Ultimate Aero
Replica putea veni instantaneu. Viteza maxima la Veyron este limitata electronic, cu siguranta fara limitator s-ar mai duce cativa KM ca nu il puneau degeaba. Dar ei probabil nu isi bat joc de clienti si nu au vrut ceva bun doar pe hartie, au testat tot pana la ultimul detaliu sa faca fata la stresul ala, cauciucuri, jante etc...totul e gandit pentru viteza aia specifica. De aia nu prea poti sa iti schimbi jentile, ai avea toate sansele ca la 350+++ sa se intample nenorocirea si te-ai dus.
|
|
|
|
|