VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
23-08-08, 16:41
|
#61
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 255
|
Re: Celica vs Calibra
pacat ca cei de la opel nu fac proiectul calibra II. a fost un succes imens...
unele modele(cel putin cu numele) nu ar trebuii inlocuite/schimbate/trase pe linie moarta NICIODATA!
__________________
S 600 tunat cu toporul= S 400,4 matic
maybach S62 tunat cu toporul=S 600
|
|
|
27-08-08, 10:52
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Celica vs Calibra
Quote:
Originally Posted by GIGI-BEKALI
pacat ca cei de la opel nu fac proiectul calibra II. a fost un succes imens...
unele modele(cel putin cu numele) nu ar trebuii inlocuite/schimbate/trase pe linie moarta NICIODATA!
|
Exista sanse sa apara Calibra II pe platforma de Opel Insignia.
|
|
|
27-08-08, 11:59
|
#63
|
Banned
Stage 4
Join Date: May 2007
Posts: 230
|
Re: Celica vs Calibra
Quote:
Originally Posted by UNLORD
Exista sanse sa apara Calibra II pe platforma de Opel Insignia.
|
vesti bune, dar sa vedem daca se concluzioneaza!?
|
|
|
28-08-08, 01:12
|
#64
|
Banned
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
|
Re: Celica vs Calibra
ar fii ceva extraordinar sa reanvie calibra.
daca se intampla visul...ar trebuii sa aiba ca motorizare minim 200 cp, iar ce este peste 350-380 awd!
Last edited by bmwM8; 28-08-08 at 23:07.
|
|
|
28-08-08, 17:14
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
|
Re: Celica vs Calibra
ah nuuu, ar trebui sa aiba 1,9 tdi 800 cp cu consum de 3/100 si pret de pornire de 1200 euro
|
|
|
29-08-08, 22:03
|
#66
|
Stage 2
Join Date: Aug 2008
Posts: 60
|
Re: Celica vs Calibra
Quote:
Originally Posted by ionut_cluj
Celica a facut istorie in raliuri...deci care are prestanta mai mare?
Aleg Celica fara ezitare, e o masina mai buna per ansamblu, si e unul din visele copilariei mele.
|
asa este dar la raliu , in schimb calibra a facut istorie la DTM in Germania 3 ani la rind a fost campioana, si nu cred ca ti-ai lua toyota sa mergi cu ea pe drum de tara la raliu ?
Fara ezitare Calibra e mai buna din toate punctele de vedere.
|
|
|
29-08-08, 22:18
|
#67
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: Celica vs Calibra
Quote:
Originally Posted by cosminbianca25
Fara ezitare Calibra e mai buna din toate punctele de vedere.
|
din ce puncte de vedere? enumera cateva?
|
|
|
30-08-08, 00:01
|
#68
|
Stage 2
Join Date: Aug 2008
Posts: 60
|
Re: Celica vs Calibra
Quote:
Originally Posted by 300zxtt
din ce puncte de vedere? enumera cateva?
|
am avut doua calibre si m-am dat cu celica.
1.calibra are o aerodinamica cu mult peste celica , coeficientu de frecare al aerului este de 0,2%
2.are o stabilitate mult mai buna ca si celica (ma refer la masinile de serie si nu cele tunate)
3.eu personal am mers cu calibra de 150cp cu 250 km/h (la care celica a luat doar 235 km/h)
4:locurile din spate la calibra sint mult mai spatioase ca si la celica
5. piesele de schimb sint mult mai ieftine decit ca la o masina japoneza
6.calibra consuma 7-8 % iar celica 9-10 %
7.iar calibre tunate am vazut f multe dar celica fff putine
8. am vazut f multe celica cu motoarele sparte cu toate ca nu sint atit de multe in Europa ca si calibra, si sint mult mai multe de spus pe care nu are rost sa ti-le insir pe aici.
|
|
|
30-08-08, 01:53
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: Celica vs Calibra
dj-xx-zum una dintre cele mai rapide calibre din romania,aproape fenomenala!
On.2 masini f bune,calibra avand veelititati pronuntate pt strada,tot ce inseamna drum intins,drept..pe asfalt,cu proprietati nule pe drumuri accididentate..tot ce este in afara carosabilului,datorata garzii mici la sol; iar celica o masina buna si pe strada,dar si pe drumurile "de romania"!
__________________
Last edited by TSC-Us; 04-09-08 at 16:31.
|
|
|
30-08-08, 04:57
|
#70
|
Toyota Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 308
Member of: [Toyota]
|
Re: Celica vs Calibra
fratilor eu am celica 2.0 gti din 92 si coincidenta face ca un amic de al meu are calibra 2.0 16v,va spun sigur ca un pic ma cam joc cu el,adevarat merge si calibra dar celica se duce foarte mult in ture,calibra 2.5 4x4,aia da mai merge
|
|
|
30-08-08, 05:36
|
#71
|
Toyota Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 308
Member of: [Toyota]
|
Re: Celica vs Calibra
si in plus unde ai mers tu cu calibra de 150 cp cu 250km/h,la vale
|
|
|
30-08-08, 05:37
|
#72
|
Toyota Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 308
Member of: [Toyota]
|
Re: Celica vs Calibra
inseamna ca,cu 2.5 v6 mergi 300km/h
|
|
|
30-08-08, 09:29
|
#73
|
MACS Member
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,264
Member of: [MACS] [Opel]
|
Re: Celica vs Calibra
Quote:
Originally Posted by nigger
fratilor eu am celica 2.0 gti din 92 si coincidenta face ca un amic de al meu are calibra 2.0 16v,va spun sigur ca un pic ma cam joc cu el,adevarat merge si calibra dar celica se duce foarte mult in ture,calibra 2.5 4x4,aia da mai merge
|
Calibra 2.5 cu 4X4 nu s-a fabricat, doar sa fie schimbat motorul, dar nici aia nu e asa usor...si in plus, diferenta intre 2.0 16v si 2.5 e de doar 20 de cai (150 si 170)
__________________
2001 Nocturnoblau Astra G Coupe Z20LET
|
|
|
30-08-08, 16:04
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Celica vs Calibra
Quote:
Originally Posted by nigger
si in plus unde ai mers tu cu calibra de 150 cp cu 250km/h,la vale
|
Sau tractata de un Veyron... Am avut si eu calibra si pot sa spun ca la viteza maxima are eroare de km de vreo 20 de km/h.
|
|
|
31-08-08, 03:27
|
#75
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: Celica vs Calibra
Quote:
Originally Posted by cosminbianca25
1.calibra are o aerodinamica cu mult peste celica , coeficientu de frecare al aerului este de 0,2%
2.are o stabilitate mult mai buna ca si celica (ma refer la masinile de serie si nu cele tunate)
3.eu personal am mers cu calibra de 150cp cu 250 km/h (la care celica a luat doar 235 km/h)
4:locurile din spate la calibra sint mult mai spatioase ca si la celica
5. piesele de schimb sint mult mai ieftine decit ca la o masina japoneza
6.calibra consuma 7-8 % iar celica 9-10 %
7.iar calibre tunate am vazut f multe dar celica fff putine
8. am vazut f multe celica cu motoarele sparte cu toate ca nu sint atit de multe in Europa ca si calibra, si sint mult mai multe de spus pe care nu are rost sa ti-le insir pe aici.
|
singurul argument real care l-ai adus e doar punctul 1, iara coeficientul aerodinamic al calibrei e de cx 0.26, nu 0.2%. asta la versiunea aspirata. la turbo e mai mare...
2. aici ai cam dat-o in bara. celica are un sasiu mult mai intarit si studiat .iara despre calibra uite ce se spunea la data lansarii:It is a front-wheel drive coupé, but because it is based on the Vectra chassis, its ride and handling are not significantly better than that of the large family car from which it grew.
3. viteza maxima la calibra 2.0 16V e de 225 km/h asa cum reise din unele publicatii ce au testat masina la data lansarii , iar intr-o revista italiana e data cifra de 226,15km/h, retul fiind eroare de la tabloul de bord,asa cum spune si UNLORD
4.e, asta era factorul decisiv in alegerea unei masini sport.nu e loc indeajuns sa iei si soacra cu tine.si in celica si in calibra stai bine in locurile din spate
5.depinde,eu personal am cumparat set complet de amortizoare pt celica cu 120usd din emirate.chestia cu piesele de japoneze era in trecut, acum doar sa nu stii unde sa cauti ca sa nu gasesti de japoneze
6.intr-un test facut in germania cele doua masini aveau un consum identic, cu un mic avantaj la calibra la viteze foarte mari.iar la versiunea turbo, modelul carlos sainz e mai economic decat calibra turbo si in regim urban si la viteze mari, cx-ul calibrei turbo fiind de data asta de 0.29
7.asta pt ca ffff multi de aici nici macar nu stiu cu ce se mananca o celica.....iar daca te duci in oricare alt continent, situatia se schimba, pt ca cei de acolo nici macar nu au auzit ca ar exista modelul calibra. oare de ce nu a prins si in asia,america, australia? dute acolo si intreaba pe oricine de celica si cum se tuneaza si apoi intreaba de calibra, care , chiar daca sa exportat sub denumirea de chevrolet, holden, vauxhall nu a avut succes
8.aici te inseli amarnic, cand vine vb de fiabilitatea japonezei si de cat rezista un 3s-ge sau 3s-gte.daca luam topurile J.D. Power,si cele ale satisfactiei clientilor, reparatiile in timp, costurile de intretinere......celica castiga detasat.
|
|
|
|
|