In sfarsit si infaptuita
...Eu la nemti o singura data am cazut in ispita intrecerii pe autostrada ( tot 1.8, 16V).Un seat 1.9tdi (Leon)...sincer nu stiu cati cai avea, cred ca era d si i rosu, deci probabil la 105cp, dar poate ma insel.Se vedea ca sicaneaza, cand schimbam banda sa depasesc accelera.La un moment dat am avut deschidere foarte larga, doar ca portiunea de autostrada era o curba luuuunga.Asteptam sa se replieze o masina, eram cam la 15m in spatele lui, si imediat ce a facut-o,talpa eu, talpa el.S-a tras pe banda din dreapta si a bagat blana...era liber in fata noastra.Micul meu dezavantaj era sa zicem ca porneam din spate si pe banda din exterior, deci cercul putin mai larg.Aveam cam 100-105 in momentul pornirii si am schimbat din 4 in 3.La aprox 140-145 am schimbat in 4 (vorbesc de vitezele de pe bord), iar la 180-185 aveam cam 6600rpm si inca eram intr-a 4-a,gata sa schimb.Il egalasem deja.Am schimbat, l-am depasit si m-am distantat, cred ca la vreo 10-12 masini si se vedea ca as continua sa castig teren....cred ca am avut 2km liberi, si cat am tinut forja.Am avut aprox 215 pe bord si 200-201 pe gps.Cand am considerat ca s-a inteles cam ce era de inteles am revenit la un ritm mai normal, la 150/h.daca porneam de la egal la egal si pe linie drepta cred ca pina sa termin a 4-a as fi avut o distanta fata de el destul de relevanta.In fine....chiar nici nu ma asteptam la alt rezultat (afara doar daca masina (Skoda) ar fi fost tunata).