VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: ce fel de masini preferati?
|
sport
|
|
171 |
67.59% |
lux
|
|
64 |
25.30% |
de familie
|
|
18 |
7.11% |
08-10-10, 07:40
|
#91
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Masini de lux vs. masini sport vs. de familie
Ca sa nu schimb masinile ca pe ciorapi, e foarte bun un sedan ceva mai dotat, care sa fie potrivit si pentru cand o aparea un copil sau doi... (asta nu se intampla acuma, ma refer in general). Parerea mea...
__________________
Ex: '98 Daewoo Tico SX -> sold!
Ex: '00 Daewoo Cielo Hatchback -> sold!
Now: '01 VW Golf variant -> no topic
|
|
|
08-10-10, 11:55
|
#92
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Masini de lux vs. masini sport vs. de familie
Quote:
Originally Posted by Bogdan.IS
masina de lux pentru dotari , prestigiu , pentru dimensiunile mari , motoare mari cuplu mare , musai dizel . Un Q7 V12 TDI , noul Audi A8 4.2 TDI .
|
Hai mai, numai de haudi a-ti auzit?? Pt lomo mai bine un americanism sau japonism chiar. Cum sa-ti doresti asa ceva, si mai ales "dizel" cand exista MERCEDES-BENZ S 65 AMG sau S63AMG sau daca esti mai sarantoc un pic te multumesti cu S55 AMG
BMW-ul de la E60 si E65 deci de prin 2004 incoace sunt praf la capitolul limo si bussiness class....sunt si sub VAG sau orice americanism la capitolul asta.
Masina sport.....hmmm Veyron .....sau pt mai sarantoci 911 Turbo
Masina de familie: BMW 530d E39 facelift combi; sau singurul Audi care chiar imi place si ca forma si ca concept: Allroad 2.5TDi masina care are si valente pt teren.
Daca as prefera una din astea 3 categorii, eu nefiind prea excentric sa-mi iau Lambo sau Maybach, as prefera o masina care le inglobeaza pe toate, ba mai mult, are si unele valente pt drumuri rele, si anume Porsche Chayene Turbo-S de 521 cai sau daca mi-ar trebui sa merg pe drumuri chiar mai offroad, atunci Mercedes-Benz G55 Amg sau G400Cdi
|
|
|
08-10-10, 21:59
|
#93
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 990
Member of: [AUDI] [PEUGEOT]
|
Re: Masini de lux vs. masini sport vs. de familie
Ce-o sarit oamenii , stiu ca exista Bmw si Mercedes , care is superbe si ele , dar nu-mi place ce lume vad in masinile alea . In Audi nu vezi chiar asa de multi precum la celelalte marci .
Numi place benzina , de asta vreau dizel , ca parca nu-mi era greu sa spun S8 , dar eu-s cu dizelu , si alt lucru mie-mi place quattro sau tractiune fata , nu RWD .
__________________
Urasc cocalarul si taranul marca Romania !
|
|
|
08-10-10, 22:48
|
#94
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Masini de lux vs. masini sport vs. de familie
Quote:
Originally Posted by Bogdan.IS
Ce-o sarit oamenii , stiu ca exista Bmw si Mercedes , care is superbe si ele , dar nu-mi place ce lume vad in masinile alea . In Audi nu vezi chiar asa de multi precum la celelalte marci .
Numi place benzina , de asta vreau dizel , ca parca nu-mi era greu sa spun S8 , dar eu-s cu dizelu , si alt lucru mie-mi place quattro sau tractiune fata , nu RWD .
|
Pfoaaaaai, pai cocalari si manelisti cati am vazut in haudiu, nu am vazut in restul VAG + Mercedes + BMW deci la un loc! .....cand zici sofer de Q7 cam la ce crezi ca te gandesti? Mie cam mila de saracu Allroad, singurul model care face cinste marcii, restul Vw-uri mai scumpe si atat!
|
|
|
08-10-10, 23:01
|
#95
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Masini de lux vs. masini sport vs. de familie
Quote:
Originally Posted by Bogdan.IS
Ce-o sarit oamenii , stiu ca exista Bmw si Mercedes , care is superbe si ele , dar nu-mi place ce lume vad in masinile alea . In Audi nu vezi chiar asa de multi precum la celelalte marci .
Numi place benzina , de asta vreau dizel , ca parca nu-mi era greu sa spun S8 , dar eu-s cu dizelu , si alt lucru mie-mi place quattro sau tractiune fata , nu RWD .
|
Sa intaleg ca ai aleg 4.2 tdi in loc de s8 ?
|
|
|
08-10-10, 23:34
|
#96
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 964
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete]
|
Re: Masini de lux vs. masini sport vs. de familie
Quote:
Originally Posted by Bogdan.IS
Ce-o sarit oamenii , stiu ca exista Bmw si Mercedes , care is superbe si ele , dar nu-mi place ce lume vad in masinile alea . In Audi nu vezi chiar asa de multi precum la celelalte marci .
Numi place benzina , de asta vreau dizel , ca parca nu-mi era greu sa spun S8 , dar eu-s cu dizelu , si alt lucru mie-mi place quattro sau tractiune fata , nu RWD .
|
Daca ajungem sa apreciem masinile dupa ce tip de proprietari au nu ajungem nicaieri. Nu poti judeca nici macar Q7-le doar pentru ca e mare si e ''idolu' la femei'' deci poate fi cumparat si din motivele astea. Daca le-am lua asa, cele mai adecvate masini ar fi cele clasice detinute de colectionari pasionati, pentru ca un cocalarel nu da foarte bine in fata clubului decat cu ceva cat mai nou si mai de fitza. Cat despre titlul topicului, cred ca depinde doar de nevoi si de gusturi, dar cu siguranta nu este una care sa indeplineasca cerintele si specificatiile tuturor categoriilor.
|
|
|
09-10-10, 00:23
|
#97
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 175
Member of: [DACIA]
|
Re: Masini de lux vs. masini sport vs. de familie
As prefera Lexus is-f chiar daca sunt fan Audi.
Masina de familie si sport si lux in acelasi timp
|
|
|
09-10-10, 00:49
|
#98
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 411
Member of: [SKODA]
|
Re: Masini de lux vs. masini sport vs. de familie
Cls 63 amg....masina perfecta pentru mine,design superb,motor ,spatioasa ....e cam tot ce ti-ai putea dori de la o masina .
|
|
|
09-10-10, 01:17
|
#99
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Masini de lux vs. masini sport vs. de familie
Quote:
Originally Posted by Bogdan.IS
Ce-o sarit oamenii , stiu ca exista Bmw si Mercedes , care is superbe si ele , dar nu-mi place ce lume vad in masinile alea . In Audi nu vezi chiar asa de multi precum la celelalte marci .
Numi place benzina , de asta vreau dizel , ca parca nu-mi era greu sa spun S8 , dar eu-s cu dizelu , si alt lucru mie-mi place quattro sau tractiune fata , nu RWD .
|
De ce iti place dizelul ? Ce avantaje ar avea un diesel fata de un benzinar pe o limuzina ?
PS @ Gixer - Daca zici ca sunt VW-uri mai scumpe ai putea sa imi spui si mie ce VW-uri impart platforma tehnica folosita de A4/A5/A6/A7/A8/Q5 ? A3 imparte platforma cu Golf dar si asa sunt destule diferente si Q7 cu Touareg si Cayenne, in rest VW-urile sunt inferioare si folosesc tehnologie mai veche, de ex Passat foloseste vechea platforma de A4.
|
|
|
09-10-10, 12:31
|
#100
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 964
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete]
|
Re: Masini de lux vs. masini sport vs. de familie
Quote:
Originally Posted by Gabi#
As prefera Lexus is-f chiar daca sunt fan Audi.
Masina de familie si sport si lux in acelasi timp
|
Nu exista masina de familie care e si masina sport si masina de lux, in cel mai bun caz masina de familie care e si masina cat de cat de lux, dar niciuna nu poate indeplini 100% din specificatiile tuturor cele 3 categorii. Nu cred ca ideea topic-ului a fost sa zicem eu aleg CL65 //AMG , e si sportiva, si luxoasa si incape si o familie cu 2 copii in ea . Printr-o masina sport te referi la una creata doar pentru sportivitate, dar la care pierzi din confort, lux (si bineinteles mai mult de 2 insi nu au cum sa incapa in ea), care de obicei nu costa nici prea mult, si nu-ti pare rau de ea cand o fortezi. Masina de lux e bineinteles una foarte scumpa la care luxul si confortul sunt cele mai importante lucruri, dar cu care bineinteles ca nu mergi cu 2 copii in spate care mananca shaorma pe tapieseria de piele care a costat ca si dotare optionala cateva mii de euro, sunt masini construite pentru clasele sociale de varf, care pot reprezenta un loc in care poti discuta afaceri, pentru care iti poti angaja un sofer care sa te transporte acolo unde ai nevoie, etc. Iar masina de familie este de obicei una economica, bineinteles mai ieftina in comparatie cu cea de lux, una in care si confortul reprezinta un lucru important dar luxul nu este necesar neaparat. Cu toate ca exista si masini de lux care sunt sportive si care pot bineinteles indeplini conditiile necesare pentru a fi de familie, ele tot de lux raman. Deci dupa parerea mea, ideea topic-ului este sa spunem daca preferam o masina sport, de lux sau de familie, nu daca vrem doar o masina de lux cu care sa facem toate celelalte lucruri. Cu alte cuvinte, cred ca intrebarea ar suna asa, ce nevoi primordiale aveti si ce masina v-ar coafa? una sportiva, luxoasa sau aveti o familie pe care preferati sa nu o transportati intr-un 760i Long.
|
|
|
09-10-10, 15:02
|
#101
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Masini de lux vs. masini sport vs. de familie
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
De ce iti place dizelul ? Ce avantaje ar avea un diesel fata de un benzinar pe o limuzina ?
PS @ Gixer - Daca zici ca sunt VW-uri mai scumpe ai putea sa imi spui si mie ce VW-uri impart platforma tehnica folosita de A4/A5/A6/A7/A8/Q5 ? A3 imparte platforma cu Golf dar si asa sunt destule diferente si Q7 cu Touareg si Cayenne, in rest VW-urile sunt inferioare si folosesc tehnologie mai veche, de ex Passat foloseste vechea platforma de A4.
|
Chestia cu limuzina tre sa fie musai benzinara, e mai mult asa o nostalgie zic eu, chiar un blocaj impotriva progresului, chiar daca nici noile diesele nu-s cinste ozn-uri, dar ca si conceptie zic, aici fiind deacord cu conceptia de la audi de motoare diesel mari si tari cum e 6.0 W12 TDi
Pai nu mai tre sa iti zic, ca ai zis in urmatoarea fraza care modele isi impart platformele tehnice de la cele 2 marci din grup
Si pt tine daca o mai pus o indoitura in plus la caroserie si mai baga ei niste blah-blah-uri comericiale, deja se cheama ca are platforma noua??
Pai seara numai dupa o bere, si daca intrii in passat3, A4 nou, pasat4 sau A4 vechi nu-ti dai seama de diferenta Faza e ca si BMW-ul si MBz fac la fel cu low-coast-classe-urile precum seria 3 si C-klasse carora nu le dau mare atentie, desi de-acolo le vin banii, din volumul de vanzari al acestui segment.
Serii d-astea nu mi-as lua decat la preturi mici, mult sub piata, si in stare cat mai buna, pt ca oricum se deterioreaza repede...
|
|
|
10-10-10, 23:51
|
#102
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Masini de lux vs. masini sport vs. de familie
Quote:
Originally Posted by sergini0
Printr-o masina sport te referi la una creata doar pentru sportivitate, dar la care pierzi din confort, lux (si bineinteles mai mult de 2 insi nu au cum sa incapa in ea), care de obicei nu costa nici prea mult, si nu-ti pare rau de ea cand o fortezi.
|
Cred ca faci o confuzie intre SUPERCAR si masina sport, desi nu prea cred ca exista un supercar care sa coste putin si sa nu`ti para rau de ea cand o fortezi.
Masina sport inseamna o masina cu care sa poti sa mergi tare oriunde, si in linie dreapta si in curbe, in ultimul timp nu e neaparat sa iti scuture rinichii la fiecare limitator.
|
|
|
12-10-10, 00:45
|
#103
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 964
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete]
|
Re: Masini de lux vs. masini sport vs. de familie
Quote:
Originally Posted by Giully4u
Cred ca faci o confuzie intre SUPERCAR si masina sport, desi nu prea cred ca exista un supercar care sa coste putin si sa nu`ti para rau de ea cand o fortezi.
|
De aceea nu l-am bagat la masina sport. Sunt si masini sport la care gasim un compromis intre confort si sportivitate, dar nu poti spune ca un CL este o masina sport cu ceva lux in ea, ci o masina de lux cu inclinatii sportive. Am vrut sa clarific un pic situatia si sa dau niste exemple evidente din fiecare categorie. Sper ca nu s-a inteles nimic gresit.
|
|
|
12-10-10, 00:49
|
#104
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Masini de lux vs. masini sport vs. de familie
Exista coupe`uri in 4 usi, asa ca totu` devine din ce in ce mai confuz in domeniul auto. Acum am inteles ce ai vrut sa spui.
|
|
|
12-10-10, 11:32
|
#105
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Masini de lux vs. masini sport vs. de familie
Quote:
Originally Posted by sergini0
Daca ajungem sa apreciem masinile dupa ce tip de proprietari au nu ajungem nicaieri. Nu poti judeca nici macar Q7-le doar pentru ca e mare si e ''idolu' la femei'' deci poate fi cumparat si din motivele astea. Daca le-am lua asa, cele mai adecvate masini ar fi cele clasice detinute de colectionari pasionati, pentru ca un cocalarel nu da foarte bine in fata clubului decat cu ceva cat mai nou si mai de fitza. Cat despre titlul topicului, cred ca depinde doar de nevoi si de gusturi, dar cu siguranta nu este una care sa indeplineasca cerintele si specificatiile tuturor categoriilor.
|
Asta este, lumea in general incepe sa se cocalareasca.....si vesticii o iau pe aratura asta cel putin cand te uiti la ce masini fac mai nou(design, tehnica si mai ales fiabilitate nu mai vb comparativ cu un oldtimer).....doamne feri!
Cat despre Q7 ca design e mai praf decat loganul....vaca aia e masina de obez cu ceafa lata clar! Comparativ cu oamenii daca un Patrol sau un Land-Cruiser te duce cu gandul la un om gras, Q7 te duce cu gandul la un obez care fara masina ar fi mort! Asta e si esenta designului...la ce te duce gandul cand vezi o forma nu?! N-as putea sa vad un sportiv adevarat intr-un Q7 de ex.....eventual fotbalist, care nu e sportiv ...cum ziceau divertisii: fotbalistul joaca la 2 cluburi: Dinamo si Bamboo; CFR-Cluj si Vertu completez eu din cunostintele personale....
Parca singurul producator european ce nu si-a uratit asa de tare modelele cu trecerea timpului e Mercedes-Benz .....ah si PSA Grup, adica de la foarte urate au trecut la doar urate
Last edited by Gixer; 12-10-10 at 11:35.
|
|
|
|
|