VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Ce masina ati alege?
|
VW Polo Gti
|
|
126 |
23.20% |
Opel Corsa OPC
|
|
185 |
34.07% |
Seat Ibiza Cupra
|
|
67 |
12.34% |
Renault Clio RS
|
|
165 |
30.39% |
14-04-08, 08:45
|
#136
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 640
Member of: [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: VW Polo Gti vs Opel Corsa OPC vs Seat Ibiza Cupra vs Renault Clio RS
In general, pe acele circuite sunt reviste gen AMS, Drive si multe altele care sunt de specailitate plus amatori care vor sa vada ce pot face masinile lor cat si ei pe acele circuite, si crede-ma ca oamenii merg foarte bine. Spun asta deoarece cand au fost anul trecut mai multi amici la Serres si s-au dat pe circuit avand masinile modificate decent (gen evacuare, soft, suspensie, unii slick-uri) si pe deasupra si usurate... au scos timpi mai slabi decat oamenii care au testat masinile... De vazut: http://www.serres-cup.ro/ - mai in josul paginii sunt timpii scosi de romanii nostrii (printre care si Ono cu Evo IX modificat nitel - care a scos 1:36, si aici http://www.fastestlaps.com/track43.html sunt timpii facuti pe serres (ca idee EvoIX STOCK!!!- 1:34,2). Deci, decat cum se pune problema aici, ca ala e mai tare pentru ca... , ca ala e mai slab pentru ca... , prefer sa ma uit pe acel site, care e cam printre putinele de genul, unde poti vedea ceva concret!
Si, sincer, daca ar fi sa aleg dintre cele 2 (ClioSport, CorsaOPC), ca masina de strada, as alege OPC-ul, pentru ca imi place turbo(asta in primul rand) - e mai practica (ma refer la motor), in oras dar, pe o depasire, fiind altfel decat un aspirat in uzul normal/zilnic...
Polo face bine, asteapta un CorsaOPC sau un ClioSport sa isi masoare puterile...
|
|
|
17-04-08, 02:06
|
#138
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 411
|
clio e mai rapid:
https://www.youtube.com/watch?v=bN9Oav_skRo
sincer am mai mare incredere in tiff needel (fost pilot f1 si altele) decat in ce am vazut mai sus. si mai e o chestie: in linku de mai sus e clio cup care e mai rapid decat clio-ul standard din versus-ul dat de mine, ceea ce ma face sa am indoieli in privinta testului celor de la autocar. si mai e un aspect care unora place, altora nu: clio e mai greu de condus la limita, trebuie sa stii sa scoti tot ce poate motorul ala aspirat. macar e cert ca pe viraje sta mai bine oricum
desi am spus mai inainte ca nu prea am incredere in site-ul asta am sa dau link totusi pentru cei care au..
http://www.fastestlaps.com/index.php...=464dd14310c62
__________________
renaultsport clio 182
Last edited by aleks; 27-09-08 at 15:02.
|
|
|
17-04-08, 10:23
|
#139
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 640
Member of: [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: VW Polo Gti vs Opel Corsa OPC vs Seat Ibiza Cupra vs Renault Clio RS
Quote:
Originally Posted by UNLORD
|
Obiectiv ca intotdeauna... Asa, acolo a castigat (ca si timp) OPC-ul. Deci este cat? 4/5 la 1 pentru Clio Sport?! Asta pe unele din cele mai insemnate circuite... apropo, cel din link, ce circuit este?
Alta chestie... acolo spun oamenii ca e Clio Cup... Unde este eleronul, ca stiu ca asta este distinctiv intre cel normal si Cup...
|
|
|
17-04-08, 12:02
|
#140
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: VW Polo Gti vs Opel Corsa OPC vs Seat Ibiza Cupra vs Renault Clio RS
Quote:
Originally Posted by riptor
clio e mai rapid:
https://www.youtube.com/watch?v=bN9Oav_skRo
sincer am mai mare incredere in tiff needel (fost pilot f1 si altele) decat in ce am vazut mai sus. si mai e o chestie: in linku de mai sus e clio cup care e mai rapid decat clio-ul standard din versus-ul dat de mine, ceea ce ma face sa am indoieli in privinta testului celor de la autocar. si mai e un aspect care unora place, altora nu: clio e mai greu de condus la limita, trebuie sa stii sa scoti tot ce poate motorul ala aspirat. macar e cert ca pe viraje sta mai bine oricum
|
Si eu am scris in primul post ca Renaultul are cel mai bun sasiu dar diferentele sunt mici ca dovada ca exista circuite in care OPC-ul este mai rapid. Sunt si circuite in care Clio e mai rapid (probabil cu mai putine linii drepte). Una peste alta masinile sunt apropiate, iar faptul ca Opelul e turbo, arata mai bine interior/exterior (si Clio in place exterior dar interioriorul sucks) reprezinta alegerea mea.
|
|
|
18-04-08, 00:13
|
#141
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 411
|
Re: VW Polo Gti vs Opel Corsa OPC vs Seat Ibiza Cupra vs Renault Clio RS
Quote:
Originally Posted by Zyx
Obiectiv ca intotdeauna... Asa, acolo a castigat (ca si timp) OPC-ul. Deci este cat? 4/5 la 1 pentru Clio Sport?! Asta pe unele din cele mai insemnate circuite... apropo, cel din link, ce circuit este?
Alta chestie... acolo spun oamenii ca e Clio Cup... Unde este eleronul, ca stiu ca asta este distinctiv intre cel normal si Cup...
|
nu e distinctiv, e optional
diferentele vizuale exterioare sunt: etrierele rosii, jantele antracit, absenta farurilor cu xenon
interior: materialele mai ieftine (si mai usoare) pe bord,tapiseria obisnuita (sau scaune recaro optionale) absenta aerului conditionat (disponibil ca optional dar doar cu comenzi manuale)
trust me on this...
|
|
|
18-04-08, 09:35
|
#142
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 640
Member of: [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: VW Polo Gti vs Opel Corsa OPC vs Seat Ibiza Cupra vs Renault Clio RS
eu ma refeream la ce anume se vede clar... ca, la cum se misca masinile astea, greu vezi materialele mai usoare, absenta A/C-ului si tapiseria obisnuita, nu?!
|
|
|
18-04-08, 10:16
|
#143
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 411
|
Re: VW Polo Gti vs Opel Corsa OPC vs Seat Ibiza Cupra vs Renault Clio RS
pai am inceput cu diferentele exterioare, apoi, optional am continuat cu cele interioare..
|
|
|
18-04-08, 13:11
|
#144
|
Banned
Stage 4
Join Date: May 2007
Posts: 187
|
Re: VW Polo Gti vs Opel Corsa OPC vs Seat Ibiza Cupra vs Renault Clio RS
pai rs este usurat la maxim, fara geamuri electrice, aer conditionat, cred ca nici casetofon nu are ..etc..
daca si opc-ul ar fii la fel de chel..atunci cred ca ar fii net superior!
rs-ul este pregatit pt circuit, pe cand opc-ul are veleitati mai pronuntate pt oras, dar si pt circuit 40-50%!
|
|
|
18-04-08, 14:47
|
#145
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 640
Member of: [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: VW Polo Gti vs Opel Corsa OPC vs Seat Ibiza Cupra vs Renault Clio RS
Daca, daca, daca... Ce ii retine pe cei de la Opel sa faca ceva in genul asta?! Si, m-am uitat doar pe 2 site-uri... sa vad cam cat canteresc masinile... In ambele cazuri, diferenta este undeva intre 30-40kg in plus pentru Clio, deci, cu acel mirific R27 nu au facut decat sa ajunga (cu alte cuvinte) la kg OPC-ului (fie vorba intre noi...)
|
|
|
18-04-08, 19:03
|
#146
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 88
|
Re: VW Polo Gti vs Opel Corsa OPC vs Seat Ibiza Cupra vs Renault Clio RS
Quote:
Originally Posted by Zyx
Daca, daca, daca... Ce ii retine pe cei de la Opel sa faca ceva in genul asta?! Si, m-am uitat doar pe 2 site-uri... sa vad cam cat canteresc masinile... In ambele cazuri, diferenta este undeva intre 30-40kg in plus pentru Clio, deci, cu acel mirific R27 nu au facut decat sa ajunga (cu alte cuvinte) la kg OPC-ului (fie vorba intre noi...)
|
corect, dar opc-ul are dotari de confort, iar daca tii neaparat sa o pui la "cura" se poate: dai jos motorasele auxiliare(aer conditionat sau clima, geamurile electrice, casetofonul...etc) si kg in minus or sa isi spuna cuvantul!
__________________
ANTI vag !
bmw ss*
|
|
|
18-04-08, 20:37
|
#147
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 411
|
Re: VW Polo Gti vs Opel Corsa OPC vs Seat Ibiza Cupra vs Renault Clio RS
o sa piarda cam 20 kg, asa cum a pierdut clio 197 cup fata de 197-le normal. adica 1220kg fata de 1240 cat are unu normal. nu e cine stie ce, suspensia si sasiul fac toata treaba
|
|
|
04-05-08, 04:59
|
#148
|
Stock
Join Date: Aug 2007
Posts: 6
|
Re: VW Polo Gti vs Opel Corsa OPC vs Seat Ibiza Cupra vs Renault Clio RS
Quote:
Originally Posted by riptor
macar e cert ca pe viraje sta mai bine oricum
|
Uite ca aici am o intrebare legata de comportamentul Renaultului in curbe si drumurile romanesti. Renaultul isi trage avantajul din abordarea agresiva, la limita stabilitatii a virajelor (si controlabilitatea ridicata in situatii de stabilitate scazuta). Asta e foarte frumos pe circuit sau pe drumuri virajate in stare foarte buna, unde comportamentul masinii e inca relativ predictibil.
Ce te faci insa cind mergi pe drumurile romanesti unde nu poti fi niciodata sigur de calitatea drumului de sub roti de la metru la metru ? Unde poti da oricind de petice de asfalt foarte prost, de praf / nisip / pietris fin, de gropi, denivelari si orice alte blestematii care afecteaza aderenta (multe din care nu se vad pina nu-i prea tirziu). Cum se comporta in aceste conditii o astfel de masina intr-o evolutie "sportiva" pe viraj, nu cumva are sanse mai mari sa piarda controlul decit surata Corsa care abordeaza virajele mai cuminte dar si mai sigur ? Ma refer la evolutii la aceeasi viteza.
|
|
|
04-05-08, 23:33
|
#149
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 411
|
Re: VW Polo Gti vs Opel Corsa OPC vs Seat Ibiza Cupra vs Renault Clio RS
da e posibil sa ai dreptate dar daca corsa e mai buna pe drumurile noastre asta nu inseamna ca e o masina mai buna. ambele masini au fost concepute pentru drumuri bune, drumuri pe care clio domina concurenta. probabil ca in general lumeava alege corsa (asta in roamnia, cu toate ca eu cel putin nu am vazut decat una pana acum pe strazi in timp ce clio vreo 10) mi se pare putin nedrept sa comparam doua masini sport pe drumuri proaste.
|
|
|
06-05-08, 11:45
|
#150
|
Stock
Join Date: Aug 2007
Posts: 6
|
Re: VW Polo Gti vs Opel Corsa OPC vs Seat Ibiza Cupra vs Renault Clio RS
O fi nedrept dar e mai bine decit sa intri in vreo belea si sa afli dupa aia Chiar sint curios ce au de spus despre acest aspect cei care conduc uzual tare masini performante, eventual profesionisti.
Si mie imi place mai mult cum sta Clio pe viraje - din filme ca in Ro canci testdrive, si oricum n-ai avea unde... - ca dinamica, stabilitate as fi preferat Clio in conditii ideale. Dupa aia mi-am pus problema de ce s-ar intimpla daca as conduce asa pe drumurile noastre, unde totdeauna apar probleme cu meandrele concretului si mi-a mai scazut entuziasmul.
|
|
|
|
|