Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 02-06-05, 17:54   #31
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"alexutzu\"
si eu stiam ceva de o lege care zice ceva de puterea motorului prin Japonia, dar nu stiu exact despre ce este vorba
legea e in Japonia, pt japonia. Ei declara 280 cp max. Dar in realitate, chiar la ei, masinile sunt mai puternice. NSX-ul este identic cu cel american/euro si are decalrati 290 cp si pe dynotest ies in jur de 315.

Skylineul fiind doar in japonia, are declarat 280 dar pe dynotest iese 330-340 (depinzadn de ce dyno e folosit). Supra TT e declarata la 280 cp in japonia dar USDM/EDM e data la 330, masina fiind identica.
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 02-06-05, 18:22   #32
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Adevarul e ca intr-o tara in care exista legi care limiteaza puterea maxima omologarea pentru strada sigur se da pe declaratia producatorului si nu se testeaza.
Mai erau oameni care sustineau ca Firebird si Camaro erau declarate cu mai putin sa nu se supere cumparatorii de Corvette,iar unul venise cu ideea ca Fiesta 1.6 e declarata cu mai putin.
Sa fim seriosi !
Race is offline   Reply With Quote
Old 02-06-05, 19:58   #33
Marinica

Stage 3
 
Marinica's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 87
Default

Pt mine un M3 nu poate fi comparat cu o Supra.... e clar ca BMW-ul e net superior.
Marinica is offline   Reply With Quote
Old 02-06-05, 20:18   #34
teddy

Stage 5
 
teddy's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,804
Default

exactly.
teddy is offline   Reply With Quote
Old 02-06-05, 20:38   #35
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Quote:
iar unul venise cu ideea ca Fiesta 1.6 e declarata cu mai putin.
Ce caterinca! Cred ca daca-mi spunea mie ma tavaleam pe jos de ras!
B 68 VLD is offline   Reply With Quote
Old 02-06-05, 20:40   #36
Ciro_zel

Stage 5
 
Ciro_zel's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 515
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Marinica\"
Pt mine un M3 nu poate fi comparat cu o Supra.... e clar ca BMW-ul e net superior.
In ochii vostrii sau ai femeilor?
Ciro_zel is offline   Reply With Quote
Old 03-06-05, 03:02   #37
eEnzo0

Stage 1
 
Join Date: May 2005
Posts: 20
Default

cca 10 sec/100 km/h....chiar mai putin....stiu ca cel mai bine a scos prietenul meu...cel care detine masina...si a facut 9 sec/100kmh...al o masina fara turbo, intercooler....si motor aspirat normal...eu zic ca e f bine..mai ales ca are 2000 cm3.....top speed 260 km/h...de mers am mers catre arad cu 235 km/h cu ea.....asa ca eu zic ...si cred ca spun bine....o masina japoneza are un potential de tuning foarte mare....si piesele nu sunt chiar asa de scumpe pt ele decat pt cele europene...un turbo stage 1 sau 2 gasesti si la schroturi daca iti cauti...si atunci poti sa vezi adevarata valoare a masinii...si nu e chiar asa de mare pretul lor...cauta si tu Touge Showdown2 ca sa vezi potentialul motorului de celica 2zz de 2000cm3 cum un MR2 bate un Nissan Silvia(fratiorul mai mic al Skyline) ce are nu mai putin de 280 hp...si Mr2 are doar 190 hp....Power isn't everything...it's all about balance....Tsuchya are dreptate din nou...degeaba ai muschi...Mustang gt 2005 este execrabil pe circuit. si e o masina extraordinare...la fel si Chevrolet Corvette C4,C5.Vrei liniutze..da...e buna...vrei o cursa cu cineva?Mai bine mergi si dormi...ca nu ai sanse...te va blitza din spate...ca il incetinesti
eEnzo0 is offline   Reply With Quote
Old 03-06-05, 10:54   #38
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Cum 10 sec 0-100 km/h cu o masina de 200 CP/tona ????
Eu credeam ca te referi la sfertul de mila.
Pai si Fiesta aia de 1.6 si 100 CP scoate 10,6 si are vreo 90-95 CP/tona.
Ar trebui sa scoti sub 7 cu masina aia.
Si stai linistit ca noul Corvette e mult mai rapid decat C4 si C5,si bate pe circuit o groaza de masini europene.Inclusiv M3
Race is offline   Reply With Quote
Old 08-06-05, 12:38   #39
zaporojet

Stage 3
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 100
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Race\"
Cum 10 sec 0-100 km/h cu o masina de 200 CP/tona ????
Eu credeam ca te referi la sfertul de mila.
Pai si Fiesta aia de 1.6 si 100 CP scoate 10,6 si are vreo 90-95 CP/tona.
Ar trebui sa scoti sub 7 cu masina aia.
Si stai linistit ca noul Corvette e mult mai rapid decat C4 si C5,si bate pe circuit o groaza de masini europene.Inclusiv M3
Fiesta nu e asa de usoara.
zaporojet is offline   Reply With Quote
Old 08-06-05, 12:40   #40
zaporojet

Stage 3
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 100
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Marinica\"
Pt mine un M3 nu poate fi comparat cu o Supra.... e clar ca BMW-ul e net superior.
Si eu pariz pe bmw dar sa nu sub estimam o toyota supra, valabil la masini extrem tunate.
De serie bmw e mult superior si cred ca va ramane.
zaporojet is offline   Reply With Quote
Old 10-06-05, 17:14   #41
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default

cred ca discutia AR TREBUI sa se poarte pe o comparatie dintre masini stock! si in concluzie cred ca e evident ca BMW RULES! cu tuningul pe ambele masini se poate merge departe si se poate discuta la nesfarsit desi cred ca tot BMW are potential mai mare (putere mai mare mai ales ca o ofera pe un motor aspirat).
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 10-06-05, 17:59   #42
orlando

Stage 5
 
orlando's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,595
Member of:
[Hyundai]
Default

grea de tot alegerea...
nush ce sa zic la stock prefer M3
modificat supra...
dar asa per ansamblu sa fac o mica sinteza:
m3 arata mai bine ca design asa zic eu...
supra este mai japoneza asa...fiecare are trasatura ei
eu sunt fan bmw deci nush cat de subiectiv sunt...
dar pe shosea nu am mers cu nici una ca sa stiu dar cred ca spiritu de felina...spune multe...!
in orice caz dupa mine ambele sunt nishte devoratoare de strazi!
orlando is offline   Reply With Quote
Old 11-07-05, 03:31   #43
ckr_gl

Stage 2
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 25
Default

corect mi se pare sa comparam masinile stock,nu tunate ,ca nu stie nimeni la ce performanta maxima pot ajunge fiecare prin tuning. asa ca M3 deocamdata,insa am inteles ca japonezii lucreaza la noua supra cu motor V10 de vreo 500 cai...atunci sa vedem.pana atunci..M3
ckr_gl is offline   Reply With Quote
Old 11-07-05, 10:34   #44
TND--TEAM

Stage 5
 
TND--TEAM's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,123
Default

eu prefer supra deoarece motorul ei modificat ia M3 dar si la cp
TND--TEAM is offline   Reply With Quote
Old 11-07-05, 14:50   #45
nikkon_kde

Stage 4
 
nikkon_kde's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 227
Default

Desi sunt fan declarat japonezilor....ca si look as alege M3
La performante stok tot M3
Dar daca vb de tuning la cele 2 cu siguranta Supra merge tunata mai bine.
__________________
Bmw 525i E39 6cyl in Line Full M Optic
nikkon_kde is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -