Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 23-06-05, 00:34   #31
Jess

Stage 1
 
Jess's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 22
Default

nu nu.. i am raspuns lu pimp lex

el imi vorbea de mai multi km... daca e vorba de 20 de mii ai tu dreptate.. dar.. cre ca a4 cu atatia km e un pic mai scump decat focus...
Jess is offline   Reply With Quote
Old 23-06-05, 00:42   #32
SFW
Audi Driver

Stage 5
 
SFW's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default

da. ai dreptate ... da mai ieftina ca altele.
SFW is offline   Reply With Quote
Old 23-06-05, 00:49   #33
Jess

Stage 1
 
Jess's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 22
Default

oricum dintre toate masinile nemtesti ( care de fel nu mi plac).. audi e pe locu I dupa gusturile mele.. exceptie face acel a4 din anii 94-96.. care are 2 stele la rezistenta
Jess is offline   Reply With Quote
Old 23-06-05, 00:51   #34
ALXutz

Stage 5
 
ALXutz's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 448
Member of:
[ALFA ROMEO]
Default

dau un exemplu concret... ce sa aleg, un Logan nou dar chel sau un Opel Tigra din `96-`97 cu aprox 100 000 km la bord cu aer abs jante geamuri etc... ? sau un matiz nou ??
Cam asta e povestea cu masini noi vs second hand in opinia mea, daca ai ochi bun pentru masini, stii sa distingi o masina cazuta si masluita pentru vanzare de una cu adevarat intretinuta, daca cunosti putin si problemele ce pot aparea la respectiva masina second hand si fiabilitatea ei generala / costuri de intretinere etc... eu nu as sta nici o clipa pe ganduri intre a alege respectivul Tigra... ceea ce o sa si fac foarte curand
__________________

senza cuore saremmo solo macchine
ALXutz is offline   Reply With Quote
Old 23-06-05, 00:53   #35
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: parerea mea..

Quote:
Originally Posted by \"Jess\"
Deja m ai luat un pic peste picior, imi vorbesti de o masina veche de 10 ani... adik cel putin 95.. dar cred ca nu ai luat o anu asta... deci probabil 92-93... Punctul meu de vedere despre masinile noi.. e ca incep sa se construiasca din ce in ce mai proaste.. mai grele.. si mai putin rezistente la uzura, traim in \"era consumizmului\" unde masinile nu mai sunt alea de acu 15-20 de ani.. unde unu daca apuca sa stranga banii pt un golf I cu ala ramanea toata viata.. si abia peste 400-500 de mii de km ii segmenta motoru... In ziua de azi masinile nu mai rezista mult dupa 100-150 de mii in spetza la noi in tara... Am cativa prieteni de familie care din cand in cand aduc masini din Germania-Olanda.. la 120-150 de mii km.. si le vad perfecte cand ajung cu ele in tara... i ar dupa 2-3 mii de km parcursi la noi.. incepe sa zdoncane rau sau sa lacrimeze amortizoarele.. sau sa cedeze cate o bucsa...

Apoi eu am tinut cont si de alt factor cand am spus ca masina noua e mai buna: Piesele de schimb la un A4 cu siguranta sunt muult mai scumpe decat la un focus.. daca tii cont si de diferenta aia de km intre noua si sh.. iti vei da seama ca vizitele la service vor fi din ce in ce mai lungi si mai dese...
nu te-am luat peste picior ci doar ti-am explicat ca sunt un exemplu de om care a preferat SH in loc de masina noua si voi continua asa pana cand finatele imi vor permite o masina noua care sa-mi si placa nu sa ma enervez tot timpu cand ma uit la ea , cand ma urc in ea, cand o conduc si sa regret ca n-am luat ce mi-ar fi placut.
masina e din 91 luata in 2001

Ai si tu dreptate cu uzul masinilor pe strazile patriei, de aia am specificat ca doar daca finatele ulteriore cumparatului permit intretinerea si reparatiile. Eu ce as face , as lua un SH mai ieftin si as pastra ceva bani deoparte pt aceste eventuale reparatii. Adica daca Focus-ul de care vorbesti este sa zicem 17 000 euro DDP, as lua un SH de sa zicem 15 000 euro DDP si 2000 euro pusi deoparte pt eventuale probleme. La o masina relativ noua(ceva din 2001-2002) nu ar trebui sa te coste mai mult de 2000 reparatiile in cei 3 ani in care reparatiile la Focus ar fi acoperite de garantie, decat in caz de cine stie ce ghinion.
Cat pt cumparator masina nu reprezinte decat un mijloc de deplasare de la A la B atunci masina noua este o alegere mai buna pt ca acest tip de cumparator nu pune accent pe ce face masina altceva inafar de functionat. Cand vrei mai mult, deja se schimba datele problemei.
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 23-06-05, 00:54   #36
Jess

Stage 1
 
Jess's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 22
Default

Panda 4X4
daca ai bani.. si Abarth
Jess is offline   Reply With Quote
Old 23-06-05, 01:07   #37
SHOGUN-A8

Stage 5
 
SHOGUN-A8's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,889
Default

Masina second-no question abot it!
Am vazut intr-un post anterior o comparatie care spune tot:un tigra si un matiz
SHOGUN-A8 is offline   Reply With Quote
Old 23-06-05, 01:09   #38
Jess

Stage 1
 
Jess's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 22
Default

hahahaha... daca sa ajuns sa compari o masina cu o... b-asina
ops
Jess is offline   Reply With Quote
Old 23-06-05, 01:29   #39
Jess

Stage 1
 
Jess's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 22
Default

nu te-am luat peste picior ci doar ti-am explicat ca sunt un exemplu de om care a preferat SH in loc de masina noua si voi continua asa pana cand finatele imi vor permite o masina noua care sa-mi si placa nu sa ma enervez tot timpu cand ma uit la ea , cand ma urc in ea, cand o conduc si sa regret ca n-am luat ce mi-ar fi placut.
masina e din 91 luata in 2001

Ai si tu dreptate cu uzul masinilor pe strazile patriei, de aia am specificat ca doar daca finatele ulteriore cumparatului permit intretinerea si reparatiile. Eu ce as face , as lua un SH mai ieftin si as pastra ceva bani deoparte pt aceste eventuale reparatii. Adica daca Focus-ul de care vorbesti este sa zicem 17 000 euro DDP, as lua un SH de sa zicem 15 000 euro DDP si 2000 euro pusi deoparte pt eventuale probleme. La o masina relativ noua(ceva din 2001-2002) nu ar trebui sa te coste mai mult de 2000 reparatiile in cei 3 ani in care reparatiile la Focus ar fi acoperite de garantie, decat in caz de cine stie ce ghinion.
Cat pt cumparator masina nu reprezinte decat un mijloc de deplasare de la A la B atunci masina noua este o alegere mai buna pt ca acest tip de cumparator nu pune accent pe ce face masina altceva inafar de functionat. Cand vrei mai mult, deja se schimba datele problemei.




Adevarul este undeva la mijoc

Eu nu stiu ce masina ei la mana a 2-a cu 15mii de euro.. oricum cred ca ceva de la audi in sus..
Probabil e si o diferenta de mentalitate (si aici nu vreau sa jignesc pe nimeni) eu nu mi as lua o masina din clasa \"lux\" ca sa o modific.. nu mi place.. asa cum nu mi as lua.. oricat de multi bani as avea o masina de lux la 20-23 de ani.. nu face pt mine.. mie imi plac sportivele.. si conceptul de sportivitate nu se leaga cu mercedes.. a6 etc..
Asa ca de cei 17 mii de euro.. mi as lua un frumos a3 daca nu focus I si as avea f multi bani din care sa o transform.. in adevaratul sens al cuvantului.. si nu ma refer.. al spoilerele lucrate in spatele blocului.. sau la toba gaurita si fara catalizator...
Jess is offline   Reply With Quote
Old 23-06-05, 01:37   #40
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

normal ca e si o chestie de gust
o masina de lux e mult mai pretentioasa la modificari decat una normala, ca sa iasa ceva frumos bineinteles

intradevar, o masina de lux greu e si sport in acelasi timp. Dar acelasi lucru e valabil si pt o compacta. Singura compacta sport cu adevarat este Clio V6.
Ambele insa pot avea tente sportive. Vezi Clio Sport, Focus RS si ST si sunt o gramada de exemple si de partea cealalta. Chiar mai multe as putea spune.
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 23-06-05, 01:52   #41
Jess

Stage 1
 
Jess's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 22
Default

Eu sunt un picutz mai ciudat la masini... si la gusturi cat si la pretentii adik,
nu iubesc masinile nemtesti in special vw, imi plac alea talienesti.. in special alfa.. si lancia.. anii '80 (cei care stiu.. stiu de ce)
Ford.. fiabila.. si performante cat e nevoie pt majoritatea...
si Subaru (impreza 22b r1) coupe.. care se afla pe primul loc... Dupa Ferrari!! De la Enzo la Montezemolo....
Jess is offline   Reply With Quote
Old 23-06-05, 02:02   #42
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Pai vezi

ai 17 mii de euroi si vezi un 156 GTA din 2001, mai te uiti la Focusu ala? Ca eu in nici un caz nu.
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 23-06-05, 02:07   #43
Jess

Stage 1
 
Jess's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 22
Default

147 gta.. ca sa nu vorbim de GT..
plus ca alfa intotdeauna va fi inaintea fordului in topul meu... in primul rand.. ca italienii proiecteaza o masina.. iar dupa ce iese pe piata afla si ei cat consuma.. in schimb ce nemtii... vor... comfort de s-klass sportivitatea unu sl... consumul unui a class.. si pretul... la urma
Jess is offline   Reply With Quote
Old 10-07-05, 02:56   #44
ckr_gl

Stage 2
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 25
Default

mult as vrea sa iau plasticul de pe scaunele unei masini noi si sa simt mirosu ala de nou insa cand vad ca vectra A 2.0 16v tubo 4x4 avea 204 cai si vectra C 2.0 16v turbo GTS are 175 stau si ma intreb asa ca pasionat de masini si viteza daca merita sa dai atatia bani pe confort si siguranta si sa te privezi de placerea unei masini mai \"rele\" chiar si veche.Exemplul dat e doar unul din multe altele de genu asta.eu inteleg ca producatorii tind spre siguranta,consum redus,insa la varfurile de gama mi se pare o tampenie ca modelele noi sa fie mai slabe la performante.
ckr_gl is offline   Reply With Quote
Old 07-03-07, 11:22   #45
TIR

Stage 5
 
TIR's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,120
Member of:
[VW]
[Fiat]
[AUDI]
[SEAT]
[SKODA]
[RENAULT]
Default Re: masina noua vs masina uzata

EU sunt de parere ca masina SH cu putini km la bord e ideala... Eu asa am facut initial preferam un mercedes e-class din 2001 ... 2002 full ma ducea vreo 25.000EUR da totusi avea 6 ani masina cea ce nu ma incanta deloc. Am hotarat sa iau un passat nou tot full la 30.000 km da masina e din 2006 + ca am si garantie.


nu as cumpara masina noua niciodata
__________________
Fiat 500 Abarth transformation
TIR is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -