nu te-am luat peste picior ci doar ti-am explicat ca sunt un exemplu de om care a preferat SH in loc de masina noua si voi continua asa pana cand finatele imi vor permite o masina noua care sa-mi si placa nu sa ma enervez tot timpu cand ma uit la ea , cand ma urc in ea, cand o conduc si sa regret ca n-am luat ce mi-ar fi placut.
masina e din 91 luata in 2001
Ai si tu dreptate cu uzul masinilor pe strazile patriei, de aia am specificat ca doar daca finatele ulteriore cumparatului permit intretinerea si reparatiile. Eu ce as face , as lua un SH mai ieftin si as pastra ceva bani deoparte pt aceste eventuale reparatii. Adica daca Focus-ul de care vorbesti este sa zicem 17 000 euro DDP, as lua un SH de sa zicem 15 000 euro DDP si 2000 euro pusi deoparte pt eventuale probleme. La o masina relativ noua(ceva din 2001-2002) nu ar trebui sa te coste mai mult de 2000 reparatiile in cei 3 ani in care reparatiile la Focus ar fi acoperite de garantie, decat in caz de cine stie ce ghinion.
Cat pt cumparator masina nu reprezinte decat un mijloc de deplasare de la A la B atunci masina noua este o alegere mai buna pt ca acest tip de cumparator nu pune accent pe ce face masina altceva inafar de functionat. Cand vrei mai mult, deja se schimba datele problemei.
Adevarul este undeva la mijoc
Eu nu stiu ce masina ei la mana a 2-a cu 15mii de euro.. oricum cred ca ceva de la audi in sus..
Probabil e si o diferenta de mentalitate (si aici nu vreau sa jignesc pe nimeni) eu nu mi as lua o masina din clasa \"lux\" ca sa o modific.. nu mi place.. asa cum nu mi as lua.. oricat de multi bani as avea o masina de lux la 20-23 de ani.. nu face pt mine.. mie imi plac sportivele.. si conceptul de sportivitate nu se leaga cu mercedes.. a6 etc..
Asa ca de cei 17 mii de euro.. mi as lua un frumos a3 daca nu focus I si as avea f multi bani din care sa o transform.. in adevaratul sens al cuvantului.. si nu ma refer.. al spoilerele lucrate in spatele blocului.. sau la toba gaurita si fara catalizator...