Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 06-03-15, 14:03   #1
vwgolf4hatchback

Stage 1
 
vwgolf4hatchback's Avatar
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 13
Default VW Golf 4 1.6 16V vs Dacia Logan PH2 1.6 16V

Salut colegi,
La vara vreau sa imi cumpar o masina si am de ales dintre cele doua.
Oricare dintre ele as cumpara, o sa fie SH, buget de aproximativ 4000 de euro.
Golf 4 ma atrage cel mai mult, dar avand 12-13 ani si cateva sute de mii de km e posibil sa se strice orice la el.
Loganul nu prea ma atrage ca design, dar e mai nou, are 50-60.000 km si nu prea am frica ca o sa se strice ceva important.
Cea mai mare frica pe care o am la Golf e sa nu fie km dati inapoi, adica pe bord sa indice 170k km si reali sa fie 300k. Sau sa fie lovit, reparat si dupa ce l-am luat sa vad ca cine stie ce naiba are
De ce as cumpara Golf 4: e mai aratos, mai aerodinamic, mai dotat etc.
Ce poate pica la un Golf benzinar?
De ce as cumpara Logan: e mai nou, mai putini km. Ca dotare as cauta un Prestige Plus, sa fie full: ac, 4 geamuri electrice, inchidere centralizata etc.
Voi ce ma sfatuiti sa fac. Sa aleg Golf 4 din 2002-2003 sau un Logan din 2009-2010?
Cu masina se vor circula 10km pe zi in oras, iar la sfarsitul saptamanii 190 km pana la tara+ o plimbare sau altceva
P.S. : Sunt fan VW, deaia si numele. Nu ma supar daca spuneti si alte dezavantaje sau altceva despre Golf 4.
Multumesc mult!
vwgolf4hatchback is offline   Reply With Quote
Old 06-03-15, 15:14   #2
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: VW Golf 4 1.6 16V vs Dacia Logan PH2 1.6 16V

Romanul cu bani de Logan isi ia Golf. Si ala cu bani de Golf, isi ia BMW .
Golf IV este o masina buna, dar depasita. Si km vor fi cu carul iar la masina aia ai dreptate, ca orice poate oricand sa se strice. Loganul are ani mai putini, spatiu mai mare, putere identica.
Eu nu as da 4000EUR pe nici un neam de Golf IV.
Si chestiile astea le spun ca fost posesor de Golf IV benzinar .
Ambele masini nu sunt niste rachete sau masini de curse. Sunt masini de oameni 'seriosi' . Si ca urmare, raspunsul il dai tot tu cand spui :
'e mai nou, mai putini km. Ca dotare as cauta un Prestige Plus, sa fie full: ac, 4 geamuri electrice, inchidere centralizata etc.'.
__________________
Manni for life !!!
crywolf is offline   Reply With Quote
Old 06-03-15, 18:19   #3
vwgolf4hatchback

Stage 1
 
vwgolf4hatchback's Avatar
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 13
Default Re: VW Golf 4 1.6 16V vs Dacia Logan PH2 1.6 16V

Quote:
Originally Posted by crywolf View Post
Romanul cu bani de Logan isi ia Golf. Si ala cu bani de Golf, isi ia BMW .
Golf IV este o masina buna, dar depasita. Si km vor fi cu carul iar la masina aia ai dreptate, ca orice poate oricand sa se strice. Loganul are ani mai putini, spatiu mai mare, putere identica.
Eu nu as da 4000EUR pe nici un neam de Golf IV.
Si chestiile astea le spun ca fost posesor de Golf IV benzinar .
Ambele masini nu sunt niste rachete sau masini de curse. Sunt masini de oameni 'seriosi' . Si ca urmare, raspunsul il dai tot tu cand spui :
'e mai nou, mai putini km. Ca dotare as cauta un Prestige Plus, sa fie full: ac, 4 geamuri electrice, inchidere centralizata etc.'.
Chestia e ca nu ma dau banii afara din casa, sa pot imediat sa repar ce s-a stricat si e scump, ca de, astea sunt vremurile, ce sa facem.
De ce vreau 1.6 16V: nu ca imi place viteza, dar cand fac o depasire sa nu strang din buci ca vine ala de pe contrasens si eu nu pot sa depasesc. Sa ii dau treapta a3-a si sa ma duc pe langa el fara frica, atat vreau.
vwgolf4hatchback is offline   Reply With Quote
Old 06-03-15, 22:05   #4
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: VW Golf 4 1.6 16V vs Dacia Logan PH2 1.6 16V

Quote:
Originally Posted by crywolf View Post
Golf IV este o masina buna, dar depasita.
Din ce punct de vedere?....al calitatii de fabricare...care este mult peste Logan?....al sigurantei?...care este peste Logan....al confortului?...care este peste Logan....poate te referi la tabla....dar stai...si aia este peste Logan.
Sau poate te referi la faptul ca tamburul dp spate al Loganului este superior discului tot dp spate al Golfului.
Nici nu mai zic ca in mers nu se compara la absolut nimic cu Golful...de la tacanit de plastice ieftine pana dardait de tabla subtire ca si coala.
Deci...sa recapitulam...din ce punct de vedere e depasit golful?
Si spun asta tot dpdv al unui posesor.
Sunt de acord ca este depasit...privind la tehnologiile din 1015....dar nu privind la Logan...care se poate compara cu Golf 3...in nici un caz 4.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 06-03-15, 22:27   #5
vwgolf4hatchback

Stage 1
 
vwgolf4hatchback's Avatar
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 13
Default Re: VW Golf 4 1.6 16V vs Dacia Logan PH2 1.6 16V

Quote:
Originally Posted by JDV View Post
Din ce punct de vedere?....al calitatii de fabricare...care este mult peste Logan?....al sigurantei?...care este peste Logan....al confortului?...care este peste Logan....poate te referi la tabla....dar stai...si aia este peste Logan.
Sau poate te referi la faptul ca tamburul dp spate al Loganului este superior discului tot dp spate al Golfului.
Nici nu mai zic ca in mers nu se compara la absolut nimic cu Golful...de la tacanit de plastice ieftine pana dardait de tabla subtire ca si coala.
Deci...sa recapitulam...din ce punct de vedere e depasit golful?
Si spun asta tot dpdv al unui posesor.
Sunt de acord ca este depasit...privind la tehnologiile din 1015....dar nu privind la Logan...care se poate compara cu Golf 3...in nici un caz 4.
Pana la urma ce ma sfatuiesti sa fac, sunt intr-o ceata totala.
Mai am timp de gandire, dar daca maine ar fi sa plec dupa masina nu stiu ce as mai alege.
Imi place Golf 4 ca design, ca dotari, ca tot. Loganul nu prea ma incanta, doar la motor.
Mi-e frica sa iau Golf 4 ca de, are minim 12 ani si poate sa pice orice oricand si dupa alti bani alta distractie.
vwgolf4hatchback is offline   Reply With Quote
Old 06-03-15, 22:46   #6
vwgolf4hatchback

Stage 1
 
vwgolf4hatchback's Avatar
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 13
Default Re: VW Golf 4 1.6 16V vs Dacia Logan PH2 1.6 16V

Intrebare:
Ce probleme grave pot aparea la un Golf 4 benzinar? Ma refer la motor, cutie de viteze.
vwgolf4hatchback is offline   Reply With Quote
Old 07-03-15, 00:26   #7
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: VW Golf 4 1.6 16V vs Dacia Logan PH2 1.6 16V

Quote:
Originally Posted by vwgolf4hatchback View Post
Intrebare:
Ce probleme grave pot aparea la un Golf 4 benzinar? Ma refer la motor, cutie de viteze.
Nu exista probleme specifice...tine pur si simplu de cum a fost ingrijita masina.
Oricum, 1.6 sunt motoare robuste, doar sa nu iei 1.6 fsi, ca ala este cam pretentios la benzina din Romania.
Ai grija sa ii schimbi uleiul de cum ai ajuns cu ea acasa si distributia....paza buna trece primejdia rea.
Oricum...daca e sa pice ceva, noi te asteptam pe grupul VW Golf pe facebook, si ne ajutam intre noi cu sfaturi si idei.
Iti zic...mult mai bine stai intr-un Golf vechi de 14 ani, decat intr-un Logan mai nou. Daca mi-ai da de ales ultimul Logan iesit dp portile uzinei si un seria 5 din 1990...alegerea e clara.
Sau poti sa iti iei si Logan, si sa stai pe scaunele alea cu setare decat pe inainte inapoi cum stai pe tamburelu` de bucatarie, si cand inchizi usa sa se auda de zici ca ai trantit poarta lu` bunica.
De insonorizare nici nu mai zic...ca parca are cartoane bagate intre panouri, asa se aude la viteza.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 07-03-15, 14:49   #8
vwgolf4hatchback

Stage 1
 
vwgolf4hatchback's Avatar
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 13
Default Re: VW Golf 4 1.6 16V vs Dacia Logan PH2 1.6 16V

Daca pana ieri, respectiv aseara, eram nehotarat ce sa fac, azi s-a schimbat radical situatia. Avand un drum pana in oras, m-am cam uitat la toate Loganurile, marea majoritate PH1. 90% din ele erau ruginite la praguri si jos la usi. PH2 inca nu sunt ruginite ca sunt mai noi, dar cand vor ajunge la anii lui PH1 cred ca la fel vor fi. Prefer un Golf 4 in mintile lui chiar si cu 200k km decat un Logan de 70k km care are tabla ca foaia de ceapa si in 2-3 ani mai mult ca sigur o sa apara rugina la praguri, contraaripi si usi. Chiar daca are motor 1.6 16V, Loganul pierde in fata Golfului la toate capitolele.
vwgolf4hatchback is offline   Reply With Quote
Old 07-03-15, 16:02   #9
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: VW Golf 4 1.6 16V vs Dacia Logan PH2 1.6 16V

Quote:
Originally Posted by vwgolf4hatchback View Post
Daca pana ieri, respectiv aseara, eram nehotarat ce sa fac, azi s-a schimbat radical situatia. Avand un drum pana in oras, m-am cam uitat la toate Loganurile, marea majoritate PH1. 90% din ele erau ruginite la praguri si jos la usi. PH2 inca nu sunt ruginite ca sunt mai noi, dar cand vor ajunge la anii lui PH1 cred ca la fel vor fi. Prefer un Golf 4 in mintile lui chiar si cu 200k km decat un Logan de 70k km care are tabla ca foaia de ceapa si in 2-3 ani mai mult ca sigur o sa apara rugina la praguri, contraaripi si usi. Chiar daca are motor 1.6 16V, Loganul pierde in fata Golfului la toate capitolele.
primele loturi de ph1 la Logan nu aveau tabla tratată corespunzător iar posesorii de logan nu sunt în general cei mai grijulii. în general îți iei un logan pentru că e ieftin de întreținut și pentru că e ieftin, să-ți faci treaba cu el, scop pentru care a fost creat dealtfel.

într-adevăr golfurile au tabla mult mai bună, deși dacă nu s-a umblat și nu s-a întreținut activ (90% dintre ele) s-ar putea să ai o surpriză când bagi cricul sub dânsa, dacă-l pui oriunde pe prag.

ca stabilitate, platforma de golf 4 mie mi se pare cel puțin inadecvată pentru stilul meu de condus, cum sunt dealtfel toate golfurile de la 3 în sus. nu zic că sunt proaste, zic doar că sunt printre cele mai groaznice hatchback-uri, și am testat extrem de multe modele de la mulți producători.

dacia nu că e groazincă din punct de vedere al stabilității, dacă nu e MCV, e printre cele mai groaznice mașini moderne, în formă stock. cu o suspensie sport se rezolvă, sau măcar niște arcuri ceva să-i coboare centrul de greutate.

ca insonorizare, într-adevăr e groaznică dacia, mult mai groaznică decât golful, care stă foarte bine. am mers cu o căzătură de golf 4 break automat, cu o oglindă lipsă și evident partea dinspre interior de asemena lipsă, deci cu o gaură în laterală, din București, la mare și a fost mult mai comod decât în logan. asta pentru că am avut logan break, deci vorbesc în cunoștiință de cauză, nu din auzite, de la rude de la prieteni etc. insonorizarea se rezolvă cu câteva sute de lei, folosindu-se insonorizant din domeniul audio. o să fie și mașina blană, și muzica blană pe dânsa.

ca scaune, da, cele de logan sunt groaznice, iar cele de golf sunt blană, iar pe golf un interior sport se găsește și cu 100 de euro, se pot pune scaune de audi, etc etc.

dar...ce crezi...pe logan se pot schimba scaunele. cu scaune de clio. clio rs chiar, care sunt mult peste orice pus vreodată pe golf4, diverse vehicule din gama renault\nissan, sau cu orice scaun poți să-ți imaginezi, cât timp ai pe cineva să dea o mână de sudură pe niște șine.

ca siguranță. ambele mașini sunt niște glume, după standardele din ziua de azi. loganul pentru că e low cost iar golful pentru că e conceput la mijlocul anilor '90.

pentru cei cărora nu le place să citească, pe scurt :

ambele sunt gunoaie.
loganul are câteva minusuri bine cunoscute, ușor și relativ ieftin remediabile, în timp ce pe golf4 nimeni nu-ți dă anii înapoi.
într-adevăr, dacă ești cu dare de mână și\sau ai bulan, pe golf4 sunt dotări de care loganul ph1\2 nu dispune, cum ar fi : climă automată, pilot automat OEM (pe logan se poate pune foarte ușor și ieftin dacă te taie capul), încălzire în scaune, trapă și controlul tracțiunii.


Deci, în concluzie, din nou se revine la o dilemă de când lumea : o mașină cât mai nouă, indiferent de clasa din care provine, fie ea low cost, sau o mașină dintr-o clasă superioară dar cu o viață normală de mașină în plus ca vârstă ?

Eu mereu o să susțin mașinile noi sau cât mai noi pentru utilizare zilnică și candidatele remat pentru pasionați\hobby etc, iar fără fraieri ca mine, n-ar mai avea șmecherii ocazia să se așeze în bășinile mele la poate 1\10 din prețul pe care l-am dat eu când mașina era mașină și n-am tras de ea de m-am plictisit.
__________________

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
Bong is offline   Reply With Quote
Old 07-03-15, 17:19   #10
vwgolf4hatchback

Stage 1
 
vwgolf4hatchback's Avatar
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 13
Default Re: VW Golf 4 1.6 16V vs Dacia Logan PH2 1.6 16V

Quote:
Originally Posted by Bong View Post
primele loturi de ph1 la Logan nu aveau tabla tratată corespunzător iar posesorii de logan nu sunt în general cei mai grijulii. în general îți iei un logan pentru că e ieftin de întreținut și pentru că e ieftin, să-ți faci treaba cu el, scop pentru care a fost creat dealtfel.

într-adevăr golfurile au tabla mult mai bună, deși dacă nu s-a umblat și nu s-a întreținut activ (90% dintre ele) s-ar putea să ai o surpriză când bagi cricul sub dânsa, dacă-l pui oriunde pe prag.

ca stabilitate, platforma de golf 4 mie mi se pare cel puțin inadecvată pentru stilul meu de condus, cum sunt dealtfel toate golfurile de la 3 în sus. nu zic că sunt proaste, zic doar că sunt printre cele mai groaznice hatchback-uri, și am testat extrem de multe modele de la mulți producători.

dacia nu că e groazincă din punct de vedere al stabilității, dacă nu e MCV, e printre cele mai groaznice mașini moderne, în formă stock. cu o suspensie sport se rezolvă, sau măcar niște arcuri ceva să-i coboare centrul de greutate.

ca insonorizare, într-adevăr e groaznică dacia, mult mai groaznică decât golful, care stă foarte bine. am mers cu o căzătură de golf 4 break automat, cu o oglindă lipsă și evident partea dinspre interior de asemena lipsă, deci cu o gaură în laterală, din București, la mare și a fost mult mai comod decât în logan. asta pentru că am avut logan break, deci vorbesc în cunoștiință de cauză, nu din auzite, de la rude de la prieteni etc. insonorizarea se rezolvă cu câteva sute de lei, folosindu-se insonorizant din domeniul audio. o să fie și mașina blană, și muzica blană pe dânsa.

ca scaune, da, cele de logan sunt groaznice, iar cele de golf sunt blană, iar pe golf un interior sport se găsește și cu 100 de euro, se pot pune scaune de audi, etc etc.

dar...ce crezi...pe logan se pot schimba scaunele. cu scaune de clio. clio rs chiar, care sunt mult peste orice pus vreodată pe golf4, diverse vehicule din gama renault\nissan, sau cu orice scaun poți să-ți imaginezi, cât timp ai pe cineva să dea o mână de sudură pe niște șine.

ca siguranță. ambele mașini sunt niște glume, după standardele din ziua de azi. loganul pentru că e low cost iar golful pentru că e conceput la mijlocul anilor '90.

pentru cei cărora nu le place să citească, pe scurt :

ambele sunt gunoaie.
loganul are câteva minusuri bine cunoscute, ușor și relativ ieftin remediabile, în timp ce pe golf4 nimeni nu-ți dă anii înapoi.
într-adevăr, dacă ești cu dare de mână și\sau ai bulan, pe golf4 sunt dotări de care loganul ph1\2 nu dispune, cum ar fi : climă automată, pilot automat OEM (pe logan se poate pune foarte ușor și ieftin dacă te taie capul), încălzire în scaune, trapă și controlul tracțiunii.


Deci, în concluzie, din nou se revine la o dilemă de când lumea : o mașină cât mai nouă, indiferent de clasa din care provine, fie ea low cost, sau o mașină dintr-o clasă superioară dar cu o viață normală de mașină în plus ca vârstă ?

Eu mereu o să susțin mașinile noi sau cât mai noi pentru utilizare zilnică și candidatele remat pentru pasionați\hobby etc, iar fără fraieri ca mine, n-ar mai avea șmecherii ocazia să se așeze în bășinile mele la poate 1\10 din prețul pe care l-am dat eu când mașina era mașină și n-am tras de ea de m-am plictisit.
Eu o sa tin masina 4-5 ani, dar daca ma atasez de ea o voi tine mult mai mult, de aceea caut una buna.
Cum am zis mai sus, loganul nu ma atrage decat la motorul 1.6 16V care ar fi singurul pe care l-as lua, in rest la nimic.
Eu sunt fan VW, mai ales Golf 4 de cand au inceput romanii sa le aduca pe la noi prin tara. Daca e sa iau Golf 4(in momentul de fata 97% sunt pornit pe Golf) o sa iau unul cu dotari mai de Doamne-ajuta: Climatronic, 4 geamuri electrice, inchidere centralizata, ABS, ESP, tot ce e bun. Incalzirea in scaune nu prea ma intereseaza.
Prima data ma intereseaza starea caroseriei, sa fie buna, sa nu aiba rugina pe sub ea, pe la praguri, dar ma intereseaza si starea motorului si a cutiei de viteze. Uleiul, filtrele, distributia si astea le schimb cand o cumpar, nu iau pe incredere.
vwgolf4hatchback is offline   Reply With Quote
Old 08-03-15, 08:17   #11
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: VW Golf 4 1.6 16V vs Dacia Logan PH2 1.6 16V

pana acum am vazut ca, indiferent de firma, model etc etc, oricat de laudat ar fi modelul, fierul tot fier e. adica nr de km si anul conteaza ca tot se strica.... un rulment la rota poate se strica mai repede la un logan decat golf dar sigur diferenta e de maxim 10-15% zic eu. asa si cu restul piesellor. deci arerea mea fugi pe logan.
ca tot se vorbea mai sus.... scaunele si bancheta spate de golf e cea mai ordinara si incomoda di toata gama sa. ba cred ca din aproape toate masinile din generatia ei. mai ales sa mergi multi km.... i.ti rupe cosmodiscul in tine
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 08-03-15, 09:22   #12
zpzpzpo

Stage 5
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 886
Default Re: VW Golf 4 1.6 16V vs Dacia Logan PH2 1.6 16V

La 4000 de euro te poti uita in Germania dupa Vw Bora sau chiar Audi A4,Skoda,Mazda 6
Cum dracului sa bagi in discutie golf 4 si gunoiu ala de logan cu atatia bani ?
Loganul mai mult de 2000 de euro nu merita decat daca e diesel si an de fabricatie 2011.
E un gunoi de masina,bun doar pentru naveta sau masina de firma.
zpzpzpo is offline   Reply With Quote
Old 29-03-15, 19:37   #13
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: VW Golf 4 1.6 16V vs Dacia Logan PH2 1.6 16V

Quote:
Originally Posted by vwgolf4hatchback View Post
Eu o sa tin masina 4-5 ani, dar daca ma atasez de ea o voi tine mult mai mult, de aceea caut una buna
Oricare varianta ai alege, logan sau golf, daca vei tine masina 4-5ani iti vei lua o mare teapa. Daca tii golful 5ani, 12+5=17ani vechime, dai acum pe el 3500E si in final nu ti-l va mai lua nimeni sau te vei ruga sa il dai cu 900E cat e un golf3 acum. Daca iei logan, teapa va fi dubla, se va devaloriza la fel si in plus sunt mari sanse de rugina. La logan o sa ai o certitudine , accea ca nu vei baga bani in reparatii.


Quote:
Originally Posted by vwgolf4hatchback View Post
Eu sunt fan VW, mai ales Golf 4 de cand au inceput romanii sa le aduca pe la noi prin tara. Daca e sa iau Golf 4(in momentul de fata 97% sunt pornit pe Golf)
O sa iei golf4, crede-ma de la inceput ai vrut asta, doar ca aveai nevoie sa ti se confirme alegerea.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 31-03-15, 21:58   #14
MMMihai

Stock
 
Join Date: Apr 2014
Posts: 8
Default Re: VW Golf 4 1.6 16V vs Dacia Logan PH2 1.6 16V

De ce nu cauti un golf 5 ? cu motorul de 1.4 ...e de ajuns , ca nu faci curse cu masina sau chiar de ce nu un Astra H 1.4/1.6 .In familie am un Astra H , foarte ok masina , nu ma plang pana acum . Cunosc pe cineva cu un Astra G 1.4 are facuti cu masina vreo 40 de mii de km , si nu are probleme cu ea . Eu unu iti sugerezi sa cauti pe langa golf 4 si un Astra H 1.6 .
MMMihai is offline   Reply With Quote
Old 12-05-15, 22:57   #15
Rebelul

Stage 2
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 39
Lightbulb Re: VW Golf 4 1.6 16V vs Dacia Logan PH2 1.6 16V

Nu ma obosesc sa iti explic, decat ca 1.6 16v Renault e net superior ca fiabilitate lui 1.6 de pe VW.

1.6 de pe VW cam papa ulei (cauta ca sunt o multime de topicuri), mai are probleme cu sonda lambda, etc.
Pe cand 1.6 16v daca il iei la max 100.000km, o sa mearga brici inca 200.000 !

E adevarat ca te simti mai altfel in G4, dar nu sti cand iti pica ceva la el, eu iti zic din experienta. Mergi la drum lung si te trezesti ca iti pica cate o chestie marunta si ramai cu masina in pana. Pe cand la Logan, apa paie si bataie. Tabla e mai subtire, dar consider ca nu e nici cu o treapta mai joasa decat a unui Golf 5, care este sub Golf 4 la calitatea constructiei.

Si va pot si dovedi acest lucru prin exemple personale, insa n-am timp sa scriu si nu vreau sa starnesc polemici. Daca doriti detalii lasati mesaj pe privat, insa fara atacuri la persoana, ca stiu cat de infocati sunt prin ro fanii VAG. Si eu mie imi plac, dar sunt realist !


Iar ce PH1-uri ai vazut tu prin oras sunt taxiuri marea majoritate si sti cum sunt intretinute nu ?
Multe sunt cu peste 500.000km (am mers eu cu vreo 3) toate pe benzina.
Vopseaua e mai slaba, nicidecum tabla (daca nu stiai asta).

Iar in legatura cu franele pe disc vs tambur, sunt calculate aceste frane, nu sunt puse la plesneala. Deobicei masinile cu peste 110-120cp au pe disc frane (fata+spate).

G4 doar daca iei diesel de peste 100cp sau benzina de la 150cp in sus, astfel consider ca nu merita.

Si am omis ca G4 va consuma mai mult ca Loganul.

Last edited by Rebelul; 12-05-15 at 23:17.
Rebelul is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -