Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 04-09-14, 23:40   #151
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Si aproape niciodata nu rulezi in conditiile date de test, unii se imbata cu apa rece de ex merg pe vreo centur , varianta fara semafor si au impresia ca le consuma masina 6-7 in oras.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 05-09-14, 00:57   #152
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Ideea este ca daca in GAlati consuma 8, in Bucuresti consuma 10 11. Eu asta am vrut sa spun.
Daca e sa o luam asa, atunci si masina mea consuma in Galati 6 jumate.
Ideea si repet, ideea de baza este ca asta este o mare frectie cu motaorele astea pe benzina care consuma cat un diesel in oras. Cat despre viteze mari, situatia este si mai nasoala pt benzinare.
PT cine nu face multi km, cred ca e super ok 1.4 tsi.
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 05-09-14, 04:36   #153
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

numai pe internet un motor benzina turbo de 140-150 de cai consuma 7 in oras. oras nu inseamna maglavit, inseamna trafic, semafoare, giratorii, mers cu 1-2 mai rar 3 constant. nu noaptea, ca asa si eu scot consum 9 noaptea pe bulevarde. dar nu e foarte relevant pentru oamenii normali care isi cumpara masina cu care se duc/vin de la munca la ore de varf.



eu m-as feri de tsi-urile sh de la VAG. fuck, m-as feri si de alea noi
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 09-09-14, 14:02   #154
Skylin3

Stage 2
 
Join Date: Jun 2014
Posts: 34
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

ce parere aveti de passaturile cu motor 18 tsi 160 cp
Skylin3 is offline   Reply With Quote
Old 09-09-14, 14:21   #155
Bryan

Stage 5
 
Bryan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Sunt naspa, nu prinzi semafoarele pe verde cu ele, s-a discutat mai sus

Cauta ceva diesel !
Bryan is offline   Reply With Quote
Old 10-09-14, 12:29   #156
Skylin3

Stage 2
 
Join Date: Jun 2014
Posts: 34
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

cum adica nu prinzi semafoarele pe verde? sunt mai rapide ca cele pe motorina
Skylin3 is offline   Reply With Quote
Old 10-09-14, 12:34   #157
Bryan

Stage 5
 
Bryan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Citeste posturile unui |destept| pe pagina anterioara care nu e in stare sa schimbe treapta inferioara si apuca mereu rosu la semafor
Bryan is offline   Reply With Quote
Old 10-09-14, 15:06   #158
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Nu mai exagerati. Printre zecile de masini care stau si ele la acelasi semafor treci cand iti vine randul cu 30km/h indiferent in ce treapta esti si daca ai tico, logan sau A8.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 10-09-14, 18:04   #159
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Nu mai exagerati. Printre zecile de masini care stau si ele la acelasi semafor treci cand iti vine randul cu 30km/h indiferent in ce treapta esti si daca ai tico, logan sau A8.
Nici nu ma mai obosesc sa postez pentru ca unii isi sustin cazanul,ca doar pe ala s-au urcat toata viata lor,iar baiatul asta saracu,a prins numai aberatii de la ei...
__________________
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI OPC LINE 2-2008----SOLD!!!
OPEL VECTRA C 3.0 CDTI-2007--SOLD!!
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI-2011--SOLD!!!
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 10-09-14, 20:27   #160
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Pai el este RACER, isi ia Focusul de 1.4 si merge NUMAI intre 4000 si 6000 de rpm in a 1-a si a 2-a din semafor in semafor, ca doar asta este subiectul pentru el! )
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 10-09-14, 21:58   #161
Overdrive

Stage 4
 
Overdrive's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 200
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Nu sunt fan diesel dar in cazul de fata aleg fara discutii 2.0 TDI. Sunt mai mult ca sigur ca nu exista fiabilitate in 1.4-ul acela. Sunt extrem de iritat de downsize-ul din zilele astea.....
Overdrive is offline   Reply With Quote
Old 10-09-14, 22:40   #162
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Pai el este RACER, isi ia Focusul de 1.4 si merge NUMAI intre 4000 si 6000 de rpm in a 1-a si a 2-a din semafor in semafor, ca doar asta este subiectul pentru el! )
Si consuma 5 l/100 km.😃😃😃😃
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 11-09-14, 09:37   #163
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Sa nu exageram nu 5% ci 5.8 e mai aproape de realitate
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 11-09-14, 09:41   #164
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Culmea, ca de obicei cei care sustin ca o trotineta din asta pe benzina consuma 5 in oras, au de regula o masina cu motor de maxim 1. 6 benzina cu "toba sport" si merg numai in 5000 de ture din semafor in semafor.
Eu am mai zis-o, cei care fac 2 km zilnic cu masina, doar ei au masini pe benzina care consuma 5 in oras.
Asa am si eu o cunostinta cu o benzinara de 250 de cai care sustinea ca ii consuma 12 maxim in oras. Dupa 2 ani de mers , si-a cumparat un diesel de oras ca acel 12 la suta era de fapt 17
Eu unul nu cred in consumurile astea la benzinarele astea mici turbo. Pur si simplu ii faci mai degraba consumul la " puterea " motorului , decat la capacitate. CA si daca are 1 litru motorul si 300 de cai, o sa consume de 300 de cai nu de capacitatea de 1 litru. Dar multi conduc inca masinile pe hartie, schimba vitezele la calculator si alimenteaza cu cartonase din alea cu dinozauri .
Daca era asa de real consumul dat de vag, probabil ca 2.0 tdi era ingropat de mult, ca vorba aia isi lua toata lumea 1.4 cu performante si consum de 2.0 tdi, doar ca taxe mai mici, sunet mai placut, etc.
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 11-09-14, 16:46   #165
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

De 300CP nu are cum sa consume, pt ca oricat ai comprima amestecul, mai mult decat capacitatea cilindrica, nu are unde sa incapa . Dar ff bine punctat. Un motor de cilindree mica are avantajul taxelor mici. Altfel, e destul de scump. Bine, nu e cazul motorului de 1,4 care nu e cine stie ce impins la cei 140CP dar motoarele mici care dezvolta puteri mai mari trevuie concepute si construite ca tina la boosst, benzina mai multa, management mult mai atent al motorului. Ca urmare, motoare mai scumpe.
Dar sunt viitorul, pt ca la pretul combustibilului din zilele noastre, era V8 unde numai blocul era cat Oltcitul, a apus de mult.
__________________
Manni for life !!!
crywolf is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -