Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 03-09-14, 13:18   #136
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Bryan View Post
s-au invetat cutiile automate, tractosit bașit ce te-a facut ma-ta ..
Alooo...mai subtire ca nu esti la tine pe camp...
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 03-09-14, 13:19   #137
Bryan

Stage 5
 
Bryan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Nu sunt? ia vezi, cine pe cine a jignit.

Nici macar nu ma adresam lui cu postul ala, nicidecum sa-l fi jignit sau provocat eu eu cu ceva
Bryan is offline   Reply With Quote
Old 03-09-14, 13:21   #138
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Bryan View Post
Nu sunt? ia vezi, cine pe cine a jignit.

Nici macar nu ma adresam lui cu postul ala, nicidecum sa-l fi jignit sau provocat eu eu cu ceva
Si acum ce trebuie sa faci?sa o tineti 2 pagini numai in injuraturi?
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 03-09-14, 13:23   #139
Bryan

Stage 5
 
Bryan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

unii se pot abtine, altii nu

este plin forumul de threaduri de genul asta, bruzli vs vandam si tot asa, nu este unul la care nu s-a ajuns la jigniri cauzate de frustrarile unora sau altora
Bryan is offline   Reply With Quote
Old 03-09-14, 13:34   #140
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Alex te rog sa nu ii mai iei apararea pentru ca nu merita.
Nu exista discutie in contradictoriu cu el fara sa fii facut tampit sau cretin.

Eu cu 1.4 TSI (150 hp) am consum urban 7.8 la mers normal , nu tarait nu tras in trompeta si consum la drum lung 5.5 la 120-130.

Daca ar fi sa estimez un consum la mers sportiv in oras as zice un 9.

De acum sa vorbeasca despre consum cine are si merge nu din auzite si asa mai departe. Motorul este unul foarte reusit, finut , super silentios si deloc incet. Este un compromis perfect intre taxe mici si totusi indeajuns de multa putere incat sa nu ai nici o problema cu nici o depasire oriunde ai fi.
__________________
Honda

Last edited by shadowro; 03-09-14 at 13:37.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 03-09-14, 14:01   #141
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Tu ai consum 8 % in Galati poate. In Bucuresti la mersul ala sportiv sare de 10 11 , pe probate
Motorul este misto oricum. Cosnuma cam cat un 1.6 benzina aspirat de 100 de cai, ceea ce e super decent.
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 03-09-14, 14:08   #142
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
Alex te rog sa nu ii mai iei apararea pentru ca nu merita.
Nu exista discutie in contradictoriu cu el fara sa fii facut tampit sau cretin.

Eu cu 1.4 TSI (150 hp) am consum urban 7.8 la mers normal , nu tarait nu tras in trompeta si consum la drum lung 5.5 la 120-130.

Daca ar fi sa estimez un consum la mers sportiv in oras as zice un 9.

De acum sa vorbeasca despre consum cine are si merge nu din auzite si asa mai departe. Motorul este unul foarte reusit, finut , super silentios si deloc incet. Este un compromis perfect intre taxe mici si totusi indeajuns de multa putere incat sa nu ai nici o problema cu nici o depasire oriunde ai fi.
Tu ai dreptate in ceea ce spui,dar exact cum spune cavaliere consuma ceva mai mult...nici eu nu am spus ca este o prostie de motor sau ca nu are forta,dar fiecare cu preferintele lui...eu mi-as lua benzina doar de la 1.8-2.0 T...nu mai jos.
__________________
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI OPC LINE 2-2008----SOLD!!!
OPEL VECTRA C 3.0 CDTI-2007--SOLD!!
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI-2011--SOLD!!!
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 03-09-14, 14:53   #143
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Pentru o masina care face anual 10k km in oras si 2-3k in afara, rational nu se justifica 1.8 sau 2.0 tfsi. Acestea fiind spuse , la urmatoarea masina o sa fie 1.8 tfsi
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 03-09-14, 17:01   #144
dary762

Stage 5
 
dary762's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,091
Member of:
[VW]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Nu te grabii, cauta o masina intretinuta. Sunt zvonuri cum ca ai baga multi bani intr-un disesel .Am un vecin care are un passat din 2003, omul circula destul de mult cu ea are cca 400k Km si nu a schimbat mare lucru. Mai am 2 unchi, amandoi cu opel diesel anii (2003 si 2006) daca nu ma insel, in schimb ei au schimbat piese cu galeata`
Cum zicea cineva mai sus, iti asumi riscul cand cumperi o masina.
Toata chestia e ca trebuie ingrijit, schimbat la timp filtre, consumabile.
Tu focuseaza pe o masina intretinuta. Desii sunt fan benzina, in situatia ta 2.0 este net superior.
Daca iti bati joc de motor, il lasi mereu pe - , bagi gaz de la " baietii" si toate cele, atunci ai toate sansele sa iti pice cate ceva.
Gaseste un motor in mintile lui, eventual ia un mecanic cu tine, dar sa se priceapa sa nu fie de forma, si daca ai grija de el...parerea mea e ca te-ar tine destul de mult.
dary762 is offline   Reply With Quote
Old 04-09-14, 00:13   #145
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Bryan View Post
s-au invetat cutiile automate, tractosit bașit ce te-a facut ma-ta ..
Mai cultule, sa-ti repet abecedarul!

Discutia era referitoare la performante, explicand ca in turatie mica unde TDI-ul este mai placut de condus avand o putere superioara (am expus si graficele de putere ale celor doua). In mersul sportiv TSI-ul beneficiaza de surplusul de turatie si varful de putere, devenind superior TDI-ului.

Aceasta era explicatia pentru alegerea TDI-ului in cazul unui sofat normal cotidian unde majoritatea merg in prima jumatate a plajei de turatie.

Daca reuseai sa citesti cateva posturi anterioare POATE intelegeai si nu veneai cu aberatia de afurmatie care a fost total pe langa subiect.

"Ia repeta testul dar cu TSI-ul in treapta a 2-a (de ce treapta a 2a ? pentru ca .. poti)

Sa imi zici si mie rezultatul.

Dieselul este pentru masini agricole "

Asteptam sa treci si tu de la stadiul de cazane de 1000 de euro si 100 cp la un 535d cu motor de masina agricola.

Si apropo, cutiile de viteze automate moderne au si selectare manuala a treptei de viteza.

Cand o sa comentezi la subiect si cu ceva explicatii sau argumente, o sa te respect si nu o sa te insult. Cat o sa fii pe tarlale, asteapta-te la acelasi tip de comentarii. Si daca nu-ti convin topicurile, esti liber sa nu le deschizi!
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 04-09-14, 01:03   #146
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Tocmai am aflat de inca un coleg cu 1.4 tsi /140cp
Nu mai vrea sa auda de el, zice ca-i ia 3/4 din rezervor la un drum Ct-Buc mers 160-170, poate nu apreciaza el corect dar si jumate de rezervor e foarte mult.
La oras (CT) 11-12.
Ghiciti ce vrea acum? Ati ghicit - 2.0D.
Nu stiu cum a obtinut colegu consumurile alea cand cele oficiale sunt mai mari(5.7 si 9.x), poate se ia numai dupa BC.
Mai on topic:
Sugestia mea: cand cumperi un SH, uita-te putin si la om, daca e unu care pare ca n-are dupa ce bea apa dar vinde o masina relativ scumpa nu e un semn bun.
Eu de ex nu fac compromisuri in ce priveste siguranta, chiar daca ma tot gandesc sa o schimb nu astept sa-mi pice curelele si/sau fulia de exemplu sau un senzor care ma poate lasa in drum cu copilul in masina, am vazut ca fulia e nasoala - schimb tot, la fel senzorul (fuel meter) de pe pompa de inalte, am avut niste erori stocate fara sa apara EML dar m-am uitat la el, contactele nasoale-il schimb.

Pana acum consider ca am bagat putin bani asa ca nu imi pare rau sa fac astea, in plus cum am zis daca ma lasa in drum pentru ca am vrut sa economisesc cateva sute de lei, cheltui mai mult si ma enervez maxim, majoritatea nu gandesc asa.
Niciodata nu bag morina "pe surse"
Din pacate in Ro majoritatea tindem sa ne luam masini peste posibilitati, de aici intretinerea proasta.
asta s-ar vedea daca am face un sondaj despre valoarea masinii fata de venit sau a unui reper al masinii fata de venit.

@bryan gandesti putin invechit despre diesel (mie mi-e rusine ca am gandit asa pana in 2006), in alta ordine de idei, testul asta il faci stabilind un interval de viteza si fiecare isi alege treapta pentru ca si intre masini de acelasi fel (otto sau diesel)e diferit daca au cutii diferite.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 04-09-14, 16:04   #147
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by cavaliere View Post
Tu ai consum 8 % in Galati poate. In Bucuresti la mersul ala sportiv sare de 10 11 , pe probate
Motorul este misto oricum. Cosnuma cam cat un 1.6 benzina aspirat de 100 de cai, ceea ce e super decent.
Bine , dar nu stiam ca se ia drept reprezentativ consumul in Bucuresti. Pana la urma Bucurestiul e doar unul dintre orasele patriei.
In general consuma 8 , iar in particular 10 , e bine asa ?

Salutari.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 04-09-14, 16:34   #148
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
Bine , dar nu stiam ca se ia drept reprezentativ consumul in Bucuresti. Pana la urma Bucurestiul e doar unul dintre orasele patriei.
In general consuma 8 , iar in particular 10 , e bine asa ?

Salutari.
Daca omul sta in bucuresti vrei sa se mute ca sa ii consume masina mai putin??
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 04-09-14, 18:15   #149
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Pai nu , dar doar ora exacta se da din Bucuresti , nu si consumul exact. Adica poate ce zice producatorul e oarecum aproape de adevar in circumstante normale (adica alte orase decat Bucurestiul)
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 04-09-14, 19:31   #150
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
Pai nu , dar doar ora exacta se da din Bucuresti , nu si consumul exact. Adica poate ce zice producatorul e oarecum aproape de adevar in circumstante normale (adica alte orase decat Bucurestiul)
Din cate stiu eu se face un test mai complex pentru a da o medie de consum...ca doar nu ne cumparam masini in functie de orasul in care locuim...
alex.panciu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -