Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 01-09-14, 22:16   #106
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Skylin3 View Post
Merita un passat b6 din 2005 luna a 4 a manual cu 220 de mii km reali 6400 euro ?
Depinde de motorizare (cilindree 1.4, 1.6, 1.9, 2.0 ,benzina/motorina), daca e sau nu inmatriculat, de ce norma EURO este, cat e taxa de inmatriculare, etc. Compara cu alte oferte si preturi de b6 care le poti vedea in ofertele de pe net...
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 01-09-14, 22:42   #107
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Skylin3 View Post
Merita un passat b6 din 2005 luna a 4 a manual cu 220 de mii km reali 6400 euro ?
Niciodata
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 01-09-14, 23:53   #108
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Skylin3 View Post
Merita un passat b6 din 2005 luna a 4 a manual cu 220 de mii km reali 6400 euro ?
Cam asta e pretul la Passat din perioada asta.
La o simpla cautare pe mobile.de, Vw>Passat>2005-2006>sedan>Diesel>manual .... apar numai preturi de la 5500 in sus.
Daca mai este si inmatriculata si cu taxa platita, eu zic ca isi merita banii.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 02-09-14, 02:06   #109
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Conditiile alea favorizeza otto care la turatii mici desi are randamentul arderii mai mic (datorita presiunii micila sfarsitul compresiei) are un raport mai bun putere utila/pierderi mecanice.
Cu cresterea sarcinii randamentul dieselului creste mai mult ca la otto datorita recuperarii de catre turbina a energiei continuta in gazele de evacuare.
Pierderile dieselului cu turatia sunt aproape liniare, se poate observa din consumul orar cand motorul nu are sarcina
Pierderile cresc si la otto cresc dar randamentul arderii scade dupa turatia de cuplu maxim(la aspirat)
Asta explica partial de ce la diesel consumul nu creste ca la otto cu viteza.
Am mai spus ca am mers tandem cu 1.4i/1000kg (la viteza confortabila pt el), eu cu 2.0d/1400-1500kg, consum el 8 gpl, eu 6 motorina (eu fortam maxim in depasiri si il anuntam cand e liber pentru el).
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 02-09-14, 02:10   #110
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Skylin3 View Post
Merita un passat b6 din 2005 luna a 4 a manual cu 220 de mii km reali 6400 euro ?
Cred ca merge mai bine de atat.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 02-09-14, 02:39   #111
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by RVL 2000 View Post
consum el 8 gpl, eu 6 motorina
Daca traduci in pretul carburantului e ca si cum omul mergea cu consum de 4
Banuiesc ca mergeati amandoi cu 140...cam la viteza asta ai consum de ~8
JDV is offline   Reply With Quote
Old 02-09-14, 02:52   #112
Skylin3

Stage 2
 
Join Date: Jun 2014
Posts: 34
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

masina are taxa platita si nerecuperata are 2.0 tdi bmp nu imi place ca are bara fata cromata sau ceva de genu si are pleoape
Skylin3 is offline   Reply With Quote
Old 02-09-14, 02:56   #113
Skylin3

Stage 2
 
Join Date: Jun 2014
Posts: 34
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
Niciodata
de ce spui asta ? stii pe cineva care are modelul asta mai ieftin ?
Skylin3 is offline   Reply With Quote
Old 02-09-14, 03:06   #114
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Skylin3 View Post
de ce spui asta ? stii pe cineva care are modelul asta mai ieftin ?
Eu nu as da banii astia decat daca ar avea optiuni multe...gen dsg,trapa,piele,etc...au fost acum vreo 1 luna pe autovit 2 passat-uri la cluj,2.0 tdi,170 cai,din 2006... full,piele,dsg,bixenon adaptiv,trapa,navi,jante 17,etc...180.000-190.000 km...zici ca erau surori...la 6500 neg,le dadea la 6000 bucata...km erau reali,masinile erau impecabile...am trimis o cunostinta din cluj sa le vada si am verificat seria de caroserie...pana m-am gandit eu s-au vandut amandoua...eu zic sa nu te grabesti,masini sunt pe toate drumurile...
__________________
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI OPC LINE 2-2008----SOLD!!!
OPEL VECTRA C 3.0 CDTI-2007--SOLD!!
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI-2011--SOLD!!!
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 02-09-14, 09:42   #115
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Vreau si eu una la 6000. La banii astia nu le gasesti nici in DE. Cel putin nu cu dotarile/km de care spui tu.
Stiti ce ma mira : am batut aproape un an autohaus-urile si paginile de net in cautare de masina. Toate care erau fabricate in anul X aveau peste 250,000km. Sau fff putin sub aceasta suma. Aceleasi model de masina, an fabricatie identic, se vinde de obicei in RO cu -1000EUR pret si toate au sub 150,000km si sunt 'de abia aduse din Germania'.
__________________
Manni for life !!!
crywolf is offline   Reply With Quote
Old 02-09-14, 10:03   #116
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by JDV View Post
Daca traduci in pretul carburantului e ca si cum omul mergea cu consum de 4
Banuiesc ca mergeati amandoi cu 140...cam la viteza asta ai consum de ~8
Atunci era cam de 5, oricum asta la diferente mari de gabarit, putere si still, acelasi sofer merge acum cu 4.2 pe acelasi drum cu 1.5/110cp/1200kg si viteza medie superiara.

Poate 8 benzina la 140 , nu gpl, era un drum lung alba-buc, consum mediu. Asta lua 7 benzina la 120.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 02-09-14, 12:06   #117
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by crywolf View Post
Vreau si eu una la 6000. La banii astia nu le gasesti nici in DE. Cel putin nu cu dotarile/km de care spui tu.
Stiti ce ma mira : am batut aproape un an autohaus-urile si paginile de net in cautare de masina. Toate care erau fabricate in anul X aveau peste 250,000km. Sau fff putin sub aceasta suma. Aceleasi model de masina, an fabricatie identic, se vinde de obicei in RO cu -1000EUR pret si toate au sub 150,000km si sunt 'de abia aduse din Germania'.
Eu nu inteleg de fapt ce vrei tu sa arati??
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 02-09-14, 12:45   #118
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

am mers acum ceva ani cu un taxi E Klasse de la aeroportul din Milano la o fabrica din Bergamo. omul facea aprox 3 curse zilnice. masina ingrijita care arata si functiona ceas.

avea 4 ani si 470.000km. spunea ca o mai tine 2 ani, o duce la 600.000, ii da kilometrajul inapoi pana la 150.000 si o vinde.

de povesti cu masini tinute in garaj, vechi de 10 ani si care au mers in strainatate 20.000km pe an sunt satul. tot ce este in Romania, tot ce este adus pt un simplu comert este manarit. oamenii sunt samsari si din asta traiesc. multe pleaca manarite de acolo.

in vest putini insi lucreaza langa casa. 90% din vesticii pe care ii stiu personal, lucreaza la distante intre 30 si 100km de casa, acolo unde oportunitatea a aparut.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 02-09-14, 13:02   #119
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Va rog frumos sa incetati cu balariile si sa reveniti la subiect.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 02-09-14, 13:07   #120
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
am mers acum ceva ani cu un taxi E Klasse de la aeroportul din Milano la o fabrica din Bergamo. omul facea aprox 3 curse zilnice. masina ingrijita care arata si functiona ceas.

avea 4 ani si 470.000km. spunea ca o mai tine 2 ani, o duce la 600.000, ii da kilometrajul inapoi pana la 150.000 si o vinde.

de povesti cu masini tinute in garaj, vechi de 10 ani si care au mers in strainatate 20.000km pe an sunt satul. tot ce este in Romania, tot ce este adus pt un simplu comert este manarit. oamenii sunt samsari si din asta traiesc. multe pleaca manarite de acolo.

in vest putini insi lucreaza langa casa. 90% din vesticii pe care ii stiu personal, lucreaza la distante intre 30 si 100km de casa, acolo unde oportunitatea a aparut.
In primul rand afara daca dau km inapoi isi fac dosar penal,este infractiune...eu plec luni dupa un tiguan in germania,din 2009,160.000 reali verificati...daca vrei iti pun acum poze cu golf 5 din 2008,35.000 km,si mai sunt destule...majoritatea cumpara masini de pe licitatii,pentru ca ai garantia km,ca masina nu are nici o problema deoarece sunt verificate f.bine inainte de a fi puse la vanzare...le iau si foarte ieftine pentru ca sunt fara tva...nu este imposibil sa gasesti o masina buna la km putini...intr-adevar sunt si masini 2011-2012 la 250.000 km...
alex.panciu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -