Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 29-08-14, 23:56   #76
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
Care cuplu ca intre 2.0 tdi 140 cai si 1.4 tsi de 140 cai e diferenta de 100 nm...😃😃
Omu venise de pe otto aspirat nu diesel.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 30-08-14, 00:10   #77
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Eko
Eu tineam minte ca asa ti-ai trecut tu varsta mai demult , ca mai tastez aiurea e din cauza telefonului.
Nu tre sa ma crezi tu, nici nu-ti cer asta, doar un pic de respect, atat cat iti arat eu pana sa sari calu'.
PS baga link cu frustrarea ca-s curios tare.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 30-08-14, 04:39   #78
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by RVL 2000 View Post
Omu venise de pe otto aspirat nu diesel.
Am inteles...😃😃
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 30-08-14, 13:44   #79
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Skylin3 View Post
Si eu mi-as lua ceva cu 2.0 tdi dar din ce am auzit se baga des bani in ele si costurile de intretinere sunt mult mai mari plus ca eu fac putini km anual... deci nu stiu daca se merita sa-l iau de dragul cuplului si sa zic ca am passat iar apoi sa bag bani in prostie in el. ................
Chestia cu avantajele unui cuplu mai mare sunt de multe ori simple legende din folclorul modern

Chiar daca are cuplu mai mic cu 100 Nm performantele (demaraj pe 400m, acceleratie de la 0 la 40-80-100-160 km/h) sunt mai bune pt benzinar in privinta demarajului la motoarele de care e vorba aici.
Mai jos se poate vedea o comparatie intre doua masini Golf 5 cu motorizari 2.0 TDI, 140 cp, cuplu 320Nm/1750 si 1,4 TSI 140cp, cuplu 220Nm/1500:
http://www.zeperfs.com/en/match1865-1200.htm

Si aici poti gasi informatii despre motorizarile respective:
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=8620
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=8633
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 30-08-14, 13:48   #80
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Chestia cu avantajele unui cuplu mai mare sunt de multe ori simple legende din folclorul modern

Chiar daca are cuplu mai mic cu 100 Nm performantele (demaraj pe 400m, acceleratie de la 0 la 40-80-100-160 km/h) sunt mai bune pt benzinar in privinta demarajului la motoarele de care e vorba aici.
Mai jos se poate vedea o comparatie intre doua masini Golf 5 cu motorizari 2.0 TDI, 140 cp, cuplu 320Nm/1750 si 1,4 TSI 140cp, cuplu 220Nm/1500:
http://www.zeperfs.com/en/match1865-1200.htm

Si aici poti gasi informatii despre motorizarile respective:
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=8620
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=8633
Cuplul il simti la mersul cotidian, unde dieselul este clar avantajat de culpul mare la turatie mica.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 30-08-14, 14:06   #81
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Chestia cu avantajele unui cuplu mai mare sunt de multe ori simple legende din folclorul modern

Chiar daca are cuplu mai mic cu 100 Nm performantele (demaraj pe 400m, acceleratie de la 0 la 40-80-100-160 km/h) sunt mai bune pt benzinar in privinta demarajului la motoarele de care e vorba aici.
Mai jos se poate vedea o comparatie intre doua masini Golf 5 cu motorizari 2.0 TDI, 140 cp, cuplu 320Nm/1750 si 1,4 TSI 140cp, cuplu 220Nm/1500:
http://www.zeperfs.com/en/match1865-1200.htm

Si aici poti gasi informatii despre motorizarile respective:
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=8620
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=8633
Iar ne cumparam masini din hartii??
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 30-08-14, 14:38   #82
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Hartiile alea contin si ele niste date obtinute din teste. Nu sunt pura fictiune.
Da, dieselul e mai comod la mersul cotidian, si aici ma refer in afara orasului, ca in oras si un 1.4 benzina trage mai mult decat suficient( nu pe logan, ca acolo parca se tureaza in gol ) ).

Referitor la ce a zis cineva ca daca esti cu 2.0tdi si depasesti iti da blitz-uri unul cu 1.6i venit cu a 3-a e foarte real.
A4 b7 2.0 tdi vs hyundai 1.6i abia la tr 4 se departa a4 cam cu o masina. 1-2-3 stateau egal sau se ducea a4 jumatate de masina in fata.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 30-08-14, 17:18   #83
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Hartiile alea contin si ele niste date obtinute din teste. Nu sunt pura fictiune.
Da, dieselul e mai comod la mersul cotidian, si aici ma refer in afara orasului, ca in oras si un 1.4 benzina trage mai mult decat suficient( nu pe logan, ca acolo parca se tureaza in gol ) ).

Referitor la ce a zis cineva ca daca esti cu 2.0tdi si depasesti iti da blitz-uri unul cu 1.6i venit cu a 3-a e foarte real.
A4 b7 2.0 tdi vs hyundai 1.6i abia la tr 4 se departa a4 cam cu o masina. 1-2-3 stateau egal sau se ducea a4 jumatate de masina in fata.
Dieselul este mai comod in mersul coditiadn in orice situatie, pentru ca puterea este data de cuplu & turatie!

Deci la aceeasi turartie dieselul va avea intodeauna putere mai mare.

Avantajul benzinarului este ca are o plaja de turatie mai mare care compenseaza cuplul superior al dieselului, de-asta la liniute benzinarul poate fi superior pe acceleratie!

In comparatia de fata, 1,4 tsi il consider un guni de motor, 2.0 TDI in varianta actuala fiind mult superior din foarte multe puncte de vedere. Daca ne uitam la primele variante/generatii ale lor, amandoua au fost niste gunoaie.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)

Last edited by GTR; 30-08-14 at 17:20.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 30-08-14, 17:39   #84
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

@Giully
Una e sa se tina de tine pana la viteza x si alta e sa-ti dea blitz.
On
La performante modelele astea sunt apropiate, consumul le diferentiaza binisor cel putin la exterior.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 30-08-14, 18:27   #85
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Ideea e ca la diesel incepi depasirea cu a 4a, ca stii ca iti trage, iar cu 1.6 stii ca e lesinat si depasesti cu a 3.a blana. Normal ca benziba o sa traga ceva mai bine.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 30-08-14, 19:29   #86
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Treaba e ca TDi-u, la +160 iti consuma cat 1.4 la 130 mers linistit.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 30-08-14, 22:48   #87
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Foarte relevant pentru romania )
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 30-08-14, 23:05   #88
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Foarte relevant pentru romania )
Foarte relevant pentru romania este ca in momentul cand mergi pe DN-DE-DJ dai peste tot felul de adormiti care merg cu 50-60 in afara localitatii,iar aceste specimene se gasesc din 100-100 m sau in coloana,iar pentru asta ai nevoie de forta sa ii depasesti...iar mie unul decat sa omor o masina pe benzina intre 4000-6500 rpm sa o fierb sau sa o incing pana ia foc si sa merg cu consum de 10 L/100 km mai bine merg cu diesel consum de maxim 7-8 L/100 km...si fara sa o duc in limitare si relaxat...mie pana acum la toate dieselurile pe care le-am avut nu mi-a dat nici o masina pe benzina de putere apropiata flash-uri sau sa vina din spate cu viteza supersonica si sa nu pot face fata cu el decat daca avea cel putin 30-50 cai peste ce aveam eu...
__________________
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI OPC LINE 2-2008----SOLD!!!
OPEL VECTRA C 3.0 CDTI-2007--SOLD!!
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI-2011--SOLD!!!
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 31-08-14, 00:11   #89
ekofresh

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 250
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Tu zici bine ce zici, cand ii gasesti pe adormiti cu un diesel depasesti si cu a6a, pentru ca trage si in acea treapta. La un aspirat nu poti ca ori te prinde noaptea pe drum, ori adormi pana treci de ei. De aceea intr-o treapta lunga cum e a3a merge la +130 pe o plaja mare de turatii cu putere in unica treapta a unei masini pe benzina aspirate. Moment unde prinde un diesel in doua puncte de putere pe doua trepte. Adica aluia pe benzina ii va trage ca vaca de la 70 la +130 si dupa aceea, pauza. Deci a3a de la un benzinar aspirat prinde un tdi si sus in ture si apoi jos cand schimba o treapta, unul e sus si altul se trezeste.
Corect cu un diesel esti mai relaxant, nu esti dependent de retrogradari in trepte inferioare pentru ca ai putere pe aproape toata plaja.
ekofresh is offline   Reply With Quote
Old 31-08-14, 05:46   #90
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Cuplul il simti la mersul cotidian, unde dieselul este clar avantajat de culpul mare la turatie mica.
Cuplu la 1,4 TSI 140cp incepe de la 1500 rot/min iar la 2.0 TDI la 1750 rot/min. Deci, in cazul motoarelor astea doua avantajul de care spui tu il are benzinarul deoarece are cuplu la turatie mai mica...


@ Skylin3,
Din unele postari ''expuse'' in aceste discutii rezulta clar ca unii au impresia ca motorul pe benzina 1,4 TSI este aspirat si se dau de ceasul mortii ca are putere abia la turatii mari ))))))))) si are consum enorm la viteze similre cu TDI-ul ))))))))))
De fapt diferenta de consum este neglijabila pt cine prefera performantele superioare ale TSI-ului.

Consum carburant l/100km:....oras.......extraurban.........mediu.
2.0 TDI 140 cp ........................7,1..........4,5..................5.4.
1.4 TSI 140 cp..........................8,3..........5,1..................6,2.

Cand cineva vrea sa afle informatii despre performantele unor masinii le poate gasi usor pe net in datele comunicate de fabricant, adica ''pe hartie'', nu e nevoie sa consulte vreun ''guru'' care stie tot despre masini fiindca, vezi-Doamne, le-a codus el pe toate ''pe viu'' prin curtea unui Serviceauto...))))

Pt a sti ce probleme pot apare la diverse masini/motorizari se pot cauta pe net forumuri dedicate marcilor respective si din discutiile de acolo poti
afla o multime de lucruri (defecte frecvente, reparatii, costuri intretinere, preturi piese, etc).
capricosti is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -