Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 28-08-14, 11:22   #61
ekofresh

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 250
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Primul lucru pe care trebuie sa il stii este ca uleiul se schimba la 60.000km + filtru si costa cu tot cu manopera ~1000lei, mai mult sau mai putin in functie de cine si unde le schimba.
Piesa care se pare ca da batai de cap se numeste mecatronica, o piesa electronica si hidraulica, se schimba, se repara, se reconditioneaza, stie doar cel care va constata defectiunea. Preturi foarte diferite, de la 700-1000e furnizori de piese si service multimarca la +2000e la reprezentanta.
ekofresh is offline   Reply With Quote
Old 28-08-14, 11:56   #62
Skylin3

Stage 2
 
Join Date: Jun 2014
Posts: 34
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by ekofresh View Post
Primul lucru pe care trebuie sa il stii este ca uleiul se schimba la 60.000km + filtru si costa cu tot cu manopera ~1000lei, mai mult sau mai putin in functie de cine si unde le schimba.
Piesa care se pare ca da batai de cap se numeste mecatronica, o piesa electronica si hidraulica, se schimba, se repara, se reconditioneaza, stie doar cel care va constata defectiunea. Preturi foarte diferite, de la 700-1000e furnizori de piese si service multimarca la +2000e la reprezentanta.
Ai idee ce sanse sunt sa imi cada ceva la o cutie dsg de pe un passat b6 2006 20 tdi bmp cu 200.000 km ?
Skylin3 is offline   Reply With Quote
Old 28-08-14, 12:20   #63
ekofresh

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 250
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Nu, nu ma pricep si e o "piesa" foarte complexa sa faci pronosticuri, dar daca esti hotarat spre acea masina, mergi la reprentanta cu ea si cere sa verifice tot ce se poate verifica la ea inclusiv test de drum, ei sunt sunt in masura sa iti spuna ce probleme are masina respectiva.
ekofresh is offline   Reply With Quote
Old 28-08-14, 13:32   #64
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by ekofresh View Post
Ca aveti voi sau nu aveti si ca fiecare isi lauda gunoiul, adevarul e ca passatul 2.0 tdi 140cp este o masina lenta si grea care trage prost in orice treapta si care are plafonari pe plaja de turatie. Este purul adevar, cum am mai spus, nu provoc pe nimeni ci doar spun un adevar si fapt celui ce a initiat topicul.
Passatul 2.0tdi este lent, fiecare isi cumpara ce vrea dar daca vrea si putin zvac in depasire sa uite de ea.
Motoarele de pe hatchback fsi, ti vvt, de 1.6 in depasire in treapta a treia trag mai bine ca 2.0tdi de pe passat. Fapt viata reala nu ce scrie pe net si specificatii si masini stock fara remap.

Rvl2000, tu de multe ori nu faci decat sa te contrazici. In reprize, secunda aia este miscarea piciorului catre ambreiaj.

Ai clipit sau te-ai uitat in oglinda sa te asiguri in depasire? A trecut secunda care conta si au trecut si altele. Dar, imi cer scuze ca indraznesc sa mai postez langa tine, esti liber la debitat si la aiurit vise de-aseara.

Dupa cum observi tu deja stii motorizarile masinilor din fata, pac, stai, astepti sa depaseasca adormitul din fata si apoi eliberezi forta furiei rosii turbo....ma lasi....cum le stii pe toate ca un om mare sau pilot din vis.


Alex, eu am scris altceva tu ai citit ce ai vrut, mai citeste o data sa nu iti ia cineva suma pusa la bataie si sa nu crezi ca daca faci pariu esti mai credibil in ce afirmi.
Mai usor bai gaguta ca n-am facut armata impreuna sa-mi vorbesti asa.
N-ai tu ore la volan cate am eu in popasuri asa ca ciocu' mai micut.
Pe langa ca aberezi mai esti si off, hatchbackul tau din NFS nu face obiectul dilemei initiatorului.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 28-08-14, 13:55   #65
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by ekofresh View Post
Le manca rugina dar nu asa tare, cu 5% ce s-a intamplat?
Dar cum ai estimat aia 95% ai vreun carnet de vanzari si stii cate sute de mii merg ca noi si cate ca vechi, cum e cu rugina, mai tare, mai moale iti dai seama la atingere, la ochi? Sau stii la fel ca baiatul ala care ghiceste motoarele prin puterea soarelui si la jumatate intra si el in dapasire?

La Citroen cum e, cat la suta merg ca noi, cum e cu rugina, mai bine sau moale? Stii doar la Logan sau faci statistici si la alte modele?
Eu vorbesc din ce vad pe strada si din ce citesc pe forumuri. Dupa cum spuneam(si e parerea mea) majoritatea loganurilor pe benzina inca functioneaza brici(ca or fi 75-85-95% nici nu mai conteaza, majoritatea functioneaza ca noi ca nu are ce se defecta la ele). In 10ani nu am vazut mai deloc loganuri ramase in drum. Tu ai vazut? Cum nu am vazut nici alte masini cumparate de noi(pe benzina): Clio, Accent, Chevrolet, Citroen etc. Mai degraba am vazut ramase in drum vechituri inmatriculate pe Uk sau BG.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 28-08-14, 13:56   #66
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

@initiator
Daca imi permito un sfat, inainte sa apleci urechea la oricine, uita-te putin la ce a mai scris omul, la unii reiese clar ca vb din experienta(mai multa sau mai putina) dar stai departe de plagiatorii google si mari interpreti ai folclorului urban.
ON personal as merge pe tdi doar dupa ce m-am informat bine care sunt anii si motoarele cu probleme.
Nu ma atrage TSI ul, am un coleg cu jetta 140cp/2008 si inafara de ceva cuplu el zice ca n-a facut mare afacere. Masina e luata de noua.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 28-08-14, 14:16   #67
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by RVL 2000 View Post
@initiator
Daca imi permito un sfat, inainte sa apleci urechea la oricine, uita-te putin la ce a mai scris omul, la unii reiese clar ca vb din experienta(mai multa sau mai putina) dar stai departe de plagiatorii google si mari interpreti ai folclorului urban.
ON personal as merge pe tdi doar dupa ce m-am informat bine care sunt anii si motoarele cu probleme.
Nu ma atrage TSI ul, am un coleg cu jetta 140cp/2008 si inafara de ceva cuplu el zice ca n-a facut mare afacere. Masina e luata de noua.
Care cuplu ca intre 2.0 tdi 140 cai si 1.4 tsi de 140 cai e diferenta de 100 nm...😃😃
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 28-08-14, 14:38   #68
Bryan

Stage 5
 
Bryan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Mai conteaza si cat ajunge la roata, ia in calcul demultiplicarea cutiei la diesel si demultiplicarea cutiei la benzina. Daca faci calculul pe hartie diferenta de cuplu ajunsa la roata nu mai e chiar 100 nm ci vreo 60-70

apoi mai ia in calcul disponibilitatea lui. la tdi il ai (ca varf de cuplu) de pe la 1800 rpm pana pe la 2500. la tsi il ai de pe la 2000 pana pe la 4000+


nu trebuie comparate doar hartiile
Bryan is offline   Reply With Quote
Old 28-08-14, 14:44   #69
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Bryan View Post
Mai conteaza si cat ajunge la roata, ia in calcul demultiplicarea cutiei la diesel si demultiplicarea cutiei la benzina. Daca faci calculul pe hartie diferenta de cuplu ajunsa la roata nu mai e chiar 100 nm ci vreo 60-70

apoi mai ia in calcul disponibilitatea lui. la tdi il ai (ca varf de cuplu) de pe la 1800 rpm pana pe la 2500. la tsi il ai de pe la 2000 pana pe la 4000+


nu trebuie comparate doar hartiile
Si crezi ca nu se simte diferenta aia de cuplu??de ce trebuie sa ajungi la 4000 rpm ca sa traga masina...cand in oras nu prea ai cum sa ajungi la turatia aia decat viteza 1 si 2...
__________________
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI OPC LINE 2-2008----SOLD!!!
OPEL VECTRA C 3.0 CDTI-2007--SOLD!!
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI-2011--SOLD!!!
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 28-08-14, 14:46   #70
ekofresh

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 250
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by RVL 2000 View Post
Mai usor bai gaguta ca n-am facut armata impreuna sa-mi vorbesti asa.
N-ai tu ore la volan cate am eu in popasuri asa ca ciocu' mai micut.
Pe langa ca aberezi mai esti si off, hatchbackul tau din NFS nu face obiectul dilemei initiatorului.
Epic...gaguta sau nefesist, cum consideri sa-mi zici, ca doar ai armata facuta si eu nu am virtuti din astea, nici ore prin popasuri sau depasiri cu ghicit de motoare, nu eu ti-am citat o postare in batjocura ca sa pui piua. Oricum, iau eu pauza ca nu se stie cum ma karatesti...de armata.

ON, pune te rog lista cu problemele motoarelor si anii, ca e usor sa trimiti la informat sau sa zici, in afara de cuplu...nu e cine stie ce afacere. Simplu, in afara de motorina poti lua benzina...aaa,chiar asa?

@lord_wader, nu cred ca toate functioneaza brici si nici ca merg ca noi, nu cred pentru ca ce spui si procentele le zici de la tine. Nu ma uit dupa masini in pana cand ies din casa asa ca nu pot sa spun daca am vazut sau nu.
ekofresh is offline   Reply With Quote
Old 29-08-14, 10:24   #71
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Aia cu armata avea alt sens copile, da un sarci.
Faci atatea erori ca e prea oboitor sa ti le explic pe toate...
P.S. cine isi ascunde varsta are un complex sau nu e atent, dar cand ai avut varsta trecuta si ai sters-o e destul de clar..
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 29-08-14, 10:46   #72
ekofresh

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 250
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

A ajuns si tineretea un complex, mai sa fie, ar trebui sa imi doresc sa am vreo 40 de ani si atunci nu mai postezi, ca de...varsta si armata tin steagu' sus si treaz )) , sunt mai tanar ca tine si ce-i cu asta? Tu habar nu ai ce rol are cutia de viteza in afara de mestecanit in ea, ca de acolo te-ai trezit ca ai ceva cu mine si urmaresti ce postez.
Varsta si armata sunt atuurile tale intr-o discutie, pun pariu ca live singurele tale argumente sunt karatele si nu gold ci alea invatate in armata. Ti-am mai spus ca nu postez in contradictoriu cu tine pentru ca faci ce faci si o dai in cearta sau balacareala cum se intampla pe toate topicurile cu postarile tale.

Am 14 ani, who cares?!?, conteaza in acea lista pe care trebuie s-o pui sa se informeze lumea sau sa mai ai ce posta intrebi lumea cati ani are?
ekofresh is offline   Reply With Quote
Old 29-08-14, 13:03   #73
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Copile iti explic asa ca la gradi:
Cand zici cuiva ca n-am facut armata impreuna inseamna ca n-avem o legatura, ca nu suntem de-o seama, ca n-am fost colegi de gradi, generala, etc. Nu mai inghitii totul nemestecat
Cat despre cutii, eu la viata mea am proiectat un simplu reductor in doua trepte, pun pariu ca tu nu.
Esti copil si se vede (tin minte ca ai undeva pe la 20) nu e vorba ca tre sati doresti sa fi la 40 dar matematic nu ai cum sa ai scoala si experienta mea in mecanica dar iti permiti sa ma ataci pe domeniu asta si recurgi la jigniri puerile.
Intamplator am o scoala ce include si MAI si am mai facut RK-uri laotoare pe care majoritatea le vad doar in poze pe net.
Te-am mai contrat si pe alte topicuri cand ai aberat cu gratie.
Uita-te in urma si vezi care a jignit primul.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 29-08-14, 13:12   #74
Skylin3

Stage 2
 
Join Date: Jun 2014
Posts: 34
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Rog un moderator sa stearga tot ce nu este util.
Skylin3 is offline   Reply With Quote
Old 29-08-14, 18:05   #75
ekofresh

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 250
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Efectiv pe topicul asta m-ai contrat sa iti arati inca o data frustrarea dintr-un topic vechi in care ai aratat tot ce stii unui copil de 14 ani care crezi ca are "pe la 20", anume ca acele cifre de pe schimbator inseamna cutia de viteze.
Nu faci decat sa te faci de ras cand spui ca "ai proiectat" si ca "ai o scoala", cand tu proiectezi postari cu zazanie si cearta si poate un pui de somn. Stii cum e, oamenii marunti se lauda cu lucruri marete, asta faci tu, sa demonstrezi ca esti superior unui pusti ca mine. Probabil superioritatea asta ai invatat-o in armata pentru ca scoala pe care zici ca o ai cu siguranta nu e, la cat de corect scrii sigur nu ajungeai la liceu. Adevarul e ca la varsta ta, te contrezi cu niste pusti, pentru ca firesc la cum scrii greu de crezut ca oameni de varsta ta sa te ia in seama.
Spui ca stii ce varsta am, e firesc pentru ca nu stii sa te opresti si urmaresti pe cineva pana gasesti momentul sa il ataci, asa cum ai facut-o si pe topicul asta. Nu faci decat sa iti faci conflicte virtuale sa iti ocupi timpul, nu ma contrezi ca aberez, de altfel i-ai contra si pe altii, ma contrezi ca am indraznit sa iti spun ce face cutia de viteze si unde e, cand tu credeai ca e in masina si are niste cifre pe ea urmate de R. De atunci scopul tau pe aici e de a imi demonstra mie ca esti breaz, ai armata, ai scoala, ai ani, ai proiectat nu stiu ce, ai puteri in a ghici motoarele masinilor, ai ore prin popasuri si cate cele.

Asa ca vezi-ti de mecatronica ta si arata-ti varsta, fii destept si ajuta cu ceva pe cei ce deschid topicuri aratandu-ti cunostintele sau troleaza continuu si fa pe...
Ti-am spus si iti repet, iti evit postarile pentru ca mi-ai dovedit ca nu vrei sa porti o discutie sau sa explici ceva, vrei sa te certi virtual, sa gasesti pe cineva sa te balacaresti sa ocupi timpul.
Scopul meu nu e asta si daca tot mai am putin timp din vacanta de vara nu vreau sa-l ocup cu treburi inutile, nu de alta dar cine stie cum ma cauti pe la scoala si imi proiectezi vreo karata.

The end!
ekofresh is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -