Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 25-08-14, 16:44   #31
psyzc

Stage 3
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 91
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Plafonari da , noraml frate dak motoru nu trage de toti caii asa este , cocsat, turbo nu intra tot timpu plm etc , clar nu merge. Tu vb de 1.6 motor honda ?)) deja o da-i in altele.
psyzc is offline   Reply With Quote
Old 25-08-14, 19:10   #32
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Skylin3 View Post
As alege fara indoiala passatul b6 dar singurul motor care m-ar multumi ar fi cel 2.0 tdi(se incadreaza in buget, cel de 1.6 fsi cred ca este prea puturos pt passat) dar nu renteaza pt mine sa iau un tdi avand in vedere ca fac sub 10.000 km pe an
Fii serios, sunt mituri astea spuse de cei ce se tem ca le vor pica injectoarele sau nu au toti $-ii si aleg benzina. Renteaza si la 5.000km/an cum sa nu renteze? ca doar nu o iei tu de noua.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 26-08-14, 10:12   #33
Skylin3

Stage 2
 
Join Date: Jun 2014
Posts: 34
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Fii serios, sunt mituri astea spuse de cei ce se tem ca le vor pica injectoarele sau nu au toti $-ii si aleg benzina. Renteaza si la 5.000km/an cum sa nu renteze? ca doar nu o iei tu de noua.

Cine mai este de acord cu parerea asta ?
Skylin3 is offline   Reply With Quote
Old 26-08-14, 13:03   #34
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Skylin3 View Post
Cine mai este de acord cu parerea asta ?
Eu!
Dieselurile sunt motoare bune...spaima asta cu injectoare si turbine e ca aia cu tractiunea spate. Inventate de gigei cu Dacia 1310 muritori de foame, dar mecanici cu diploma.
Un diesel te duce 400.000km fara cine stie ce investitii...
JDV is offline   Reply With Quote
Old 26-08-14, 16:54   #35
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Skylin3 View Post
Cine mai este de acord cu parerea asta ?
Nici nu trebuie sa mai fie careva, desi uite, JDV e de acord. Important este ca eu m-am convins.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 26-08-14, 18:11   #36
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by JDV View Post
Eu!
Dieselurile sunt motoare bune...spaima asta cu injectoare si turbine e ca aia cu tractiunea spate. Inventate de gigei cu Dacia 1310 muritori de foame, dar mecanici cu diploma.
Un diesel te duce 400.000km fara cine stie ce investitii...
Asta era valabil inainte, cand motoarele se faceau sa tina si dupa 100k.

Dieselurile noi,masinile noi in general nu mai sunt facute sa te tina 10 ani sau mai mult.

Poti sa iei un diesel cu 400 000 de km de 2-3 ani si sa crezi ca are 100k, ca arata impecabil fiind rulat in germania etc. Normal ca e valabil si la benzina, dar in general cu benzna nu se merge miliarde de km, pentru asta iei diesel. Caidee, diesel de 4-5 ani are minim 200 de mii de km, luat de la nemti. Am vazut si cu 500 000. Ca le dau samsarii inapoi, e natural. Si la un diesel de 3-4-500 000 poti avea N probleme, la astea de generatie noua : ambreiaj, volante, turbo, injectoare, furtune de presiune care costa 150 de euro bucata etc.

Alegerea e grea intre astea 2 modele, pentru ca la un SH cumperi masina aia mai in mintile ei, nu neaparat motorizarea.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 26-08-14, 18:45   #37
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by JDV View Post
Un diesel te duce 400.000km fara cine stie ce investitii...
Degeaba te duce motorul 400.000km. La numarul ala de km fac pariu ca trenul de rulare e praf.
Cand o masina are foarte multi km, ai 2 sanse:
1. S-a schimbat tot ce era de schimbat la ea ca au picat deja si atunci esti norocos.
2. O sa pice la tine.

Eu prefer sa iau o bezinara cu 100.000km decat un diesel cu 200.000. Ca masina aia nu e facuta doar din motor si roti.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 26-08-14, 18:53   #38
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Degeaba te duce motorul 400.000km. La numarul ala de km fac pariu ca trenul de rulare e praf.
Cand o masina are foarte multi km, ai 2 sanse:
1. S-a schimbat tot ce era de schimbat la ea ca au picat deja si atunci esti norocos.
2. O sa pice la tine.

Eu prefer sa iau o bezinara cu 100.000km decat un diesel cu 200.000. Ca masina aia nu e facuta doar din motor si roti.
Numai la diesel cade trenul de rulare,la benzina nu???vezi ca la 400.000 km la diesel deja ai economisit bani sa cumperi inca o masina...
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 26-08-14, 19:07   #39
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Normal ca si la bezina pica, dar nu crezi ca sunt sansele muuult mai mici sa pice la o masina cu 100.000km decat la una cu 300.000?
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 26-08-14, 19:10   #40
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
Numai la diesel cade trenul de rulare,la benzina nu???vezi ca la 400.000 km la diesel deja ai economisit bani sa cumperi inca o masina...
Cum zice colegu...si nu stiu ce treaba are trenul de rulare...cand inca pe strada gasesti ursi si e34 vechi de 25 care tin soseaua fara stres.
Trenul de rulare se duce dracu daca o bagi pe drum pietruit, pe gropi care sa tensioneze articulatiile, etc. O masina de a vazut doar asfalt, nu are probleme de genul.
Si totusi hai sa fim seriosi...Romania nu are cine stie ce asfalt, dar nu mai sunt nici gropi din 5 in 5m. Cel putin eu nu prea am mai vazut prin zona de sud.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 26-08-14, 19:13   #41
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Normal ca si la bezina pica, dar nu crezi ca sunt sansele muuult mai mici sa pice la o masina cu 100.000km decat la una cu 300.000?
Ba normal ca pica dar acum fiecare dupa cum ii place...costurile se mai amortizeaza...
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 26-08-14, 19:13   #42
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Gasesti si dacii si oltcituri, asta nu inseamna ca n-au mancat bani si ca nu mananca.
Poti sa ma contrazici ca o masina, pe masura ce imbatraneste si se uzeaza, mananca din ce in ce mai multi bani?
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 26-08-14, 20:11   #43
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Depinde cat de mult te intereseaza intretinerea ei, si cat te duce capu`.
De exemplu, este logic ca furtunele de cauciuc imbatranesc si crapa, este logic ca balamalele usilor trebuiesc stranse si unse, ca suruburile trebuiesc stranse, ca instalatia electrica trebuie verificata ca uneori oxideaza..etc.
O masina nu o ti doar din schimb de ulei si distributie.
Si masina se uzeaza iremediabil, chiar daca ai grija de ea, doar daca este low cost...
Deci nu...o masina pe masura ce imbatraneste nu este neaparata nevoie sa manace si bani.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 26-08-14, 21:14   #44
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Deeci... nu mananca mai multi bani pentru ca e logic sa manace mai multi bani? Asta incerci sa spui?
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 26-08-14, 23:26   #45
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Deeci... nu mananca mai multi bani pentru ca e logic sa manace mai multi bani? Asta incerci sa spui?
Daca mergi pe principiul "apa, paie si bataie" logic ca o sa versi multe milioane in masina...si o sa te vaiti la toata lumea ca pica turbina si injectoarele.
Daca mergi pe principiul de intretinere a unei masini, o sa o ai cu multe sute de mii in bord, fara probleme.
Hai sa dau un exemplu...cati curata injectoarele preventiv, si cati asteapta pana se duc dracu de tot...cati reconditioneaza turbina, si cati o lasa pana da fum negru...cati pun mana pe o surubelnita si strang 3 suruburi si cati lasa sa pice toata piesa de la vibratii.
Valabil si la benzina si la diesel.
JDV is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -