Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 24-08-14, 15:25   #16
Skylin3

Stage 2
 
Join Date: Jun 2014
Posts: 34
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Cristiansen09 View Post
Pe skoda octavia 3 (care se fabrica din 2013.03)...multi fac o confuzie si spun octavia 3 la octavia 2 facelift...
Pune, te rog un link cu tsi ul de 140 cp...
http://www.***********/volkswagen-jetta-C34160927.html (iti dau pm)
Skylin3 is offline   Reply With Quote
Old 24-08-14, 16:06   #17
Cristiansen09

Stage 5
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 730
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Ok, am vazut....nu este 1.4 de 140 intrucat a aparut recent. In 2006 jetta avea 1.6 102 cp. Omul minte cu nerusinare...repet 1.4 tsi 140 echipeaza octavia 3, noul leon si golf 7 (aici este disponibil si cel denumit Act cu dezactivarea a 2 cilindri pt consum redus)
Cristiansen09 is offline   Reply With Quote
Old 24-08-14, 16:23   #18
myk-e

Stage 5
 
myk-e's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 408
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Cristiansen, tot respectul, dar le cam incurci.

Varianta de 140 CP a lui 1.4TSI exista inca de cand aparuse Golf V GT (cu turbina si compresor mecanic), cu 1.4TSI si 170CP.

Uite cateva exemple si de la nemti, si astia mint cu nerusinare?

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...4.html?lang=en

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...3.html?lang=en

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...5.html?lang=en

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...5.html?lang=en
myk-e is offline   Reply With Quote
Old 24-08-14, 17:15   #19
Cristiansen09

Stage 5
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 730
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

da, se pare ca asa este....1.4 170 de pe gt auzisem de el in schimb de cel de 140 nu. totusi ma indoiesc ca s a comercializat in ro jetta cu 1.4 tsi 140, dar poate ma insel eu. apropo de site ul indicat am fost sa vad o mazda 6 2.0 d din 2011, iar cand a ridicat samsaru capota era 2.2. in foto arata ok, iar la fata locului arata de iti era scarba sa te urci in ea..in concluzie mare atentie la masinile de pe site
Cristiansen09 is offline   Reply With Quote
Old 24-08-14, 18:58   #20
ekofresh

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 250
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Skylin, eu ma refeream la motorizari simple 1.6fsi sau 1.6 ti, motorizari aspirate de 110,115cp care sunt de buget. Nu vorbesc de jetta ci strict hatchback unde se compenseaza diferenta intre greutate si putere.
ekofresh is offline   Reply With Quote
Old 24-08-14, 20:08   #21
Cristiansen09

Stage 5
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 730
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

In conditiile actuale recomand 2.0 tdi...cu rescriere de soft o duci in 170 si se misca altfel. Consum ok sunt convins ca are noul motor de 1.4 tsi (care nu are legatura cu motorul vechi)...vezi wv foru....
Cristiansen09 is offline   Reply With Quote
Old 24-08-14, 23:50   #22
psyzc

Stage 3
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 91
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Clar 2.0tdi 140 passat , dar sa fie commonrail , si trage bine motoru nu st ce dreaq are ala de zice k 1.6 iti face cu flash )) inseamna k n-ai condus 2.0tdi! Cu soft Revo merge la 190+cp .
psyzc is offline   Reply With Quote
Old 25-08-14, 02:14   #23
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by myk-e View Post
Nu se justifica achizitia unui diesel in cazul in care parcurgi putini Km.

@ JDV, nu intereseaza pe nimeni cuplul cand isi cumpara o masina.

Multe motoare pe benzina dispun de 80-90% din cuplu inca de la 2000 rpm, deci e irelevant ce spui.
hai ca am auzit-o si pe asta in 2014 ca nu intereseaza pe nimeni cuplul cand isi cumpara o masina...
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 25-08-14, 02:19   #24
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by ekofresh View Post
2.0 tdi 140 cp pe passat e lent, este foarte grea masina, accelereaza greu, trage slab in orice treapta cu plafonari pe plaja de turatii, dar da, cuplul ala de pe hartie iti da senzatia ca accelerezi ca la formula 1 si te trezesti in mijlocul depasirii ca vine unu cu 1.6 benzina lansat intr-a 3a ca iti face cu farurile ca dormi pe drum.
Diferenta la acceleratie dintre 1.6 fsi,ti de pe un hatchback e de doar o secunda, in favoarea passatului, care in viata reala o s-o scoata in evidenta vreun pilot ca altfel tot pe acolo e smenu'.
Dar, ai cuplu si fum, asta ca nu vezi cand ai flash-uri in spate.

Pentru initiatorul topicului, nu iei motor mic pe masina mare si grea, indiferent de combustibil.
daca 2.0 tdi ala de 140 cai e slab mort...inseamna ca un 1.9 tdi 131 cai pe passat si breck ar trebui sa fie ingropat....masina mea are peste 300.000 km....astept si eu un passat cu 1.6 fsi pe el sa imi dea flash-uri sa ma dau la o parte....pun si o suma destul de mare la bataie pentru proba asta....
__________________
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI OPC LINE 2-2008----SOLD!!!
OPEL VECTRA C 3.0 CDTI-2007--SOLD!!
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI-2011--SOLD!!!
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 25-08-14, 08:21   #25
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by ekofresh View Post
2.0 tdi 140 cp pe passat e lent, este foarte grea masina, accelereaza greu, trage slab in orice treapta cu plafonari pe plaja de turatii, dar da, cuplul ala de pe hartie iti da senzatia ca accelerezi ca la formula 1 si te trezesti in mijlocul depasirii ca vine unu cu 1.6 benzina lansat intr-a 3a ca iti face cu farurile ca dormi pe drum.
Diferenta la acceleratie dintre 1.6 fsi,ti de pe un hatchback e de doar o secunda, in favoarea passatului, care in viata reala o s-o scoata in evidenta vreun pilot ca altfel tot pe acolo e smenu'.
Dar, ai cuplu si fum, asta ca nu vezi cand ai flash-uri in spate.

Pentru initiatorul topicului, nu iei motor mic pe masina mare si grea, indiferent de combustibil.
Asta din ce film e?
Cu masina asemanatoare daca am in fata un 1.6 aspirat care depaseste un tir, astept sa treaca bine de jumatea tirului si dupa aia incep eu depasire fara sa ma lansez.
Secunda aia prietene e f usor de observat in reprizeadica exact unde zoceam, la repasiri.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 25-08-14, 09:44   #26
ekofresh

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 250
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Ca aveti voi sau nu aveti si ca fiecare isi lauda gunoiul, adevarul e ca passatul 2.0 tdi 140cp este o masina lenta si grea care trage prost in orice treapta si care are plafonari pe plaja de turatie. Este purul adevar, cum am mai spus, nu provoc pe nimeni ci doar spun un adevar si fapt celui ce a initiat topicul.
Passatul 2.0tdi este lent, fiecare isi cumpara ce vrea dar daca vrea si putin zvac in depasire sa uite de ea.
Motoarele de pe hatchback fsi, ti vvt, de 1.6 in depasire in treapta a treia trag mai bine ca 2.0tdi de pe passat. Fapt viata reala nu ce scrie pe net si specificatii si masini stock fara remap.

Rvl2000, tu de multe ori nu faci decat sa te contrazici. In reprize, secunda aia este miscarea piciorului catre ambreiaj.

Ai clipit sau te-ai uitat in oglinda sa te asiguri in depasire? A trecut secunda care conta si au trecut si altele. Dar, imi cer scuze ca indraznesc sa mai postez langa tine, esti liber la debitat si la aiurit vise de-aseara.

Dupa cum observi tu deja stii motorizarile masinilor din fata, pac, stai, astepti sa depaseasca adormitul din fata si apoi eliberezi forta furiei rosii turbo....ma lasi....cum le stii pe toate ca un om mare sau pilot din vis.


Alex, eu am scris altceva tu ai citit ce ai vrut, mai citeste o data sa nu iti ia cineva suma pusa la bataie si sa nu crezi ca daca faci pariu esti mai credibil in ce afirmi.

Last edited by ekofresh; 25-08-14 at 09:51.
ekofresh is offline   Reply With Quote
Old 25-08-14, 11:44   #27
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Ca si posesor de 1.4 TSI de 122 cp pot sa imi dau o parere pertinenta in acest VS.
Eu personal am ales benzina si in special acest motor din mai multe considerente :

- RCA mic
- IMPOZIT mic,
- LINISTE in masina ( cu geamurile lasate jos nu iti dai seama ca motorul este pornit )
- La drum lung motorul asta isi intinde picioarele si ii place mult.

Eu fac cca 11 000 km pe an , ca orice om normal care merge zilnic cu ea si eventual un munte/ mare.

Masina mea are si o resoftare si este dusa in 150 de cai si asta a trezit masina sus in ture (jos in ture diferenta e subtila).

Avand in vedere cele mai sus mentionate masina in oras imi consuma 7.7 (8.2 inainte de soft) si la drum lung la viteze legale intre 5.5 si 6 in functie de reprizele de accelerare , a/c pornit ... incarcare .. samd.

O revizie normala ( filtre benzina ulei aer polen si evident ulei ) m-a costat 4.5 mil ... nu stiu daca e mult sau putin dar mie mi se pare foarte ok.

Acum .... in legatura de fiabilitate ... motorul de 122 cp este cel mai reusit din toate gama de 1.4 tsi , generatia golf 6. Despre cele de 140/170 de cai am auzit lucruri sumbre ... pistoane topite, dureri de cap, samd ... am incercat sa stau cat mai departe de acele motoare.
__________________
Honda

Last edited by shadowro; 25-08-14 at 11:48.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 25-08-14, 12:35   #28
Skylin3

Stage 2
 
Join Date: Jun 2014
Posts: 34
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by Cristiansen09 View Post
In conditiile actuale recomand 2.0 tdi...cu rescriere de soft o duci in 170 si se misca altfel. Consum ok sunt convins ca are noul motor de 1.4 tsi (care nu are legatura cu motorul vechi)...vezi wv foru....
Si eu mi-as lua ceva cu 2.0 tdi dar din ce am auzit se baga des bani in ele si costurile de intretinere sunt mult mai mari plus ca eu fac putini km anual... deci nu stiu daca se merita sa-l iau de dragul cuplului si sa zic ca am passat iar apoi sa bag bani in prostie in el. Spuneti-mi si mie cam cati bani ati bagat intr-un passat b6 2.0 tdi de cand l-ati luat.
Skylin3 is offline   Reply With Quote
Old 25-08-14, 13:47   #29
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Mai bine te duci frumos pe facebook si dai join pe un grup dedicat Vw...si intrebi acolo, ca in 5 minute o sa iti raspunda multa lume.
Grupul asta este de Golf si are multa lume activa. https://www.facebook.com/groups/vwgolf/
JDV is offline   Reply With Quote
Old 25-08-14, 13:59   #30
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp

Quote:
Originally Posted by ekofresh View Post
Ca aveti voi sau nu aveti si ca fiecare isi lauda gunoiul, adevarul e ca passatul 2.0 tdi 140cp este o masina lenta si grea care trage prost in orice treapta si care are plafonari pe plaja de turatie. Este purul adevar, cum am mai spus, nu provoc pe nimeni ci doar spun un adevar si fapt celui ce a initiat topicul.
Passatul 2.0tdi este lent, fiecare isi cumpara ce vrea dar daca vrea si putin zvac in depasire sa uite de ea.
Motoarele de pe hatchback fsi, ti vvt, de 1.6 in depasire in treapta a treia trag mai bine ca 2.0tdi de pe passat. Fapt viata reala nu ce scrie pe net si specificatii si masini stock fara remap.

Rvl2000, tu de multe ori nu faci decat sa te contrazici. In reprize, secunda aia este miscarea piciorului catre ambreiaj.

Ai clipit sau te-ai uitat in oglinda sa te asiguri in depasire? A trecut secunda care conta si au trecut si altele. Dar, imi cer scuze ca indraznesc sa mai postez langa tine, esti liber la debitat si la aiurit vise de-aseara.

Dupa cum observi tu deja stii motorizarile masinilor din fata, pac, stai, astepti sa depaseasca adormitul din fata si apoi eliberezi forta furiei rosii turbo....ma lasi....cum le stii pe toate ca un om mare sau pilot din vis.


Alex, eu am scris altceva tu ai citit ce ai vrut, mai citeste o data sa nu iti ia cineva suma pusa la bataie si sa nu crezi ca daca faci pariu esti mai credibil in ce afirmi.
Am inteles ce ai vrut sa spui,mai citesc de cateva ori daca vrei tu nu este nici o problema...dar tot aceeasi suma o pun la bataie si eu unul nu imi laud nici un cotet,pentru ca nu e al meu...este a mamei mele...dar am mers destul cu ea ca sa stiu cum trage si am mers si cu 1.6 fsi si stiu cum trage...
alex.panciu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -