Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Viteza maxima a automobilului?
Viteza maxima din talon 112 22.81%
Mai mult decat viteza maxima din talon 320 65.17%
Mai putin decat viteza maxima din talon 36 7.33%
Nu am nicio idee, nu stiu si nu ma intereseaza 23 4.68%
Voters: 491. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 03-09-10, 23:44   #376
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Dude, limitele de viteza sunt peste tot, nu numai la noi. Si sunt aceleasi, pe autostrada 120-130, pe drumuri normale 100-110, sunt si ele gandite sa nu te faci pilaf daca iti plesneste un cauciuc, asta asa de-un par-example Iar amenzile la noi sunt o gluma, sa vezi ce iti fac in Elvetia sau Germania daca te prind ca gonesti, puscarie, confiscat de masini, e grav. La noi nu are nimeni frica de garda, sunt oameni cu amenzi de zeci de milioane care conduc linistiti, multi nu au permis da' au relatii, Romania este una dintre cele mai periculoase tari dpdv al traficului, nu avem nici infrastructura si e plin de raceri, politia e ca si inexistenta.
Asta e poveste pt copii mici cu preventia in caz de pana. Hai sa iti spuna un motociclist care a mers 2 km pe pana pe spate, si guma de strada, joasa, pe 55, motor 2T de 125 deci nu foarte greu si iti spun ca, cu mai mult de 40 nu puteam merge nici pe drept ca fugea roata spate in toate partile.....daca faceam pana pe fatza acuma cred ca inca scriam din carje sau in cel mai fericit caz scriam mai incet de la julituri! Deci macar la o motocicleta pana pe fatza la 80-100kmph = buf garantat mai ales in curba(inafara daca esti Rossi s-ar putea sa o controlezi, dar nu e sigur) Pt asta si motocicletele au ACEEASI limita de viteza ca si masinile!!! ....cred ca deja am demonstrat treaba cu penele in mers!
Sa revenim la masini: exceptand run-flatt-urile daca faci o pana(explozie in mers) cu o roata cu balon mare pe la un 120 pe autostrada, asa te trage intr-o parte, mai ales daca ai proasta inspiratie din instinct sa franezi incat ai mari sanse sa iesi in "decor"
Cu amenzile din Germania sunt de-acord....ba, macar ei au o replica la o fapta de genu, si anume: "Vrei sa-i dai la blana la atelaj sa vezi cat prinde sau sa iti potolesti adrenalina, AVEM Autobahn cu zone "no speed limmit" du-te frate pe el si fa-ti damblaua acolo!" Si acolo tre sa ai gume cu specificul de viteza corespunzator vitezei cu care o sa mergi, pt ca oricum te pot inregistra si verifica, si daca nu esti in regula o musti mai rau ca in Franta prin oras cu aceeasi viteza!!! ....adica puscarie direct!
....in restul tarilor din UE numa ca sa te fure si sa te controleze, si sa poa sa conduca si unu aproape inapt pt asa ceva, ce si-a picat examenu la condus de 3-4 ori(eu la unu ce pica la condus de 3 ori nu l-as mai lasa sa mai incerce pt ca e cam clara treaba), si care pana la urma si cu 30kmph va face accident garantat.....chiar mai multe!
Stiati ca 90% din accidente sunt produse din vina a 10% din soferi?! Pai sa ii depisteze pe astia mai repede, si sa nu le dea permis, sau la al 3-lea accident sa i-l anuleze, si sa vedeti atunci ca, si daca o sa DESFIINTEZE limitele de viteza inafara localitatilor(in oras sunt perfect deacord cu ele, dar s-ar putea ridica in unele zone la un 80-90) nr accidentelor se va INJUMATATII garantat!!!

Last edited by Gixer; 03-09-10 at 23:46.
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 04-09-10, 00:41   #377
alleks

Stage 2
 
alleks's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 44
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Asta e poveste pt copii mici cu preventia in caz de pana. Hai sa iti spuna un motociclist care a mers 2 km pe pana pe spate, si guma de strada, joasa, pe 55, motor 2T de 125 deci nu foarte greu si iti spun ca, cu mai mult de 40 nu puteam merge nici pe drept ca fugea roata spate in toate partile.....daca faceam pana pe fatza acuma cred ca inca scriam din carje sau in cel mai fericit caz scriam mai incet de la julituri! Deci macar la o motocicleta pana pe fatza la 80-100kmph = buf garantat mai ales in curba(inafara daca esti Rossi s-ar putea sa o controlezi, dar nu e sigur) Pt asta si motocicletele au ACEEASI limita de viteza ca si masinile!!! ....cred ca deja am demonstrat treaba cu penele in mers!
Sa revenim la masini: exceptand run-flatt-urile daca faci o pana(explozie in mers) cu o roata cu balon mare pe la un 120 pe autostrada, asa te trage intr-o parte, mai ales daca ai proasta inspiratie din instinct sa franezi incat ai mari sanse sa iesi in "decor"
Cu amenzile din Germania sunt de-acord....ba, macar ei au o replica la o fapta de genu, si anume: "Vrei sa-i dai la blana la atelaj sa vezi cat prinde sau sa iti potolesti adrenalina, AVEM Autobahn cu zone "no speed limmit" du-te frate pe el si fa-ti damblaua acolo!" Si acolo tre sa ai gume cu specificul de viteza corespunzator vitezei cu care o sa mergi, pt ca oricum te pot inregistra si verifica, si daca nu esti in regula o musti mai rau ca in Franta prin oras cu aceeasi viteza!!! ....adica puscarie direct!
....in restul tarilor din UE numa ca sa te fure si sa te controleze, si sa poa sa conduca si unu aproape inapt pt asa ceva, ce si-a picat examenu la condus de 3-4 ori(eu la unu ce pica la condus de 3 ori nu l-as mai lasa sa mai incerce pt ca e cam clara treaba), si care pana la urma si cu 30kmph va face accident garantat.....chiar mai multe!
Stiati ca 90% din accidente sunt produse din vina a 10% din soferi?! Pai sa ii depisteze pe astia mai repede, si sa nu le dea permis, sau la al 3-lea accident sa i-l anuleze, si sa vedeti atunci ca, si daca o sa DESFIINTEZE limitele de viteza inafara localitatilor(in oras sunt perfect deacord cu ele, dar s-ar putea ridica in unele zone la un 80-90) nr accidentelor se va INJUMATATII garantat!!!
ce?


ah, inainte sa plec. de unde ai luat tu statistica aia? nemuritori zmei, long lasting romanianz.
alleks is offline   Reply With Quote
Old 04-09-10, 00:45   #378
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Quote:
Originally Posted by alleks View Post
ce?


ah, inainte sa plec. de unde ai luat tu statistica aia? nemuritori zmei, long lasting romanianz.
Mie-mi placu cum demonstra asa pac pac prin experimentul de laborator cu penele de cauciuc la viteza care nu produc accidente de fapt. Imi placu la maxim si partea cu desfiintarea limitelor de viteza in afara orasului, iarasi, in urma experimentelor asa i-a rezultat lui. Te pomeni ca o fi un fel de Duncan din comuna MacLeod cu drum european pe ulita principala.

De unde apar frate astia si cine le da voie sa scrie liber pe forumuri?
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 04-09-10, 00:49   #379
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Mie-mi placu cum demonstra asa pac pac prin experimentul de laborator cu penele de cauciuc la viteza care nu produc accidente de fapt. Imi placu la maxim si partea cu desfiintarea limitelor de viteza in afara orasului, iarasi, in urma experimentelor asa i-a rezultat lui. Te pomeni ca o fi un fel de Duncan din comuna MacLeod cu drum european pe ulita principala.

De unde apar frate astia si cine le da voie sa scrie liber pe forumuri?
Ti-i ciuda ca nu ai alte argumente viabile asai?

Ce sa-i faci, la tati ni-i greu, numa nu la fel...
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 04-09-10, 03:03   #380
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Si argumentele tale viabile unde sunt, ca mie mi-au scapat .
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 04-09-10, 11:53   #381
golf3diesel

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

de ce ar prinde mai mult decat scrie in talon?? poate difera conditiile meteo,vant din spate,panta de 2 grade,presiunea in gume etc.Si chiar daca ar fi mai mare viteza reala decat cea din talon ar fi cu cativa km in plus..nimic mai mult.Constructorii nu sunt prosti sa dea viteza prea mica maxima ca nu cred ca este in interesul lor..
golf3diesel is offline   Reply With Quote
Old 04-09-10, 13:53   #382
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Quote:
Originally Posted by golf3diesel View Post
de ce ar prinde mai mult decat scrie in talon?? poate difera conditiile meteo,vant din spate,panta de 2 grade,presiunea in gume etc.Si chiar daca ar fi mai mare viteza reala decat cea din talon ar fi cu cativa km in plus..nimic mai mult.Constructorii nu sunt prosti sa dea viteza prea mica maxima ca nu cred ca este in interesul lor..
La masinile relativ slabute cu top speed sub 200km/h, viteza maxima din talon se depaseste in anumite conditii pentru ca de obicei se atinge undeva la 3/4 din turatia maxima.
La masinile vag , bmw s.a., viteza maxima se atinge in general la turatia corespunzatoare puterii maxime.
Asta asigura atingerea vitezei maxime si cu mici impedimente cum ar fi o usoara panta sau usor vant, in schimb dincolo de top speed puterea scade si slabe sanse sa o mai depasasca.

Am depasit viteza din talon (real) cu motoare mici.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 04-09-10, 14:54   #383
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Si argumentele tale viabile unde sunt, ca mie mi-au scapat .
Stai linistit ca nu ma supar.....am vazut ca tu mai ai scapari
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 05-09-10, 13:42   #384
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Pe sistemul asta hai sa nici nu mai iesim din casa ca poate ne calca v-un smeker cu fierariul lui pe trotuar....e o chestie la fel de probabil la noi
Pe sistemul asta ar trebui sa votam toti cu Base ca sa traim bine
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 05-09-10, 15:49   #385
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Pe sistemul asta ar trebui sa votam toti cu Base ca sa traim bine
Pai si nu traim bine?! Moare careva de foame? Hai sa nu mai fim asa ipocriti!
Pt astia care au peste 25 de ani: V-ai fi gandit acu 10-12 ani ca o sa ajungeti sa va saturati cat a-ti mers cu o masina straina de top chiar? Acum 12 ani nici nu ma gandeam ca o sa am net acasa mai repede de inca 15-20 de ani! Eu de ex deja m-am cam plictisit de BMW, de-mi pare bine cand ma mai surprinde cu cate o sicana pe ud sau o fluieratura de roti la o curba luata ceva mai strans. Nu mai vb ca, daca as conduce acuma ceva Opel sau Passat, sau orice altceva cu FWD mi-ar fi cam sila......Si cel mai tare ma surprinde si faptul ca m-am saturat de motocicleta de viteza pe care o am, si nu din cauza ca e veche, ca si de una de 3-4 ani chiar mai puternica si mai placuta la condus m-as satura repede.....bine la asta are de contribuit si perceptia soferului roman despre prioritate! Cred ca la ambele capitole, si moto si auro trec la teren, defapt ma reintorc la offroad!
PS: Sa nu fiu inteles gresit, e bine ca ne plangem, pt ca asa macar nu lasam sa se inteleaga ca ne convin masurile de austeritate care au venit, mai ales ca baiul e conceptia romanului de "bun s-asa, mai rau sa nu fie..."
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 06-09-10, 13:25   #386
sponsoru

Stage 5
 
sponsoru's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 673
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

"Eu de ex deja m-am cam plictisit de BMW, de-mi pare bine cand ma mai surprinde cu cate o sicana pe ud sau o fluieratura de roti la o curba luata ceva mai strans. Nu mai vb ca, daca as conduce acuma ceva Opel sau Passat, sau orice altceva cu FWD mi-ar fi cam sila......"
Pentru cei mai saraci este bun si Fwd-ul ce sa-i faci cand nu iti permiti Biemveu te multumesti si cu low-costuri fwd.Ctr-ul ,Gti-ul si Focus rs ( asa exemple la intamplare) , ei bine mi-e sila de ele. Mi-e scarba chiar. Saab ,iar ceva patetic ,imi vine sa vars si mi-ar fi sila . Lucky me , am la dispozitie herghelia de sub capota cazanului rwd .
__________________
Te-ai nascut original , Nu muri o copie ..

sponsoru is offline   Reply With Quote
Old 06-09-10, 20:28   #387
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Huh? Semnificatia, morala, legtura cu topicul?
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 06-09-10, 23:15   #388
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Gixer, fluieratul de roti provin de la anvelopele ce le schimbi cu alte SH-uri doar cand iese sarma afara sau de la telescoapele "originale" din dezmembrari ? Sau alte "imbunatatiri" home made ?

Intradevar, am auzit cazuri asemanatoare de oameni surprinsi cand au facut trecerea de la zambetul lui iliescu la beamvee dar nu cred ca era nevoie sa te dai exemplu.

Eu tot ma intreb ce cautati oameni buni pe forumul asta ( e cam retorica in ultimul timp dar ...) ? Daca suferiti de voi exista hi5 si alte site-uri de profil unde puteti delibera.
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 06-09-10, 23:31   #389
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb View Post
Gixer, fluieratul de roti provin de la anvelopele ce le schimbi cu alte SH-uri doar cand iese sarma afara sau de la telescoapele "originale" din dezmembrari ? Sau alte "imbunatatiri" home made ?

Intradevar, am auzit cazuri asemanatoare de oameni surprinsi cand au facut trecerea de la zambetul lui iliescu la beamvee dar nu cred ca era nevoie sa te dai exemplu.

Eu tot ma intreb ce cautati oameni buni pe forumul asta ( e cam retorica in ultimul timp dar ...) ? Daca suferiti de voi exista hi5 si alte site-uri de profil unde puteti delibera.
Vad ca nu prea ai tu treaba cu ce are de a face asta......eventual CA E MAI FRIG AFARA ACUMA SI IMPLICIT GUMA MAI RECE!!!!?

Un astfel de ex iti garantez eu ca e fiecare de p-aci de pe forum care are peste 25 de ani, ca dora nu s-o nascut cu BMW-u sub cwr pe vremea lu Ceshca

Esti mai tare ca mine, astfel drept uite un cadou pt tine sa iti pui la haifaiv: https://www.youtube.com/watch?v=ADdZnSg1s5E
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 06-09-10, 23:45   #390
golf3diesel

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

hahaha Gixer asa,asa fara numar deci ))
https://www.youtube.com/watch?v=kk8bb-E1WxA
asta e potrivita pentru cocalari(cu bmw si nu numai) ,le-o dedic,desi nici cuvintele de acolo nu sunt prea rasarite,ma mir ca guta putza a auzit de cuvantul neuron )

si ca sa stau on topic cei care prindeti pe GPS mai mult cu peste 2-3 max 5 kmh decat zice cartea masinii inseamna ca bate vantul din spate sau e drumul in panta lina.
golf3diesel is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -