VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
23-01-14, 16:15
|
#76
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [SKODA]
|
Re: Sfat achizitie
Leepu style !
Era beat designeru si in mijloc a cam luat-o la vale, prea asimetric
|
|
|
23-01-14, 17:57
|
#77
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of: [VW]
|
Re: Sfat achizitie
Maine postez si eu pozele, ca nu am blitz la camera sa le fac seara. Revin cu edit
|
|
|
23-01-14, 18:17
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Sfat achizitie
Quote:
Originally Posted by and3y
Pana la urma am gasit o Skoda Fabia 2005 motor 1.2 HTP 64CP.
1. Nu e o masina puternica dar nici puturoasa, cred ca e foarte buna la inceput pentru un sofer incepator.
|
Nu e puturoasa in comparatie cu un matiz sau poate vreun diesel din anii '90 ca in rest un logan de 1.4 pare racheta pe langa ea
|
|
|
23-01-14, 20:21
|
#79
|
Stock
Join Date: Oct 2011
Posts: 3
|
Re: Sfat achizitie
Fabia 1.2 nu e chiar puturoasa in comparatie cu alte masini de aceeasi clasa se "intinde" la drum (160 am mers cel mai tare cu ea) dar nu e chiar motorul potrivit pe caroseria ei.
|
|
|
24-01-14, 09:18
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
|
Re: Sfat achizitie
Ai luat-o deja?
|
|
|
29-01-14, 13:20
|
#81
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 80
|
Re: Sfat achizitie
Nu pot sa ajung din cauza vremii (
|
|
|
29-01-14, 13:39
|
#82
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 250
|
Re: Sfat achizitie
Quote:
Originally Posted by morpheusP
Nu pot sa ajung din cauza vremii (
|
Stai linistit ca nici ala nu o da, nici tu nu ai nevoie pe vremea asta.
Mai apar altele, tot sa cauti.
|
|
|
31-01-14, 11:10
|
#83
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
|
Re: Sfat achizitie
Daca nu ai luat-o, as vrea sa-mi zic parerea: CONTRA total.
Dupa mine e de o puturosenie rar intalnita pe sosele, si chiar daca tu te imapci cu limitarile ei, probabil va fi dificil de revandut.
Am mers mult cu 60cp cand am trecut la 75 cp a fost o imbunatatire dar nu prea mare pentru a crescut si masa aprope proportional, cand am trecut la 85cp cu aceeasi masa s-a simtit foarte bine diferenta mai ales in rampa.
Parerea mea ar fi daca te multumesti cu putere asa mica ar trebui sa te orientezi spre una mai usoara, in principiu asiatica.
Personal nu as lua nimic sub 1.6 aspirat pentru ca nu vad nici un motiv, dar sunt banii tai si alegerea ta, sper sa nu o regreti.
Succes si bafta sa-ti gaseti ceva bun si pe placul tau!
|
|
|
31-01-14, 11:32
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
|
Re: Sfat achizitie
Quote:
Originally Posted by lord_wader
Nu e puturoasa in comparatie cu un matiz sau poate vreun diesel din anii '90 ca in rest un logan de 1.4 pare racheta pe langa ea
|
+1
Si chiar daca e alinta "frigider submotorizat" atinge 160 real (in vreo 10-15km ) , asta nu e un indiciu (sau e unul vag) despre cat de "agila" e.
|
|
|
31-01-14, 11:40
|
#85
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [SKODA]
|
Re: Sfat achizitie
M-am dat eu cu un Polo 9n 1.2 cu un Clio Symbol 1.4.
Se duce bine Clio in fata.
|
|
|
31-01-14, 12:37
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
|
Re: Sfat achizitie
Daca merge ca mine 99% in oras si maxim 2 persoane in masina e suficienta puterea, nasol o sa fie la drumuri in afara cu masina incarcata, A/C, rampe etc, are ca avantaj un consum mic in oras (cred ca undeva pe la 8% ar trebui sa ia) ceea ce e sub ce scoate o masina cu 1.6.
Din cate situ 1.2 de 65cp de la VAG are 112Nm, adica tot cat loganul 1.4 8v de 75cp.
|
|
|
31-01-14, 16:49
|
#87
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Sfat achizitie
Eu sunt de acord cu RVL2000.
O masina de capacitate/putere mica este in primul rand obositoare la drum lung sau daca vrei sa faci naveta cu ea pe distante mari. Pe un drum european aglomerat regreti si ultimul banut dat pe ea. Cand vezi ca stai in spatele unui tractor sau a unui incepator care merge cu 60 si intri in depasire si te preseaza din spate TIR-ul(ca are demaraj mai bun ) iti vine sa iti dai cu tesla....sau cand reduci de tot in spatele unei carute(care oricum nu are voie pe acea sosea) apoi mesteci in cutia de viteze si dureaza o vesnicie sa atingi iar viteza de deplasare(110-120) iti vine sa ii dai foc la masina.
|
|
|
31-01-14, 18:06
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Sfat achizitie
Da, este o alegere foarte proasta. Am un prieten care si-a luat una acum vreo 3-4 ani si regreta alegerea. Iar consumul in oras ajunge la 10l /100 km, nu e mare diferenta fata de motoarele 1,6 la consum. Amicul de care zic lucra sofer pe o dubita Ducato cu motor diesel care demara foarte bine si depasea lejer orice TIR dar si o multime de autoturisme si povestea cu ciuda ca ii vine sa-i dea foc la SKoda lui din cauza ca e foarte puturoasa.
Am avut un Lupo 1,4 16v 75 cp si era uimit cat de mare era diferenta intre masina aia si Skoda lui 1,4 MPI de 60 cp. Nu putea pricepe ca e vorba de mai multi cai si de mai putine kg in cazul lui Lupo. El credea ca toate masinile 1,4 sunt la fel...
|
|
|
31-01-14, 20:09
|
#89
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of: [VW]
|
Re: Sfat achizitie
Sa nu ai niciodata asteptari de la un motor sub 1600 cmc.
1.0 1.2 1.4...sunt motorizari de oras, care nu au ce cauta pe autostrada...hai 1.4 mai zici...dar tras de par.
Daca vrei sa mergi fara stres in afara orasului, sa nu iti faci 10 cruci cand te angajezi in depasire, sa nu stai cu morcovu`n anus in timp ce depasesti...si sa nu cobori sa faci 10 matanii cand ai reusit sa depasesti...alege un 1.6.
1.2 daca ar fi pe o caroserie sub 800 kg...as mai zice...as putea zice ca e chiar agil....in rest...motor pentru sistemul "din semafor in semafor"
|
|
|
31-01-14, 20:57
|
#90
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [SKODA]
|
Re: Sfat achizitie
De ce sa ti faci cruce cand depasesti ?
Sa inteleg ca toata lumea conduce la limita masinii ?
Sunteti nebuni.
Un sofer bun se adapteaza fara probleme, de la 4.0 la 1.2. Si fara ajutor divin.
Am mers suficient de mult cu 1.2 extraurban, de nevoie, trecand de la o masina de peste 400nm cuplu. Chiar n-am avut emotii, m-am rezumat la o singura cruce facuta inainte sa plec la drum.
Fiecare isi cumpara ce isi permite, macar spre deosebire de altii se mai gandeste si la intretinere
|
|
|
|
|